Piekeren over geld?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Schudden we elkaar de hand. stomme crisis. Mensen ga eens meer baby's maken en regering zorg eens voor meer budget.
Hij krijgt nu morfine shots omdat de pillen niet meer werken. En verder weet ik eigenlijk weinig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat weet ik maar is het leven nog leuk/draagzaam voor hem?
+1!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef Kimpossible het volgende:
/binnensluipt.
Ik lees hier voor mijn gevoel zó vaak van die eigenwijze oppassers die ondanks duidelijke instructies allerlei bijvoeding in dat kleine grut stoppen. Word er gewoon plaatsvervangend naar van. Je moet gek doen om mij boos te krijgen, maar ik geloof dat ik het hierdoor op een schreeuwen zou zetten. Zijn ze nou helemaal gék geworden? Wat bezielt die mensen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij krijgt nu morfine shots omdat de pillen niet meer werken. En verder weet ik eigenlijk weinig.
Zorgen over geld, pff. Dat is hier soms echt sfeer bedervend geweest.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piekeren over geld?
Dat is niet leuk.
Ik heb weleens voorbeelden van hier uitvoerig besproken met de oma-to-be, waarbij onderstrepend hoe woest het me zou makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
+1!
Ik zit al een hele rant af te steken tegen mijn vriend, kan je nagaan![]()
Krijg bijna de neiging om mijn moeder eens aan de tand te voelen, haha, maar die doet dat echt niet.
Het zou -11 worden. Maar geen wind, dus voelt niet koud. Zegt hij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]dat is meestal het begin van het einde. Hij woont in Zweden toch? is het daar nu al erg koud?
Dat is de enige reden die er nodig is!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:39 schreef GotC het volgende:
En LB..dat advocaat vd duivel deel is het probleem: Haar manier is De Manier tenzij praktisch wetenschappelijk onderbouwd dat het anders moet. En ik kom daar nog niet uit (iemand tips waarmee ik haar weg kan blazen, behalve dat wij het niet willen?).
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef GotC het volgende:
Heel erg mee eens KP. Dat is het punt waar ik gewoon niet overheen kan komen.
Vakantiedagen zet ik met liefde in, maar eerst even met nuchtere boerenlul Yur praten over dit alles.
Ja nou inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien. Ze doet toch waar ze zin in heeft, als je er een punt van maakt verteld ze het gewoon niet.
En dat vind ik dus nog het allerergste. Hoe durft zequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien. Ze doet toch waar ze zin in heeft, als je er een punt van maakt verteld ze het gewoon niet.
Soms is kinderopvang zo slecht niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat vind ik dus nog het allerergste. Hoe durft ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |