quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je naam met 'Man' begint zal je wel homo zijn.
En toen kreeg jij een hele scheut?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
In Katwijk geven we baby´s een duimpje jenever om ze rustig te houden.
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je naam met 'Man' begint zal je wel homo zijn.
Vandaar dat daar alleen idioten wonen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht een lijntje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey assholelijer, alles kits?
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
Ze mocht zelf op haar 12de drinken, wat een kankerwijf
Dat is vanaf de peuterleeftijd.quote:
Zeg het ze Arjan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
Inderdaad, alsof men toen achterlijk wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef Uccie het volgende:
Zelf op je 12e drinken en dan deze mening
Ik moest wel even grinniken ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vindt hem wel leuk, ouwe beer.
nou nou nou zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
Uit alle onderzoeken blijkt dat gesprekken niet helpen.
Dit is dus precies het probleem met die verbodsfiguren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef Uccie het volgende:
Zelf op je 12e drinken en dan deze mening
SOWWWWquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
EO goh..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:30 schreef Latert het volgende:
Uit het onderzoek van KvdB blijkt ook al dat de leeftijdsverhoging goed is.
De leeftijdsverhoging is een goede maatregel
Zeker, we moeten kinderen beschermen
52%
Hoe meer je het verbiedt, hoe aantrekkelijk het wordt.
29%
De overheid moet zich hier niet mee bemoeien.
19%
Daar gaan wat hooligans langsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rens, je weet wat je te doen staat
Zoals mijn oudtante altijd zei...als jezus geen genoegen nam met water, dan kunnen wij er ook nog wel eentje nemen.quote:
Dat zou ik dan wel weer willen zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Stel je voor dat die man de studio van RTL Boulevard weet te vinden
Leonard Cohen a zemmerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar is je Plasterk UI gebleven?
Ja sorry, nu het winterstop is moet ik al m'n agressie ergens anders kwijtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat een hooligan taal weer
Tijs is gewoon parttime rugridder.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De EO is nou ook niet bepaald het schoolvoorbeeld van homo acceptatie, ik vraag me af wat Knevel nou echt van homoseksualiteit vindt
De EO kan weer met het vingertje wijzen naar iemand die slechter is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef KingRoland het volgende:
De EO... je zal er maar lid van zijn
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De EO is nou ook niet bepaald het schoolvoorbeeld van homo acceptatie, ik vraag me af wat Knevel nou echt van homoseksualiteit vindt
Hoop dat ze niet te opzichtig zitten, straks krijgt Nickgod nog een contract aangeboden en dan zijn we hem kwijtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Leuk feitje voor johannes:
De selectie van FC Groningen zit momenteel op de tribune bij Valencia CF - Atletiiii
Nickgod is veilig achtergebleven in Hollandquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat ze niet te opzichtig zitten, straks krijgt Nickgod nog een contract aangeboden en dan zijn we hem kwijt
Om dat rampscenario te voorkomen, ik snap hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nickgod is veilig achtergebleven in Holland
Net als mensen met UI's waar een man dingen in zijn reet stopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen die het hardst tegen homofilie ageren zijn vaak juist de mensen die onderdrukte homoseksuele gevoelens hebben.
Ik met mijn grote mond.quote:
Heb jij die tape van Ferrari's?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Er was toch ook zo;n filmpje met Jort kelder ofzo
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Deze:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Vodka krijg je daar mee op de basisschool.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
Hoe oud moet je zijn om te drinken daar?
Aan het gebrek aan hersencellen te zien, al vanaf heel vroeg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vodka krijg je daar mee op de basisschool.
Hoe was de oudejaarsaflevering?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
© Superbeelden & Rens
Ja hoor, nu ben jij de laatste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben nu de laatste persoon die nu dit filmpje post.
Rusland....dat begint voor de geboorte al volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
Is daar een MP4 van?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cuby poepte midden op de straat. Toen beloonde Johan hem met stukjes appel.
Maxim Hartmanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:39 schreef KingRoland het volgende:
Je zal maar Maxim heten als jongen. Man man man
Legendarische afleveringquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
En het stukje met Hans en Sophie was heéééééééééééééél emotioneel.
Meer dan 3 uur Topshow.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d8a-fa4dcc7b2a97.mp4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d8a-fa4dcc7b2a97.mp4
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer dan 3 uur Topshow.Je weet van die klappen he? Sukkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna net zo erg als Gijpie dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hij jaagt een onschuldige Rus de dood in
Nee, wij hebben homobosjes. Daar kunnen ze hun gang gaan.quote:
René van der Gijp is de reden dat homoseksuele jongeren zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als Gijpie dus.
Je hebt na het missen van een uitzending nog 10 dagen de tijd om het in te halen voordat je hooliganstatus aangetast wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nep hooligan ben je dat je dat nog niet gezien hebt.
Tikken op mijn billetjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga maar ind e rij staat voor die klappen Johannesje.
Bi-curiousquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:43 schreef OProg het volgende:
Ireen Wüst is tegenwoordig weer van de worst.
STEM WILDERS!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:43 schreef arjan1112 het volgende:
In Nederland worden homo's ook mishandeld
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn das is te lang godverdomme.
Daarom stem ik D66.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
d66 is de homo partij , homo rechten enz
En onze juwelierszaken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Zou het niet beter zijn onze troepen naar Rusland te sturen?
Videla was wel een goeie, aldus Maxima.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik dacht dat het eigenlijk alleen typerend was voor bananenrepublieken en dictaturen dat (oud-) generalen zich met politiek gaan bemoeien.
Dat heeft m'n hart gegrepen wat die vent zegt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Nou, Hooligans. Wat vinden jullie van zijn toespraak?
Zelf opgelezen van de autocue.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil wel een groentetuintje nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je geen andere, schat? Deze ken ik al.
quote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:48 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom reageer je er dan op Karina? dan komt dat filmpje alleen maar meer in beeld.
Ik dacht dat dit een stelling was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef arjan1112 het volgende:
Me shag is bijna op en me e-cigaret zit in de oplader, kutzooi
En geen bier mogen drinken op je 16de is gewoon kut, dat moet juist verlaagd worden naar 10
Gezeik met die emancipatie moet ook ophouden
Dat is de bron van alle kwaad, van de fatsoenrakkers moeders
Een stoeptegel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef DrDentz het volgende:
De man had het alleen uit moeten laten geven door De Buitenspelers, dan had ie nu niet zo'n flutboekje gehad, maar echt een mooi standaardwerk.
ditquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef arjan1112 het volgende:
Klinkt als een echte CDA'er.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Een keurige en welbespraakte man die Van Uhm. Zou inderdaad wel de politiek in mogen.
Nee het resultaat van een tokkie moeder is beter ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef arjan1112 het volgende:
En geen bier mogen drinken op je 16de is gewoon kut, dat moet juist verlaagd worden naar 10
Zou een verademing zijn.quote:
Jij bent hier een product van neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:52 schreef arjan1112 het volgende:
Iemand die roept "uit alle onderzoeken blijkt", kan ik al niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef Latert het volgende:
Ze verzint gewoon een verhaal, zoals ze ook al die onderzoeken verzint.
En Bakkebaard zegt dat jouw repertoire slecht is. Zo die zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand die roept "uit alle onderzoeken blijkt", kan ik al niet serieus nemen.
DM's openbaar maken, TR gemacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Bakkebaard zegt dat jouw repertoire slecht is. Zo die zit.
Nee dit heeft Bakkebaard mij via de mail verteldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
DM's openbaar maken, TR gemacht.
Zo die zit!
Welterusten arjan, spreek je later.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand die roept "uit alle onderzoeken blijkt", kan ik al niet serieus nemen.
Ok mijn excuses dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dit heeft Bakkebaard mij via de mail verteld
Ik heb dit gelukkig niet gezienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
DM's openbaar maken, TR gemacht.
Zo die zit!
Die was laatst toch ook al? Of ben ik nou gek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Specularium het volgende:
Wat nou doei?
Blade is nog bezig op Veronica.
Is er geen Al Bundy ofzo op Comedy Centralquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:59 schreef Specularium het volgende:
Wat nou doei?
Blade is nog bezig op Veronica.
Ik heb geen mail van jou gekregen heur.quote:
Ik krijg nooit mail.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen mail van jou gekregen heur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zometeen SP zie ik. Er is nu iets wat ik niet ken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er geen Al Bundy ofzo op Comedy Central
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik krijg nooit mail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil je wel mailen hoor.
Algemeen Dagblad?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:01 schreef Latert het volgende:
Ik ga nog 2 AD's kijken, dan ben ik weer bij.
Arrested Development natuurlijk.quote:
Nee serieus niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:03 schreef Karina het volgende:
Volgens mij weten ze dat best hoor Latert.
Goed filmpje wel.quote:
quote:
quote:
American Dad - Highlight Videoquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je daar ook een youtube van?
Ik ben dit filmpje nu aan het kijken.quote:
Alsof ik niet weet wat er achter dat linkje zitquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klik als je Corrie bent of kent
Hadden ook pics kunnen zijn van mezelfquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet wat er achter dat linkje zit![]()
Assholelijer ben je
Niet meer schelden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet wat er achter dat linkje zit![]()
Assholelijer ben je
Daarom heb ik ook geklikt. Maar het filmpje was ook leuk hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hadden ook pics kunnen zijn van mezelf
Die mag je me PM'en, die hoeft niet iedereen te zien tenslotte.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hadden ook pics kunnen zijn van mezelf
Ik zou pics van Johannes gewoon opslaan hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mag je me PM'en, die hoeft niet iedereen te zien tenslotte.
OK stuur ik ze aan jou door. Moet je me ook pics van jezelf sturen natuurlijk, voort wat hoort wat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou pics van Johannes gewoon opslaan hoor.
Veel plezier!quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heb het begin gemist, ga ik nu inhalen
Broekje uit dan, zeker weten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:12 schreef Latert het volgende:
Johannes met een panterjas, dat zou een topshow zijn.
Dank.quote:
Gifjes? Gewoon filmpjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dank.
Ik scroll af en toe terug voor de gifjes.
Die ken ik nog niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gifjes? Gewoon filmpjes.
Nou ja, eigenlijk gewoon deze.
Sinds altijd. Danny verwacht dat je tijdens je woede aanval een FOK! Abo afsluit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sinds wanneer kan je niet heel kort achter elkaar posten
Kom je daar nu pas achter.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sinds wanneer kan je niet heel kort achter elkaar posten
Zo vaak zie ik Jan slagter niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds altijd. Danny verwacht dat je tijdens je woede aanval een FOK! Abo afsluit.
Zou wel een mooie nieuwe invalshoek zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zouden ze dit morgen gaan behandelen?
http://5z8.info/manhunter_asje
Sorry, leef soms onder een steenquote:
Ach weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sorry, leef soms onder een steen
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |