abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136606344
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
Baarmoeder is de laatste operatie? Maar ze hadden allebei toch nog geen penis?
vroeg ik me ook af ja
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:25:23 #202
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_136606940
quote:
Niet iedereen zit op het matige resultaat van de huidige operatietechnieken voor een penis te wachten - die kijken liever nog een paar jaartjes de kat uit de boom.
Vechten tegen windmolens is kansloos: ze zijn veel te gewiekst!
pi_136613511
Is sex niet totaal gevoelloos met zo'n penis ook? Dan kun je toch nooit meer een normaal orgasme krijgen?
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 01:30:50 #204
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136614100
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:56 schreef Captainp00face het volgende:
Is sex niet totaal gevoelloos met zo'n penis ook? Dan kun je toch nooit meer een normaal orgasme krijgen?
Nou, de vraag is ergens ook of je als je je helemaal man voelt en alleen vanwege praktische/esthetische redenen nog geen penis hebt, óf andersom natuurlijk, of het dan wel goed voelt om überhaupt een orgasme te hebben? Ik kan me best goed voorstellen dat als je je niet prettig voelt in je lichaam, dat de penis/vagina daar toch wel een van de hoofdredenen van is, en dat je dan niet kan genieten van het hebben van seks als man of vrouw, terwijl je dat niet bent...

En of je überhaupt behoefte aan seks hebt wanneer je er niet zo uitziet als je zou willen..
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_136622086
quote:
Als de baarmoeder er uit is kunnen ze volgens mij als man door het leven. Een penis hebben was volgens mij niet perse nodig. Werd eerder een keer verteld in het programma als het goed heb.
pi_136623096
apart eigenlijk, want wat maakt die baarmoeder nou uit voor die papieren...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 13:54:25 #207
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136624036
quote:
11s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:24 schreef Apotheose het volgende:
apart eigenlijk, want wat maakt die baarmoeder nou uit voor die papieren...
Ik denk dat het te maken heeft met voortplanten en dat soort administratieve problemen..
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_136626701
Ik moest huilen bij Arjon z'n verhaal ;( Dat kwam even hard binnen zeg.. Ik kan me echt niets voorstellen bij zijn gevoelens (en die van de andere transgenders), maar die emoties van hem vertelden heel veel..
Pff..
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 16:06:46 #209
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136629185
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik moest huilen bij Arjon z'n verhaal ;( Dat kwam even hard binnen zeg.. Ik kan me echt niets voorstellen bij zijn gevoelens (en die van de andere transgenders), maar die emoties van hem vertelden heel veel..
Pff..
:Y Ik vond het ook mooi hoe begrijpend zijn moeder en stiefvader waren! Die stiefvader lijkt me geen man van veel woorden, maar op een gegevend moment hoorde je hem op de achtergrond nog tegen Arie zeggen 'Ja dan moet 't wel heel erg zijn'. Zoiets. Heel mooi, en fijn omdat ik denk dat zij niet uit een heel tolerante generatie komen wat betreft dit soort dingen :N
pi_136630159
wel grappig in a way... ik moest vroeger ook niks hebben van die 'meisjesdingen'. Speelde bijvoorbeeld ook gewoon met speelgoed autootjes bijv en jurkjes verafschuwde ik (nu nog steeds niet echt liefhebber van). Dat herkende ik wel. Ben wel gewoon vrouw en voel me geen man zeg maar :P Droomde laatst dat ik wel zo'n hesje aanhad om mn borsten plat te drukken :') Heeft wel indruk gemaakt :P
pi_136635045
Het lijkt me lastig voor die mannen, zoals Martin, die ze volgen, relatie en gezinsvorming...
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_136635577
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:22 schreef Quarant het volgende:
Het lijkt me lastig voor die mannen, zoals Martin, die ze volgen, relatie en gezinsvorming...
Hoezo? De vrouwen hebben dezelfde problemen lijkt mij.
pi_136635631
De f -> m (Martin, Arjon) kunnen altijd nog beroep doen op kunstmatige inseminatie bijvoorbeeld, aangezien ze beide hetero zijn en hun vrouw/vriendin op die manier een gezin kunnen geven.

De m -> f hebben juist de moeilijkere weg, die zijn gauw aangewezen op adoptie (muv Sophie, zij heeft een vriendin)
pi_136635720
je kunt toch nog even snel je sperma invriezen :P
pi_136635843
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:44 schreef Apotheose het volgende:
je kunt toch nog even snel je sperma invriezen :P
Ik denk niet dat de dames daar mee bezig zijn vriend..
pi_136646995
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de dames daar mee bezig zijn vriend..
Het wordt je wel gevraagd/aangeboden. Ik heb ook sperma laten invriezen. Al was het een nogal bizarre ervaring. Voor de mannen is er mogelijkheid dat ze voor de behandeling eicellen laten invriezen, maar dat heeft nogal wat meer om het lijf dan 3 keer tien minuten spenderen in het masturbatorium (ja, zo heet dat echt. :D)
pi_136647109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Fixers het volgende:

[..]

Het wordt je wel gevraagd/aangeboden. Ik heb ook sperma laten invriezen. Al was het een nogal bizarre ervaring. Voor de mannen is er mogelijkheid dat ze voor de behandeling eicellen laten invriezen, maar dat heeft nogal wat meer om het lijf dan 3 keer tien minuten spenderen in het masturbatorium (ja, zo heet dat echt. :D)
Technisch wil dat dus wel als je hormonen krijgt?
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_136647276
Het is iets wat je moet doen voor je begint met de medische behandelingen. Het varieert per persoon, maar ik was binnen twee weken compleet impotent van de testosteronblockers. Voor het oogsten en invriezen van eicellen ga je feitelijk het voortraject van een IVF-behandeling in. Dat zijn vrij heftige behandelingen, wordt volgens mij veel minder door transgenders gedaan dan het invriezen van sperma.
pi_136652422
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 01:30 schreef Meke het volgende:

[..]

Nou, de vraag is ergens ook of je als je je helemaal man voelt en alleen vanwege praktische/esthetische redenen nog geen penis hebt, óf andersom natuurlijk, of het dan wel goed voelt om überhaupt een orgasme te hebben? Ik kan me best goed voorstellen dat als je je niet prettig voelt in je lichaam, dat de penis/vagina daar toch wel een van de hoofdredenen van is, en dat je dan niet kan genieten van het hebben van seks als man of vrouw, terwijl je dat niet bent...

En of je überhaupt behoefte aan seks hebt wanneer je er niet zo uitziet als je zou willen..
Ja dat klinkt ook wel logisch natuurlijk. Ik vraag me ook stiekem wel af of alleen douchen al niet confronterend en vervelend is.
pi_136656316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Fixers het volgende:

[..]

Behoorlijke privé vraag hoor :@
Ik weet niet of jij op vrouwen of mannen valt, maar stel je bent lesbisch; zou je dan in de toekomst eventueel een kindje willen verwekken met je eigen dna? Heb je het daarom gedaan?
pi_136681736
Ik ben wat voorkeur net als Sofie, van hetero naar lesbisch gegaan. Mocht ik een partner treffen en kinderen willen dan zouden we een kind kunnen krijgen waarvan we allebei genetisch ouder van zijn.

Dat was echter niet mijn belangrijkste insteek. Ik heb heel erg géén kinderwens. Maar dingen kunnen veranderen. Ik heb tot mijn twintigste gedacht dat ik een raar jongetje was. Ik zie de ingevroren sperma als een soort verzekering. Je wil er geen gebruik van hoeven maken, maar als het nodig blijkt dan ben je blij dat het kan. Daarnaast ben ik heel erg geïnspireerd door een vriendin van me die draagmoeder is voor een mannelijk echtpaar. Ik houd in mijn achterhoofd dat ik het altijd nog kan doneren aan bijvoorbeeld een lesbisch koppel, stellen die kampen met vruchtbaarheidsissues. Iemand ermee blij maken dus.
pi_136682471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef Fixers het volgende:
Ik ben wat voorkeur net als Sofie, van hetero naar lesbisch gegaan. Mocht ik een partner treffen en kinderen willen dan zouden we een kind kunnen krijgen waarvan we allebei genetisch ouder van zijn.

Dat was echter niet mijn belangrijkste insteek. Ik heb heel erg géén kinderwens. Maar dingen kunnen veranderen. Ik heb tot mijn twintigste gedacht dat ik een raar jongetje was. Ik zie de ingevroren sperma als een soort verzekering. Je wil er geen gebruik van hoeven maken, maar als het nodig blijkt dan ben je blij dat het kan. Daarnaast ben ik heel erg geïnspireerd door een vriendin van me die draagmoeder is voor een mannelijk echtpaar. Ik houd in mijn achterhoofd dat ik het altijd nog kan doneren aan bijvoorbeeld een lesbisch koppel, stellen die kampen met vruchtbaarheidsissues. Iemand ermee blij maken dus.
Wat een mooie gedachte zo O+
Je kunt er achteraf geen spijt van krijgen dan, dat is fijn :)
pi_136683170
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik denk dat het te maken heeft met voortplanten en dat soort administratieve problemen..
Ja, maar dat is met de nieuwe wet veranderd (gaat per 1 juni in).
Het enige wat nu nog is, is dat als een trans man een kind baart hij als moeder geregistreerd wordt omdat het familierecht (dacht ik) enorm lastig is om aan te passen. Iemand anders in het genderdysforie topic weet er wel meer van af.
pi_136683389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:56 schreef Captainp00face het volgende:
Je hebt twee operaties, metoidioplasty en phalloplasty (engelse namen gebruik ik maar omdat je dan als je zelf zoekt wat meer info kunt vinden).

Met metoidioplasty wordt de clitoris gebruikt. De clitoris groeit wanneer trans mannen met hormonen bezig zijn, deze groei kan zo'n een of zelfs twee jaar doorzetten. Met deze operatie wordt deze dan verplaatst en wat dikker gemaakt + als mensen willen ook de ballen erbij. En dan kun je als alles goed gaat gewoon voelen! Vaak 5-6 cm lang.

Phalloplasty is wat anders want daar maken ze een nieuwe penis van het stuk huid, maar er is een kans aanwezig dat de zenuwen niet goed herstellen of pakken in de nieuwe huid (dat stukje huid dat wordt 'opgerold'). Als de zenuwen goed herstellen heb je in principe gevoel en sommige zijn heel gevoelig, anderen minder. Maar sommige stukken kunnen ook voelen alsof je een stukje huid aanraakt zoals op je arm. De clitoris wordt in sommige gevallen erin gezet, of eronder, dus dat zou je eventueel ook nog kunnen voelen.

Ik hoor van een aantal mensen dat ze in beide gevallen veel beter orgasmes hadden, maar je hebt ook mensen die zware complicaties hebben, het is zeker niet zonder risico.
pi_136716708
Zieke lui man.
Hoe kun je je nou laten ombouwen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_136717280
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zieke lui man.
Hoe kun je je nou laten ombouwen.
Je hebt de serie niet gevolgd he? Trolletje...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2014 21:21:56 ]
pi_136784817
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:51 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Je hebt twee operaties, metoidioplasty en phalloplasty (engelse namen gebruik ik maar omdat je dan als je zelf zoekt wat meer info kunt vinden).

Met metoidioplasty wordt de clitoris gebruikt. De clitoris groeit wanneer trans mannen met hormonen bezig zijn, deze groei kan zo'n een of zelfs twee jaar doorzetten. Met deze operatie wordt deze dan verplaatst en wat dikker gemaakt + als mensen willen ook de ballen erbij. En dan kun je als alles goed gaat gewoon voelen! Vaak 5-6 cm lang.

Phalloplasty is wat anders want daar maken ze een nieuwe penis van het stuk huid, maar er is een kans aanwezig dat de zenuwen niet goed herstellen of pakken in de nieuwe huid (dat stukje huid dat wordt 'opgerold'). Als de zenuwen goed herstellen heb je in principe gevoel en sommige zijn heel gevoelig, anderen minder. Maar sommige stukken kunnen ook voelen alsof je een stukje huid aanraakt zoals op je arm. De clitoris wordt in sommige gevallen erin gezet, of eronder, dus dat zou je eventueel ook nog kunnen voelen.

Ik hoor van een aantal mensen dat ze in beide gevallen veel beter orgasmes hadden, maar je hebt ook mensen die zware complicaties hebben, het is zeker niet zonder risico.
Wow, nice, bednakt voor de uitleg.
pi_136867292
Is de serie trouwens afgelopen?
Vanavond Eredivisie ipv nieuwe aflevering.
pi_136868176
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Is de serie trouwens afgelopen?
Vanavond Eredivisie ipv nieuwe aflevering.
Nee over 2 weken nog 1 aflevering
pi_136871765
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nee over 2 weken nog 1 aflevering
Thnx :)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:55:34 #231
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_137396882
Daar gaat 'ie weer, voor de laatste keer....
pi_137397057
Waarom is alleen de vriendin van Sophie erbij?
pi_137397084
En bij Bo heb ik altijd het idee dat ze depressief is.
pi_137397161
Martin is een vent! :o
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:05:38 #235
391507 ulghh
kan toch
pi_137397393
'Hij' en 'hem' steeds van die oudere zus van Bo.

Snap dat het wel even lastig is na zo veel jaar, maar toch.
pi_137397672
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
En bij Bo heb ik altijd het idee dat ze depressief is.
Dat is heel veel onzekerheid die er nog inzit. Ik herken het heel erg van wat ik zelf meegemaakt heb. Dat 'voelen aankomen van dingen' dat herken ik ook, precies na twee maanden. Ouch! :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:05 schreef ulghh het volgende:
'Hij' en 'hem' steeds van die oudere zus van Bo.

Snap dat het wel even lastig is na zo veel jaar, maar toch.
Dat zijn oude beelden van eerder in de serie hè. Bo zit nog vroeg in het traject. Maar ik ben er al jaren mee bezig en mijn ouders zeggen ook nog vaak hij en hem. Als er iemand is die dat niet kwetsend bedoelen dan zijn het je ouders wel. (in mijn geval)
pi_137397794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
Waarom is alleen de vriendin van Sophie erbij?
Ah, hier komt het antwoord.
pi_137397799
Oh Arjon ;(
pi_137397867
Jammer dat dit soort freaks een podium krijgen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:17:31 #240
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_137397924
De jaren '70 hebben gebeld: Ze willen je vooroordeel terug!
pi_137397993
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:16 schreef superniger het volgende:
Jammer dat dit soort freaks een podium krijgen.
Het staat je vrij om een KLB topic over jezelf te beginnen. Als je dat te veel moeit vind doe ik wel een topic report, want freaks als jij horen inderdaad geen podium te hebben.
pi_137398065
*Negeermodus aan*

Mooie afsluiter van een mooie serie :)
Ik hoop dat we in de toekomst nog wat horen van deze mensen, dat ze allemaal gelukkig kunnen zijn met zichzelf :)
pi_137398154
Die Martin is gewoon een man, kan me hem niet eens als vrouw voorstellen :-)
pi_137398193
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:19 schreef Fixers het volgende:

[..]

Het staat je vrij om een KLB topic over jezelf te beginnen. Als je dat te veel moeit vind doe ik wel een topic report, want freaks als jij horen inderdaad geen podium te hebben.
tsja. Het is gewoon onnodig om in een gezond lichaam te snijden. En hormonen slikken zonder medische noodzaak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137398338
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef Reismeis het volgende:
Die Martin is gewoon een man, kan me hem niet eens als vrouw voorstellen :-)
Oneerbiedig gezegd; ik vond hem er als een lesbische vrouw uitzien. Nu hij begonnen is met de hormonen herken ik hem ook niet meer terug hoor.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:27:43 #246
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_137398438
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef superniger het volgende:
tsja. Het is gewoon onnodig om in een gezond lichaam te snijden. En hormonen slikken zonder medische noodzaak.
Net zo onnodig als dat iemand geen leven heeft en van ellende voor de trein springt.
Opsluiten, platspuiten en reduceren tot een kasplantje dan maar? (zoals men een halve eeuw geleden deed - Ik dacht toch dat ik in de 21e eeuw leefde - snel op de kalender kijken...)
pi_137398505
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooie afsluiter van een mooie serie :)
Ik hoop dat we in de toekomst nog wat horen van deze mensen, dat ze allemaal gelukkig kunnen zijn met zichzelf :)
Ik vond dit al een mooie hoe is het nu met er zit best wel een periode tussen deze opnames en die van eerdere aflevering. Op een gegeven moment is je transitie voorbij en zullen de meeste transgenders gewoon verdergaan met hun leven. Dan is die transitie niet zo'n issue meer.
pi_137398555
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik vond dit al een mooie hoe is het nu met er zit best wel een periode tussen deze opnames en die van eerdere aflevering. Op een gegeven moment is je transitie voorbij en zullen de meeste transgenders gewoon verdergaan met hun leven. Dan is die transitie niet zo'n issue meer.
Mee eens :) Ik doelde op 5 jaar of zulks.
Ik heb meegeleefd man :@
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:32:29 #249
391507 ulghh
kan toch
pi_137398709
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:12 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat zijn oude beelden van eerder in de serie hè. Bo zit nog vroeg in het traject. Maar ik ben er al jaren mee bezig en mijn ouders zeggen ook nog vaak hij en hem. Als er iemand is die dat niet kwetsend bedoelen dan zijn het je ouders wel. (in mijn geval)
Tja, klopt, ik sta er waarschijnlijk ook te ver af om erover te oordelen en hopelijk bedoeld die zus het ook helemaal niet naar. :)

Maar voor de kijker wordt ze natuurlijk voorgesteld als vrouw en zo blijf je der ook zien, en dan valt het wat meer op wanneer er iets gezegd wordt wat niet in lijn is met jouw verwachting.
pi_137398763
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Mee eens :) Ik doelde op 5 jaar of zulks.
Ik heb meegeleefd man :@
[spam]Psst... link in mijn sig, kan je ruim 2 jaar terug lezen en voorlopig nog even vooruit ook.[/spam] O-)
pi_137405184
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:33 schreef Fixers het volgende:

[..]

[spam]Psst... link in mijn sig, kan je ruim 2 jaar terug lezen en voorlopig nog even vooruit ook.[/spam] O-)
Psssst, stiekem al gekeken hoor ;)
Ik ga het maar even helemaal lezen, je schrijft mooi :)
pi_137423052
mooi blog .... succes
pi_145426766
Er komt een seizoen 2. Ze zijn op zoek naar jongeren die aan het programma mee willen doen.

pi_158854086
Vanavond.
(she/her)
pi_158856103
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Er komt een seizoen 2. Ze zijn op zoek naar jongeren die aan het programma mee willen doen.

[ afbeelding ]
Arie moet zijn eigen hoofd natuurlijk weer het allergrootst bovenaan zetten.
pi_158856668
Ik kijk weer mee! *O*
pi_158856740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kijk weer mee! *O*
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:16:43 #258
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158858253
Is dit de moeite waard?
Your beauty never ever scared me.
pi_158858269
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Is dit de moeite waard?
Jazeker!
Vorig seizoen was ook mooi en leerzaam :Y
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:17:54 #260
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158858292
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jazeker!
Vorig seizoen was ook mooi en leerzaam :Y
Hmm dan ga ik het wel kijken :)
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:18:14 #261
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_158858313
quote:
Is dit de moeite waard?
Als je oer-conservatieve opvattingen hebt, niet nee. Anders wel, natuurlijk!
pi_158858370
quote:
Is dit de moeite waard?
:Y
(she/her)
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:20:27 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158858399
quote:
18s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:18 schreef kELAL het volgende:

[..]

Als je oer-conservatieve opvattingen hebt, niet nee. Anders wel, natuurlijk!
Hoezo natuurlijk? Betekend niet dat een programma automatisch goed is.
pi_158858405
Ik vond het heel respectvol gebracht vorig seizoen :Y

Geen KLB praat in ieder geval.
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:26:35 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158858627
Mooi om te zien dat niemand een fuck geeft en hem/haar gewoon barbies geeft _O_
pi_158858707
Cute. O+
(she/her)
pi_158858709
Die ouders _O_
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:29:12 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158858715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:29 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Die ouders _O_
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:35:12 #269
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158858906
Loena ziet er tof uit _O_
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:35:55 #270
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_158858922
En Loena deelt mijn mening t.a.v. Uggs O+
pi_158858934
Loena. O+ Gister bij Jinek, echt leuke meid. O+

Ik vind Liz ook erg mooi.
(she/her)
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:36:34 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158858939
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:35 schreef kELAL het volgende:
En Loena deelt mijn mening t.a.v. Uggs O+
Wat zei ze? Kreeg ik niet mee.
pi_158858947
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:36 schreef Fylax het volgende:
Loena. O+ Gister bij Jinek, echt leuke meid. O+

Ik vind Liz ook erg mooi.
Ik vind die Mick (?) wel cute
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:37:33 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158858966

Zij is het toch? Wauw O+

En grappig, ik heb ook mijn neuspiercings zo gehad :9
pi_158858972
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:36 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik vind die Mick (?) wel cute
Zou je Mick doen?
(she/her)
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:38:04 #276
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_158858982
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Wat zei ze? Kreeg ik niet mee.
over het weer teruggaan naar het mannelijke geslacht: "Dan lopen de dinosauriërs weer over de aarde en draag ik Uggs" (o.i.d.)
pi_158859000
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:37 schreef Fylax het volgende:

[..]

Zou je Mick doen?
Ik zou wel eens een biertje met hem willen drinken
pi_158859001
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is het toch? Wauw O+

En grappig, ik heb ook mijn neuspiercings zo gehad :9
WomanCrushWednesday O+
(she/her)
pi_158859040
Dit vind ik wel een leuk gezin
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:40:39 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158859063
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik ook, toffe ouders ook.
pi_158859092
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik ook.

Ik vind het knap hoe de ouders hier in staan.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158859118
HAHAH loena O+

rlly?
(she/her)
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:44:56 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158859160
Ik ben verliefd op Loena.
pi_158859173
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben verliefd op Loena.
echt he omg
(she/her)
pi_158859237
Martin is goed opgedroogd zeg :D *O*

En toffe ouders, leuk dat er nu ook twee kinderen mee doen :Y
pi_158859275
Loena is echt tof _O_
pi_158859282
LOENA SLAYS _O_
(she/her)
  roze dinsdag 5 januari 2016 @ 21:50:15 #288
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158859289
:D
pi_158859297
Ik heb ook schoenmaat 43.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 21:50:36 ]
pi_158859315
Is Loena een bekende? :@
pi_158859325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Kende dr hiercoor niet
(she/her)
pi_158859328
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef Chai het volgende:
Ik heb ook schoenmaat 43.
42 meldt!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:52:05 #293
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_158859348
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Niet van radio/TV, maar haar moeder heeft wel een boek over haar transitie geschreven (vanuit het oogpunt als ouder)
pi_158859386
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef kELAL het volgende:

[..]

Niet van radio/TV, maar haar moeder heeft wel een boek over haar transitie geschreven (vanuit het oogpunt als ouder)
Aaah oké. Vind haar ook wel scherp bij de Q&A's :D
pi_158859404
Dus ze mist geen lul? Arie vraag toch eens door man. Slap gedoe.
pi_158859432
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:54 schreef Stefanovich het volgende:
Doe eens niet zo respectloos zeg. Oppervlakkig gedoe.
pi_158859443
quote:
Het blijft wel een KRO-NCRV programma he ;)
pi_158859512
quote:
:')
(she/her)
pi_158874660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Doe eens niet zo respectloos zeg. Oppervlakkig gedoe.
ik snap het ergens ook niet... Je bent vrouw en je wordt man (lichamelijk dan). Waarom dan niet een piemel aan laten meten? Omdat het teveel gedoe is? of omdat het niet optimaal werkt? Ik zou me juist toch minder man voelen als ik niet zo'n mooi apparaat zou hebben :D :@ Net zoals je je misschien niet man genoeg voelt als je je tieten nog hebt. Als je erop doorvraagt hoeft dat toch niet respectloos te zijn? Gewoon interesse.
pi_158874699
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:49 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik snap het ergens ook niet... Je bent vrouw en je wordt man (lichamelijk dan). Waarom dan niet een piemel aan laten meten? Omdat het teveel gedoe is? of omdat het niet optimaal werkt? Ik zou me juist toch minder man voelen als ik niet zo'n mooi apparaat zou hebben :D :@ Net zoals je je misschien niet man genoeg voelt als je je tieten nog hebt. Als je erop doorvraagt hoeft dat toch niet respectloos te zijn? Gewoon interesse.
Hij is nog niet zo lang in transitie hè.. Heeft eerst de operaties voor borstverwijdering etc nog nodig. Pas op het einde krijgt hij een piemel.

Het ging mij om de platte opmerking, dat z'n vriendin het niet mist. Sommige mensen kijken naar iemands innerlijk ipv uiterlijk, zouden meer mensen moeten doen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')