Age is nothing but a number.....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word mild op mijn oude dag, 34 jaar sinds 9 minuten
Cassettebandje!quote:
Een extra schakel?quote:
Lichtere bal?quote:
Ken je niet, maar gefeliciteerd dan maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Geen Abba, geen bal, geen chain
Thanks allemaal
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word mild op mijn oude dag, 34 jaar sinds 9 minuten
Verkapte look at me it's my birthday-post
25 februari jah: SC / Het Centrale Homo Topic.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
Bestaat deze topicreeks binnenkort 12 jaar, eigenlijk?
LOL. Toen was deze jongen pas 9 jaar oudquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:18 schreef Peter het volgende:
[..]
25 februari jah: SC / Het Centrale Homo Topic.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
LOL. Toen was deze jongen pas 9 jaar oud
Nee mijn zwembroek zit nog primaquote:
Wat voor zwembroek heb je?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee mijn zwembroek zit nog prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er circuleert een filmpje rond waarin de cast van rent steeds nieuwe standjes oefent uit de kamasutra en ik ze dirigeer met " 1 2 3..... Neuken!", welke uitspraak inmiddels ook onze yell is geworden.. Dus ik moest even lachen om je uitspraakquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:28 schreef Gellarboy het volgende:
Weekend in 3, 2, 1...
Tijd voor neuken.
quote:Op zondag 12 januari 2014 10:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat voor zwembroek heb je?Deze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Geen dank.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
Bestaat deze topicreeks binnenkort 12 jaar, eigenlijk?
Vast wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef Gellarboy het volgende:
Leeft die Dennis_Moore eigenlijk nog?
Graag gedaanquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Vast wel.
Was dat niet een beetje je nemesissy?
Nee, en het spijt me zeer!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef Cosmo. het volgende:
Had je ooit verwacht dat jouw topicidee zo lang zou meegaan Dirk?
Mannenliefde is echte liefde.quote:
Nicequote:
Genitale wrattenquote:
Echt neuken.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef Gellarboy het volgende:
Leeft die Dennis_Moore eigenlijk nog?
Geen enkele. Wat een oninteressant programma is dat zeg.quote:
Godsamme, je jeugd. Wat heb je gedaan?!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Geen enkele. Wat een oninteressant programma is dat zeg.
Power Rangers kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Godsamme, je jeugd. Wat heb je gedaan?!
Donatello.quote:
Daar ben jij ook veul te jong voor mien jong. Da's van vruuger!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Geen enkele. Wat een oninteressant programma is dat zeg.
Dat is toch ver na jouw tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben jij ook veul te jong voor mien jong. Da's van vruuger!
Dragonzord was wel baas ja, en het feit dat hij de eerste megazord heeft vernietigd met Goldar en Scorpina staat me nog bij.quote:
Die werd witquote:
Is dat de badkamer van Roy Donders?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:06 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze badkamer zou me echt geweldig staan. XOXO.
Gossip Girl... ik hang halverwege seizoen 5... al zeker een jaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:05 schreef Gellarboy het volgende:
Nerds!.
Ik kijk de laatste maanden alleen nog maar Gossip Girl.
En Pieter en ik hebben zojuist besloten dat we daarom dit huis aan de Upper East Side gaan kopen van 114 miljoen.. http://realestate.nytimes(...)et-NEW-YORK-NY-10065
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:05 schreef Gellarboy het volgende:
Nerds!.
Ik kijk de laatste maanden alleen nog maar Gossip Girl.
En Pieter en ik hebben zojuist besloten dat we daarom dit huis aan de Upper East Side gaan kopen van 114 miljoen.. http://realestate.nytimes(...)et-NEW-YORK-NY-10065
Ik ben nu ook zo ongeveer halverwege s5. Net na het auto ongeluk (ik zeg er even niet bij van wie omdat je dat misschien nog niet gezien hebt). Het wordt nu inderdaad wel meer van hetzelfde steeds, maar ik vind het vooral zo lekker makkelijk weg kijken met al die mooie mensen, mooie kleding, mooie locaties en mooie spullen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Gossip Girl... ik hang halverwege seizoen 5... al zeker een jaar
Het gaat dan nl echt niet meer vooruit. Maar wil t toch afkijken een keer.
Afgelopen kerst in NY wel veel straten en trappen en natuurlijk Bergdorf tegengekomen waarvan ik meteen dacht "Hey Blair!"
Ja het wordt heel erg hetzelfde. Probleem. Feestje waar iedereen ineens is. Drama. Probleem opgelost. Nieuw probleem. Nieuw feestjequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben nu ook zo ongeveer halverwege s5. Net na het auto ongeluk (ik zeg er even niet bij van wie omdat je dat misschien nog niet gezien hebt). Het wordt nu inderdaad wel meer van hetzelfde steeds, maar ik vind het vooral zo lekker makkelijk weg kijken met al die mooie mensen, mooie kleding, mooie locaties en mooie spullen..
Ik heb echt niks (NIIIIIIIKS) met Amerika (. ), maar sinds deze serie zou ik dolgraag eens naar New York gaan. *:.
Een hele dierentuin!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Gellarboy het volgende:
Ik mag hopen dat je er voor 114 miljoen wel een paar pinguïns bij krijgt ja.
0.7246quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Gellarboy het volgende:
Als je dit huis hier onder een beetje anders inricht is het eigenlijk veel gaver dan dat andere. En dit kost maar 5,6 miljoen. Dus in feite hoeft het helemaal niet zo belachelijk duur te zijn daar!. En met de stand van de dollar momenteel krijg je bijna geld toe!!!
http://streeteasy.com/nyc(...)-lenox-hill-new-york
You know you love it. XOXO.
Netflix gaat momenteel maar t/m 5, dus hierna is 't voor ons sowieso afgelopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Dat was vanaf seizoen 4 al zo, maar halverwege 5 begon t me echt te irriteren en toen zijn we lanzgamaaangestopt. En TOCH wil ik t afmaken!
Where has she been?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik liep zo op Grand Central Station rond: SPOTTED! S!!!!!
En zitten op de trappen van het Met... "Even lunchen en ik zit hoger dan jullie!!!!"quote:
Wow! Prachtig optrekje voor mij en m'n toekomstige rugby playerquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Gellarboy het volgende:
Als je dit huis hier onder een beetje anders inricht is het eigenlijk veel gaver dan dat andere. En dit kost maar 5,6 miljoen. Dus in feite hoeft het helemaal niet zo belachelijk duur te zijn daar!. En met de stand van de dollar momenteel krijg je bijna geld toe!!!
http://streeteasy.com/nyc(...)-lenox-hill-new-york
You know you love it. XOXO.
Avenue Q is de leukste musical die ik OOIT heb gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja een musical, maar t was Avenue Q en dus mag dat
Ik zie jullie al helemaal gaan daar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Moofasah het volgende:
Wow! Prachtig optrekje voor mij en m'n toekomstige rugby player
LOL. Ik eet helemaal geen kip. Alleen vis en garnalen. Dus dan zijn die alleen voor hemquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zie jullie al helemaal gaan daar.
Met een walk-in fridge zaal vol kip.
Misschien mag je die pinguïns wel ruilen voor 60.000 kippen!!!!
Oh, nou dan installeer jij nog ergens een garnalenfarm op 1 van de 6 verdiepingen. Of op het balkon van de bioscoop ofzo. Een garnalenbioscoop, uniek in New York! Kun je nog entreegeld heffen, je 114 miljoen terug verdienen en nog zo'n pand kopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Moofasah het volgende:
LOL. Ik eet helemaal geen kip. Alleen vis en garnalen. Dus dan zijn die alleen voor hem
ipv een sprinklerinstallatie met water er 1 met lube?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zie het helemaal zitten jongen, die hoerenkeet..
Misschien moet dit gewoon het fysieke House of XY worden.
En dan geven we Hustlaball New York vanaf nu gewoon IN DAT HUIS!
Zes verdiepingen ranzige bende in een setting die Versailles doet verbleken. #WeCanDream
Hahahaha. Meteen een goed excuus om daarna dat spuuglelijke interieur te moeten vervangen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:12 schreef Peter het volgende:
ipv een sprinklerinstallatie met water er 1 met lube?
Die gebruik je toch niet. Dat doet the maaaaiiiid!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Gellarboy het volgende:
Oh ja, wel!! Sorry. Fitness room.
En de wasdroog combinatie is ook inbegrepen. Nou ja, dat scheelt toch weer!!.
Hij zou afgelopen jaar naar NL komen, stond al in de programma boeken van theaters en alles. Maar is niet doorgegaan uiteindelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Avenue Q is de leukste musical die ik OOIT heb gezien.. Maar dat was in Londen.
Natuurlijk bestaat datquote:Als wij ooit naar New York gaan, dan gaan we denk ik 'n Gossip Girl tour doen. Dat bestaat..
.
Stel je de commissie op zo'n transactie eens voor...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef Gellarboy het volgende:
Pfff, ik heb nu de oorspronkelijke makelaar van dat ding gevonden, maar die hebben nog andere objecten te koop (voor bijvoorbeeld 98 miljoen, of 60 miljoen.) en daar zie ik mezelf toch echt wel wonen hoor. Daaaaaayum, wat een mooie appartementen.
.
http://www.corcoran.com/n(...)e=-0.5&SaleType=Sale
I know, ik ken de man die het zou gaan vertalen. Jammer hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Hij zou afgelopen jaar naar NL komen, stond al in de programma boeken van theaters en alles. Maar is niet doorgegaan uiteindelijk.
Jaaa, dat gaat toch echt ner-gens meer over?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:14 schreef wonderer het volgende:
Stel je de commissie op zo'n transactie eens voor...
Commissie vind ik sowieso een raar gegeven, maar goed. Je kunt van de commissie ook zo'n huis kopen man (wel een goedkoper natuurlijk).quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jaaa, dat gaat toch echt ner-gens meer over?!.
Hahahaha, inderdaad!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:22 schreef wonderer het volgende:
Commissie vind ik sowieso een raar gegeven, maar goed. Je kunt van de commissie ook zo'n huis kopen man (wel een goedkoper natuurlijk).
Danielquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I know, ik ken de man die het zou gaan vertalen. Jammer hoor.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:26 schreef Gellarboy het volgende:
Dit dan!!!.
Met uitzicht op de brug..
[ afbeelding ]
http://www.corcoran.com/nyc/Listings/Display/2546956
Voor maar 18 miljoen! Nou, gewoon even die van 114 verkopen en je kunt..
Cohen? Die is goed!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DanielI know.
Heeft ook de NL versie van Rent gedaan
Oh, ken je Daniel?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Ang3l het volgende:
DanielI know.
Heeft ook de NL versie van Rent gedaan
Oh gatver, dan hoef ik het niet!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Is trouwens wel Brooklyn he, niet Manhattan
Niet persoonlijk. Sommige van de cast wel. En ik wist dat jullie hem kende. Volgens mij via FB wel eens een bericht gewisseld of zo.quote:
quote:Was zijn vertaling van Rent niet goed?
Hahaha, oh jee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
We deden hem niet voor niets in het Engels.
Ik heb de vertaling wel. De bladmuziek die we hadden daar was ook een NL versie van, dus ik heb de vertaling kunnen meezingen. Ik was gewoon geen fan van bepaalde keuzes, maar ik ben sowieso al niet snel groot fan van vertalingen. Plus het is een draak om te vertalen omdat alles heel strak doorgecomponeerd is.quote:
http://www.anke-taverne.nl/danielcohen.htmlquote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Ik denk dat veel mensen het gewoon moeilijk vinden om een vertaling los te zien van het origineel. Ik let niet zo op hoe het Engels is, maar hoe de zinnen lopen in het Nederlands, of er mooie vondsten in zitten en niet te veel vulling als "ja" en "oh" enzo. En natuurlijk of de tekst klopt bij de scenes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Ik heb zelf geen idee, maar ik weet dat 1 van de cast van ons (die ooit Jezus heeft gespeeld) hem er bijna om verketterde om die vertaling
Die heb ik onlangs gezien en daar kon ik echt niks mee, helaas.quote:
Ja soms houdt men te krampachtig vast aan een tekst, terwijl vertaling in het NL het ritme of de zin totaal zou verkrachten. Ik ben best voor loslaten. Maar soms is t echt heel knullig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen het gewoon moeilijk vinden om een vertaling los te zien van het origineel. Ik let niet zo op hoe het Engels is, maar hoe de zinnen lopen in het Nederlands, of er mooie vondsten in zitten en niet te veel vulling als "ja" en "oh" enzo. En natuurlijk of de tekst klopt bij de scenes.
De Nederlandse vertaling van Les Mis vind ik om die redenen echt knudde. Daar zitten zinnen in van het kaliber "De dag wat je wist die zou komen" enzo.
Had ie Spring Awakening nou ook gedaan? Want die vond ik wel goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die heb ik onlangs gezien en daar kon ik echt niks mee, helaas.
Zijn Kiss Me Kate vond ik wel heel indrukwekkend.
O, iets over seks, jongeren, zelfmoord, homo's, dat soort shitquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:02 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, daar lijkt me nou echt helemaal niks aan..
Oh, dat zou wel cool zijn. En dat lukt vast!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat t het volgende project voor ons gaat. Al is er maar een kleine cast voor nodig enw eet ik dan dus niet of ik er doorheen kom
The hamptons? Dat zijn huisjes voor erbij hequote:Op woensdag 15 januari 2014 16:05 schreef Gellarboy het volgende:
(ik ben ondertussen aangeland in The Hamptons. 8,2 miljoen: GEEN GELD!!!!!)
[ afbeelding ]
Ik denk dat er gewoon audities gedaan moeten worden weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel cool zijn. En dat lukt vast!
Wie bepaalt zoiets?
OMGquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:07 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHA!!!
Sorry hoor, maar ik kan er echt geen genoeg van krijgen. XOXO.
Ja ja, ik bedoel... Wat is nou 8 miljoen als je toch net 114 miljoen voor Versailles du Sex betaald hebt. We nemen gewoon 2 huizen in de Hamptons erbij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
The hamptons? Dat zijn huisjes voor erbij heVakantiehuisjes!
Hoe groot is je gezelschap?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat er gewoon audities gedaan moeten worden weer.
Ik zie het al.. je hoopt op een hetero-tegenspeler en zoen-scenes..quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, iets over seks, jongeren, zelfmoord, homo's, dat soort shit![]()
![]()
Dat Versailles is ook zo'n docu film he. Queen of Versailles.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja ja, ik bedoel... Wat is nou 8 miljoen als je toch net 114 miljoen voor Versailles du Sex betaald hebt. We nemen gewoon 2 huizen in de Hamptons erbij..
25 als iedereen weer meedoet.quote:
Alweer?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zie het al.. je hoopt op een hetero-tegenspeler en zoen-scenes..
Ohhh, ik heb hier over gehoord, maar nooit gezien. Geweldig!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Dat Versailles is ook zo'n docu film he. Queen of Versailles.
Over zo'n rijke poes die zo'n huis wilde, man liet t bouwen en toen kwam de crisis.
Zit je in je caravan met een oprijlaan van een km
Ah, ok!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:52 schreef Ang3l het volgende:
25 als iedereen weer meedoet.
Maar dat denk ik niet.
Om One Direction er even bij te halen; Story of your Life...quote:
Ik zette in op die in Manhattan hè, voor ''maar'' 5,6 miljoenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, nou dan installeer jij nog ergens een garnalenfarm op 1 van de 6 verdiepingen. Of op het balkon van de bioscoop ofzo. Een garnalenbioscoop, uniek in New York! Kun je nog entreegeld heffen, je 114 miljoen terug verdienen en nog zo'n pand kopen.. Ik zit echt vol goeie ideeën vandaag.
Ik zie dta ie volledig op youtube staat, dus ik ga hem binnenkort maar eens kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ohhh, ik heb hier over gehoord, maar nooit gezien. Geweldig!!
Geweldig! Gewoon een vuurtje bij die vogelverschrikker houden en je hebt weer minder concurrentie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
And the nominees are.......
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
And the nominees are.......
[ afbeelding ]
Gewoon in rok gaan, man. Met hoge hoed en wandelstok!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Nu nog een smoking regelen
I'm not a smoking kinda man....
Ja, een rok past wel bij de figuur Angel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon in rok gaan, man. Met hoge hoed en wandelstok!
Oh ja kijk naar die hele discussie rondom de Hema!quote:We lijken wel moslimsmag je ook niks tegen zeggen of ze roepen discriminatie.
Of dwergen! Ook zoiets!
Kort: Meisje, islamitisch, 15, uit Den Haag met suikerziekte, is aan het winkelen. Komt in een hypo en moet met spoed insuline bijspuiten. Besluit met vriendin de Hema binnen te gaan om daar in een pashokje dat te gaan doen. Bewakers zien dit, en hebben niet door dat ze insuline spuit, maar denken dat ze aan de drugs is waarop ze lichtelijk hardhandig de paskamer uitgewerkt wordt en door de politie mee wordt genomen naar het bureau waar ze een boete kreeg. Ondertussen heeft ze haar urine laten lopen in de kleedkamer en kan geen woord zeggen omdat ze in die hypo zit en de insuline nog moet inwerken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |