FOKStreamers in de pers:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten overloos blijven zanikken. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
Sodom en Gomoraquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zitten ook wel erotische stukjes in.
kost geen drolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef Dementor het volgende:
Koper voor internet, waarom niet gewoon onbeperkt 3G?
Heel het boek Hooglied. Kan hoop hilariteit opleveren hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zitten ook wel erotische stukjes in.
Oh ja... dat kan ook...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als er nog koper gelegd moet worden, gaat dat echt nog weken duren... maar het zal wel als enigzins voorbereid zijn
Import Yupquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
Isabel over Amsterdam.
Ze heeft wel een slightly bekakt accentje. Amsterdam-Zuid zeker..
Nice, ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef waxmask het volgende:
FOK! nu al een beta invite voor Elder Scrolls dit weekend...
En dan met 15 man heel de dag gold farmen op WoW...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef Dementor het volgende:
quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan met 15 man heel de dag gold farmen op WoW...
Hij noemde Huub net een Kabouter, Kabouterland staat dus voor HuubLand. Betekend dat Kabouter macht heeft!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef Toverheks het volgende:
Alle kabouters verzamelen..ik snapte geen reet met harold zijn verhaal, kabouterland zal wel een buitenadres wezen
Wij?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
Wat wordt er bedoeld met kabouters? Is het een codewoord?
dat denk ik dus wel benny ook in stream al neergezetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
Kabouters zitten achter?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij gewoon de FEBOquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
ze wil uit de bijbel voorlezen want daar word ze zelf rustig vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Is Billy de voorleesmoeder van deze RLS?
Laat ze dat lekker thuis gaan doen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze wil uit de bijbel voorlezen want daar word ze zelf rustig van
Is john de Mol en de kabouters zijn onderdanenquote:
Huub een Kabauter noemen hé? Nahh dat wordt nog minstens een week schijterij..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij noemde Huub net een Kabouter, Kabouterland staat dus voor HuubLand. Betekend dat Kabouter macht heeft!
Kabouters kennen geen meester, alleen een koning.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is john de Mol en de kabouters zijn onderdanen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
Harald heeft zn woordje gedaan ... Voelt zich weer ff goed ... Geen panic-buton today
Dit item wordt over 3 dagen tv uitzending gesmeerd.......We maken wel TVquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
Harald heeft zn woordje gedaan ... Voelt zich weer ff goed ... Geen panic-buton tody
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kabouters kennen geen meester, alleen een koning.
Bedoeld ie echt Emil, miste begin. Niet Ruud z'n mede-broodboef?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef R0T29 het volgende:
Paul gaat smerig spel spelen tegen Emile om hem eruit te werken
Heb ook ergens een foto van Huub in mijn cabrio, bij Soestdijk van Vlemmix, moet me alleen de .... zoeken.quote:
FEBO, hokje, achter...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
Oja jij bent daar geweest, dat was lachen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ook ergens een foto van Huub in mijn cabrio, bij Soestdijk van Vlemmix, moet me alleen de .... zoeken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ook ergens een foto van Huub in mijn cabrio, bij Soestdijk van Vlemmix, moet me alleen de .... zoeken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja echt he bahquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Mascleta het volgende:
Ik krijg bij Billy elke keer het gevoel dat ze elk moment haar methadon nodig heeft.
En bedanktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja jij bent daar geweest, dat was lachen.
Ze mogen in BB-achtige reallifesoaps nooit over de redactie praten, dus geven ze er andere namen aan.quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa, heb hem toen ook aan jullie laten zien. Trouwens...speciaal voor jullie gemaakt!
Mooi is dat ja, maar nu zal hij wel denken dat hij Harold kan gebruiken om Emil eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Urb het volgende:
Vraag me af of Paul weet met wie ie praat, vanmiddag was het nog "Harbert of hoe heet die kut"
Jawel hoorquote:
Nee hij bedoelt echt Emile. Nou kom maar op met dat smerige spel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Bedoeld ie echt Emil, miste begin. Niet Ruud z'n mede-broodboef?
Ik vond het ook erg leuk om iedereen te ontmoeten. Heb later ook privé kennis gemaakt met Peter.quote:
Hij heeft toch niet aan je gezeten he?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg leuk om iedereen te ontmoeten. Heb later ook privé kennis gemaakt met Peter.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet aan je gezeten he?
Zolang dat joetoepje met Huub achter de piano langs komt vind ik alles best...oh oude tijden herlevenquote:
Hij begint 's middags, moet eerst wat redactrices afwerken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen ochtend mens. en hij kwam meestal na twaalven op FOK! snuffelen.
hahahahaaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, vertel mij niks over kabouters.
Ben niet voor niks op de veluwe gaan wonen.
Erik Satiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zolang dat joetoepje met Huub achter de piano langs komt vind ik alles best...oh oude tijden herlevenwat speelde hij toen ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |