SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ga morgen mijn lijstje aanpassen. Gooi ik die morgen even hier, misschien willen jullie dan meedenkenquote:
Zelden eigenlijk... Soms wat fruit of zuivel later op de avond. Maar meestal een mok thee of koffie verkeerd (soms met een koekje of stukje chocola).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Audreyoot het volgende:
Was normaal nooit zon wok type maar het avondeten was me goed bevallen en totaal geen hongergevoel of snoepdrang. Had kalkoen gebakken en dan noodles, wokgroente, tauge en een klein beetje soja saus. Als toetje Optimel yoghurt met framboos.
Nemen jullie eigenlijk een toetje na het eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KH zit gemiddeld op 245gr per dag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog even over je KH Q, die krijg je volgens mij helemaal niet zo veel binnen. Als je lichaam zijn energiebehoefte haalt uit koolhydraten, kan het de eiwitten gebruiken voor spiermassa. Nu ben je voor zowel basale energie als spiermassa voornamelijk uit eiwitten aan het putten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn lijstje van vandaag trouwens:
O: 500 gram kwark, 2 zonnebloembrood met kalkoenfilet
T: banaan, 2 zonnebloembrood met achterham
L: 4 zonnebloembrood met 2 kalkoen / 2 ham
T: 150 gram tonijn(in water)
A: 125 gram penne, 200 gram kipfilet, champignons/uien/paprika in tomatensaus..
2150 kcal.. voor mn gevoel veel.. zat afgelopen tijd aldoor net onder 2000.. maar 2150 is niet overdreven veel toch?Je zou de banaan kunnen vervangen door een appel, en de penne voor de vezelrijk variant van honig, dat scheelt al een hoop..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een hoop als in? kcal?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je zou de banaan kunnen vervangen door een appel, en de penne voor de vezelrijk variant van honig, dat scheelt al een hoop..
Ik varieer in mijn avond-tussendoortje, maar dat is vaak pas tussen 20-21:00 dat ik dat eet. Kan eens een koekje of stukje chocolade zijn, yoghurt met muesli... en op de dagen dat ik sport een bak kwark want nodig. Anders sterf ik de dag erna van de honger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Audreyoot het volgende:
Was normaal nooit zon wok type maar het avondeten was me goed bevallen en totaal geen hongergevoel of snoepdrang. Had kalkoen gebakken en dan noodles, wokgroente, tauge en een klein beetje soja saus. Als toetje Optimel yoghurt met framboos.
Nemen jullie eigenlijk een toetje na het eten?
Neem dan penne integrali, dat is volkomen pasta. Die vezelrijke pasta van honig is oplichterij. Daar zijn vezels ingestopt waar ons lichaam niets mee kan, maar het klinkt wel verantwoord.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je zou de banaan kunnen vervangen door een appel, en de penne voor de vezelrijk variant van honig, dat scheelt al een hoop..
Zoiets maar dan met magere rookworst of ander vlees?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een zak boerenkool liggen. Weten jullie hoe ik dat morgen een beetje mager kan maken? Ik vind namelijk de hoeveelheid aardappels al een beetje eng. En normaal maakte ik het lekker met flink wat roomboter, spek en rookworst. Maar dat mag ik allemaal niet van mezelf.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn lijstje van vandaag trouwens:
O: 500 gram kwark, 2 zonnebloembrood met kalkoenfilet
T: banaan, 2 zonnebloembrood met achterham
L: 4 zonnebloembrood met 2 kalkoen / 2 ham
T: 150 gram tonijn(in water)
A: 125 gram penne, 200 gram kipfilet, champignons/uien/paprika in tomatensaus..
2150 kcal.. voor mn gevoel veel.. zat afgelopen tijd aldoor net onder 2000.. maar 2150 is niet overdreven veel toch?Prima! Minder calorieën moet je ook niet willen met jouw gewicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik ook gevonden, ben alleen niet zo van de gedroogde tomaatjes. Wist niet eens dat dat met boerenkool kon, ken het alleen in de stamppot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zoiets maar dan met magere rookworst of ander vlees?
http://www.ah.nl/allerhan(...)-en-gedroogde-tomaat
Oh, graag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb hier een recept voor een vegetarische boerenkoolstamppot, met oa witte kaas en tomaat erdoor. Kan m zo even voor je uploaden?
Dan doe je de helft van de hoeveelheid aardappels. Niks engs aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een zak boerenkool liggen. Weten jullie hoe ik dat morgen een beetje mager kan maken? Ik vind namelijk de hoeveelheid aardappels al een beetje eng. En normaal maakte ik het lekker met flink wat roomboter, spek en rookworst. Maar dat mag ik allemaal niet van mezelf.
Krokant gebakken tofu-reepjes ook. Alleen duurt het een eeuwigheid voordat het van spons naar krokant is gebakkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Sjeen het volgende:
Zongedroogde tomaatjes zijn een fijne vervanger voor spekjes soms.
- met knolselderij in plaats van aardappelsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ah ok! Thanks!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Prima! Minder calorieën moet je ook niet willen met jouw gewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |