Nee, dan deze, die draagt bij aan een discussie op argumentenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n niet terzake doende postEn die die ik van jou quote ook.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef Ouder1 het volgende:
neem 99% van de opmerkingen hier als 'niet ter zake doende' aan. Interessant om te volgen maar je advocaat heeft als enige echt recht van spreken en de juiste kennis van zaken.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, dan deze, die draagt bij aan een discussie op argumenten
Mens, ga ergens anders trollen. Pleasequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]En het percentage dat hij maar moet negeren stijgt met de minuut!
Ja ik weet alleen niet wat je bedoelt metquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n niet terzake doende postEn die die ik van jou quote ook.
Deze:quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Welke? Die die hij of tussen zijn oren of zelf maar in het topic moet gaan zoeken?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Mijn god, waar sláát dat nou weer op?!
Ik heb al eerder gezegd niet meer op jouw gezuig in te gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen niet wat je bedoelt met
"Tssss.. Kan net zo goed voor sommige posts van mij opgaan en niet voor sommige posts van jou."
Wat kan net zo goed opgaan voor sommige posts van mij en sommige posts van jou?
En om welke posts gaat het dan?
Als je vindt dat ik in mijn posts kleinerende opmerkingen maak moet je dat bij die posts melden en dan kan ik dat meteen rechtzetten. Als je het niet meldt geef je de ander niet de kans op jouw verwijt te reageren. Ik nodig je dus uit om (liefst) in een ander topic jouw bezwaren te uiten, je mag naar alle posts van mij verwijzen die je maar kunt vinden en dan zal ik me daar verantwoorden en uitleg verschaffen.
Ja. En ik ben reuzebenieuwd naar je antwoord.quote:
Ik probeer serieus een oplossing te vinden voor het probleem, stel me open om over alles wat ik heb geschreven verantwoording af te leggen. Jij schrijft ondertussen weer algemene teksten zonder mij aan te spreken met de opmerking dat: hij problemen tussen de oren heeft. Nu ga je vervolgens mij van gezuig beschuldigen en gaat dus niet inhoudelijk in op jouw opmerkingen en beschuldigingen noch op de uitnodiging het op te lossen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd niet meer op jouw gezuig in te gaan
En toen bleef het stilquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja. En ik ben reuzebenieuwd naar je antwoord.
Tja.. had even telefoon. Zit jij 24/7 op FOK?quote:
Pardon? Kleinerend? Ik?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef Ouder1 het volgende:
Ik heb niet zo veel zin om terug te scrollen om te kijken waar jouw "vraag" die meer als een soort kleinerende opmerking stond, op sloeg.
Over kleinerend gesprokenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef Ouder1 het volgende:
neem 99% van de opmerkingen hier als 'niet ter zake doende' aan.
Dit vind ik toch vrij arrogant klinken...quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Houd maar vast aan je advocaat en neem 99% van de opmerkingen hier als 'niet ter zake doende' aan.
QFTquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef Bessensap het volgende:
[..]
Dit vind ik toch vrij arrogant klinken...
Maar wel in paniek raken als ik een halve dag niet meer reageer en je oordeel hebben staan dat "ik dan wel ff mocht zeggen als ik een postverbod van advocaat had"quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tja.. had even telefoon. Zit jij 24/7 op FOK?
Je hebt er ook zoveel aan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef Bessensap het volgende:
[..]
Dit vind ik toch vrij arrogant klinken...
Jeps! Misschien een reactie terug vandaag op de brief, maar denk het niet. Op de mail sowieso niet en dat kost toch minder tijd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt er ook zoveel aan.
Nog steeds stil van de werkgeverskant?
Iets aangepast.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef Bessensap het volgende:
[..]
Dit vind ik toch vrij arrogant klinken verhelderend ...
Tu quoque...quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tja.. had even telefoon. Zit jij 24/7 op FOK?
Ik heb niet zo veel zin om terug te scrollen om te kijken waar jouw "vraag" die meer als een soort kleinerende opmerking stond, op sloeg.
Naar dezelfde mail als waar hij geen contact op wens of een ander adres? (details zijn wat lastig te vinden tussen alle "gevechten"quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:21 schreef Bessensap het volgende:
[..]
Jeps! Misschien een reactie terug vandaag op de brief, maar denk het niet. Op de mail sowieso niet en dat kost toch minder tijd.
Indien er direct op gereageerd wordt vanaf een uniek adres (dus p.dejanlul@dierenartskliniektmankepaerdt.nl ipv. info@dierenartskliniektmankepaerdt) is er weinig aan de hand. Als er totaal geen reactie komt is het nogal lastig omdat het niet vaststaat dat de mail daadwerkelijk is verzonden/bezorgd/gelezen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naar dezelfde mail als waar hij geen contact op wens of een ander adres? (details zijn wat lastig te vinden tussen alle "gevechten").
Is mail overigens rechtsgeldige communicatie in Nederland tegenwoordig?
De mail en de aangetekende brief hebben dezelfde inhoud voor zover ik heb begrepen (en zijn dus allebei verstuurd).quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naar dezelfde mail als waar hij geen contact op wens of een ander adres? (details zijn wat lastig te vinden tussen alle "gevechten").
Is mail overigens rechtsgeldige communicatie in Nederland tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |