Pol Pot Perrin.quote:
Was ook even gokkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mij ligt 'ie op de mat maar zo'n online abonnement zit daar gratis bij dacht ik. Al weet ik dat ww niet meer
Typisch.quote:Ruud de Wild vecht voor huwelijk op radio: "Aaf, sorry voor mijn wanstaltige gedrag, humeur en gezeik", zei hij tegen haar over de telefoon. "En ik hou van jou." De Wilds vrouw reageerde met 'ja, godverdomme' en 'o mijn god', waarna ze niets meer uitbracht.
Voor elkaar gemaakt, die twee.quote:
En je buurvrouw de andere dagen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was ook even gokken. Krijg hem alleen do-za in de bus.
Ik krijg de NRC elke dag digitaal, maar kom er nauwelijks toe 'm te lezen,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, weekend+. Door de week ook de NRC next.
Klopt, het is een aanvulling die ik amper gebruik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef arjan1112 het volgende:
hoezo digitaal.. beethouden en bladeren enzo is toch veel beter
Groene Amsterdammer is ook prima.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef Monolith het volgende:
Ik lees af en toe nog de papieren Economist of Groene Amsterdammer. Verder vrij weinig meer qua actualiteiten.
De enige reden dat ik geen kranten meer heb, is gebrek aan concentratie. Ik maak dat goed door redelijk veel naar Radio 1 te luisteren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef Monolith het volgende:
Ik lees af en toe nog de papieren Economist of Groene Amsterdammer. Verder vrij weinig meer qua actualiteiten.
Geen supermarkt=stem op PvdA.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:49 schreef GSbrder het volgende:
Interessant:
Woonplaatsen zonder supermarkt:
[ afbeelding ]
Ik moet me er altijd wel flink op concentreren wil ik de informatie goed tot me door laten dringen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
Als ik een abbo op iets zou nemen zou het de economist zijn denk ik.
Altijd wel leuk leesvoer.
Zijn er geen interessante Turkse blaadjes?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
Als ik een abbo op iets zou nemen zou het de economist zijn denk ik.
Altijd wel leuk leesvoer en houdt mijn Engels op peil.
Nou de Groene is af en toe ook best prettig hoor, pittiger dan the Economist vind ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet me er altijd wel flink op concentreren wil ik de informatie goed tot me door laten dringen.
Oh hmm..? Komt denk ik omdat jij veel vaardiger bent in Engels dan ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou de Groene is af en toe ook best prettig hoor, pittiger dan the Economist vind ik.
Gemondequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:49 schreef GSbrder het volgende:
Interessant:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:49 schreef GSbrder het volgende:
Interessant:
[ afbeelding ]
Teveel gepolitiseerd. Als ik Turkse media bekijk moet ik minstens 5 kranten langs om een eevenwichtig beeld te krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:56 schreef waht het volgende:
[..]
Zijn er geen interessante Turkse blaadjes?
kan dat ene rooie vlekje in zuid holland ten oosten van rotterdam niet plaatsen, verder lijkt het dat de gemeenten helemaal niet kloppenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:49 schreef GSbrder het volgende:
Interessant:
[ afbeelding ]
Tsja, een plattelandsdorpje wil natuurlijk niet zeggen dat er geen Spar is gevestigd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leuk. Vraag me wel een beetje af hoe ze dat berekenen. Je ziet plattelandsgebieden zowel met als zonder supermarkt aangegeven.
Ik denk het. Het Nederlanders wat de Groene gebruikt is veel meer 'advanced' dan het Engels van de Economist.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh hmm..? Komt denk ik omdat jij veel vaardiger bent in Engels dan ik.
D'r staan zo nu en dan leuke artikelen over de energiesector in, altijd weer smullen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk het. Het Nederlanders wat de Groene gebruikt is veel meer 'advanced' dan het Engels van de Economist.
Vind het sowieso knap dat jij dat leest, ik denk dat de meeste mensen niet het geduld of de capaciteit hebben om dat te doen.Ik ben vaak afgehaakt bij artikelen uit de Groene.
Ik lees de gratis artikels altijd, zijn wel interessant als je de soms aanwezige globaliseringsgeilheid er voor jezelf maar een beetje uitfiltert.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk het. Het Nederlanders wat de Groene gebruikt is veel meer 'advanced' dan het Engels van de Economist.
Vind het sowieso knap dat jij dat leest, ik denk dat de meeste mensen niet het geduld of de capaciteit hebben om dat te doen.Ik ben vaak afgehaakt bij artikelen uit de Groene.
Ah, bedankt!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heb over echt landelijke streken. Zouden ze met postcodegebieden werken oid? Het is niet puur op afstand tot een voorziening.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, een plattelandsdorpje wil natuurlijk niet zeggen dat er geen Spar is gevestigd.
Maar ondanks dat veel mensen denken best aardig Engels te spreken, haalt je vaardigheid het vaak in de verste verte niet bij talen die je van jongs af aan hebt meegekregen en waar je dagelijks aan blootgesteld bent.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Met een kolenkachel stook je ook je huis warm.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef arjan1112 het volgende:
hoezo digitaal.. beethouden en bladeren enzo is toch veel beter
Lijkt me gewoon aan te geven of er in het gebiedje wel of geen supermarkt is?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb over echt landelijke streken. Zouden ze met postcodegebieden werken oid? Het is niet puur op afstand tot een voorziening.
De polder is geheel groen, terwijl je echt niet op elke straathoek een super hebt daar, de afstand is vaak groter dan in andere in het rood aangegeven gebieden. Maar zoals ik aangaf,ze hebben vermoedelijk naar de postcode of CBS gebieden gekeken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon aan te geven of er in het gebiedje wel of geen supermarkt is?
Rond Groningen zie ik bijv. Haren aangegeven als groen (daar is wel een supermarkt) en Glimmen rood (daar is er geen).
Yup, gelukkig welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:10 schreef Disana het volgende:
Tem, is zo'n amandeloperatie onder volledige narcose?
Oja, dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar ondanks dat veel mensen denken best aardig Engels te spreken, haalt je vaardigheid het vaak in de verste verte niet bij talen die je van jongs af aan hebt meegekregen en waar je dagelijks aan blootgesteld bent.
Ik ben mij heel bewust van mijn beperkingen wat Engels betreft. Lezen, schrijven en spreken gaat prima, maar haalt het echt niet bij het niveau waarop ik Nederlands beheers. En wanneer taalkundige creativiteit is vereist, dan merk je dat verschil nog veel beter.
Vooral veel kleinere dorpjes zonder voorzieningen vermoed ik. Als het buurdorp dan wel een super heeft kleur je rood.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:10 schreef Perrin het volgende:
Vooral West-Friesland, Friesland en Groningen veel rood.. Hebben die meer een buurtwinkel-cultuur nog?
Daar lijkt het wel op ja. De gebiedjes zijn lang niet overal even groot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De polder is geheel groen, terwijl je echt niet op elke straathoek een super hebt daar, de afstand is vaak groter dan in andere in het rood aangegeven gebieden. Maar zoals ik aangaf,ze hebben vermoedelijk naar de postcode of CBS gebieden gekeken.
Behalve als het na de operatie blijft bloeden.quote:
Niet echt. Meer voor sociaal liberalen. Types als Halsema en Pechtold. Geen Marijnissens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:10 schreef arjan1112 het volgende:
De groene amsterdammer kan je toch niet met the economist vergelijken? De groene is een blad voor extreem linkse idioten
Hoeveel km moeten die bejaarden fietsen naar de supermarkt dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef betyar het volgende:
Wij hebben helemaal geen supermarkt. op dinsdag staat de groenteboer, slager, bakker, kaasboer en een viswinkel op de kei mega grote markt hier.
Maar dat weet je voor de operatie nog niet, natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Behalve als het na de operatie blijft bloeden.
Geen supermarkt???quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef betyar het volgende:
Wij hebben helemaal geen supermarkt. op dinsdag staat de groenteboer, slager, bakker, kaasboer en een viswinkel op de kei mega grote markt hier.
Het moeten doen helpt nogal inderdaad. Had laatst onverwacht een Engelsman aan de lijn over een financieel technisch dingetje, dat was wel schakelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oja, dat klopt helemaal.
Ik merk het vooral nu bij mijn Master die geheel in het Engels is.
Als ik dan een stukje moet schrijven duurt het gewoon veel langer en kost het veel meer energie dan in t Nederlands. Ook gesprekken met interenationale studiegenoten lopen soms wat stroef. Maar dat gaat veel beter de laatste tijd.
Niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoeveel km moeten die bejaarden fietsen naar de supermarkt dan?
Ik wist het pas erna...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar dat weet je voor de operatie nog niet, natuurlijk.
Dan praat je gewoon in Nederlandse zinnen maar Engelse woorden, zelfde met Duits.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het moeten doen helpt nogal inderdaad. Had laatst onverwacht een Engelsman aan de lijn over een financieel technisch dingetje, dat was wel schakelen
Jawel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
hoezo niet, wonen er geen bejaarden in gemonde ?
Haha, dat werkt vaak best goed. Zelfs in het Fransquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef waht het volgende:
[..]
Dan praat je gewoon in Nederlandse zinnen maar Engelse woorden, zelfde met Duits.
Dan is het ook een iets andere operatie heb ik begrepen. Bij volwassenen is het meer tegen je verhemelte gegroeid dus dan moeten te 'pellen', bij kinderen kunnen ze het geloof ik vaak in één handeling verwijderen.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef arjan1112 het volgende:
Nou dan gaan ze toch op de fiets naar Boxtel ofzo
Wij hebben: 2 kroegen, 1 friettent en een benzinepomp.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kan dat mij haast niet voorstellen.
Hebben jullie ook paarden? Net als bij Little House on the Prarie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef betyar het volgende:
[..]Nee, wij wonen in een sociaal dorp, mensen doen nog iets voor elkaar.
The good ol' times, toen er nog gewoon pogingen werden ondernomen om toekomstige libertariërs monddood te maken.quote:
Ook een Chinees toch. Anders eten jullie elke dag stamppot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij hebben: 2 kroegen, 1 friettent en een benzinepomp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |