Of juist een gouden ketting?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Z'n ketting is er voor 1 dagje vanaf...
Age is nothing but a number.....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word mild op mijn oude dag, 34 jaar sinds 9 minuten
Cassettebandje!quote:
Een extra schakel?quote:
Lichtere bal?quote:
Ken je niet, maar gefeliciteerd dan maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Geen Abba, geen bal, geen chain
Thanks allemaal
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word mild op mijn oude dag, 34 jaar sinds 9 minuten
Verkapte look at me it's my birthday-post
25 februari jah: SC / Het Centrale Homo Topic.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
Bestaat deze topicreeks binnenkort 12 jaar, eigenlijk?
LOL. Toen was deze jongen pas 9 jaar oudquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:18 schreef Peter het volgende:
[..]
25 februari jah: SC / Het Centrale Homo Topic.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
LOL. Toen was deze jongen pas 9 jaar oud
Nee mijn zwembroek zit nog primaquote:
Wat voor zwembroek heb je?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee mijn zwembroek zit nog prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er circuleert een filmpje rond waarin de cast van rent steeds nieuwe standjes oefent uit de kamasutra en ik ze dirigeer met " 1 2 3..... Neuken!", welke uitspraak inmiddels ook onze yell is geworden.. Dus ik moest even lachen om je uitspraakquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:28 schreef Gellarboy het volgende:
Weekend in 3, 2, 1...
Tijd voor neuken.
quote:Op zondag 12 januari 2014 10:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat voor zwembroek heb je?Deze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Geen dank.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
Bestaat deze topicreeks binnenkort 12 jaar, eigenlijk?
Vast wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef Gellarboy het volgende:
Leeft die Dennis_Moore eigenlijk nog?
Graag gedaanquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Vast wel.
Was dat niet een beetje je nemesissy?
Nee, en het spijt me zeer!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:02 schreef Cosmo. het volgende:
Had je ooit verwacht dat jouw topicidee zo lang zou meegaan Dirk?
Mannenliefde is echte liefde.quote:
Nicequote:
Genitale wrattenquote:
Echt neuken.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef Gellarboy het volgende:
Leeft die Dennis_Moore eigenlijk nog?
Geen enkele. Wat een oninteressant programma is dat zeg.quote:
Godsamme, je jeugd. Wat heb je gedaan?!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Geen enkele. Wat een oninteressant programma is dat zeg.
Power Rangers kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Godsamme, je jeugd. Wat heb je gedaan?!
Donatello.quote:
Daar ben jij ook veul te jong voor mien jong. Da's van vruuger!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Geen enkele. Wat een oninteressant programma is dat zeg.
Dat is toch ver na jouw tijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben jij ook veul te jong voor mien jong. Da's van vruuger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |