mee eens!quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:08 schreef rainbowwarrior het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat je gaat doen. Post je een verslagje na het feestje?.
Colombiaquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Volgens mij is dit in het buitenland
3/4? Ik ken er echt geen 1quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Vansschoen het volgende:
TS heb je al vaker zulke feestjes geregeld? Of ken je veel mensen die hier interesse in zouden hebben?
Als ik naar mijn vrienden groep kijk dan zouden er hoogstens 3/4 zijn die zoiets echt zouden durven/willen.
Nog nooit, vandaar mijn oproep. Ik hoop hier wat ervarener mensen te vinden. Heb heul veel feestjes georganiseerd, stbabylon bedankt, je bent uiteraard uitgenodigd, maar het is wat ver misschien, maar nooit zoiets.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Vansschoen het volgende:
TS heb je al vaker zulke feestjes geregeld? Of ken je veel mensen die hier interesse in zouden hebben?
Als ik naar mijn vrienden groep kijk dan zouden er hoogstens 3/4 zijn die zoiets echt zouden durven/willen.
Ja. En ja, apart, daar houd ik wel van...quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
Is dit serieus. Wel een heel apart verjaardagsfeestje.
quote:
Ik denk dat jij er gewoon veel meer ervaring mee hebt dan ik. Ik ben nog nooit op zo'n privé feestje geweest. Weleens uitgenodigd maar ik kon toen niet. Dat waren wel vrienden van mij waarbij ik me veilig voelde en voor mij persoonlijk is dat heel belangrijk. Ik zou het doodeng vinden om me in een vreemde omgeving te storten zonder regels of hiërarchie (iemand die professioneel is en in zal grijpen als iets uit de hand loopt) terwijl seks de opzet is. TS organiseert het ook alleen met bekende mannelijke vrienden en moet er nog vrouwen voor benaderen.. Brrr.. Ik zou zeker niet op zo'n uitnodiging ingaan maar ik ben ook niet een gemiddelde vrouw.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:36 schreef erodome het volgende:
Maar lieve ouder, alhoewel seksfeestjes over seks gaan gaat het niet perse over iedereen heeft recht op seks. Vaak is het juist een hele ongedwongen sfeer, een hoop gezelligheid en spanning.
Juist op prive seksfeestjes zie je veel meer single vrouwen.
Ik ben ook wel heel benieuwd naar waar TS die vrouwen vandaan wil gaan halen. ik kreeg de indruk via fora als dit maar daar kan ik natuurlijk erg naast zitten. In het ieder geval heeft hij aangegeven dat hij singles wil en geen stellen. Ws omdat hij en zijn mannelijke vrienden ook single zijn en dan niets hebben aan stellen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:14 schreef erodome het volgende:
De feestjes waar ik ben geweest was altijd wel veilig, altijd een bekende of een bekende van een goede bekende die het organiseerde zeg maar. En vrijwel altijd voor een fiks deel op stellen gericht. Ik ging altijd samen met mijn partner, dat maakt het wel een beetje anders dan wanneer je alleen gaat.
Veel single vrouwen kwamen dan ook niet zozeer alleen, maar met z'n 2-en of als geregelde, maar losse, date van iemand.
Dat is dan misschien nog een tip voor de TS, denk na over hoe je zorgt dat de vrouwen zich veilig genoeg voelen om te komen.
I know.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Niet teveel XTC nemen he Mata, dan werkt ''ie'' niet meer.
Nou ja, er zijn wat onschuldigere drankjes, voor de mannen blauw, voor de vrouwen roze. Met vermeende werking voor dit doel, maar vooral misschien wel grappig om te serveren....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef NabPUA het volgende:
Koop spaanse vlieg gooi het in de drankjes van iedereen, je proeft niks.
Op een gegeven moment word iedereen opgewonden en geil. dan gaan ze een beetje flirten.
En binnen een enkele minuten ligt iedereen te neuken.
Geen idee waar je hier spaanse vlieg kan kopen. Kan ook wat M door de drankjes doen, maar dan beter geen alcohol.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef NabPUA het volgende:
Op een gegeven moment word iedereen opgewonden en geil. dan gaan ze een beetje flirten.
Hoe is je feestje gegaan????quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee waar je hier spaanse vlieg kan kopen. Kan ook wat M door de drankjes doen, maar dan beter geen alcohol.
Ik zie wel hoe het gaat worden. Inrichting wordt erop gedaan, sfeerverlichting, wierrook, kaarsen, open haard, etc. Verder muziek en erotische beelden op de TV (iemand tips voor websites waar mooie dingen staan?). Een keuze uit drank of drugs, of allebei als de combinatie het toelaat en ik nodig wat betrouwbare, open minded mensen uit. Dan zien we wel hoe het losgaat. Uiteindelijk moet het gewoon een goed feestje worden en wat er gebeurt, gebeurt er en wat er niet gebeurt niet.
Ben er niet bang voor dat ik zelf niet aan mijn trekken (of juist niet) kom.
2 jaar later?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Nee, nog niet. Gaat nog komen, ergens over een maand of 2-3.
Nu helaaaasch geen tijd.
Dank voor de belangstelling!
ghehe ben je 14?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef NabPUA het volgende:
Was nieuwsgierig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |