En dan gewoon van onderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:21 schreef Karina het volgende: Ali B kwis, wat kun je winnen? ZIjn haar
![]()
Ik ken er geen een.quote:
Iemand die bij mij op de middelbare school deed dat ook, ong hetzelfde haar. Op haar licht blauwe jas zat een hele gore vetvlek waar de haren de jas raaktequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:21 schreef Chai het volgende:
Waarom doet hij van die vieze glimgel in zijn haarzo ziet hij er echt heel vies uit, met zijn baard en vette haar.
Met bajesklant Bracequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben je zat
Dat was toch een hit?
De Rabobank nodigde mij uit voor een speciale Jandino voorstelling van Jandino voor Raborekeninghouders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De mensen die Raymann en Jandino kijken.
Samen met Baas B toch? En/of Lange Frans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben je zat
Dat was toch een hit?
Oké.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Iemand die bij mij op de middelbare school deed dat ook, ong hetzelfde haar. Op haar licht blauwe jas zat een hele gore vetvlek waar de haren de jas raakte
Oké.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Rabobank nodigde mij uit voor een speciale Jandino voorstelling van Jandino voor Raborekeninghouders.
Direct mijn rekening opgezegd.
Deze keer willen ze al om 19:40 naar de reclame voor het NOS Journaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef Chai het volgende:
Wat komt er deze uitzending nog meer? Tyft Ali snel op?
In die tijden zat ik 24/7 aan The Box gekluisterd, wat een tijden waren datquote:
Het liefste zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef Chai het volgende:
Wat komt er deze uitzending nog meer? Tyft Ali snel op?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
In die tijden zat ik 24/7 aan The Box gekluisterd, wat een tijden waren dat
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
The Box associeer ik altijd met Within Temptation - Ice Queenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, er is 5 minuten vrij gemaakt om het publiek te leren kennenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:26 schreef Remzz het volgende:
Zou het echt 1 uur en drie kwartier alleen over Ali gaan?
Misschien wil hij wel met je van haar ruilen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
WTF volgens mij moet ik naar die show, het publiek klinkt beter dan Ali.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door The Box ging ik metal luisteren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Hij sloeg Theo Maassen dus hij heeft weer wat krediet bij mijquote:
Hansie schijnt Ali een onzettende varkenslul te vinden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ali kan Jezus niet zijn want Hansie Hansie is dat al.
Niet waar. Je hebt niet goed naar Tijs geluisterd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ali kan Jezus niet zijn want Hansie Hansie is dat al.
Ik had al gedag gezegd hoor Wim, maar hoiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij sloeg Theo Maassen dus hij heeft weer wat krediet bij mij
\o Karina
Garderen is Drenthe toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trainingskamp op de Veluwe?
Konden niets beters betalen zeker.
Dat wist ik maar toen ging het topic dichtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had al gedag gezegd hoor Wim, maar hoi
Een wielrenner.quote:
nee, veluwequote:
Het was een oneliner. Daarin was geen ruimte voor het hele manifestatie gedeelte.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet waar. Je hebt niet goed naar Tijs geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |