De gevolgen zijn niet te overzien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:34 schreef Reya het volgende:
Voor wie geïnteresseerd is, het stuk van onze huisfilosoof staat online.
Uitzicht als je de flyover van de A13 pakt is pas fantastisch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef Tem het volgende:
Naja, skyline-torens. Elke keer als ik terug kwam uit de VS is die "skyline" sowieso een beetje lachwekkend. Neemt niet weg dat het utizicht vanaf de brienenoordbrug richting de stad prachtig is 's avonds, maar dit vind ik ook van de botlek. Daarnaast heeft Rotterdam heel veel verschillende leuke en gezellige straten.
Ja, dat is ook mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uitzicht als je de flyover van de A13 pakt is pas fantastisch.
Link?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:34 schreef Reya het volgende:
Voor wie geïnteresseerd is, het stuk van onze huisfilosoof staat online.
Jij zegt het artikel is on line te lezen en ik vraag om een link. Je zei ook nog voor wie geïnteresseerd is. Waarom poste je dat als je niet van plan bent ernaar te verwijzen anders dan in algemeenheden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet niet of Friek_ link is, vraag het hem zelf.
Havens stinken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Havens en bruggen zijn ook gewoon mooi en indrukwekkend om te zien.
Lijkt me vrij duidelijk. Friek_ is prudent met zijn identiteit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij zegt het artikel is on line te lezen en ik vraag om een link. Je zei ook nog voor wie geïnteresseerd is. Waarom poste je dat als je niet van plan bent ernaar te verwijzen anders dan in algemeenheden?
Bij mij ligt 'ie op de mat maar zo'n online abonnement zit daar gratis bij dacht ik. Al weet ik dat ww niet meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Werkte toch best aardig dat online lezen
Hij zal nu de studentenvakbonden over zich heen krijgen. Gelukkig kan hij hier terecht voor morele steun.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk. Friek_ is prudent met zijn identiteit.
Als een liefdevol warm bad, hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef waht het volgende:
[..]
Hij zal nu de studentenvakbonden over zich heen krijgen. Gelukkig kan hij hier terecht voor morele steun.
De lek zit bij de Brusselse NSA.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk. Friek_ is prudent met zijn identiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |