abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:40:05 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135244867
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Cwen het volgende:
GotC, dat is ongelofelijk! Wat belachelijk :(

Hier ook geen goede dag: ML is idd ontslagen. In z'n proeftijd. Na 4 weken. Ik dacht dat ontslag in proeftijd alleen voorkwam bij grove overtredingen en grote blunders, maar blijkbaar niet :( :'( :(
Dat is mooi klote -O-. Weet je ook waarom hij is ontslagen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135244909
cwen dat is echt klote heeft hij nu nog recht op ww oid?
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:42:46 #103
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_135245041
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Cwen het volgende:
GotC, dat is ongelofelijk! Wat belachelijk :(

Hier ook geen goede dag: ML is idd ontslagen. In z'n proeftijd. Na 4 weken. Ik dacht dat ontslag in proeftijd alleen voorkwam bij grove overtredingen en grote blunders, maar blijkbaar niet :( :'( :(
Dat is klote :( :* voor jullie
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:43:33 #104
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135245074
Cwen dat meen je niet! :( ;( Wat ontzettend klote! Is er een reden gegeven?

En pessie, ze hebben dat nog in huis voor nichtje van 7 mnd..
Ik ben zo boos dat ik er verdrietig van ben.. Mijn baby! ;(
pi_135245473
GotC :*

De reden is dat ze vinden dat hij niet goed genoeg is, terwijl hij nog niet eens werk in z'n vakgebied had en z'n leidinggevende hem binnen 2 weken alle werk uit handen had genomen. Het is toch niet gek als iemand moet inkomen? Bah, bah, bah. Nog meer zorgen...
Home is where the O+ is...
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:55:44 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135245720
Ik vind het echt heel rot voor jullie Cwen -O-

GotC, je bent echt terecht boos hoor! Ik zou er ook naar van zijn.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:59:35 #107
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135245931
Ik hoor net vsn m'n schoonzusje dat m'n sm het al eerder stiekem wilde geven, zonder het tegen ons te vertellen..
Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken eigenlijk..
pi_135245997
Ah Cwen, fucked up zeg :( Redden jullie het financieel wel voorlopig?

FR, wat is er loos?

GotC, god ik zou ook pisnijdig zijn! Heb jij of heeft Yur wel aangegeven dat jullie dit absoluut niet op prijs stellen? En jaa, grappig dat ik je zag! Wist helemaal niet dat je ook precies dáár zat! Ik zei alleen tegen je: 'hee, je 2e dag he!' en later bedacht ik..ohnee, 1e dag, ik had notabene nog op je FB-bericht gereageerd :S. Nouja.. J. zei nog tegen me: "hee, kennen jullie elkaar?". Toen dacht ik..als ik ga uitleggen over Fok en Babytopic, dat hoeft ze niet te weten. Dus ik zei: "ja, ze heeft ook pas een baby gehad" en toen kreeg ik een 'ooh ja natuurlijk, dan is het logisch dat jullie elkaar kennen'. Haha..
pi_135246016
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:50 schreef Cwen het volgende:
GotC :*

De reden is dat ze vinden dat hij niet goed genoeg is, terwijl hij nog niet eens werk in z'n vakgebied had en z'n leidinggevende hem binnen 2 weken alle werk uit handen had genomen. Het is toch niet gek als iemand moet inkomen? Bah, bah, bah. Nog meer zorgen...
Dan hebben ze imho geen reële verwachtingen van een nieuwe medewerker :(. Sterkte voor jou en natuurlijk je man :*.

GotC wat een achterlijke actie! Ik zou ook echt heel boos zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135246046
HUH?!? Waarom zou ze het in godsnaam al eerder willen geven en dan zelfs zonder vertellen?!?
pi_135246109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef GotC het volgende:
Ik hoor net vsn m'n schoonzusje dat m'n sm het al eerder stiekem wilde geven, zonder het tegen ons te vertellen..
Ik zou eens heel helder met je sm gaan praten, GotC. Vragen waarom ze dat heeft gedaan en waarom zelfs stiekem. Jullie zijn de ouders, niet zij. Dit soort dingen hoor je te overleggen, en als jullie dat niet willen, danniet. Ik zou zeker vragen waarom ze jullie wensen niet wil respecteren.

Juud, ja, op zich wel, maar het wordt wel een beetje knijpen, zeg maar.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:02:53 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135246150
quote:
Damn.. Waarom die drang om dat te doen? Ik zou haar dus echt niet meer op laten passen voorlopig. Ze heeft blijkbaar geen respect voor jullie wensen.
pi_135246167
quote:
Gewoon kinderopvang regelen. Al is het maar voor een maand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:11:56 #114
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135246727
Cwen, dat is inderdaad wel met recht een rotdag :* sterkte.
pi_135246823
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Juud-- het volgende:
Ah Cwen, fucked up zeg :( Redden jullie het financieel wel voorlopig?

FR, wat is er loos?

GotC, god ik zou ook pisnijdig zijn! Heb jij of heeft Yur wel aangegeven dat jullie dit absoluut niet op prijs stellen? En jaa, grappig dat ik je zag! Wist helemaal niet dat je ook precies dáár zat! Ik zei alleen tegen je: 'hee, je 2e dag he!' en later bedacht ik..ohnee, 1e dag, ik had notabene nog op je FB-bericht gereageerd :S. Nouja.. J. zei nog tegen me: "hee, kennen jullie elkaar?". Toen dacht ik..als ik ga uitleggen over Fok en Babytopic, dat hoeft ze niet te weten. Dus ik zei: "ja, ze heeft ook pas een baby gehad" en toen kreeg ik een 'ooh ja natuurlijk, dan is het logisch dat jullie elkaar kennen'. Haha..
lief dat je het vraagt maar uitgelegd krijg ik het niet.
Het ligt puur aan mezelf ik heb 2 heel lieve en prachtige meiden maar er helemaal van genieten kan ik niet.
pi_135246934
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

lief dat je het vraagt maar uitgelegd krijg ik het niet.
Het ligt puur aan mezelf ik heb 2 heel lieve en prachtige meiden maar er helemaal van genieten kan ik niet.
Eet en slaap je wel goed? Last van donkere dagen?
pi_135247047
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eet en slaap je wel goed? Last van donkere dagen?
ik slaap niet goed maar dat is piekeren. En niemand kan de oorzaak wegnemen en meer dan ik nu probeer kan ik zelf ook niet. Ik blijf mij gewoon mislukt voelen ik kan mijn meiden niet geven wat ik wil. En nu hou ik er over op anders ga ik weer huilen. En dan moet ik weer spugen en dat wil ik niet.
pi_135247154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ik slaap niet goed maar dat is piekeren. En niemand kan de oorzaak wegnemen en meer dan ik nu probeer kan ik zelf ook niet. Ik blijf mij gewoon mislukt voelen ik kan mijn meiden niet geven wat ik wil. En nu hou ik er over op anders ga ik weer huilen. En dan moet ik weer spugen en dat wil ik niet.
Je kan ook eens even naar de huisarts. Dat soort gevoel is niet helemaal normaal.
pi_135247224
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan ook eens even naar de huisarts. Dat soort gevoel is niet helemaal normaal.
dank je ik weet waar het vandaan komt en ik weet ook wanneer het overgaat. Maar dat duurt nog jaren als ik de prognoses moet geloven.
pi_135247266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

dank je ik weet waar het vandaan komt en ik weet ook wanneer het overgaat. Maar dat duurt nog jaren als ik de prognoses moet geloven.
Ok. Pas goed op jezelf.
pi_135247311
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ok. Pas goed op jezelf.
Doe ik. eerst maar eens de operatie achter de rug hebben vandaar uit kan het allemaal alleen maar beter gaan. Hoe is het bij jullie atm? met je schoonvader?
pi_135247427
Fr :*. Ik herken het gevoel - heel veel sterkte!
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:25:31 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135247441
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Oei -O- wat rot! Een welgemeende :* dan, en hopelijk blijft het spugen iig uit...

Cwen, wat klote! Je was er al bang voor, maar het is ook echt gebeurd dus :o Klinkt echt flauw!

quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Damn.. Waarom die drang om dat te doen? Ik zou haar dus echt niet meer op laten passen voorlopig. Ze heeft blijkbaar geen respect voor jullie wensen.
Dit :{ Echt, GotC ik zou wóedend zijn!! Zeker met dan ook nog de kennis dat ze het stiekem had willen doen. WAAROM??? Is ze nou volslagen van de pot gerukt? :( :{w Ik zou hier echt heel duidelijk je punt maken, en ook echt een reëel alternatief zoeken als opvang.
Even advocaat van de duivel; T krijgt er vast niets van, ze heeft Yur ook grootgekregen, bladiebla.... maar jezus zeg, waarom doet ze het als je al expliciet hebt gezegd dat je dat niet wilt ;(
pi_135247522
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:25 schreef Cwen het volgende:
Fr :*. Ik herken het gevoel - heel veel sterkte!
Schudden we elkaar de hand. stomme crisis. Mensen ga eens meer baby's maken en regering zorg eens voor meer budget.
pi_135247743
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Doe ik. eerst maar eens de operatie achter de rug hebben vandaar uit kan het allemaal alleen maar beter gaan. Hoe is het bij jullie atm? met je schoonvader?
Tja. Die gaat nog steeds dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')