Nou ja, er zijn wat onschuldigere drankjes, voor de mannen blauw, voor de vrouwen roze. Met vermeende werking voor dit doel, maar vooral misschien wel grappig om te serveren....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef NabPUA het volgende:
Koop spaanse vlieg gooi het in de drankjes van iedereen, je proeft niks.
Op een gegeven moment word iedereen opgewonden en geil. dan gaan ze een beetje flirten.
En binnen een enkele minuten ligt iedereen te neuken.
Geen idee waar je hier spaanse vlieg kan kopen. Kan ook wat M door de drankjes doen, maar dan beter geen alcohol.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef NabPUA het volgende:
Op een gegeven moment word iedereen opgewonden en geil. dan gaan ze een beetje flirten.
Hoe is je feestje gegaan????quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee waar je hier spaanse vlieg kan kopen. Kan ook wat M door de drankjes doen, maar dan beter geen alcohol.
Ik zie wel hoe het gaat worden. Inrichting wordt erop gedaan, sfeerverlichting, wierrook, kaarsen, open haard, etc. Verder muziek en erotische beelden op de TV (iemand tips voor websites waar mooie dingen staan?). Een keuze uit drank of drugs, of allebei als de combinatie het toelaat en ik nodig wat betrouwbare, open minded mensen uit. Dan zien we wel hoe het losgaat. Uiteindelijk moet het gewoon een goed feestje worden en wat er gebeurt, gebeurt er en wat er niet gebeurt niet.
Ben er niet bang voor dat ik zelf niet aan mijn trekken (of juist niet) kom.
2 jaar later?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Nee, nog niet. Gaat nog komen, ergens over een maand of 2-3.
Nu helaaaasch geen tijd.
Dank voor de belangstelling!
ghehe ben je 14?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef NabPUA het volgende:
Was nieuwsgierig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |