Pas wiki maar aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
rotterdam heeft er ook 3... staat niet op die lijst.
hier weer wel
http://nl.wikipedia.org/w(...)bouwen_van_Nederland
Ja, niets voor jou robin, al dat vervelende werken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso een heerlijke mediacultuur daar.
De samenleving zelf vind ik wat minder. Werken tot je doodgaat, doorgeschoten prestatiemaatschappij.
Dat is niet helemaal wat ik bedoel. Hier een street-view: https://maps.google.nl/ma(...)14.94,,0,-20.34&z=16quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De meeste huizen in Japanse steden zijn kleiner dan bijv. in Rotterdam.
Nja. Daar doen ze dat wel heel extreem. Ook erg hoog percentage werkgerelateerde zelfmoorden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, niets voor jou robin, al dat vervelende werken.
Hoef ik niet hoor. Ik ben hier in Nederland al vergezeld door een hele lieve meid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:03 schreef arjan1112 het volgende:
Robin kan gezelschapsjongen worden, beetje drinken en roken met meisjes en er voor betaald worden.. ( geen seks ) alleen in Japan
Dit ziet er vooral erg chaotisch uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat ik bedoel. Hier een street-view: https://maps.google.nl/ma(...)14.94,,0,-20.34&z=16
Relatief hoge gebouwen maar op straatniveau wel de menselijke maat. In Rotterdam is de skyline vooral van een afstandje mooi maar de Coolsingel en het Weena etc. zijn onaangenaam doordat ze te breed zijn en al die prachtige torenflats met hun rooilijn niet aan de stoep staan en alleen kantoorfuncties in de plint hebben etc.
ok.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoef ik niet hoor. Ik ben hier in Nederland al vergezeld door een hele lieve meid.
Dat zie je wel vaker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat ik bedoel. Hier een street-view: https://maps.google.nl/ma(...)14.94,,0,-20.34&z=16
Relatief hoge gebouwen maar op straatniveau wel de menselijke maat. In Rotterdam is de skyline vooral van een afstandje mooi maar de Coolsingel en het Weena etc. zijn onaangenaam doordat ze te breed zijn en al die prachtige torenflats met hun rooilijn niet aan de stoep staan en alleen kantoorfuncties in de plint hebben etc.
Voelt wel erg als vreemdgaan. Daarnaast rook ik niet en drink ik ook niet. Daarvoor ben ik dus jiet geschikt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ok.
maar daar krijg je er geld voor, kan je gewoon nog je vriendin thuis hebben enz
Tsja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja. Daar doen ze dat wel heel extreem. Ook erg hoog percentage werkgerelateerde zelfmoorden.
Van wat ik er op vakantie heb gezien, ziet het voor een groot deel zo eruit. Ook veel kroegen waar je bier met gefrituurd of gebarbecued eten kan krijgen etc. Ons beeld van Japan als keurig geordend staal-en-glas "lounge / fusion" land, klopt volgens mij echt voor geen meter. Gelukkig niet.quote:
nee ik ben te oud en te lelijk. wheheehehquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voelt wel erg als vreemdgaan. Daarnaast rook ik niet en drink ik ook niet. Daarvoor ben ik dus jiet geschikt.
Meer iets voor jou dan?
Gewoon namen uitwisselen, dan is ze geen vreemde meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voelt wel erg als vreemdgaan. Daarnaast rook ik niet en drink ik ook niet. Daarvoor ben ik dus jiet geschikt.
Meer iets voor jou dan?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon namen uitwisselen, dan is ze geen vreemde meer.
Precies. Of pleurt toch een end op, om het in het Rotterdams te zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef Tem het volgende:
Dat gezeik over Rotterdam altijd. Blijf er lekker weg.
Komen altijd aankakken met de Coolsingel en het Weena. Net of dat de enige twee straten in Rotterdam zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Precies. Of pleurt toch een end op, om het in het Rotterdams te zeggen.
Rotterdam met z'n skyline is een soort religie ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef Tem het volgende:
Dat gezeik over Rotterdam altijd. Blijf er lekker weg.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Rotterdam met z'n skyline is een soort religie ofzo?
Ik loop nu op de markt bij Blaak die wordt opgeruimd, hoop herrie, wel mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Komen altijd aankakken met de Coolsingel en het Weena. Net of dat de enige twee straten in Rotterdam zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |