FOKStreamers in de pers:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten overloos blijven zanikken. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
Sodom en Gomoraquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zitten ook wel erotische stukjes in.
kost geen drolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef Dementor het volgende:
Koper voor internet, waarom niet gewoon onbeperkt 3G?
Heel het boek Hooglied. Kan hoop hilariteit opleveren hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zitten ook wel erotische stukjes in.
Oh ja... dat kan ook...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als er nog koper gelegd moet worden, gaat dat echt nog weken duren... maar het zal wel als enigzins voorbereid zijn
Import Yupquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
Isabel over Amsterdam.
Ze heeft wel een slightly bekakt accentje. Amsterdam-Zuid zeker..
Nice, ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef waxmask het volgende:
FOK! nu al een beta invite voor Elder Scrolls dit weekend...
En dan met 15 man heel de dag gold farmen op WoW...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef Dementor het volgende:
quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan met 15 man heel de dag gold farmen op WoW...
Hij noemde Huub net een Kabouter, Kabouterland staat dus voor HuubLand. Betekend dat Kabouter macht heeft!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef Toverheks het volgende:
Alle kabouters verzamelen..ik snapte geen reet met harold zijn verhaal, kabouterland zal wel een buitenadres wezen
Wij?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
Wat wordt er bedoeld met kabouters? Is het een codewoord?
dat denk ik dus wel benny ook in stream al neergezetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
Kabouters zitten achter?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij gewoon de FEBOquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
ze wil uit de bijbel voorlezen want daar word ze zelf rustig vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Is Billy de voorleesmoeder van deze RLS?
Laat ze dat lekker thuis gaan doen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze wil uit de bijbel voorlezen want daar word ze zelf rustig van
Is john de Mol en de kabouters zijn onderdanenquote:
Huub een Kabauter noemen hé? Nahh dat wordt nog minstens een week schijterij..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij noemde Huub net een Kabouter, Kabouterland staat dus voor HuubLand. Betekend dat Kabouter macht heeft!
Kabouters kennen geen meester, alleen een koning.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is john de Mol en de kabouters zijn onderdanen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
Harald heeft zn woordje gedaan ... Voelt zich weer ff goed ... Geen panic-buton today
Dit item wordt over 3 dagen tv uitzending gesmeerd.......We maken wel TVquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
Harald heeft zn woordje gedaan ... Voelt zich weer ff goed ... Geen panic-buton tody
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kabouters kennen geen meester, alleen een koning.
Bedoeld ie echt Emil, miste begin. Niet Ruud z'n mede-broodboef?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef R0T29 het volgende:
Paul gaat smerig spel spelen tegen Emile om hem eruit te werken
Heb ook ergens een foto van Huub in mijn cabrio, bij Soestdijk van Vlemmix, moet me alleen de .... zoeken.quote:
FEBO, hokje, achter...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
Oja jij bent daar geweest, dat was lachen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ook ergens een foto van Huub in mijn cabrio, bij Soestdijk van Vlemmix, moet me alleen de .... zoeken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ook ergens een foto van Huub in mijn cabrio, bij Soestdijk van Vlemmix, moet me alleen de .... zoeken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja echt he bahquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Mascleta het volgende:
Ik krijg bij Billy elke keer het gevoel dat ze elk moment haar methadon nodig heeft.
En bedanktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja jij bent daar geweest, dat was lachen.
Ze mogen in BB-achtige reallifesoaps nooit over de redactie praten, dus geven ze er andere namen aan.quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa, heb hem toen ook aan jullie laten zien. Trouwens...speciaal voor jullie gemaakt!
Mooi is dat ja, maar nu zal hij wel denken dat hij Harold kan gebruiken om Emil eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Urb het volgende:
Vraag me af of Paul weet met wie ie praat, vanmiddag was het nog "Harbert of hoe heet die kut"
Jawel hoorquote:
Nee hij bedoelt echt Emile. Nou kom maar op met dat smerige spel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Bedoeld ie echt Emil, miste begin. Niet Ruud z'n mede-broodboef?
Ik vond het ook erg leuk om iedereen te ontmoeten. Heb later ook privé kennis gemaakt met Peter.quote:
Hij heeft toch niet aan je gezeten he?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg leuk om iedereen te ontmoeten. Heb later ook privé kennis gemaakt met Peter.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet aan je gezeten he?
Zolang dat joetoepje met Huub achter de piano langs komt vind ik alles best...oh oude tijden herlevenquote:
Hij begint 's middags, moet eerst wat redactrices afwerken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen ochtend mens. en hij kwam meestal na twaalven op FOK! snuffelen.
hahahahaaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, vertel mij niks over kabouters.
Ben niet voor niks op de veluwe gaan wonen.
Erik Satiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zolang dat joetoepje met Huub achter de piano langs komt vind ik alles best...oh oude tijden herlevenwat speelde hij toen ook alweer?
Dat is Billyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef ted142 het volgende:
Is dat Charlotte met dat leuke strakke grijze truitje? :-)
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef -sabine- het volgende:
Harald zit vol van en over zichzelf en das niet te weinig.
andrea heeft het om te 10 zinnen over bonaire ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Erasmo het volgende:
Bla bla kijk mij eens naar de USA geweest horen zijn.
Hopelijk vind je alleen dat truitje leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef ted142 het volgende:
Is dat Charlotte met dat leuke strakke grijze truitje? :-)
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef renevanlaaren het volgende:
en deze kwam niet langs
[ link | afbeelding ]
Hoe hij de Gymnopédieën martelde zal ik niet licht vergetenquote:
Hahahaha, ik had zijn moeder kunnen zijn, dat weet je toch!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet aan je gezeten he?
Ik vind hem geweldig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Roy Donders die vind ik leukal versta ik hem af en toe niet
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe hij de Gymnopédiën martelde zal ik niet licht vergeten
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe hij de Gymnopédiën martelde zal ik niet licht vergeten
Een hele jonge moeder dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik had zijn moeder kunnen zijn, dat weet je toch!
Lot is veel leukerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef ted142 het volgende:
@Flow3r ik weet wie Billy is.
de herken ik aan haar bril, niet aan haar truitje :-)
leuk tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Grappig dat ik 2 mensen uit dit programma persoonlijk ken.
Volgende rls met jou er inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou dr gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Armageddon het volgende:
Die Billy wil zo snel mogelijk een piem0l er in. Dat zie je aan die hele harses.
Alleen jammer voor haar dat de piem0ls niet al te graag voor haar in de rij staanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Armageddon het volgende:
Die Billy wil zo snel mogelijk een piem0l er in. Dat zie je aan die hele harses.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Een paar dagen geleden zou ik je nog de suggestie hebben gegeven om je mond te gaan spoelen met zeep, maar nu moet ik je gelijk geven.quote:
Nee, was net in de keuken. Ging me niet om de persoonlijke inhoud maar de geaccentueerde inhoud door haar strakke truitje :-pquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef UtopiaTV het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat iemand haar leuk vindt. Billy, dus.
Ik denk dat Hakim hem er in hangt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef practics het volgende:
[..]
Ik zou dr geven![]()
Maar Paul is aannemer, en denk dat hij deze klus wel aanneemt
En als hij het alleen niet aankan, neemt-ie er gewoon een mannetje bijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef practics het volgende:
[..]
Ik zou dr geven![]()
Maar Paul is aannemer, en denk dat hij deze klus wel aanneemt
Dus ook uit Amsterdam?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ken die weg niet en ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen meissie!
Ik ga me opgeven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef R0T29 het volgende:
Kunnen ze als volgende bewoner niet een satanist er in knallen of een echte die-hard atheist
Ik zeg Gódkolere die kutverhalen zijn ruim 2000 jaar oud..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:34 schreef R0T29 het volgende:
Lendelen...ze zijn godver echt uit de Bijbel aan het voorlezen...
Zie je nu wat je te weeg hebt gebracht Flow? Lekker benieuwd blijven Pb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ken die weg niet en ben eigenlijk wel benieuwd.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen meissie!
Wie de neuk ben jij dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zie je nu wat je te weeg hebt gebracht Flow? Lekker benieuwd blijven Pb.
Ik zwijgquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zie je nu wat je te weeg hebt gebracht Flow? Lekker benieuwd blijven Pb.
Dat hoeft blijkbaar niet meerquote:
O ja yes plies....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef R0T29 het volgende:
Kunnen ze als volgende bewoner niet een satanist er in knallen of een echte die-hard atheist
Omdat hout uit het bos opraakt, en wat je koopt niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
waarom geen hout drogen naast de kachel ?
Jij moet meer bidden tot God, zal je goed doen, mafkeesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef practics het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij dan?Flikker toch eind op met je arrogante opmerkingen.
Had je de rest van de week ook geen last van, drank op? (volgens rienk kan dat een oorzaak zijn)
Ik flikker voor niemand op, rot lekker zelf op!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef practics het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij dan?Flikker toch eind op met je arrogante opmerkingen.
Had je de rest van de week ook geen last van, drank op? (volgens rienk kan dat een oorzaak zijn)
God mag mij nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jij moet meer bidden tot God, zal je goed doen
Yep! Ze MOETEN een tuintje makenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor Paul net zeggen dat is wel een opdracht he. Oops...
Dus dat, here to stayquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik flikker voor niemand op, rot lekker zelf op!
*pakt cola en chips en gaat er even lekker voor zitten*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zolang ze niet heel duidelijke afspraken maken en naleven komt er nergens iets van terecht. De groep zal zich moeten opsplitsen in een huishoudelijke ploeg, die zich bezighoudt met de dagelijkse beslommeringen en een commerciële ploeg die moet gaan proberen de centen binnen te brengen. Zolang dat niet gebeurt spannen ze het paard achter de wagen en blijven ze achter de feiten aanlopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:35 schreef waxmask het volgende:
Boekhouding is 5 minuten werk in dit stadium, de rest doet Aike geen reet! Neemt helpt elkaar ook als hun taak klaar is, dat heb ik wel geleerd altijd, niemand is klaar tot iedereen klaar is.
Dus toch de mol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor Paul net zeggen dat is wel een opdracht he. Oops...
niet nodig, heeft ze teveel klasse voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef ted142 het volgende:
[..]
*pakt cola en chips en gaat er even lekker voor zitten*
:-)
CENTRAAL!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat doen ze al, het enige wat wel prima is.quote:
welke?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet nodig, heeft ze teveel klasse voor
Verbaast me niks... de duivel en de boze heksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef Flow3r het volgende:
ONtopic!
Paul en Vanessa steken veren in elkaars reet
Ze branden vooral de anderen af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef Flow3r het volgende:
ONtopic!
Paul zal wel blijven, hij is té handig om nu al te laten gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef Urb het volgende:
Toch hoop ik dat Paul voorlopig nog blijft.
Ik ook, en Vanessa ook, grote ergernisfactorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef Urb het volgende:
Na middennacht vingers :-)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef Flow3r het volgende:
ONtopic!
Vanessa heeft hierin wel gelijk. Zeuren over het kopen van hout voor de kachel, maar ze zullen niet de handen uit de mouwen steken en het hout wat er is, binnen gaan leggen. nee, ze lopen de hele dag rond, niets te doen....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef 37metrijst het volgende:
Wat een zure zult die Vanessa...Zit tegen Paul aan te zeiken wat anderen allemaal niet doen en wat zij ook niet gaat doen en anderen denken niet na, doen niets.
gatver wat een feeks die billyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
LoL het zijn wel altijd dezelfde landen waar ze elkaar de kop inslaan.. Aldus BillyGa nog even door lieverd..
![]()
[ afbeelding ]
Als ze hem wegsturen, dan wordt het pas echte chaos. Je kunt over Paul zeggen wat je wilt, maar het is wel de enige die de hele dag bezig is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef Urb het volgende:
Tijd veur een rel daar binnen,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:46 schreef waxmask het volgende:
Bijbellezing op 1/2, Vanessa zwets op 3/4.
Het zit niet mee.
Ze doet me aan Amy Winehouse denken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:46 schreef Speedball het volgende:
Die Billybilloos heeft niet echt heel veel algemene kennis
Vooral Aikequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vanessa heeft hierin wel gelijk. Zeuren over het kopen van hout voor de kachel, maar ze zullen niet de handen uit de mouwen steken en het hout wat er is, binnen gaan leggen. nee, ze lopen de hele dag rond, niets te doen....
Nahh ze mept Rienk even met de Bijbel om z'n oren.. vind ik ff leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
gatver wat een feeks die billy
Amyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze doet me aan Amy Winehouse denken.
Psies.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ze hem wegsturen, dan wordt het pas echte chaos. Je kunt over Paul zeggen wat je wilt, maar het is wel de enige die de hele dag bezig is.
Haar eigen kop is zojuist ook ingeslagen, begrijp ik uit deze foto?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
LoL het zijn wel altijd dezelfde landen waar ze elkaar de kop inslaan.. Aldus BillyGa nog even door lieverd..
![]()
[ afbeelding ]
Aike mag blijven ze heeft een mooie stemquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vooral Aike
Ik erger me kapot aan mensen die popi in de groep liggen en waardoor het dus niet opvalt dat ze alleen van anderen profiteren
alleen uit deze foto?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Haar eigen kop is zojuist ook ingeslagen, begrijp ik uit deze foto?
echte vriendenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
Gezellie....bij het haardvuur.....saampjes....
[ link | afbeelding ]
De verhalen in Achter Gesloten Deuren zijn dan ook wel heeel verdrietig...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Haar eigen kop is zojuist ook ingeslagen, begrijp ik uit deze foto?
Daar heeft ze zeker gelijk in. Maar ze zegt er ook niets van. Ze heeft iets triomfantelijks van ze zullen het nog wel merken....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vanessa heeft hierin wel gelijk. Zeuren over het kopen van hout voor de kachel, maar ze zullen niet de handen uit de mouwen steken en het hout wat er is, binnen gaan leggen. nee, ze lopen de hele dag rond, niets te doen....
Sommige trekjes mag ik ook niet maar idd een werker. Ik zie anderen alleen maar op hun reet zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef Speedball het volgende:
Als Paul eruit gaat staat er op de vervanglijst zo weer een nieuwe aannemer klaar. Maar je kan zeggen wat je wil hij is een echte werker.
Als ie weggaat dan is het voor een aannemer... Omdat ie er in komtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef Speedball het volgende:
Als Paul eruit gaat staat er op de vervanglijst zo weer een nieuwe aannemer klaar. Maar je kan zeggen wat je wil hij is een echte werker.
Haantje de voorste, en zich willen bewijzen met alles. En ja die haard is top, met behulp van anderenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef Speedball het volgende:
Nou nou, poe poe. Heb er een stukje van gezien; het is vooral verdrietig slecht geacteerd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
De verhalen in Achter Gesloten Deuren zijn dan ook wel heeel verdrietig...
En accu's!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Sorry hoor maar die gipswand ik zie daar echt de waarde niet van in en geloof me die heeft veel manuren en poen gekost
De stoppenkast daarentegen had hij mooi en vooral veilig aangeslotenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Sorry hoor maar die gipswand ik zie daar echt de waarde niet van in en geloof me die heeft veel manuren en poen gekost
Slaat helemaal nergens op inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De stoppenkast daarintegen had hij mooi en vooral veilig aangesloten
ik snap de behoefte aan de afscheiding tussen een woon en slaap gedeelte wel, maar het had imo geen prio gehad. zorg eerst voor zelfvoorziein qua groente en aardappels, kaas etc. Zorg dat je iig kunt eten, en ga dan pas kijken naar comfort.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Omdat Emile slimmer is dan hunquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Noelle06 het volgende:
Hoezo willen ze vandaag uit het niets Emile eruit stemmen.
Wil Emile zelf en heeft de regie deze opdracht aan Hakim gegeven om zo Emile eruit te kirijgen zonder consequenties?
Mwah zover ik zag gooide Gio Lot er wel met flink vaart bovenop =Pquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
En bedden die inelkaar storten bij het minste geringste
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
Verstaan jullie Vanessa?
Ze kan zo schreeuwen maar is nu niet te verstaan.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
Verstaan jullie Vanessa?
Inderdaad. Waarschijnlijk zien ze hem als dreiging.quote:
hoop lullen, niks doen. Beetje zoals BB1...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou nou, poe poe. Heb er een stukje van gezien; het is vooral verdrietig slecht geacteerd.
Wanneer gaan ze nou eens een écht plan maken en uitvoeren?
Ik ben goed en werk hard en de rest doet niets, maar ze zullen het wel merken. Korte samenvatting, voor de rest komt er niets zinnigs uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
Verstaan jullie Vanessa?
Ze knijpen hem omdat ie volgens hun "steukt" = niet overal ja en amen op zegt. En zonder hem zijn Gio en Ruud "voor hun:"quote:
secret story? de bunker?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Tropanzia het volgende:
Vraagje;
Hoe heette dat vorige big-brother-gebeuren? Niet de Gouden Kooi maar met mensen op een villa ergens in Spanje of zo? Was ook een speciaal forum over op FOK!
Secret Storyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Tropanzia het volgende:
Vraagje;
Hoe heette dat vorige big-brother-gebeuren? Niet de Gouden Kooi maar met mensen op een villa ergens in Spanje of zo? Was ook een speciaal forum over op FOK!
Secret Story vanuit Portugalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Tropanzia het volgende:
Vraagje;
Nee joh, hun horloges zijn gewoon een uur vooruit gezet voor ze Utopia ingingenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef 5thencounter het volgende:
Bijna elf uur zegt Hakim.. de streams zijn mooi bij
O ja, Secret Story, bedankt...quote:
Secret Storyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Tropanzia het volgende:
Vraagje;
jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
O ja, Secret Story, bedankt...
Is er trouwens ergens een stream waar je gewoon gratis Utopia kan volgen?
okequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja
zucht
gewoon op utopia
tot eind vd maand gratis
incognitovenster openen in chrome of FF, en om het half uur even reloaden (wel last van reclame tussendoor én je kan maar één stream bekijken, maar je kunt zo wel gratis de hele dag kijken)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een paspoort ..kost geen drolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
dit!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vooral Aike
Ik erger me kapot aan mensen die popi in de groep liggen en waardoor het dus niet opvalt dat ze alleen van anderen profiteren
Ja JdM heeft het licht gezien en gaat voor een nieuwe markt ... de ReliRLSquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef R0T29 het volgende:
Bijbelstudie... elf uur naar bed... waar gaat dit heen met de RLS
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een paspoort ..kost geen drol
Domme muts is het en blijft hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef Toverheks het volgende:
Briget sjownieuws ze denkt dat ze een heel dorp om Utopia aan het bouwen zijn
motten om zes uur de koeien weer melkenquote:
Maar ja, wij hoefden ook geen Utopia te bouwen. Drie maanden overleven met elkaar was meer dan genoeg. En ondanks de verveling bedachten we best nog wel eens iets leuks; een togaparty, iedereen een keer verkleed als bejaarde, gooien met de kippen. We klaagden ook minderquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoop lullen, niks doen. Beetje zoals BB1...
ja, ze brengen haar koffie, ze heeft een massage gehad terwijl ze niets gedaan heeft , als er iets besproken moet worden halen ze haar er meteen bij zodat ze weer kan gaan zitten kleppen etc...quote:
volgens mij hadden jullie ook legoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar ja, wij hoefden ook geen Utopia te bouwen. Drie maanden overleven met elkaar was meer dan genoeg. En ondanks de verveling bedachten we best nog wel eens iets leuks; een togaparty, iedereen een keer verkleed als bejaarde, gooien met de kippen. We klaagden ook minder![]()
Anyway. Deze mensen zitten te wachten tot iemand anders 'iets' gaat organiseren, lijkt het. Zelfs al moet die organisatie uit een aantal kaboutertjes bestaan.
Vooral de kaboutertjes. Er komt weinig idee van hun zelf helaas.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar ja, wij hoefden ook geen Utopia te bouwen. Drie maanden overleven met elkaar was meer dan genoeg. En ondanks de verveling bedachten we best nog wel eens iets leuks; een togaparty, iedereen een keer verkleed als bejaarde, gooien met de kippen. We klaagden ook minder![]()
Anyway. Deze mensen zitten te wachten tot iemand anders 'iets' gaat organiseren, lijkt het. Zelfs al moet die organisatie uit een aantal kaboutertjes bestaan.
En vooral heeeeeel veeeeel:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik denk eerder tegen Paul, maar vraag me af of Peter daar in mee gaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:00 schreef Urb het volgende:
Ik hoor Emil overleggen, denkt Peter, Harold, Gio achter zich hun te hebben dus tegen Ruud?
ze schrijft alles in haar boekjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, ze brengen haar koffie, ze heeft een massage gehad terwijl ze niets gedaan heeft , als er iets besproken moet worden halen ze haar er meteen bij zodat ze weer kan gaan zitten kleppen etc...
En iedereen vindt haar zo TOF, valt niemand op dat ze nooit eens een poot uitsteekt uit haarzelf
Als ze slim is ... Maar de stal is een beetje te open... Ben benieuwd hoe dat gaat met 10 graden vorst ...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
Lindy slaapt al bij de koeien de hele avond?
Knuffelennnnnnnnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
En vooral heeeeeel veeeeel:
[ afbeelding ]
Ze wachten op de stoet van bedrijven die graag willen sponsoren..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En zelfs dat doet ze niet alleen , vraagt constant aan anderen hoeveel en wat ze dan op moet schrijven...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze schrijft alles in haar boekje
en is aan het bedenken HOE ze dit alles in een excelletje krijgt
Je voorziet de FEBO van een gratis scriptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
Nu wachten wie de pannenkoek van Harold gaat jatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |