Dragonzord was wel baas ja, en het feit dat hij de eerste megazord heeft vernietigd met Goldar en Scorpina staat me nog bij.quote:
Die werd witquote:
Is dat de badkamer van Roy Donders?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:06 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze badkamer zou me echt geweldig staan. XOXO.
Gossip Girl... ik hang halverwege seizoen 5... al zeker een jaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:05 schreef Gellarboy het volgende:
Nerds!.
Ik kijk de laatste maanden alleen nog maar Gossip Girl.
En Pieter en ik hebben zojuist besloten dat we daarom dit huis aan de Upper East Side gaan kopen van 114 miljoen.. http://realestate.nytimes(...)et-NEW-YORK-NY-10065
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:05 schreef Gellarboy het volgende:
Nerds!.
Ik kijk de laatste maanden alleen nog maar Gossip Girl.
En Pieter en ik hebben zojuist besloten dat we daarom dit huis aan de Upper East Side gaan kopen van 114 miljoen.. http://realestate.nytimes(...)et-NEW-YORK-NY-10065
Ik ben nu ook zo ongeveer halverwege s5. Net na het auto ongeluk (ik zeg er even niet bij van wie omdat je dat misschien nog niet gezien hebt). Het wordt nu inderdaad wel meer van hetzelfde steeds, maar ik vind het vooral zo lekker makkelijk weg kijken met al die mooie mensen, mooie kleding, mooie locaties en mooie spullen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Gossip Girl... ik hang halverwege seizoen 5... al zeker een jaar
Het gaat dan nl echt niet meer vooruit. Maar wil t toch afkijken een keer.
Afgelopen kerst in NY wel veel straten en trappen en natuurlijk Bergdorf tegengekomen waarvan ik meteen dacht "Hey Blair!"
Ja het wordt heel erg hetzelfde. Probleem. Feestje waar iedereen ineens is. Drama. Probleem opgelost. Nieuw probleem. Nieuw feestjequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben nu ook zo ongeveer halverwege s5. Net na het auto ongeluk (ik zeg er even niet bij van wie omdat je dat misschien nog niet gezien hebt). Het wordt nu inderdaad wel meer van hetzelfde steeds, maar ik vind het vooral zo lekker makkelijk weg kijken met al die mooie mensen, mooie kleding, mooie locaties en mooie spullen..
Ik heb echt niks (NIIIIIIIKS) met Amerika (. ), maar sinds deze serie zou ik dolgraag eens naar New York gaan. *:.
Een hele dierentuin!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Gellarboy het volgende:
Ik mag hopen dat je er voor 114 miljoen wel een paar pinguïns bij krijgt ja.
0.7246quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Gellarboy het volgende:
Als je dit huis hier onder een beetje anders inricht is het eigenlijk veel gaver dan dat andere. En dit kost maar 5,6 miljoen. Dus in feite hoeft het helemaal niet zo belachelijk duur te zijn daar!. En met de stand van de dollar momenteel krijg je bijna geld toe!!!
http://streeteasy.com/nyc(...)-lenox-hill-new-york
You know you love it. XOXO.
Netflix gaat momenteel maar t/m 5, dus hierna is 't voor ons sowieso afgelopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Dat was vanaf seizoen 4 al zo, maar halverwege 5 begon t me echt te irriteren en toen zijn we lanzgamaaangestopt. En TOCH wil ik t afmaken!
Where has she been?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik liep zo op Grand Central Station rond: SPOTTED! S!!!!!
En zitten op de trappen van het Met... "Even lunchen en ik zit hoger dan jullie!!!!"quote:
Wow! Prachtig optrekje voor mij en m'n toekomstige rugby playerquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Gellarboy het volgende:
Als je dit huis hier onder een beetje anders inricht is het eigenlijk veel gaver dan dat andere. En dit kost maar 5,6 miljoen. Dus in feite hoeft het helemaal niet zo belachelijk duur te zijn daar!. En met de stand van de dollar momenteel krijg je bijna geld toe!!!
http://streeteasy.com/nyc(...)-lenox-hill-new-york
You know you love it. XOXO.
Avenue Q is de leukste musical die ik OOIT heb gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja een musical, maar t was Avenue Q en dus mag dat
Ik zie jullie al helemaal gaan daar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef Moofasah het volgende:
Wow! Prachtig optrekje voor mij en m'n toekomstige rugby player
LOL. Ik eet helemaal geen kip. Alleen vis en garnalen. Dus dan zijn die alleen voor hemquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zie jullie al helemaal gaan daar.
Met een walk-in fridge zaal vol kip.
Misschien mag je die pinguïns wel ruilen voor 60.000 kippen!!!!
Oh, nou dan installeer jij nog ergens een garnalenfarm op 1 van de 6 verdiepingen. Of op het balkon van de bioscoop ofzo. Een garnalenbioscoop, uniek in New York! Kun je nog entreegeld heffen, je 114 miljoen terug verdienen en nog zo'n pand kopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Moofasah het volgende:
LOL. Ik eet helemaal geen kip. Alleen vis en garnalen. Dus dan zijn die alleen voor hem
ipv een sprinklerinstallatie met water er 1 met lube?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zie het helemaal zitten jongen, die hoerenkeet..
Misschien moet dit gewoon het fysieke House of XY worden.
En dan geven we Hustlaball New York vanaf nu gewoon IN DAT HUIS!
Zes verdiepingen ranzige bende in een setting die Versailles doet verbleken. #WeCanDream
Hahahaha. Meteen een goed excuus om daarna dat spuuglelijke interieur te moeten vervangen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:12 schreef Peter het volgende:
ipv een sprinklerinstallatie met water er 1 met lube?
Die gebruik je toch niet. Dat doet the maaaaiiiid!quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Gellarboy het volgende:
Oh ja, wel!! Sorry. Fitness room.
En de wasdroog combinatie is ook inbegrepen. Nou ja, dat scheelt toch weer!!.
Hij zou afgelopen jaar naar NL komen, stond al in de programma boeken van theaters en alles. Maar is niet doorgegaan uiteindelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Avenue Q is de leukste musical die ik OOIT heb gezien.. Maar dat was in Londen.
Natuurlijk bestaat datquote:Als wij ooit naar New York gaan, dan gaan we denk ik 'n Gossip Girl tour doen. Dat bestaat..
.
Stel je de commissie op zo'n transactie eens voor...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef Gellarboy het volgende:
Pfff, ik heb nu de oorspronkelijke makelaar van dat ding gevonden, maar die hebben nog andere objecten te koop (voor bijvoorbeeld 98 miljoen, of 60 miljoen.) en daar zie ik mezelf toch echt wel wonen hoor. Daaaaaayum, wat een mooie appartementen.
.
http://www.corcoran.com/n(...)e=-0.5&SaleType=Sale
I know, ik ken de man die het zou gaan vertalen. Jammer hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Hij zou afgelopen jaar naar NL komen, stond al in de programma boeken van theaters en alles. Maar is niet doorgegaan uiteindelijk.
Jaaa, dat gaat toch echt ner-gens meer over?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:14 schreef wonderer het volgende:
Stel je de commissie op zo'n transactie eens voor...
Commissie vind ik sowieso een raar gegeven, maar goed. Je kunt van de commissie ook zo'n huis kopen man (wel een goedkoper natuurlijk).quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jaaa, dat gaat toch echt ner-gens meer over?!.
Hahahaha, inderdaad!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:22 schreef wonderer het volgende:
Commissie vind ik sowieso een raar gegeven, maar goed. Je kunt van de commissie ook zo'n huis kopen man (wel een goedkoper natuurlijk).
Danielquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I know, ik ken de man die het zou gaan vertalen. Jammer hoor.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:26 schreef Gellarboy het volgende:
Dit dan!!!.
Met uitzicht op de brug..
[ afbeelding ]
http://www.corcoran.com/nyc/Listings/Display/2546956
Voor maar 18 miljoen! Nou, gewoon even die van 114 verkopen en je kunt..
Cohen? Die is goed!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DanielI know.
Heeft ook de NL versie van Rent gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |