En dan gewoon van onderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:21 schreef Karina het volgende: Ali B kwis, wat kun je winnen? ZIjn haar
![]()
Ik ken er geen een.quote:
Iemand die bij mij op de middelbare school deed dat ook, ong hetzelfde haar. Op haar licht blauwe jas zat een hele gore vetvlek waar de haren de jas raaktequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:21 schreef Chai het volgende:
Waarom doet hij van die vieze glimgel in zijn haarzo ziet hij er echt heel vies uit, met zijn baard en vette haar.
Met bajesklant Bracequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben je zat
Dat was toch een hit?
De Rabobank nodigde mij uit voor een speciale Jandino voorstelling van Jandino voor Raborekeninghouders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De mensen die Raymann en Jandino kijken.
Samen met Baas B toch? En/of Lange Frans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben je zat
Dat was toch een hit?
Oké.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Iemand die bij mij op de middelbare school deed dat ook, ong hetzelfde haar. Op haar licht blauwe jas zat een hele gore vetvlek waar de haren de jas raakte
Oké.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Rabobank nodigde mij uit voor een speciale Jandino voorstelling van Jandino voor Raborekeninghouders.
Direct mijn rekening opgezegd.
Deze keer willen ze al om 19:40 naar de reclame voor het NOS Journaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef Chai het volgende:
Wat komt er deze uitzending nog meer? Tyft Ali snel op?
In die tijden zat ik 24/7 aan The Box gekluisterd, wat een tijden waren datquote:
Het liefste zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef Chai het volgende:
Wat komt er deze uitzending nog meer? Tyft Ali snel op?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
In die tijden zat ik 24/7 aan The Box gekluisterd, wat een tijden waren dat
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
In die tijden zat ik 24/7 aan The Box gekluisterd, wat een tijden waren dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |