quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je naam met 'Man' begint zal je wel homo zijn.
En toen kreeg jij een hele scheut?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
In Katwijk geven we baby´s een duimpje jenever om ze rustig te houden.
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je naam met 'Man' begint zal je wel homo zijn.
Vandaar dat daar alleen idioten wonen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht een lijntje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey assholelijer, alles kits?
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
Ze mocht zelf op haar 12de drinken, wat een kankerwijf
Dat is vanaf de peuterleeftijd.quote:
Zeg het ze Arjan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
Inderdaad, alsof men toen achterlijk wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef Uccie het volgende:
Zelf op je 12e drinken en dan deze mening
Ik moest wel even grinniken ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vindt hem wel leuk, ouwe beer.
nou nou nou zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
Uit alle onderzoeken blijkt dat gesprekken niet helpen.
Dit is dus precies het probleem met die verbodsfiguren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef Uccie het volgende:
Zelf op je 12e drinken en dan deze mening
SOWWWWquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:28 schreef arjan1112 het volgende:
EO goh..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:30 schreef Latert het volgende:
Uit het onderzoek van KvdB blijkt ook al dat de leeftijdsverhoging goed is.
De leeftijdsverhoging is een goede maatregel
Zeker, we moeten kinderen beschermen
52%
Hoe meer je het verbiedt, hoe aantrekkelijk het wordt.
29%
De overheid moet zich hier niet mee bemoeien.
19%
Daar gaan wat hooligans langsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rens, je weet wat je te doen staat
Zoals mijn oudtante altijd zei...als jezus geen genoegen nam met water, dan kunnen wij er ook nog wel eentje nemen.quote:
Dat zou ik dan wel weer willen zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Stel je voor dat die man de studio van RTL Boulevard weet te vinden
Leonard Cohen a zemmerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar is je Plasterk UI gebleven?
Ja sorry, nu het winterstop is moet ik al m'n agressie ergens anders kwijtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat een hooligan taal weer
Tijs is gewoon parttime rugridder.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De EO is nou ook niet bepaald het schoolvoorbeeld van homo acceptatie, ik vraag me af wat Knevel nou echt van homoseksualiteit vindt
De EO kan weer met het vingertje wijzen naar iemand die slechter is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef KingRoland het volgende:
De EO... je zal er maar lid van zijn
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De EO is nou ook niet bepaald het schoolvoorbeeld van homo acceptatie, ik vraag me af wat Knevel nou echt van homoseksualiteit vindt
Hoop dat ze niet te opzichtig zitten, straks krijgt Nickgod nog een contract aangeboden en dan zijn we hem kwijtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Leuk feitje voor johannes:
De selectie van FC Groningen zit momenteel op de tribune bij Valencia CF - Atletiiii
Nickgod is veilig achtergebleven in Hollandquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat ze niet te opzichtig zitten, straks krijgt Nickgod nog een contract aangeboden en dan zijn we hem kwijt
Om dat rampscenario te voorkomen, ik snap hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nickgod is veilig achtergebleven in Holland
Net als mensen met UI's waar een man dingen in zijn reet stopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen die het hardst tegen homofilie ageren zijn vaak juist de mensen die onderdrukte homoseksuele gevoelens hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |