Rotterdammers lopen vaak wel op te scheppen over dat hun skyline beter is dan die van andere Nederlandse steden, maar als je dan zegt dat het op de begane grond maar een kille boel is dan is het ineens zo van "waar bemoei je je mee, hoepel een eind op". Dat vind ik wel een beetje op een soort evangelie lijken.quote:
Oke. Je komt er dus nooit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Rotterdammers lopen vaak wel op te scheppen over dat hun skyline beter is dan die van andere Nederlandse steden, maar als je dan zegt dat het op de begane grond maar een kille boel is dan is het ineens zo van "waar bemoei je je mee, hoepel een eind op". Dat vind ik wel een beetje op een soort evangelie lijken.
Klopt, ik kom er bijna nooit. Soms wel, en ik weet dat Rotterdam ook heus wel leuke straten heeft, maar dat zijn niet de straten met de skyline-torens.quote:
In contrast met users zoals phpmystyle zal ik vast leuker hebben afgestoken vanuit jouw oogpunt ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een NWS-user die vroeger veel leuker was.
Wij zijn de goeien die het verpesten voor de slechtenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef waht het volgende:
Rotterdam is wel leuk, met al die Guido's en Mutants.
Zeer zeker. Nu ben je ook nog wel te pruimen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:26 schreef Igen het volgende:
[..]
In contrast met users zoals phpmystyle zal ik vast leuker hebben afgestoken vanuit jouw oogpunt ja.
Jullie hebben mijn stereotypen flink verkloot inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wij zijn de goeien die het verpesten voor de slechten
Er zijn er nog genoeg over.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:29 schreef waht het volgende:
[..]
Jullie hebben mijn stereotypen flink verkloot inderdaad.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:28 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kom hier vooral voor arjans random opmerkingen.
Havens en bruggen zijn ook gewoon mooi en indrukwekkend om te zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:32 schreef arjan1112 het volgende:
r'dammers hebben het altijd over havens en bruggen
Ik heb het uit de krant geknipt en in de wc gehangen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:34 schreef Reya het volgende:
Voor wie geïnteresseerd is, het stuk van onze huisfilosoof staat online.
Voor het geval u eens met doorval te kampen hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb het uit de krant geknipt en in de WC gehangen.
Ga je nog naar de meet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was studeren in de bieb en een wandeling naar koopgoot (metro) gemaakt.
Vlak naast mijn ingezonden mening over Matthijs uit de vara-gids.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor het geval u eens met doorval te kampen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |