You're the greatestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even precies uitzoeken voor je.
Werd vandaag zelfs nog benaderd door ziggo voor werk. Alleen jammer dat het in Almere was.
Daar staat ook dat ik de ziggo box van 100 euro nodig heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en zag op de site alles staan wat je nodig hebt, dus dan heb je niet goed gekeken
Nee dat is Mohammed Ali.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You're the greatest
[..]
Daar staat ook dat ik de ziggo box van 100 euro nodig heb.
In mijn contract staat ook dat ik die weer moet inleveren dus ja ik had niet het idee dat ik die gewoon op MP kon kopen
Net?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is Mohammed Ali.
Ik kom daar net onder
Maar hoe snel gaat dat? Weken? Maanden? Jaren? Gaat echt alles weg, of hebben we nog wel dingen met behulp van andere insecten en vogels en ... Vleermuizen die op kolibries lijken (geen idee meer hoe ze heten).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Dan is de voorraad op en kan je geen nieuwe dingen meer bevruchten.
Als je verder kijkt dan staat er dat je een box nodig hebt, niet dat je die perse van hen moet kopen. Plus als je je verder verdiept had, dan had je kunnen lezen dat je altijd een box van jezelf kan gebruiken, mits van het juiste merk/type en een smartcard van de provider.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You're the greatest
[..]
Daar staat ook dat ik de ziggo box van 100 euro nodig heb.
In mijn contract staat ook dat ik die weer moet inleveren dus ja ik had niet het idee dat ik die gewoon op MP kon kopen
Je ging naar de url?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Peu, sterf!!
Ik weet dat info die ik van Roy krijg betrouwbaar is, dat ik dan duidelijke info krijg ipv dat ik door de bomen het bos kwijt raak door het overschot aan info!!
Ik ben niet te beroerd om te googlen!!
Denk je nou echt dat ik die site niet ken?quote:
You badassquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja
En het is dat hij geen rechtstreeks duel meer durft anders was ik er voorbij gegaan
is dus niet voor het eerst dat iemand het je verteldquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die site niet ken?
*verteltquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is dus niet voor het eerst dat iemand het je verteld
Rollen doe je zekerquote:
Maanden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe snel gaat dat? Weken? Maanden? Jaren? Gaat echt alles weg, of hebben we nog wel dingen met behulp van andere insecten en vogels en ... Vleermuizen die op kolibries lijken (geen idee meer hoe ze heten).
ghehehe!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet wat gewicht achter je stoten kunnen zetten he
Dm? Ik heb geen dm gezien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ghehehe!!
Maar hoe is het verder met jou schat? Ik spreek je haast nooit meer
Ik dm je toch niet voor jan lul he?
Boeiuhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Fascination het volgende:
Ben echt in zo'n bui dat niets me boeit, blehhh.
Ik hoop het niet te hoeven meemaken. Maar ik maak me ook zorgen om bijvoorbeeld tijgers. Echt prachtdieren, maar er zijn er steeds minder van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maanden.
Niet alles gaat weg, er zijn zat dingen die we zelf kunnen laten bloeien etc. Ook paar dingen die door andere beesten gebeuren. Maar toch, het is wel een probleempje.
Aan de ene kant hebben we nu natuurlijk wel genoeg kennis om het te ontwijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het niet te hoeven meemaken. Maar ik maak me ook zorgen om bijvoorbeeld tijgers. Echt prachtdieren, maar er zijn er steeds minder van.
Kennis genoeg. Maar helaas zijn er teveel mensen die er lak aan hebben wat er met die dieren gebeurd en verblind worden door het geld wat het oplevert.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de ene kant hebben we nu natuurlijk wel genoeg kennis om het te ontwijken.
Aan de andere kant hebben we teveel mensen, waardoor het wel mis moet gaan.
Aan de andere kant. Stel je bent een arm mens in India, dan grijp je de kans snel aan om een tijger te doden om je gezin te voeden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Kennis genoeg. Maar helaas zijn er teveel mensen die er lak aan hebben wat er met die dieren gebeurd en verblind worden door het geld wat het oplevert.
Als het om geld gaat kan ik het (zij met moeite) nog snappen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Kennis genoeg. Maar helaas zijn er teveel mensen die er lak aan hebben wat er met die dieren gebeurd en verblind worden door het geld wat het oplevert.
Terwijl de surfers zelf die beesten ook liever niet dood zien gaan... 't is meer de publieke opinie...quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het om geld gaat kan ik het (zij met moeite) nog snappen.
Erger vind ik het als de mens het leefgebied van een dier betreed en dan het dier uitmoord omdat het daar al eeuwen leefde!
Bijvoorbeeld haaien die voor de kust worden uitgemoord puur omdat het daar ook lekker surfen is
Met haaien is het juist andersomquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erger vind ik het als de mens het leefgebied van een dier betreed en dan het dier uitmoord omdat het daar al eeuwen leefde!
Bijvoorbeeld haaien die voor de kust worden uitgemoord puur omdat het daar ook lekker surfen is
Ik kan het me ergens wel indenken. Maar toch ... Als alle tijgers weg zijn, ben jij je baan ook kwijt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Stel je bent een arm mens in India, dan grijp je de kans snel aan om een tijger te doden om je gezin te voeden.
maar tijgers zijn liefquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Stel je bent een arm mens in India, dan grijp je de kans snel aan om een tijger te doden om je gezin te voeden.
Is vaak ook geld. Anders komen er geen mensen naar dat strand. Volgens mij is alles wel te herleiden naar geld of persoonlijk gewin, meestal materieel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik noemde die even als voorbeeld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Terwijl de surfers zelf die beesten ook liever niet dood zien gaan... 't is meer de publieke opinie...
Maar als die mensen logisch konden nadenken, waren ze nooit in die positie gekomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het me ergens wel indenken. Maar toch ... Als alle tijgers weg zijn, ben jij je baan ook kwijt.
Nou ja, mensen gaat wel voor winst op de korte termijn, in plaats van op de lange termijn. Dat is mens eigen. Dven had daar een mooie quote over in zijn sig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar als die mensen logisch konden nadenken, waren ze nooit in die positie gekomen.
Tja die mensen zijn niet zo slim daarquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik noemde die even als voorbeeld.
Maar in India bijvoorbeeld worden tijgers vermoord omdat die in een "nieuw" dorp komen. Het feit dat dat dorp in het leefgebied van de tijger wordt gebouwd vergeet men even
Ik zal eens kijken als ik hem zie posten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, mensen gaat wel voor winst op de korte termijn, in plaats van op de lange termijn. Dat is mens eigen. Dven had daar een mooie quote over in zijn sig.
Klopt. En dan in het Westen acties opzetten om al die kinderen van ziektes te redden die ze vervolgens toch niet kunnen voeden. Dat is ook niet logisch nagedacht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken als ik hem zie posten.
Maar als voorbeeld in Afrika.
Mensen die niet genoeg voedsel en geld hebben om 1 kind goed te onderhouden, krijgen rustig 8 kinderen die liggen te creperen van de honger.
Dat is niet logisch nadenken.
Nergens!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja die mensen zijn niet zo slim daar
Ik heb zo'n haat aan al die zelfvoldane mensen (vooral in de politiek) die trots zijn op het feit dat we ieder jaar voedsel sturen aan Afrika.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. En dan in het Westen acties opzetten om al die kinderen van ziektes te redden die ze vervolgens toch niet kunnen voeden. Dat is ook niet logisch nagedacht.
Nou zover zou ik het niet willen brengen, maar een bevolkingskrimp van zo'n 50% zou beter zijn voor alles en iedereen vermoed ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nergens!!
Ik werd serieus blij toen ik op het nieuws zag dat de otter weer terug is in de randstad![]()
Geef de aarde terug aan de dieren
Dat heeft met cultuur te maken, veel kinderen gaan vroegtijdig dood en met 1 kind is de kans klein dat die net toevallig voor de ouders kan zorgen wanneer die oud zijn. Dus tenzij sterte wordt bestreden zal de noodzaak voor grote gezinnen blijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet genoeg voedsel en geld hebben om 1 kind goed te onderhouden, krijgen rustig 8 kinderen die liggen te creperen van de honger.
Wij zijn ook dieren, wij voelen ons alleen beter dan de "echte" dieren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou zover zou ik het niet willen brengen, maar een bevolkingskrimp van zo'n 50% zou beter zijn voor alles en iedereen vermoed ik.
Maar als je er wat van zegt ben je een egoist. Terwijl zij vooral hun schuldgevoel afkopen en zich goed kunnen voelen over zichzelf op de korte termijn, terwijl de zogenaamde egoisten juist het beste voor hebben met de mensheid op de lange termijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n haat aan al die zelfvoldane mensen (vooral in de politiek) die trots zijn op het feit dat we ieder jaar voedsel sturen aan Afrika.
Gek genoeg mislukt ieder fucking jaar de oogst daar![]()
En ieder jaar moet er meer voedsel heen en maken we het probleem erger en erger.
In Flevoland wonen dieren welke bijna niet meer voorkomen, ook is de wolf weer aan het oprukken. In Europa zijn we goed bezig met het behoud van en ruimte maken voor dierenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nergens!!
Ik werd serieus blij toen ik op het nieuws zag dat de otter weer terug is in de randstad![]()
Nouja ik zie mezelf niet graag geassocieerd worden met alle andere mensen hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn ook dieren, wij voelen ons alleen beter dan de "echte" dieren.
Dus schieten ze zichzelf in de vingers door al hun kinderen dood te laten gaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft met cultuur te maken, veel kinderen gaan vroegtijdig dood en met 1 kind is de kans klein dat die net toevallig voor de ouders kan zorgen wanneer die oud zijn. Dus tenzij sterte wordt bestreden zal de noodzaak voor grote gezinnen blijven.
Pas dan heeft goede voorlichting nut. Al met al praat je over een termijn van zeker 30 jaar.
Dat is ideaal, maak ze economisch afhankelijk en dan kan je goedkope handelsverdragen afdwingenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n haat aan al die zelfvoldane mensen (vooral in de politiek) die trots zijn op het feit dat we ieder jaar voedsel sturen aan Afrika.
En ieder jaar moet er meer voedsel heen en maken we het probleem erger en erger.
Mensen zijn de echte beestenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn ook dieren, wij voelen ons alleen beter dan de "echte" dieren.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nergens!!
Tsja, zo ging het 150jr geleden in Nederland ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus schieten ze zichzelf in de vingers door al hun kinderen dood te laten gaan
Wat een genieën
Mwa, ik denk dat ze gewoon graag neukieneukie doen daar, net zoals bij ons. Alleen daar kent men geen anticonceptie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft met cultuur te maken, veel kinderen gaan vroegtijdig dood en met 1 kind is de kans klein dat die net toevallig voor de ouders kan zorgen wanneer die oud zijn. Dus tenzij sterte wordt bestreden zal de noodzaak voor grote gezinnen blijven.
Pas dan heeft goede voorlichting nut. Al met al praat je over een termijn van zeker 30 jaar.
Pure symptoombestrijding is dat. Helpt geen fuck om het echte probleem aan te pakken. Is alleen om je persoonlijke of bedrijfsimago een boost te geven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij ons was het probleem niet dat er geen eten was.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, zo ging het 150jr geleden in Nederland ook
Ze weten dat je van seks kinderen krijgt, is dus geen excuus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat ze gewoon graag neukieneukie doen daar, net zoals bij ons. Alleen daar kent men geen anticonceptie.
Volgens mij is het niet eens een bewuste keuze...
voorbehoedsmiddelen werken daar niet, zijn voldoende experimenten en onderzoeken naar geweest. Zolang het nog noodzakelijk is werkt het nu eenmaal zo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat ze gewoon graag neukieneukie doen daar, net zoals bij ons. Alleen daar kent men geen anticonceptie.
Volgens mij is het niet eens een bewuste keuze...
Was dat van die wolf niet een hoax?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Flevoland wonen dieren welke bijna niet meer voorkomen, ook is de wolf weer aan het oprukken. In Europa zijn we goed bezig met het behoud van en ruimte maken voor dieren
Ik vind dat eigenlijk bij sr ook tenenkrommend.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Pure symptoombestrijding is dat. Helpt geen fuck om het echte probleem aan te pakken. Is alleen om je persoonlijke of bedrijfsimago een boost te geven.
Aan je huiswerk jijquote:
Die ene wel ja, maar de Wolf komt al jaren langzaam aan richting Nederlandquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was dat van die wolf niet een hoax?
TOF!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ene wel ja, maar de Wolf komt al jaren langzaam aan richting Nederland![]()
Niks om bang voor te zijn trouwens, Wolven vallen nooit mensen aan, zijn er zelfs bang voor (net als Vossen) en houden niet van drukke gebieden.
10 jaar geleden in Polen liepen ze 's nachts al rond het vakantie huisje van mn schoonouders in het reuzengebergte.
Edit - geen hoax trouwens, maar uit oost europa meegenomen naar Nederland
Vond ik toen wel eng hoorquote:
Wolven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ene wel ja, maar de Wolf komt al jaren langzaam aan richting Nederland![]()
Niks om bang voor te zijn trouwens, Wolven vallen nooit mensen aan, zijn er zelfs bang voor (net als Vossen) en houden niet van drukke gebieden.
10 jaar geleden in Polen liepen ze 's nachts al rond het vakantie huisje van mn schoonouders in het reuzengebergte.
Edit - geen hoax trouwens, maar uit oost europa meegenomen naar Nederland
Dieren zijn lang niet zo gevaarlijk als mensen denken!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vond ik toen wel eng hoorZe liepen echt in de tuin rond en zo. Na een paar nachten overtuigd om een nachtwandeling te maken met schoonfamilie. Voor de zekerheid wel een paar geweren mee, toch geen seconde spijt van, die dieren zijn zo ongelofelijk mooi!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wolven.
Hoeven we ook niet meer het "overschot" aan wild af te schieten, maar kan de natuur het zelf oplossen.
Kikkers zijn tofquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dieren zijn lang niet zo gevaarlijk als mensen denken!!
Ja, ik vind dat alle kikkers dood moeten, lang leve een fobie!![]()
Maar eigenlijk zijn de meeste dieren gewoon lief, vallen alleen aan als ze zich bedreigt voelen enz. En helaas is de mens met zijn godcomplex gewoon heel bedreigend
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kikkers zijn tofvind het echt jammer dat de vijver van mn ouders weg is
hadden echt kikkers die niet meer in je handpalm pasten
Ik ben gek op kikkers.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dieren zijn lang niet zo gevaarlijk als mensen denken!!
Ja, ik vind dat alle kikkers dood moeten, lang leve een fobie!![]()
Maar eigenlijk zijn de meeste dieren gewoon lief, vallen alleen aan als ze zich bedreigt voelen enz. En helaas is de mens met zijn godcomplex gewoon heel bedreigend
Over het algemeen ben ik niet tegen jagen voor voedsel. Maar aangezien er voedsel in overschot is, is het jagen van tegenwoordig meer een hobby in plaats van een noodzaak. Dat vind ik dan weer niets.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
hoewel dat ook weer jammer is, want ik kijk echt maanden uit naar het moment dat er weer echt wild, wild op de menukaart staat. Dan kan ik met mn papa traditioneel in een echt wild restaurant eten waar ze alleen echt geschoten wild serveren. Voorzichtig bijten, want soms zit er nog wat hagel in een haas oid
Mjah, zo vind ik spinnen weer heel tof.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gek op kikkers.Daarentegen wel een bloedhekel aan wespen. Ook een fobie. Laatst een dikke op zolder, in een trui zat 'ie. Ik stond bijna te janken. D heeft 'm doodgemaakt omdat het mogelijk een koningin was. Een nest zie ik al helemaal niet zitten.
Dat snap ik. Toch zou ik het jammer vinden om hert, fazant en dergelijke van een boerderij te krijgen, dat verschil proef je namelijk echt. Dan zou ik toch naar Duitsland, Frankrijk of Engeland gaan een paar keer per jaar om daar wild te eten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet tegen jagen voor voedsel. Maar aangezien er voedsel in overschot is, is het jagen van tegenwoordig meer een hobby in plaats van een noodzaak. Dat vind ik dan weer niets.
Mja ben half aanwezig hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan je huiswerk jij![]()
Mjah, bij mn zoon werkt het ook niet![]()
Spinnen vind ik ook eng, maar niet zo eng als wespen. Spinnen kunnen niet steken en vliegen ook niet spontaan je gezicht in of zo. Die zitten meestal rustig in een hoekje. Dan laat ik ze ook zitten. Alleen die harige, bruine spinnen (meestal als koppel aanwezig) vind ik eng. Verder is Nederland gelukkig geen land vol grote, gevaarlijke spinnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, zo vind ik spinnen weer heel tof.
Vrouwen hebben gewoon best vaak een angst (al dan niet terecht) voor dieren. Hoe onschuldig die ook zijn
Ik hoorde van de week de opmerking: met wat wij, de westerse wereld per WEEK uitgeven aan voer, kunnen we de derde wereld een MAAND van voeren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet tegen jagen voor voedsel. Maar aangezien er voedsel in overschot is, is het jagen van tegenwoordig meer een hobby in plaats van een noodzaak. Dat vind ik dan weer niets.
Voer voor wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week de opmerking: met wat wij, de westerse wereld per WEEK uitgeven aan voer, kunnen we de derde wereld een MAAND van voeren.
Stiekem schrok ik daar best wel van
Misschien als je het zelf schiet. Ik heb dan altijd het idee dat je het dan meer "verdient" om op te eten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snap ik. Toch zou ik het jammer vinden om hert, fazant en dergelijke van een boerderij te krijgen, dat verschil proef je namelijk echt. Dan zou ik toch naar Duitsland, Frankrijk of Engeland gaan een paar keer per jaar om daar wild te eten.
Tjsa, voor jouw maand huur kan je daar ook een half jaar huren, dat is een mooi voorbeeld van hoe marketing mensen in staat zijn om elke statistiek in hun voordeel uit te leggen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week de opmerking: met wat wij, de westerse wereld per WEEK uitgeven aan voer, kunnen we de derde wereld een MAAND van voeren.
Ja, inderdaad. Er is genoeg voedsel voor iedereen in principe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je een paar dagen wachten voordat je het kan etenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als je het zelf schiet. Ik heb dan altijd het idee dat je het dan meer "verdient" om op te eten.
Ik heb ooit een item gezien over overschot voedsel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Er is genoeg voedsel voor iedereen in principe.
Wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een item gezien over overschot voedsel.
Omdat een komkommer te krom was werd hij niet geschikt gevonden om te verkopen of zelfs te doneren.
Waar zijn we dan helemaal mee bezig?
Krom geeft wel meer stimulatie toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat?
Ik snijd dat ding toch altijd in stukken.
Ligt aan de kromming.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krom geeft wel meer stimulatie toch?
Of je eet het gewoon niet. Wat erg dat je dat nooit meer zou eten!quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snap ik. Toch zou ik het jammer vinden om hert, fazant en dergelijke van een boerderij te krijgen, dat verschil proef je namelijk echt. Dan zou ik toch naar Duitsland, Frankrijk of Engeland gaan een paar keer per jaar om daar wild te eten.
Het wordt niet weggegooid hoor. Wordt doorverkocht als tweederangsvoedsel aan dieren, of gebruikt in sapjes (alle appels met een beurs plekje drink je op als je appelsap drinkt).quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een item gezien over overschot voedsel.
Omdat een komkommer te krom was werd hij niet geschikt gevonden om te verkopen of zelfs te doneren.
Waar zijn we dan helemaal mee bezig?
Dat zou ik heel erg vinden ja. En waarom niet? Die dieren hebben het meest natuurlijke leven gehad, natuurlijker dan welk vlees dan ook wat je in de winkel kan kopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:19 schreef rolklem het volgende:
[..]
Of je eet het gewoon niet. Wat erg dat je dat nooit meer zou eten!
Dat weet ik. Maar waarom is een kromme komkommer niet goed genoeg voor een mens dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:21 schreef rolklem het volgende:
[..]
Het wordt niet weggegooid hoor. Wordt doorverkocht als tweederangsvoedsel aan dieren, of gebruikt in sapjes (alle appels met een beurs plekje drink je op als je appelsap drinkt).
Nog zo'n mooi voorbeeld van hoe media het beeld lekker negatief willen maken. Mensen nemen gewoon over wat de media zegt, maar als je erover nadenkt: wáárom zou een producent van voedsel heeeel veel voedsel weggooien omdat het net niet mooi genoeg is? Een producent denkt dan echt wel na wat hij er toch nog mee kan doen. En in dit geval is het dus voor dieren of in sapjes o.i.d.
Als ze recht waren dan vallen ze omquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar waarom is een kromme komkommer niet goed genoeg voor een mens dan?
Dat heeft alles te maken met verpakken en transport, een rechte past beter tegen een andere rechte aan, waardoor er meer in een doos kunnen. Waardoor je minder dozen, minder vrachtwagens/containers/schepen nodig hebt om het te vervoeren, wat meer geld bespaart aan het einde van het traject dan dat het kost om de andere komkommers (en andere soorten fruit) weg te gooien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar waarom is een kromme komkommer niet goed genoeg voor een mens dan?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:52 schreef Tamashii het volgende:
En als je zit is het kouhouhouhoud. Huuuuuuu.
Altijd een nana tekortquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat zijn wel 8 'nana's' te weinig
Volgens mij verwar je mij met een anderquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, mensen gaat wel voor winst op de korte termijn, in plaats van op de lange termijn. Dat is mens eigen. Dven had daar een mooie quote over in zijn sig.
Heeft het weinig mee te maken. Zelfde zal hier gebeuren wanneer een wolf een kind doodt. En is in het verleden ook altijd gebeurd. Menseigen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja die mensen zijn niet zo slim daar
De kinderen die het overleven zijn een pensioen. Ze hebben daar namelijk geen uitgebreid sociaal stelsel en je moet toch aan je oude dag denken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dvenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met een ander
Snoepiequote:
Mooi hequote:Op woensdag 8 januari 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel je, ik heb zelf slecht te kort geslapenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben best wel gaar stiekem!
Heb ook veel te slecht geslapen
Ik heb liever niet dat jij me betast!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel je, ik heb zelf slecht te kort geslapen
Dat gelooft toch niemandquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat jij me betast!!
Waarom met een traan?quote:
gaat altijd met een lach en een traan.quote:
Tranen van genot zijn ook wel lekker...quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gaat altijd met een lach en een traan.
een lach omdat het lekker is, een traan als je weer weg moet
tranen van het lachenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tranen van genot zijn ook wel lekker...
Oh?quote:
Mooi!quote:
Ligt er echt helemaal aan door wie natuurlijk!!quote:
Jajaja ik weet het wel hoor, betast worden door Fietsie is vreselijk....quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh?
[..]
Mooi!
[..]
Ligt er echt helemaal aan door wie natuurlijk!!
Geen idee natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jajaja ik weet het wel hoor, betast worden door Fietsie is vreselijk....
don't knowquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jajaja ik weet het wel hoor, betast worden door Fietsie is vreselijk....
ik ook niet! wie hoe wat waar wanneer?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:20 schreef fietsie het volgende:
Hmzja ik heb niet de gewoonte naar meets enzo te gaan dus dan is er ook weinig gelegenheid om het te proberen he
Klopt als een busquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:20 schreef fietsie het volgende:
Hmzja ik heb niet de gewoonte naar meets enzo te gaan dus dan is er ook weinig gelegenheid om het te proberen he
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ook niet! wie hoe wat waar wanneer?
hahaha valt het opquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij gaat wel meteen los nu je single bent he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
ach dat; dat is gewoon zoquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:27 schreef fietsie het volgende:
*grinnik* vandaar het "NOPE" bij het kopje relatie ?
zo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je een gemeen lekker ding bent
Heeft Faxie je al geprobeerd te ronselen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:29 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ach dat; dat is gewoon zoik ben niet via fok! op zoek ofzo hoor.
ben gewoon blij dat ik weer vrij ben
nee, want ik ben langerquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:32 schreef rolklem het volgende:
[..]
Heeft Faxie je al geprobeerd te ronselen?
1.76 - of wacht, volgens mij is hij even langquote:
Voel je niks van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
1.76 - of wacht, volgens mij is hij even lang
maar dan nog - veels te ver weg, net als Peu
Dan verbaasd hij mij positief.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zelfkennis is belangrijkdat moet jij toch weten als geen ander
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hahaha valt het opja nu mag het
en.. nooit zo gedaan
![]()
en ben ook veels te nieuwsgierig naar allesNieuwsgierig naar wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
*verbaastquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:35 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dan verbaasd hij mij positief.
Of hij heeft een foto van je gezien en deinst voor je terug, dat kan ook.
wat er nog meer te doen isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Nee, correct gebruik van de Nederlandse taal is ook buiten school best handigquote:
Woon je dan dicht bij mij? (Er wonen zelden Fokkers dicht bij mij, alleen DW geloofik)quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
maar dan nog - veels te ver weg, net als Peu(en Dven
, en eigenlijk iedereen hier)
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat er nog meer te doen isik sta ook wel voor veel open (pun not intended
)
Was je relatie dan zo uhm lafjes (bij gebrek aan beter woord)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat er nog meer te doen isik sta ook wel voor veel open (pun not intended
)
Toch wel een MVM danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, haha!! ik woon helemaal aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Woon je dan dicht bij mij? (Er wonen zelden Fokkers dicht bij mij, alleen DW geloofik)
Ze is een Belgischequote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Woon je dan dicht bij mij? (Er wonen zelden Fokkers dicht bij mij, alleen DW geloofik)
nee, seks was lekker hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was je relatie dan zo uhm lafjes (bij gebrek aan beter woord)?
Altijd beter dan een Friesquote:
Iedereen snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, correct gebruik van de Nederlandse taal is ook buiten school best handig
Oh, als je dat zelf wel bent dan is het idd een rottige situatie zeg maar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, seks was lekker hoor
maar hij was niet zo stout/spannend as in buitenseks of experimenteren..
Oeh daar heb ik wel goede ervaringen mee in bed...quote:
Wees blij dat we je geen boer noemen!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
godver, ik ben helemaal geen Belg
En bedankt he.quote:
ik ben in Den Haag geboren, dus ik ben safequote:Op woensdag 8 januari 2014 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat we je geen boer noemen!!
Alles buiten de randstad is boer
Graag gedaanquote:
Niet echtquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ben in Den Haag geboren, ik ben safe
Het is maar één foute letter. Waar iedereen zich tegenwoordig al druk om maakt...quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
HET excuus om geen normaal Nederlands te gebruiken
Rotterdamquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:41 schreef fietsie het volgende:
19 jaar van mijn leven in de schaduw van Rotterdam doorgebracht, maar als je eenmaal in Friesland woont ben je ineens een boer.
De schaduw van Rotterdam bestaat immers ook alleen maar uit boeren. Volgens alle Rotterdammers.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:41 schreef fietsie het volgende:
19 jaar van mijn leven in de schaduw van Rotterdam doorgebracht, maar als je eenmaal in Friesland woont ben je ineens een boer.
verloedering van je roots is wel een ernstig misdrijf, vind ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:41 schreef rolklem het volgende:
[..]
Het is maar één foute letter. Waar iedereen zich tegenwoordig al druk om maakt...
+1quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:41 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nou eenmaal andere sterke puntenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
verloedering van je roots is wel een ernstig misdrijf vind ik.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:43 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal andere sterke puntende enige taalfouten die ik maak, zijn dit soort kleine dingen, in plaats van niet eens normale hele zinnen kunnen schrijven zoals de helft van Nederland.
Dit was geen wonder nee, maar ik doe niet zoveel moeite hier. Als ik echt schrijf, leest het als een treinquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]of mooie
sorry, het is mijn vak
ik doe altijd moeite. anders is het de moeite van het schrijven niet waard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dit was geen wonder nee, maar ik doe niet zoveel moeite hier. Als ik echt schrijf, leest het als een trein
Ik zie 0 hoofdletters.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik doe altijd moeite. anders is het de moeite van het schrijven niet waard.
kijk, ik hoef niet eens moeite te doen
En dan wel commentaar op mij hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat zei ik net al: daar doe ik niet aan. dat is mijn ding.
oh ja, ik zou ophouden
Ik zie hier liever een tekst zonder hoofdletters dan al die d/t-faal!!quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie hier liever een tekst zonder hoofdletters dan al die d/t-faal!!
En ja, van de week had ik zelf op 1 dag gewoon meerdere malen een d/t-faal, ik schaam mij nog steeds![]()
Ik kan daar ook goed van balen hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:49 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik vind het ook echt mega kut als ik zo'n fout maak
Gelukkig is niemand perfectquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie hier liever een tekst zonder hoofdletters dan al die d/t-faal!!
En ja, van de week had ik zelf op 1 dag gewoon meerdere malen een d/t-faal, ik schaam mij nog steeds![]()
Perfectie is overratedquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:51 schreef rival het volgende:
Als mensen het over fijten gaan hebben ipv feiten of komen met woorden als legimitatie dan snap ik dat je je eraan stoort....
Maar dat lettertje d of t ....
Tis maar waar je je druk om wilt maken
ik MOET me er druk om maken, ik werk in de taalbusinessquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:51 schreef rival het volgende:
Als mensen het over fijten gaan hebben ipv feiten of komen met woorden als legimitatie dan snap ik dat je je eraan stoort....
Op het moment maak ik me druk over hoe laat ik vrijdag naar Amsterdam kan en zal gaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:51 schreef rival het volgende:
Je hebt je baan opgezegd en gaat naar de rimboe waar ze niet eens kunnen schrijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik MOET me er druk om maken, ik werk in de taalbusiness
Je scharrel woont niet in Amsterdam hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment maak ik me druk over hoe laat ik vrijdag naar Amsterdam kan en zal gaan
Gewoon wanneer jij wilt gaan toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment maak ik me druk over hoe laat ik vrijdag naar Amsterdam kan en zal gaan
jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt je baan opgezegd en gaat naar de rimboe waar ze niet eens kunnen schrijven.
Je mag het laten gaan
Je vergeet al punten en hoofdletters, dus we komen er welquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja
maar ik zal dat nooit (kunnen) laten gaan
wie zijn 'we'?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je vergeet al punten en hoofdletters, dus we komen er wel
Klopt maar hij haalt me wel op in Amsterdam!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Je scharrel woont niet in Amsterdam hoor
Mjah, dat kan dus misschien nietquote:
De hele samenleving.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wie zijn 'we'?en je moet wel goed lezen hè.. ik doe dat expres
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, dat kan dus misschien niet
Gaat vast wel goed komenquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat vast wel goed komen![]()
Moet wel want Amsterdam
Beste post in jaren didtquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:51 schreef rival het volgende:
Als mensen het over fijten gaan hebben ipv feiten of komen met woorden als legimitatie dan snap ik dat dat je stoort...
Dus als we d en t fouten bewust maken is er niks meer aan de hand?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wie zijn 'we'?en je moet wel goed lezen hè.. ik doe dat expres
En niet eens door jou gemaaktquote:
Je haat me echt he?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Dus als we d en t fouten bewust maken is er niks meer aan de hand?
Langs het ij? Kan je niet beter de andere kant op slenteren danquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt maar hij haalt me wel op in Amsterdam!!
En ik vind het altijd wel leuk om even lekker door Amsterdam te slenteren![]()
Achter het stationHoe hoerig
![]()
succes ermeequote:Op woensdag 8 januari 2014 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Dus als we d en t fouten bewust maken is er niks meer aan de hand?
Juist wel, maar kwalitatief is het vaak niet veel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
heb je er zeker niet veel gelezen
Daar haalt hij me op, ik ga gewoon de stad in hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Langs het ij? Kan je niet beter de andere kant op slenteren dan
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
succes ermeeirritanter kun jij toch bijna niet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh en als ik "shinen" gebruik lever je commentaarquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet andere ook een kans geven om te shinen.
Hoeveel boden ze?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar haalt hij me op, ik ga gewoon de stad in hoor![]()
Mag toch hopen dat ie me dit keer niet keihard voorbij rijdt als ik sta te wachten achter het station terwijl ik word lastig gevallen door opdringerige Polen
En terechtquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh en als ik "shinen" gebruik lever je commentaar
Ik heb inside information over hoe irritant hij is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
succes ermeeirritanter kun jij toch bijna niet worden
Waarom zijn het nou weer gelijk Polen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar haalt hij me op, ik ga gewoon de stad in hoor![]()
Mag toch hopen dat ie me dit keer niet keihard voorbij rijdt als ik sta te wachten achter het station terwijl ik word lastig gevallen door opdringerige Polen
Waren van die illegale taxichauffeurs, ik werd bijna de auto in geduwd manquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeveel boden ze?
Betaling in Schultenbrau?
Uhm het waren serieus 2 Polen!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zijn het nou weer gelijk Polen?
Jij krijgt overdreven verhalen te horenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb inside information over hoe irritant hij is.
Trust me, hier is het nog een engeltje![]()
Spreek je Pools? Hadden ze de Poolse vlag op hun bomberjack?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het waren serieus 2 Polen!!
Die jij zondag op de app nog bevestigdequote:Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Jij krijgt overdreven verhalen te horen
Ik vroeg gewoon heel brutaal waar ze vandaan kwamen en toen kwam Polen als antwoord eruit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Spreek je Pools? Hadden ze de Poolse vlag op hun bomberjack?
toch goed dat ik terug las. Daarvoor heb ik dus een snelle autoquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
maar dan nog - veels te ver weg, net als Peu(en Dven
, en eigenlijk iedereen hier)
niet snel genoegquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch goed dat ik terug las. Daarvoor heb ik dus een snelle auto
Mogge buurdamequote:
Hai fiets! Wat doe jij nou op internet? Heb je net nog in de fietsenstalling geplaatst!quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hai fiets! Wat doe jij nou op internet? Heb je net nog in de fietsenstalling geplaatst!
Heb genoten van hoe je op me zat. En stiekum doet de Wifi het daar ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hai fiets! Wat doe jij nou op internet? Heb je net nog in de fietsenstalling geplaatst!
dat maak jij ervan.quote:
Ooh! Oke!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb genoten van hoe je op me zat. En stiekum doet de Wifi het daar ook
Niet helemaalquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die jij zondag op de app nog bevestigde
Dat zijn gewoon Roemenen die zich voordoen als Poolquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon heel brutaal waar ze vandaan kwamen en toen kwam Polen als antwoord eruit.
1 van de auto's had ook een pools nummerbord.
Ben ik de enige die moest lachen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook goed!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon Roemenen die zich voordoen als Pool
Ging je teruglezen?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik de enige die moest lachen?
Was wel zo'n "tering wat droog" lach
wat Roy zegt, verkeerd gedacht.quote:
Ik moest meteen dagdromen hoe het zou zijn om door tgnd bereden te wordenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest meteen dagdromen hoe het zou zijn om door tgnd bereden te worden
Dat je zo lekker licht danstquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat Roy zegt, verkeerd gedacht.
Geeft niet, je mag het goed maken door heel lekker voor me te koken
Ik moest ook wel kort grinnikenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat vind ik lief. Want ik houd van lekker eten
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
True Bloodquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zin om serie of film te kijken maar geen idee welke
The 4400, Under the Dome, Mr. Nobody, The Purge..quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zin om serie of film te kijken maar geen idee welke
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
The 4400, Under the Dome, Mr. Nobody, The Purge..
Dank u voor de suggesties maar ik zie net dat het nieuwste seizoen van 2 series die ik volg is afgelopenquote:
welke dannnn?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dank u voor de suggesties maar ik zie net dat het nieuwste seizoen van 2 series die ik volg is afgelopen![]()
Marathon
Grimm en Arrowquote:
lenig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:40 schreef rolklem het volgende:
Ik leg zo mijn voeten op mijn poeswie gaat er dan ook onder mijn bureau zitten.
daarom volg ik het ook wekelijksquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Fuck, Grimm is nog niet klaar
Arrow ook niet![]()
Stomme zooi![]()
En ik doe dat niet. Zo is iedereen anders. Ik vind mijn manier beter, sowieso voor mij, en jij vindt jouw manier beter.quote:
Ach wie nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest meteen dagdromen hoe het zou zijn om door tgnd bereden te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaaaaaaaa alles achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik doe dat niet. Zo is iedereen anders. Ik vind mijn manier beter, sowieso voor mij, en jij vindt jouw manier beter.
Prima
Heerlijk vind ik dat!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa alles achter elkaar kijken
ja inderdaad!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat!!
Vooral ook omdat ik dan tenminste goed in het verhaal blijf zitten
Ik doe dat nu met Netflix, maar als ik dan alles heb gezien, val ik in zo'n gatquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa alles achter elkaar kijken
Ik zit overal na een paar minuten inquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Vooral ook omdat ik dan tenminste goed in het verhaal blijf zitten
Ghehe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:44 schreef rival het volgende:
Ik wissel het af, soms ben ik bij en kijk ik het zodra het er is.... soms vergeet ik het en dan wacht ik meteen tot het einde
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit overal na een paar minuten inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
EENS ! maar.. in je eentje?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Als ik wekelijks zou gaan kijken en een keer niet kan kijken of het vergeet dan is er een grote kans dat ik die aflevering helemaal vergeet.
En ik vind het gewoon heerlijk om zo'n marathondag te plannen. Chips, dip, drinken, bank, kussentje, dekentje en gaan
Mijn hond komt dan altijd lief bij me liggen en meekijken snurkenquote:
samen series volgen is fijnquote:
Soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
samen series volgen is fijn
Ook gewoon met vrienden trouwens
ja !quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
samen series volgen is fijn
Ook gewoon met vrienden trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |