abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135237476
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:08 schreef rainbowwarrior het volgende:

Ik ben zeer benieuwd wat je gaat doen. Post je een verslagje na het feestje? :).
mee eens!
pi_135238206
Klinkt goed, jammer dat het zo ver weg is. Succes!

Ps. De handdoeken/condooms opmerking is een goede, zorg voor veel van beide.
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:21:18 #53
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_135238848
Interessant :D .
pi_135238987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:21 schreef Vansschoen het volgende:
Interessant :D .
Als vansschoen komt, kom ik ook!
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 17:25:58 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_135239049
Is dit serieus. Wel een heel apart verjaardagsfeestje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:31:28 #56
365714 Vansschoen
pi_135239275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:24 schreef erikkll het volgende:

[..]

Als vansschoen komt, kom ik ook!
Volgens mij is dit in het buitenland :(
pi_135239328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:31 schreef Vansschoen het volgende:

[..]

Volgens mij is dit in het buitenland :(
Colombia
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:33:15 #58
365714 Vansschoen
pi_135239338
TS heb je al vaker zulke feestjes geregeld? Of ken je veel mensen die hier interesse in zouden hebben?

Als ik naar mijn vrienden groep kijk dan zouden er hoogstens 3/4 zijn die zoiets echt zouden durven/willen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:34:04 #59
365714 Vansschoen
pi_135239366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:32 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Colombia
In dat geval: PAS!
pi_135239712
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Vansschoen het volgende:
TS heb je al vaker zulke feestjes geregeld? Of ken je veel mensen die hier interesse in zouden hebben?

Als ik naar mijn vrienden groep kijk dan zouden er hoogstens 3/4 zijn die zoiets echt zouden durven/willen.
3/4? Ik ken er echt geen 1 ;(
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:48:05 #61
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135239906
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:45 schreef DroogDok het volgende:
Schopje ONZ?
_O-
En altijd het laatste woord.
pi_135240279
TS geeft trouwens topfeesten, dus ik zie dit wel slagen :)
pi_135240813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Vansschoen het volgende:

Nog nooit, vandaar mijn oproep. Ik hoop hier wat ervarener mensen te vinden. Heb heul veel feestjes georganiseerd, stbabylon bedankt, je bent uiteraard uitgenodigd, maar het is wat ver misschien, maar nooit zoiets.

Ja, die vrienden uitnodigen, dat wordt nog wat. Ik wil wat vaste vrienden (mannen) erbij hebben en verder via andere kanalen uitnodigen (mannen en vrouwen). Wel alles na goedkeuring door mij, geen onverwacht bezoek (komt er gewoon niet in).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135240948
quote:
99s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
Is dit serieus. Wel een heel apart verjaardagsfeestje.
Ja. En ja, apart, daar houd ik wel van...

Heb in 2010 een live room escape game georganiseerd in mijn huis in Duitsland met mijn verjaardag. Was ook erg goed geslaagd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_135244547
Wat voor volk zit er op Seksfeestjes
sd
pi_135262388
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef sausagin het volgende:
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:52:36 #67
27929 piere
doe mij maar bier
pi_135264472
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef sausagin het volgende:
Hele hete Colombiaanse kippuh! :')
fok you ja!
pi_135266260
Ergens vind ik het wel heel erg triest om als man voor een aantal mannelijke vrienden een seksfeest te organiseren en daarvoor wildvreemde vrouwen te willen uitnodigen. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar het aantal vrouwen dat je hier voor kan strikken. Ondanks de lossere seksuele moraal van tegenwoordig hangen mannen nog steeds eerder hun lul in een willekeurige vrouw dan dat een vrouw zich daadwerkelijk door jan en alleman laat naaien. Niet voor niets is de toegang voor vrouwen in seksclubs heel vaak gratis, mogen vrouwen altijd als single naar binnen en worden single mannen vaak geweerd of zeer beperkt toegelaten.

Het klinkt een beetje alsof je jezelf en je vrienden op 'gratis' seks wilt trakteren. What is in it voor een vrouw? Die kan in iedere kroeg zelf een man uitkiezen die ze aantrekkelijk vindt wanneer ze jeuk heeft. Waarom zou ze dan voor een feestje kiezen waar van haar wordt verwacht dat ze uit een beperkte groep kiest en ze op zijn minst vreemd wordt aangekeken als ze zich van seks onthoudt omdat ze geen loslopende man ziet die voor haar aantrekkelijk is?

Ik ben heel benieuwd of dit gaat lukken, voor iedereen 'leuk' wordt en er werkelijk een 50/50 verdeling komt (en ook iedere 'vriend' seks zal krijgen).
pi_135267333
Maar lieve ouder, alhoewel seksfeestjes over seks gaan gaat het niet perse over iedereen heeft recht op seks. Vaak is het juist een hele ongedwongen sfeer, een hoop gezelligheid en spanning.

Juist op prive seksfeestjes zie je veel meer single vrouwen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_135267916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:36 schreef erodome het volgende:
Maar lieve ouder, alhoewel seksfeestjes over seks gaan gaat het niet perse over iedereen heeft recht op seks. Vaak is het juist een hele ongedwongen sfeer, een hoop gezelligheid en spanning.

Juist op prive seksfeestjes zie je veel meer single vrouwen.
Ik denk dat jij er gewoon veel meer ervaring mee hebt dan ik. Ik ben nog nooit op zo'n privé feestje geweest. Weleens uitgenodigd maar ik kon toen niet. Dat waren wel vrienden van mij waarbij ik me veilig voelde en voor mij persoonlijk is dat heel belangrijk. Ik zou het doodeng vinden om me in een vreemde omgeving te storten zonder regels of hiërarchie (iemand die professioneel is en in zal grijpen als iets uit de hand loopt) terwijl seks de opzet is. TS organiseert het ook alleen met bekende mannelijke vrienden en moet er nog vrouwen voor benaderen.. Brrr.. Ik zou zeker niet op zo'n uitnodiging ingaan maar ik ben ook niet een gemiddelde vrouw.

Mijn angst zit er dan idd in dat je komst verwachtingen wekt die je misschien terplekke niet wilt nakomen waar dan negatieve en eventueel zelfs agressieve reacties op kunnen komen.

Overigens vinden veel van mijn vrienden die regelmatig naar clubs gaan mij juist veel risico's nemen omdat ik toen ik nog single was ook gewoon mannen oppikte in de kroeg. :)
pi_135268400
De feestjes waar ik ben geweest was altijd wel veilig, altijd een bekende of een bekende van een goede bekende die het organiseerde zeg maar. En vrijwel altijd voor een fiks deel op stellen gericht. Ik ging altijd samen met mijn partner, dat maakt het wel een beetje anders dan wanneer je alleen gaat.

Veel single vrouwen kwamen dan ook niet zozeer alleen, maar met z'n 2-en of als geregelde, maar losse, date van iemand.
Dat is dan misschien nog een tip voor de TS, denk na over hoe je zorgt dat de vrouwen zich veilig genoeg voelen om te komen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_135269139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:14 schreef erodome het volgende:
De feestjes waar ik ben geweest was altijd wel veilig, altijd een bekende of een bekende van een goede bekende die het organiseerde zeg maar. En vrijwel altijd voor een fiks deel op stellen gericht. Ik ging altijd samen met mijn partner, dat maakt het wel een beetje anders dan wanneer je alleen gaat.

Veel single vrouwen kwamen dan ook niet zozeer alleen, maar met z'n 2-en of als geregelde, maar losse, date van iemand.
Dat is dan misschien nog een tip voor de TS, denk na over hoe je zorgt dat de vrouwen zich veilig genoeg voelen om te komen.
Ik ben ook wel heel benieuwd naar waar TS die vrouwen vandaan wil gaan halen. ik kreeg de indruk via fora als dit maar daar kan ik natuurlijk erg naast zitten. In het ieder geval heeft hij aangegeven dat hij singles wil en geen stellen. Ws omdat hij en zijn mannelijke vrienden ook single zijn en dan niets hebben aan stellen.
pi_135269443
Niet teveel XTC nemen he Mata, dan werkt ''ie'' niet meer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135324811
Koop spaanse vlieg gooi het in de drankjes van iedereen, je proeft niks.
Op een gegeven moment word iedereen opgewonden en geil. dan gaan ze een beetje flirten.
En binnen een enkele minuten ligt iedereen te neuken.
pi_135342309
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Niet teveel XTC nemen he Mata, dan werkt ''ie'' niet meer.
I know. ;)

pi_135342381
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef NabPUA het volgende:
Op een gegeven moment word iedereen opgewonden en geil. dan gaan ze een beetje flirten.
Nou ja, er zijn wat onschuldigere drankjes, voor de mannen blauw, voor de vrouwen roze. Met vermeende werking voor dit doel, maar vooral misschien wel grappig om te serveren....
pi_135342415
quote:
Geen idee waar je hier spaanse vlieg kan kopen. Kan ook wat M door de drankjes doen, maar dan beter geen alcohol.

Ik zie wel hoe het gaat worden. Inrichting wordt erop gedaan, sfeerverlichting, wierrook, kaarsen, open haard, etc. Verder muziek en erotische beelden op de TV (iemand tips voor websites waar mooie dingen staan?). Een keuze uit drank of drugs, of allebei als de combinatie het toelaat en ik nodig wat betrouwbare, open minded mensen uit. Dan zien we wel hoe het losgaat. Uiteindelijk moet het gewoon een goed feestje worden en wat er gebeurt, gebeurt er en wat er niet gebeurt niet.

Ben er niet bang voor dat ik zelf niet aan mijn trekken (of juist niet) kom.

pi_135342606
Denk dat je instelling juist is, leuk erotisch feestje en wat komt dat komt...

Zou wel een beetje oppassen met zelfs drugsvoorziener zijn, cokefeestje of iets dergelijks(xts, ghb wat even floats your boat) is wel leuk, maar dat is het handig wat specifieker te zijn met uitnodigingen(als in mensen die je kent of inhuurt, dat laatste heb je me nooit horen zeggen....).
pi_137654672
Hoe is dit feestje afgelopen?!?
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_137660458
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geen idee waar je hier spaanse vlieg kan kopen. Kan ook wat M door de drankjes doen, maar dan beter geen alcohol.

Ik zie wel hoe het gaat worden. Inrichting wordt erop gedaan, sfeerverlichting, wierrook, kaarsen, open haard, etc. Verder muziek en erotische beelden op de TV (iemand tips voor websites waar mooie dingen staan?). Een keuze uit drank of drugs, of allebei als de combinatie het toelaat en ik nodig wat betrouwbare, open minded mensen uit. Dan zien we wel hoe het losgaat. Uiteindelijk moet het gewoon een goed feestje worden en wat er gebeurt, gebeurt er en wat er niet gebeurt niet.

Ben er niet bang voor dat ik zelf niet aan mijn trekken (of juist niet) kom.
Hoe is je feestje gegaan????
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:06:52 #81
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_137668666
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:31 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Hoe is je feestje gegaan????
Ben ik ook wel benieuwd naar :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_137674835
Nee, nog niet. Gaat nog komen, ergens over een maand of 2-3.

Nu helaaaasch geen tijd.

Dank voor de belangstelling!

pi_160720018
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Nee, nog niet. Gaat nog komen, ergens over een maand of 2-3.

Nu helaaaasch geen tijd.

Dank voor de belangstelling!
2 jaar later? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:12:14 #84
53151 T42
Pinball Wizard
pi_160720879
tip credit card invullen op kinky.nl klaar
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:15:35 #85
53151 T42
Pinball Wizard
pi_160720980
quote:
ghehe ben je 14?
pi_160722993
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

2 jaar later? :P
Was deze kick echt nodig?
pi_160723256
Helemaal aangezien mata afscheid heeft genomen van fok. :')
pi_160723497
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Was deze kick echt nodig?
Was nieuwsgierig...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_160732848
Had je dat destijds moeten vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')