En jij mij geen ventquote:
With benefits?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ochja, dan maar vriendjes blijven toch
Heel verstandig!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:15 schreef Moofasah het volgende:
Ik behoud FOK! liever tot een anonieme wereld.
Ik heb jou gezien hoorquote:
Ik heb jou ook gezien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb jou gezien hoor
Laatste keer toen ik voor Game Of Thrones in de belachelijke rij stond
Ik heb maar 2x een meeting gehad of zo, een grote zeg maar. Voor de rest wat mini-meets. Maar van die mensen zitten er hier niet zo heel veel meer. En anderen zijn gewoon inmiddels vrienden geworden of "collega's".quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gezien..
Maar na, hoe lang is het inmiddels, 15 jaar ofzo? .... durf ik op zich best te zeggen dat het gezond is om weg te blijven van meetings and whatnot.
Ik denk ook wel dat er een grote overlap isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:59 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb nog heel lang gedacht dat GOT gewoon stond voor Gathering of Tweakers.
Voor die tentoonstelling?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien hoor
Laatste keer toen ik voor Game Of Thrones in de belachelijke rij stond
Toen ik ging was het zo rustig, we konden gelijk naar binnen, even bijkomen op de troon etc. Veel beterquote:
Ik zie sommige voormalige [homo]-posters heel regelmatig, maar dat heeft niets meer met Fok! te maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb maar 2x een meeting gehad of zo, een grote zeg maar. Voor de rest wat mini-meets. Maar van die mensen zitten er hier niet zo heel veel meer. En anderen zijn gewoon inmiddels vrienden geworden of "collega's".
Geen problemen mee gehad, maar ook geen grote behoefte aan nieuwe meets of zo.
O, ben JIJ die stalker?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:26 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik zie sommige voormalige [homo]-posters heel regelmatig, maar dat heeft niets meer met Fok! te maken.
Ik ben nog veel leuker in het echtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Meets lijken mij ook niks.
Je hebt nu een bepaalde indruk van iemand zeg maar, en bij een meet waarbij je de persoon dus in het echt meemaakt, verandert dat altijd. Kan natuurlijk goed uitpakken maar doorgaans is dat niet zo.
En sowieso ken ik jullie totaal niet.
Ang3l valt op omdat 'ie veel post hiero en omdat er ook nog veel over hem gepraat wordt hier... met die voorstellingen enzo ook...
Vooral over mij zeker?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:43 schreef Gellarboy het volgende:
In mijn ervaring pakt het beter leren kennen altijd goed uit, alleen daardoor komt het allemaal wel een stuk dichterbij. Uiteindelijk zit je de hele dag online met een groep vrienden, waar ook veel irritaties snel tot ruzies uitgroeien. Dan heb je nog kliekjesvorming en weet ik het allemaal. Je gaat het je allemaal veel meer aantrekken, ofzo.
Man man man, ik heb me vroeger wat op zitten winden over de dingen die op het forum gebeurde zeg. Kansloos..
Wij zijn elkaar weleens tegen gekomen, tijdens uitgaan ofzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:23 schreef Twoflower het volgende:
Vooral over mij zeker?(Al kan ik me dan weer niet herinneren dat wij mekaar ooit ontmoet hebben.)
In de Cockring?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wij zijn elkaar weleens tegen gekomen, tijdens uitgaan ofzo.
Niet uitgebreid in ieder geval.
Ik ben in t echt meestal liever dan dat ik hier lijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Meets lijken mij ook niks.
Je hebt nu een bepaalde indruk van iemand zeg maar, en bij een meet waarbij je de persoon dus in het echt meemaakt, verandert dat altijd. Kan natuurlijk goed uitpakken maar doorgaans is dat niet zo.
En sowieso ken ik jullie totaal niet.
Ang3l valt op omdat 'ie veel post hiero en omdat er ook nog veel over hem gepraat wordt hier... met die voorstellingen enzo ook...
Die bestaat niet meerquote:
Tijdens uitgaan? Wij? Kan ik me niet voorstellen, aangezien uitgaan niet mijn ding is...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wij zijn elkaar weleens tegen gekomen, tijdens uitgaan ofzo.
Niet uitgebreid in ieder geval.
Niet allemaal met elkaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:04 schreef Moofasah het volgende:
Jullie schijnen allemaal kleine geschiedenisjes met elkaar te hebben. LOL
Vergeet niet dat dit topic al heel, heel, heel lang meegaat.quote:
Ik ben een newbie in dezequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit topic al heel, heel, heel lang meegaat.
Ik ookquote:
Al zo'n 5 jaar, maar die status blijft gewoonquote:
Nja, ik bedoelde newbie in deze topicreeks, of heb je het over het gehele forum?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Al zo'n 5 jaar, maar die status blijft gewoon
Topic.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nja, ik bedoelde newbie in deze topicreeks, of heb je het over het gehele forum?
TV heeft ook niet echt z'n best gedaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:42 schreef Cosmo. het volgende:
Mensen, homo's, er is iemand niet weggejaagd!
*rondje applaus*
Ik word mild op mijn oude dag, 34 jaar sinds 9 minutenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
TV heeft ook niet echt z'n best gedaan
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word mild op mijn oude dag, 34 jaar sinds 9 minuten
Verkapte look at me it's my birthday-post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Dan mag je je fotoboek wel eens bijwerken. Daar maak je de mensen nog wijs dat je 30 bent...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik ook nogquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan mag je je fotoboek wel eens bijwerken. Daar maak je de mensen nog wijs dat je 30 bent...
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Z'n ketting is er voor 1 dagje vanaf...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:25 schreef wonderer het volgende:
Happy birthday TVWat heb je allemaal gekregen?
Money Money Moneyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:25 schreef wonderer het volgende:
Happy birthday TVWat heb je allemaal gekregen?
Een cd van Abba?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |