Dat is mooi klotequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Cwen het volgende:
GotC, dat is ongelofelijk! Wat belachelijk
Hier ook geen goede dag: ML is idd ontslagen. In z'n proeftijd. Na 4 weken. Ik dacht dat ontslag in proeftijd alleen voorkwam bij grove overtredingen en grote blunders, maar blijkbaar niet![]()
![]()
Dat is klotequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Cwen het volgende:
GotC, dat is ongelofelijk! Wat belachelijk
Hier ook geen goede dag: ML is idd ontslagen. In z'n proeftijd. Na 4 weken. Ik dacht dat ontslag in proeftijd alleen voorkwam bij grove overtredingen en grote blunders, maar blijkbaar niet![]()
![]()
Dan hebben ze imho geen reële verwachtingen van een nieuwe medewerkerquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:50 schreef Cwen het volgende:
GotC
De reden is dat ze vinden dat hij niet goed genoeg is, terwijl hij nog niet eens werk in z'n vakgebied had en z'n leidinggevende hem binnen 2 weken alle werk uit handen had genomen. Het is toch niet gek als iemand moet inkomen? Bah, bah, bah. Nog meer zorgen...
Ik zou eens heel helder met je sm gaan praten, GotC. Vragen waarom ze dat heeft gedaan en waarom zelfs stiekem. Jullie zijn de ouders, niet zij. Dit soort dingen hoor je te overleggen, en als jullie dat niet willen, danniet. Ik zou zeker vragen waarom ze jullie wensen niet wil respecteren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef GotC het volgende:
Ik hoor net vsn m'n schoonzusje dat m'n sm het al eerder stiekem wilde geven, zonder het tegen ons te vertellen..
Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken eigenlijk..
Damn.. Waarom die drang om dat te doen? Ik zou haar dus echt niet meer op laten passen voorlopig. Ze heeft blijkbaar geen respect voor jullie wensen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef GotC het volgende:
Ik hoor net vsn m'n schoonzusje dat m'n sm het al eerder stiekem wilde geven, zonder het tegen ons te vertellen..
Gewoon kinderopvang regelen. Al is het maar voor een maand.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef GotC het volgende:
lief dat je het vraagt maar uitgelegd krijg ik het niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Juud-- het volgende:
Ah Cwen, fucked up zegRedden jullie het financieel wel voorlopig?
FR, wat is er loos?
GotC, god ik zou ook pisnijdig zijn! Heb jij of heeft Yur wel aangegeven dat jullie dit absoluut niet op prijs stellen? En jaa, grappig dat ik je zag! Wist helemaal niet dat je ook precies dáár zat! Ik zei alleen tegen je: 'hee, je 2e dag he!' en later bedacht ik..ohnee, 1e dag, ik had notabene nog op je FB-bericht gereageerd :S. Nouja.. J. zei nog tegen me: "hee, kennen jullie elkaar?". Toen dacht ik..als ik ga uitleggen over Fok en Babytopic, dat hoeft ze niet te weten. Dus ik zei: "ja, ze heeft ook pas een baby gehad" en toen kreeg ik een 'ooh ja natuurlijk, dan is het logisch dat jullie elkaar kennen'. Haha..
Eet en slaap je wel goed? Last van donkere dagen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
lief dat je het vraagt maar uitgelegd krijg ik het niet.
Het ligt puur aan mezelf ik heb 2 heel lieve en prachtige meiden maar er helemaal van genieten kan ik niet.
ik slaap niet goed maar dat is piekeren. En niemand kan de oorzaak wegnemen en meer dan ik nu probeer kan ik zelf ook niet. Ik blijf mij gewoon mislukt voelen ik kan mijn meiden niet geven wat ik wil. En nu hou ik er over op anders ga ik weer huilen. En dan moet ik weer spugen en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eet en slaap je wel goed? Last van donkere dagen?
Je kan ook eens even naar de huisarts. Dat soort gevoel is niet helemaal normaal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik slaap niet goed maar dat is piekeren. En niemand kan de oorzaak wegnemen en meer dan ik nu probeer kan ik zelf ook niet. Ik blijf mij gewoon mislukt voelen ik kan mijn meiden niet geven wat ik wil. En nu hou ik er over op anders ga ik weer huilen. En dan moet ik weer spugen en dat wil ik niet.
dank je ik weet waar het vandaan komt en ik weet ook wanneer het overgaat. Maar dat duurt nog jaren als ik de prognoses moet geloven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook eens even naar de huisarts. Dat soort gevoel is niet helemaal normaal.
Ok. Pas goed op jezelf.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dank je ik weet waar het vandaan komt en ik weet ook wanneer het overgaat. Maar dat duurt nog jaren als ik de prognoses moet geloven.
Doe ik. eerst maar eens de operatie achter de rug hebben vandaar uit kan het allemaal alleen maar beter gaan. Hoe is het bij jullie atm? met je schoonvader?quote:
Oeiquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dank je ik weet waar het vandaan komt en ik weet ook wanneer het overgaat. Maar dat duurt nog jaren als ik de prognoses moet geloven.
Ditquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Damn.. Waarom die drang om dat te doen? Ik zou haar dus echt niet meer op laten passen voorlopig. Ze heeft blijkbaar geen respect voor jullie wensen.
Schudden we elkaar de hand. stomme crisis. Mensen ga eens meer baby's maken en regering zorg eens voor meer budget.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:25 schreef Cwen het volgende:
Fr. Ik herken het gevoel - heel veel sterkte!
Tja. Die gaat nog steeds dood.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Doe ik. eerst maar eens de operatie achter de rug hebben vandaar uit kan het allemaal alleen maar beter gaan. Hoe is het bij jullie atm? met je schoonvader?
Piekeren over geld?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Schudden we elkaar de hand. stomme crisis. Mensen ga eens meer baby's maken en regering zorg eens voor meer budget.
Hij krijgt nu morfine shots omdat de pillen niet meer werken. En verder weet ik eigenlijk weinig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat weet ik maar is het leven nog leuk/draagzaam voor hem?
+1!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef Kimpossible het volgende:
/binnensluipt.
Ik lees hier voor mijn gevoel zó vaak van die eigenwijze oppassers die ondanks duidelijke instructies allerlei bijvoeding in dat kleine grut stoppen. Word er gewoon plaatsvervangend naar van. Je moet gek doen om mij boos te krijgen, maar ik geloof dat ik het hierdoor op een schreeuwen zou zetten. Zijn ze nou helemaal gék geworden? Wat bezielt die mensen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij krijgt nu morfine shots omdat de pillen niet meer werken. En verder weet ik eigenlijk weinig.
Zorgen over geld, pff. Dat is hier soms echt sfeer bedervend geweest.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piekeren over geld?
Dat is niet leuk.
Ik heb weleens voorbeelden van hier uitvoerig besproken met de oma-to-be, waarbij onderstrepend hoe woest het me zou makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
+1!
Ik zit al een hele rant af te steken tegen mijn vriend, kan je nagaan![]()
Krijg bijna de neiging om mijn moeder eens aan de tand te voelen, haha, maar die doet dat echt niet.
Het zou -11 worden. Maar geen wind, dus voelt niet koud. Zegt hij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]dat is meestal het begin van het einde. Hij woont in Zweden toch? is het daar nu al erg koud?
Dat is de enige reden die er nodig is!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:39 schreef GotC het volgende:
En LB..dat advocaat vd duivel deel is het probleem: Haar manier is De Manier tenzij praktisch wetenschappelijk onderbouwd dat het anders moet. En ik kom daar nog niet uit (iemand tips waarmee ik haar weg kan blazen, behalve dat wij het niet willen?).
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef GotC het volgende:
Heel erg mee eens KP. Dat is het punt waar ik gewoon niet overheen kan komen.
Vakantiedagen zet ik met liefde in, maar eerst even met nuchtere boerenlul Yur praten over dit alles.
Ja nou inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien. Ze doet toch waar ze zin in heeft, als je er een punt van maakt verteld ze het gewoon niet.
En dat vind ik dus nog het allerergste. Hoe durft zequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien. Ze doet toch waar ze zin in heeft, als je er een punt van maakt verteld ze het gewoon niet.
Soms is kinderopvang zo slecht niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat vind ik dus nog het allerergste. Hoe durft ze
Oh sorry, hij slaapt in een winter slaapzak met mouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slaapzak geen idee ymme?
Vandaag even met mup naar het inloopspreekuur. Ze drinkt nou al drie weken haar flessen slecht. Avondeten gaat goed, maar ik wil toch ff bespreken wat we nog kunnen doen. Vanochtend pap met een lepel geprobeerd maar bleef ook nog weer aardig wat over. Ze moet wel blijven groeien natuurlijk.
En de neuroot in mij over de zeik, want ik kon niet meer afwegen hoeveel melk ze dus had gerest, want ja... Daar zat Bambix door![]()
Wat hier wel hielp, was aangeven dat je begrijpt dat ze het beste voorhebben en dat ze al x jaar ervaring hebben met andere kindjes en eigen kinderen groot hebben gebracht, maar benadrukken dat dit JULLIE kind is, jullie eerste, dat jullie alles nog moeten uitvogelen en gewoon heel erg voorzichtig met jullie kindje zijn. Dat het aan jullie is om keuzes te maken. Dat advies welkom is, maar dat de uiteindelijke beslissing van wel/niet bij JULLIE ligt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:44 schreef GotC het volgende:
Punt is dat nichtje het al kreeg bij 2.5 mnd op aanraden van het CB. En Yur (uiteraard...zucht) vanaf 2 weken.
Bij kinderdagverblijven kunnen ze ook prima dingen doen die jij niet wilt hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Soms is kinderopvang zo slecht niet.
Hee dat had ik gemist geloof ik! Lijkt me al een hele stap. En ook inderdaad een heel goed en duidelijk verhaal van jou daarbovenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat hier wel hielp, was aangeven dat je begrijpt dat ze het beste voorhebben en dat ze al x jaar ervaring hebben met andere kindjes en eigen kinderen groot hebben gebracht, maar benadrukken dat dit JULLIE kind is, jullie eerste, dat jullie alles nog moeten uitvogelen en gewoon heel erg voorzichtig met jullie kindje zijn. Dat het aan jullie is om keuzes te maken. Dat advies welkom is, maar dat de uiteindelijke beslissing van wel/niet bij JULLIE ligt.
Wonder boven wonder snapten mijn ouders dit en gaven ze voor het eerst, het allereerst, toe dat ze inderdaad niet juist hadden gehandeld. Neemt niet weg dat er nog 100 soortgelijke discussies volgen overigens
Dat klinkt idd als een goed plan. Alleen vertrouw ik sm nu echt totaal niet meer..quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat hier wel hielp, was aangeven dat je begrijpt dat ze het beste voorhebben en dat ze al x jaar ervaring hebben met andere kindjes en eigen kinderen groot hebben gebracht, maar benadrukken dat dit JULLIE kind is, jullie eerste, dat jullie alles nog moeten uitvogelen en gewoon heel erg voorzichtig met jullie kindje zijn. Dat het aan jullie is om keuzes te maken. Dat advies welkom is, maar dat de uiteindelijke beslissing van wel/niet bij JULLIE ligt.
Wonder boven wonder snapten mijn ouders dit en gaven ze voor het eerst, het allereerst, toe dat ze inderdaad niet juist hadden gehandeld. Neemt niet weg dat er nog 100 soortgelijke discussies volgen overigens
E heeft een keer diksap gehad en een keer een nijntjekoekje. Ze gaven dat aan het eind van de dag aan toen ik haar ophaalde en vroegen of dat oké was (hm, verkeerde momentquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij kinderdagverblijven kunnen ze ook prima dingen doen die jij niet wilt hoor![]()
Het is in deze tijd nu eenmaal zeldzaam dat je zelf volledig voor je eigen kind kan/mag zorgen en dus ben je afhankelijk van anderen. Niemand zorgt precies zo goed voor je kindje als jij
Het gaat nog niet eens om dat schepje pap. Je weet, objectief gezien, dat T het prima doet en zo staat je schoonmoeder er ook in. Waar je schoonmoeder volledig aan voorbij gaat, zijn de emoties die erbij komen, het gepasseerde gevoel, de angst om je kindje en het verloren momentquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als een goed plan. Alleen vertrouw ik sm nu echt totaal niet meer..
Wat goed dat ze dat hebben toegegeven trouwens, groooote stap!
En wat lief L-E![]()
Ooww, ik kan me nog herinneringen dat je onlangs vertelde dat het een beetje uit de hand gelopen was (toch?) dus ik dacht dat dit een recente ontwikkeling was. Maar dat is niet helemaal zo dus. Maargoed, kan me ook wel voorstellen dat het nu iets gemakkelijk wordt, vnl omdat Isa nu wat meer kan/mag hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:24 schreef Spirit82 het volgende:
Hm, dat is alweer een poos terug hoor, daarna zijn nog de nodige strubbelingen geweestMijn moeder past vanaf deze week nog maar 1 dag per week op ipv 2. Ze gaf eindelijk aan dat het haar toch wat te zwaar is en ik ben blij dat dat nu eindelijk opgelost is. Dat geeft ook 1 dag minder mogelijkheid tot problemen
Hetgeen het meest is veranderd, is dat Isa ouder is geworden en nu meer kan en mag
Naja, alle shit startte toen Isa 4 mnd was en ze is nu 8 mnd, dus kort/lang is relatiefquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:37 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Ooww, ik kan me nog herinneringen dat je onlangs vertelde dat het een beetje uit de hand gelopen was (toch?) dus ik dacht dat dit een recente ontwikkeling was. Maar dat is niet helemaal zo dus. Maargoed, kan me ook wel voorstellen dat het nu iets gemakkelijk wordt, vnl omdat Isa nu wat meer kan/mag hebben.
En als het je ouders niet zijn, dan is het je zus wel he....quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, alle shit startte toen Isa 4 mnd was en ze is nu 8 mnd, dus kort/lang is relatief
Familie....quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En als het je ouders niet zijn, dan is het je zus wel he....
Ik heb 6 broers en zussen. Er is er altijd wel 1 waar het op dat moment wel mee botertquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Sticker
En ik vind t soms wel eens jammer dat ik enig kind ben, maar na sommige van jullie verhalen tel ik mijn zegeningen
En Kyara, bedankt he, ik rammel me suf nu!!![]()
Fantastische kinderachtige reactie he? Pfuh..quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef Juud-- het volgende:
Ohh LE met je zwaaiende baby, hoe tof! Is -ie zichzelf er ook van bewust of is het meer toevallig dat hij met zijn handjes wappert?
GotC, omg, die reactie ook echt.. (waarom wonen je zwager en fam. daar tijdelijk? En hebben zij ook een wat moeizame relatie met schoonmoeder of gaat dat beter?). Wat een toestand zeg..
En welterusten Omen!
Hier ging ik gewoon bijna plaatsvervangend meejanken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat vind ik dus nog het allerergste. Hoe durft ze
Mehhhhh, tweede keer voordat ze een maand is in dat geval. Mja, mijn instinct kickte ook in bij het zien van die plekjes (aka: 'dit klopt niet') dus ik zal ze zo even bellen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 05:45 schreef Omentielvo het volgende:
Tico gefeliciteerd met Bram![]()
Proj ik herken het niet. Ik zou naar de ha gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |