Voor mij ook graag, heb vanaf het begin gekeken maar snap alleen dat het hekje geluid maakt en die jonge man brommers en huwelijksproblemen heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Little_Acorn het volgende:
Kleine recap? Eerste 10 minuten gemist
Die bestaan niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
Dreigen! Van Gaal gifje maar dan met dreigen ipv juichen
Wakker stamppot etenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
Midden in de zomer erwtensoep, bij het Koningslied zeker
ja TOETTOETquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit programma altijd zo agressief?
Mwah, dit is wel redelijk ernstig volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zijn de beste afleveringen....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hahahaha.quote:
Een gevaarlijk overpad des doodsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
Wat is er nou niet veilig?> Dat snap ik niet helemaal.
Sliedrecht. Ze praten wel plat zeg, de teringquote:
omdat albertoquote:
Ik deed net het zelfde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had Google maps nodig om Sliedrecht te lokaliseren.
Hahah ik wilde dit net typenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
kutlevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gloeiende.. dit is 5 minuten van mij vandaan
Je kan Het Hek horen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
de Drechtsteden niet kunnen lokaliserenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tussen Dordt en Gorkumquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan weet je in ieder geval waar je NIET een huis moet kopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die stem...ik hoor haar vannacht nog tetteren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef themole het volgende:
Dat vrouwtje, het is weer een heerlijke ouderwetse schreeuwpartij.
Sliedrechts is een taaltje op zich. Andere dorpen er omheen verstaan er ook niks van,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef alpeko het volgende:
Waarom versta ik hier niks van? Krap 10km bij mij vandaan.
Uit Sliedrecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, waar komen al die tokkies vandaan man.
Tja dat snap ik ook niet. Het begon met dat groene klaphekje en opeens is er weer van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Cee het volgende:
Zeg, waar is het hekje nou gebleven in dit verhaal? We dwalen af.
Nee nu is het nat beton ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Cee het volgende:
Zeg, waar is het hekje nou gebleven in dit verhaal? We dwalen af.
Sleutelruimte, niet gek toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef donald_dick het volgende:
Waarom hangen er boxen in zijn garage
Mjah. Als je plat Zwijndrechts kan verstaan lukt dit ook wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sliedrechts is een taaltje op zich. Andere dorpen er omheen verstaan er ook niks van,
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt wat afgevingerd daar...
ze doen het op slotquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef themole het volgende:
Wat is nu het probleem van dat tuinhekje? Zo irritant is dat toch ook niet en als je je buren er een plezier mee doet?
#teamhortensia ofzoquote:
Lijkt wel plat Brabantsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sliedrechts is een taaltje op zich. Andere dorpen er omheen verstaan er ook niks van,
Ik ben #TeamCupD.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]![]()
Al zal Marcodej ongetwijfeld #teamschreeuwtokkies zijn.
Net zo erg iddquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef Chai het volgende:
Gaat die oude tang zich er ook nog mee bemoeien.Kutjury
je bedoelt die gay ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef tralalala het volgende:
Chinese homo's zijn niet meer welkom bij de NCRV.
Haha. Gijp zou zeggen: ahh joh laat gaan manquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen ze niet Gijpie, Genee en Bossie in de jury zetten?
Die komt terug in de negenendertigste minuut.quote:
Jon Bon Bons.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wie was dat? Nooit gezien, nooooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |