abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135189924
Ik vroeg me af eigenlijk hoe dat hier bij de rest zit? In hoeverre is financiële zekerheid bij een partner belangrijk?

Zolang ze maar geen gat in d'r beurs heeft zitten en voor zich zelf kan zorgen vind ik het prima. Een type huisvrouw die het alleen maar uitgeeft vind ik dan wel weer niks.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_135190379
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vroeg me af eigenlijk hoe dat hier bij de rest zit? In hoeverre is financiële zekerheid bij een partner belangrijk?

Zolang ze maar geen gat in d'r beurs heeft zitten en voor zich zelf kan zorgen vind ik het prima. Een type huisvrouw die het alleen maar uitgeeft vind ik dan wel weer niks.
Ik prefereer een (financieel) onafhankelijke vrouw. Dit ook omdat ik ook graag onafhankelijk ben. Voor mij is het financiele ook een soort van weerspiegeling van haar persoonlijkheid. Iemand die elke dag op je zit te wachten tot jij eindelijk thuis bent... ik zou er niet tegen kunnen.

Ik ben zelf graag onafhankelijk, dit verwacht ik enige mate ook van mijn partner.

Er bewust voor kiezen om voor kind(eren) te zorgen en later wel weer te werken vind ik wel wat anders.
newb
pi_135190520
Ik ben en blijf financieel onafhankelijk en verwacht dat van mijn partner ook.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:13:13 #4
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135190530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:09 schreef WvdL het volgende:

[..]

Ik prefereer een (financieel) onafhankelijke vrouw. Dit ook omdat ik ook graag onafhankelijk ben. Voor mij is het financiele ook een soort van weerspiegeling van haar persoonlijkheid. Iemand die elke dag op je zit te wachten tot jij eindelijk thuis bent... ik zou er niet tegen kunnen.

Ik ben zelf graag onafhankelijk, dit verwacht ik enige mate ook van mijn partner.

Er bewust voor kiezen om voor kind(eren) te zorgen en later wel weer te werken vind ik wel wat anders.
Sluit me hier voor 100% bij aan.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_135190571
Zal mij wat verrekken. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_135190636
Geld interesseert me eigenlijk niet zo heel veel.
pi_135190826
Maakt me niet zoveel uit, ik ben zelf niet financieel onafhankelijk aangezien ik nog studeer :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_135190875
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:13 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Sluit me hier voor 100% bij aan.
Dit.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:21:18 #9
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_135190878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Maakt me niet zoveel uit, ik ben zelf niet financieel onafhankelijk aangezien ik nog studeer :+
Niet? :(
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_135190951
Mijn vriendin moet na ontslag gedwongen haar huis verkopen via NHG. Het maakt me niet zoveel uit. Ze is hard bezig werk voor zichzelf te creëren en ik verdien genoeg om ons allebei te onderhouden.

Van haar zekerheid afhankelijk moeten zijn voor mijn eigen gemoedsrust lijkt me hoogst ongezond.
pi_135190958
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Dit, kan voor mezelf én iemand anders zorgen mocht dat nodig zijn. Dat het niet nodig is is heel lekker maar het zou mij geen bal uitmaken eerlijk gezegd..
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:27:18 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135191130
quote:
Een type huisvrouw die het alleen maar uitgeeft vind ik dan wel weer niks.
definieer "het"

al jouw geld, voor wat?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_135191247
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef Re het volgende:

[..]

definieer "het"

al jouw geld, voor wat?
Yes. Ik zit niet te wachten op iemand die haar tijd verdoet met mijn geld en die thuis op mij zit te wachten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_135191249
Wat is financiële zekerheid volgens TS? Het hebben van een vast contract met minstens modaal?
Of, waar het hier in de reacties een beetje naar toe trekt, iemand die gewoon zelf wil (blijven) werken?
Dat eerste hoeft van mij niet. Dat 2de ook niet echt. Als mijn partner bijvoorrbeeld minder of niet wil werken als eventuele kinderen jong zijn valt daar best over te praten. Wat wel belangrijk is, is dat je samen financiële zekerheid hebt.
pi_135191273
Financiele zekerheid als in iemand die voor zich zelf kan zorgen financieel en dus niet financiele hulp van een ander nodig heeft.
pi_135191340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:12 schreef Wolken het volgende:
Ik ben en blijf financieel onafhankelijk en verwacht dat van mijn partner ook.
Ik heb momenteel geen partner maar dit inderdaad.
pi_135191407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb momenteel geen partner maar dit inderdaad.
Wellicht heb je daarom geen partner.
pi_135191467
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wellicht heb je daarom geen partner.
Mijn partner is overleden, dus nee.
pi_135191539
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Mijn partner is overleden, dus nee.
Oeh, solly ;(
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 15:36:25 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135191560
Ik vind het ook wel zo prettig als mijn partner financieel onafhankelijk is van mij. Kijk, als iemand zijn of haar baan kwijt raakt en hard op zoek is naar iets anders, geen enkel probleem natuurlijk, maar gewoon maar thuis zitten 'omdat het kan' oftewel omdat ik toch wel genoeg verdien, dat kan ik niet zo waarderen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135192090
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het ook wel zo prettig als mijn partner financieel onafhankelijk is van mij. Kijk, als iemand zijn of haar baan kwijt raakt en hard op zoek is naar iets anders, geen enkel probleem natuurlijk, maar gewoon maar thuis zitten 'omdat het kan' oftewel omdat ik toch wel genoeg verdien, dat kan ik niet zo waarderen.
Dat dus. Ik verdien een aardige cent dus hoef geen golddiggers te hebben.
pi_135192109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Leonos het volgende:

[..]

Oeh, solly ;(
Terug in je hok.
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 15:46:40 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_135192153
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Ik verdien een aardige cent dus hoef geen golddiggers te hebben.
Ik zei het netjes, maar inderdaad, dit dus.
pi_135192216
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Terug in je hok.
Bemoei je lekker met je eigen zaken. :O
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:48:26 #25
78918 SeLang
Black swans matter
pi_135192234
Een partner moet kosten neutraal zijn of winst opleveren.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_135192581
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef Leonos het volgende:

[..]

Bemoei je lekker met je eigen zaken. :O
Ik zou nog lomper reageren, heb je nog niet genoeg weduwes geschoffeerd?
pi_135192584
Hangt af wat je met financieel afhankelijk bedoelt.
Als je een hoog salaris hebt met daarbij hoge maandlasten kan het voorkomen dat de partner dit niet kan betalen en dus afhankelijk van je is. Maar wanneer je goedkoper gaat wonen, je partner dit prima kan betalen. Financieel afhankelijk is bij een relatie alleen geldig wanneer beide partners alles kunnen betalen zonder de hulp van een ander bij de maandlasten. Komt weinig voor, zit altijd wel een verschil in qua salaris.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:03:46 #28
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135193055
Zolang hij niet zwaar in de schulden zit en nog geld blijft uitgeven aan onzinzaken vind ik het prima.
Ik ben financieel gezien heel erg secuur tegenwoordig, ik wil absoluut niet in de schulden komen dus ik let erg op mijn centen, volgens sommige iets te veel maar ik voel me er prettig bij.
Ik zit ook iedere zondag mijn fincanciele zaken bij te werken, zodat ik precies kan zien hoeveel ik kan besteden aan wat die maand en zelfs voor de rest van het jaar.
Het is niet fair om dat ook van mijn partner te verwachten, hoewel hij gelukkig ook wel redelijk zo is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:04:59 #29
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_135193121
Moeilijk vraagstuk. Aan de ene kant is onafhankelijkheid natuurlijk positief maar aan de andere kant ben ik ook wel weer zo ouderwets dat in elk geval één ouder thuis zou moeten blijven indien er kinderen in het spel zijn. Dat hoeft dan niet per sé de vrouw te zijn natuurlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_135193361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef SeLang het volgende:
moet?

ik vind het niet erg te betalen voor iemand, partner of gewoon een vriend. zeker als je het zelf een stuk breder hebt dan diegene, geld is maar een middel. maar wel uit eigen motivatie, en ze moet er niet uit egoisme misbruik van maken natuurlijk.
pi_135193855
Een partner mag wel van mijn geld leven (als dat uit kan), maar ze moet wel iets nuttigs (proberen te) doen, op z'n minst vrijwilligerswerk. We doen allebei wat of we doen allebei niets.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_135193971
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
^O^
Ja doei.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:35:09 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135194690
boeit me echt helemaal niets eigenlijk, als ik het naar mijn zin heb en gelukkig ben dan maakt het me geen donder uit of mijn partner wel of niet geheel onafhankelijk is, je bent samen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:38:29 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135194839
Het was niet belangrijk, maar nu we een duur huis hebben gekocht is het wel belangrijk dat zijn financiële zekerheid niet wegvalt zeg maar :')

Als hij peanuts had verdiend toen we elkaar leerden kennen had me dat weer niets uitgemaakt, ik kon mezelf redden, dus meer dan dat was voor hem ook niet nodig geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:40:53 #35
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_135194948
Wij leven samen als team :P, dat betekend ook dat we samen de financiën doen en dat we alles op één hoop gooien.

Als team verwachten we van elkaar dat we elkaar aanvullen waar nodig. Daarnaast hechten beide grote waarde aan een degelijk huishoudboekje.

Al met al erg traditioneel denk ik.
pi_135196619
Ik zou geen partner met (hoge) schulden willen, verder maakt het me niets uit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_135196693
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef Re het volgende:
boeit me echt helemaal niets eigenlijk, als ik het naar mijn zin heb en gelukkig ben dan maakt het me geen donder uit of mijn partner wel of niet geheel onafhankelijk is, je bent samen
Dus als ze bij jou is voor jou geld, boeit het jou niet?
Als jij dan maar gelukkig bent?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:31:40 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135196805
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dus als ze bij jou is voor jou geld, boeit het jou niet?
Als jij dan maar gelukkig bent?
Want dat iemand financieel van je afhankelijk is is hetzelfde als bij iemand zijn voor zijn/haar geld?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135197051
Mensen die afknappen op schulden: zoveel mensen hebben een studieschuld die prima afbetaald kan worden per maand (weliswaar over een lange periode, maar goed), vinden jullie dat dan ook een probleem?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:42:58 #40
78918 SeLang
Black swans matter
pi_135197224
Als er geld bij moet dan betekent dat dat die persoon niet voor zichzelf kan zorgen. Als er nou iets onaantrekkelijk is...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:43:57 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135197253
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen die afknappen op schulden: zoveel mensen hebben een studieschuld die prima afbetaald kan worden per maand (weliswaar over een lange periode, maar goed), vinden jullie dat dan ook een probleem?
Of een restschuld op je huis...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135197336
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef SeLang het volgende:
Als er geld bij moet dan betekent dat dat die persoon niet voor zichzelf kan zorgen. Als er nou iets onaantrekkelijk is...
Onzin, op zich kan iemand prima voor zichzelf zorgen en alsnog moet jij bijbetalen. Wat als jouw uitgavenpatroon nou groter is? Jij wil op vakantie naar Zuid-Afrika en zij kan dat niet betalen. Ga je dan bijleggen, laat je haar thuis of ga je in plaats daarvan maar naar de Ardennen?

Of jij vindt het fijn om eens per week uit eten te gaan. Wat als zij dat niet kan betalen? Is ze dan aan het profiteren als jij dat voor haar doet?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:46:05 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135197349
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:42 schreef SeLang het volgende:
Dat ligt er natuurlijk aan, iemand die ¤ 1.200 netto heeft kan waarschijnlijk prima schuldenvrij voor zichzelf zorgen, maar kan niet 50/50 de lasten delen met iemand die ¤ 5.000 netto heeft en daar ook naar leeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135197440
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:
In mijn leeftijdsklasse nog een studieschuld hebben is een beetje apart, dus daar heb ik niet aan gedacht toen ik dat zei ;)

Maar ik hou niet van schulden, een hypotheek(een redelijke!) is dan de enige uitzondering daarop.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_135198231
Ik vind het belangrijker dat iemand zijn/haar tijd nuttig besteedt. Werk is daar wel een deel van natuurlijk, en de tijd die je daaraan besteedt levert uiteindelijk geld op. Maar ik zou het aantrekkelijker vinden als mijn vriendin bijv. freelance journaliste is, de hele dag boeken leest, boeiende mensen interviewt en af en toe een interessant artikel in een tijdschrift publiceert en daarmee misschien een schamele 800 euro per maand verdient (het is nou eenmaal een weinig winstgevende sector) dan dat ze 35 uur per week bji de blokker achter de toonbank staat en daarmee keurig 1500 euro verdient maar geen enkele intellectuele uitdaging krijgt.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_135198436
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef erodome het volgende:

[..]

In mijn leeftijdsklasse nog een studieschuld hebben is een beetje apart, dus daar heb ik niet aan gedacht toen ik dat zei ;)

Maar ik hou niet van schulden, een hypotheek(een redelijke!) is dan de enige uitzondering daarop.
Dan heb je het lastig in NL.
NL staat namelijk bekend om zijn hoge persoonlijke schulden vergeleken met andere landen door bijvoorbeeld woningen.
pi_135198478
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:19 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dan heb je het lastig in NL.
NL staat namelijk bekend om zijn hoge persoonlijke schulden vergeleken met andere landen door bijvoorbeeld woningen.
Dat valt reuze mee, mijn partner denkt er net zo over gelukkig.

Maar mocht ik ooit een nieuwe partner zoeken dan wil ik niet iemand met verdere schulden of een torenhoge hypotheek. Dan maar moeilijk.
pi_135199386
Het heeft alles te maken met de fase van je leven waar je in zit. Denken dat je vrouw een parasiet is als ze thuis voor de kinderen zorgt lijkt mij niet de bedoeling en ik ken persoonlijk geen enkele vrouw die zonder reden thuis zit zonder werk. Financiële onafhankelijkheid heeft vaak meer te maken met of zij of hij wel of niet even veel verdient als jij doet zodat je je allebei zonder problemen bijvoorbeeld dezelfde vakanties en levensstijl kan veroorloven. Of is het thuis zitten teren op de centen van de ander iets wat mensen hier veel ervaren ?
pi_135199775
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee, mijn partner denkt er net zo over gelukkig.

Maar mocht ik ooit een nieuwe partner zoeken dan wil ik niet iemand met verdere schulden of een torenhoge hypotheek. Dan maar moeilijk.
Niet iedereen kan een woning van een paar ton cash betalen ;)
Mensen die geen hypotheek hebben met koopwoningen zijn zeldzaam in NL.
pi_135199912
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef SeLang het volgende:
Hoeveel financiële waarde hecht jij aan 1 wip? Dan kan ze proberen de balans in evenwicht te houden...
dag
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:47:21 #51
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_135202480
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef Re het volgende:
Dit inderdaad, ik vind het schokkend dat men hier zo materialistisch is ingesteld. Dan is het inderdaad niet heel gek dat relaties niet lang meer stand houden.

Lekker belangrijk wie er meer geld binnenbrengt, als je maar gelukkig bent met elkaar dat is waar het omdraait. Wat is nu geld...

Mensen die alles exact naar draag kracht willen regelen gaan er eigenlijk al vanuit dat de boel stuk loopt.
pi_135202670
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Niet iedereen kan een woning van een paar ton cash betalen ;)
Mensen die geen hypotheek hebben met koopwoningen zijn zeldzaam in NL.
Dat zeg ik toch ook niet, zeg juist dat een redelijke hypotheek de uitzondering is, de enige schuld die ik wel ok vind. Geen tophypotheek, gewoon een verstandige hypotheek.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:31:44 #53
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135204961
Wij (maar zijn pas 22 en 23) doen het nu in teamverband. Halen nu beiden ongeveer evenveel binnen, soms hij meer omdat hij meer kan werken dan ik (drie/vier dagen school, ik vijf). In mijn eentje zou ik het ook wel redden maar een stuk minder makkelijk, andersom ook. Binnenkort loop ik voltijd stage en die vergoeding is een stuk minder dan mijn loon nu, maar dat is niet iets waar hij een probleem van maakt.

Verder vind ik het wel belangrijk dan mijn partner voor zichzelf kan zorgen ja, ik hoef geen hobo die niet werkt en niet zijn best doet om geen werk te vinden. Studieschuld boeit me niet, die heeft bijna iedereen en dat is alleen maar voor het betere goed.

Later zie ik het ook zo, je brengt samen geld in het laatje, dat gaat samen op een grote hoop. Als ik met mijn vriend blijf zal ik na onze opleidingen waarschijnlijk meer gaan verdienen dan hij omdat ik in een hele andere, veel bredere sector zit dan. Dat maakt mij echt niet uit, al het geld gaat toch op 1 hoop net als dat we op dit moment ook gewoon een gezamenlijke rekening hebben waar we het geld op storten dat we kwijt kunnen.

Werkloos, schuldsanering en al die shit dat hoef ik niet. Ik wil normaal kunnen leven, met leuke dingen zonder dat ieder dubbeltje op zijn kant moet. Dat verwacht ik ook van een man.
Bay of Plenty
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:40:56 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135205472
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:47 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dit inderdaad, ik vind het schokkend dat men hier zo materialistisch is ingesteld. Dan is het inderdaad niet heel gek dat relaties niet lang meer stand houden.

Lekker belangrijk wie er meer geld binnenbrengt, als je maar gelukkig bent met elkaar dat is waar het omdraait. Wat is nu geld...

Mensen die alles exact naar draag kracht willen regelen gaan er eigenlijk al vanuit dat de boel stuk loopt.
Het gaat er niet om wie er meer geld binnenbrengt, het gaat er om dat ik geen partner wil die al in de schulden zit en dan nog een schuld er bovenop neemt omdat hij persé de nieuwste iPhone wil hebben, dat is voor mij een enorme afknapper.

Ik heb niet veel geld en met heel veel pijn en moeite kom ik iedere maand toch rond, ik zou het verschrikkelijk vinden als dat verpest zou worden door iemand die zich in de schulden steekt om maar die BMW te kunnen rijden, zijn film op de nieuwste Samsung tv kan kijken of niet zonder twee keer per jaar een dure vakantie kan, om maar wat voorbeelden te noemen.
Dan weet ik van te voren al dat onze karaktres totaal niet zouden matchen, ik ben namelijk helemaal niet materialistisch ingesteld. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:06:44 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135206745
Er is blijkbaar geen tussenweg, je bent of materialistisch onafhankelijk van elkaar of een vuile parasiet.
pi_135208962
quote:

Ze moet in elk geval haar eigen boontjes kunnen doppen. Beetje hetzelfde als wat jij schrijft dus. Lijkt me voldoende. Ze hoeft geen miljoenen te hebben, maar in bodemloze putten heb ik weinig trek.
pi_135216789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yes. Ik zit niet te wachten op iemand die haar tijd verdoet met mijn geld en die thuis op mij zit te wachten.
dat heeft dan toch niks te maken met ' financiële onzekerheid van een partner' maar meer met het karakter van een partner
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:54:25 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135217183
Maar in hoeverre telt dat "eigen boontjes doppen" dan als je kinderen krijgt?
Ga je beiden minder werken of gaan de kinderen 5 dagen per week naar de opvang/oma of gaat een van beiden minder werken?
En is degene die dan minder gaat werken ineens de parasiet omdat die minder geld binnenbrengt? Of reken je de prijs voor de zorg voor je kinderen bij het inkomen op dat de zorgende binnenbrengt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:56:07 #59
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135217239
Mwa, ik wil later toch graag de (grootste) kostbrenger zijn. Het maakt mij niet uit of ze fulltime of parttime werkt (zolang ze wel werkt natuurlijk). Het maakt mij dus niet heel veel uit.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  woensdag 8 januari 2014 @ 00:04:00 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135217550
En wat telt in deze? Wat als de een 3 keer zoveel verdient als de ander, maar die ander een vermogen heeft wat ongeveer 2 netto jaarinkomens van de meestverdiener is?
Wïe "profiteert" dan van wie?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135222233
Mijn partner en ik vinden het erg belangrijk om onze eigen boontjes te kunnen doppen. Ergens boeit het ons niet zo veel, maar we komen beiden uit een lange relatie met een partner die dat welbekende gat in de hand had. Zo iemand werkt niet en levert alleen maar zorgen op, derhalve zijn onze vorige relaties een leerproces geweest. :P
pi_135222310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef Nemeosis het volgende:
Mwa, ik wil later toch graag de (grootste) kostbrenger zijn. Het maakt mij niet uit of ze fulltime of parttime werkt (zolang ze wel werkt natuurlijk). Het maakt mij dus niet heel veel uit.
Anders krimpt je pener? Als zij meer verdient? Of wat?
Ja doei.
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:10:32 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135222448
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of hij heeft geen zin huisvader te worden, wil wel kinderen en wil niet dat ze 5 dagen per week van 7 tot 17 in de opvang zitten.
En in de meeste gezinnen wordt toch de minst verdienende gekozen als degene die minder gaat werken om voor de kinderen te zorgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135222557
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of hij heeft geen zin huisvader te worden, wil wel kinderen en wil niet dat ze 5 dagen per week van 7 tot 17 in de opvang zitten.
En in de meeste gezinnen wordt toch de minst verdienende gekozen als degene die minder gaat werken om voor de kinderen te zorgen.
De manier waarop hij het brengt klinkt niet zo pragmatisch, moet ik eerlijk bekennen. Maar we zullen 't lezen.
Ja doei.
pi_135223610
Op zich hoeft ze het financieel niet geheel voor elkaar te hebben, maar wel iets doen waar ze blij van wordt.

Voorbeeld: stel ze is muzikant, maar werkloos, dan mag ze van mij prima de gehele dag thuis liederen opnemen en met haar muziek rondleuren om aan de man/vrouw proberen te slijten. Betekent niet dat ze heel mijn salaris aan muziekinstrumenten doorheen mag jagen :')

Maar vrouwen die op mijn bank alleen maar de hele dag liggen te vingeren, Voice of Holland liggen te kijken en dan al mijn geld aan nutteloze parfums en kleding slijten kunnen opzouten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135224026
Liggen te vingeren ook echt _O-
Is dat het beeld dat je van huisvrouwen hebt?
pi_135224114
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Liggen te vingeren ook echt _O-
Is dat het beeld dat je van huisvrouwen hebt?
Ik chargeer uiteraard een beetje..

Maar het gaat om het type golddigger, dat had je vast wel begrepen denk ik zo?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135224177
Sowieso een beetje een karakter-iets waar het eigenlijk over gaat, inmiddels. Ik word niet nat van een vent die, loaded of niet, de hele dag maar een beetje zit te gamen of aan een schultenbrauinfuus ligt. Dan kan iemand nog zo financieel onafhankelijk zijn en kunnen doen en laten wat hij wil omdat hij een gigantische spaarrekening heeft... wat een saaie kutrelatie moet je dan wel niet hebben..

Dus tsja, ik vind persoonlijk financiële redzaamheid wel erg belangrijk, maar dat betekent niet dat iedereen die dat is ook vervolgens maar aantrekkelijk is of geschikt is voor mij als partner.
Ja doei.
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:32:09 #69
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135224529
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:01 schreef motorbloempje het volgende:

Nee, zo zie ik mijn 'ideale' gezin gewoon voor me. Het is ook voor 99% zeker dat het zo zal gaan worden.
pi_135224826
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:32 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Nee, zo zie ik mijn 'ideale' gezin gewoon voor me. Het is ook voor 99% zeker dat het zo zal gaan worden.
Waarom is dat idealer dan een vrouw die meer verdient?
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:45:08 #71
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135224836
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Waarom is dat idealer dan een vrouw die meer verdient?
Meer gevoelsmatig, ik heb het gevoel dat ik goed voor mijn vrouw wil kunnen zorgen :P
pi_135224864
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:45 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Meer gevoelsmatig, ik heb het gevoel dat ik goed voor mijn vrouw wil kunnen zorgen :P
Ja, want dan kan alleen als je meer verdient dan zij. Juist.
Ja doei.
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:46:48 #73
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135224872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, want dan kan alleen als je meer verdient dan zij. Juist.
Ik ben denk ik erg traditioneel.
pi_135224888
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik chargeer uiteraard een beetje..

Maar het gaat om het type golddigger, dat had je vast wel begrepen denk ik zo?
Ah ja, bij golddiggers past dat wel ja.
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:47:51 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135224901
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:46 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Ik ben denk ik erg traditioneel.
Mooi woord voor oubollig, achterhaald en kortzichtig.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:48:41 #76
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135224924
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
Mooi woord voor oubollig, achterhaald en kortzichtig.
Ik zie het gewoon liever op deze manier :P
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:49:02 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135224938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:48 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon liever op deze manier :P
Ik zeg ook nergens dat je dat niet mag ;)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:49:53 #78
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135224960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:49 schreef Dven het volgende:
Ik zeg ook nergens dat je dat niet mag ;)
Nee, dat heb ik ook niet zo opgevat :P
Gelukkig is iedereen anders :Y
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:50:39 #79
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135224982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:49 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik ook niet zo opgevat :P
Gelukkig is iedereen anders :Y
Is zo. Ik zou helemaal niet vervelend vinden mocht mijn toekomstig vriendin stiekem miljonair te zijn.
pi_135225128
Ik zou het wel fijn vinden als mijn vriend later huisman zou worden. Kom ik thuis, staat het eten al op tafel 8-)
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:57:46 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135225157
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als mijn vriend later huisman zou worden. Kom ik thuis, staat het eten al op tafel 8-)
Dat kan ook als jij steevast een half uur later thuis bent dan hij.

(Zo gaat het bij ons, maar dan omgekeerd.)
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:25:44 #82
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_135226044
Voor mijn partner maakt het me niet zoveel uit (mits hij geen grote schulden heeft), als ik zelf maar financieel onafhankelijk ben.
...as always
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:32:25 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135226222
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:59 schreef Waaghals het volgende:

[..]

wat een softie dan :o
:D hoe hypocriet.

Een man die er moeite mee heeft dat z'n vrouw meer verdient (en hij dus in feite financieel afhankelijk van haar zou kunnen zijn) is "oubollig, achterhaald en kortzichtig" maar een man die zorgt dat het eten klaar is als z'n vrouw thuiskomt is een softie?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:33:46 #84
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_135226264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D hoe hypocriet.

Een man die er moeite mee heeft dat z'n vrouw meer verdient (en hij dus in feite financieel afhankelijk van haar zou kunnen zijn) is "oubollig, achterhaald en kortzichtig" maar een man die zorgt dat het eten klaar is als z'n vrouw thuiskomt is een softie?
het eerste heb ik nooit beweerd
het tweede was een grap richting mijn vriendin/mezelf
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_135260256
mijn partner woont sinds een maand of 7 in mijn huis en is werkeloos, voor haar uitkering moest ze 3 maanden solliciteren, nu ze geen uitkering meer krijgt doet ze dat ook niet.
te weinig leuke vacatures en tig andere kut smoezen...

ik heb ik het er erg moeilijk mee, de verhouding ligt erg scheef, waar zij een 150 euro uit geeft per maand aan wat boodschappen vallen de rest van de financiele lasten op mijn schouders, ik kan die dragen geen enkel probleem ( 2x modaal voor de e-penis) maar meer het gevoel dat je niet gelijkwaardig bent in de relatie stoort mij.

verhouding van lasten naar verhouding inkomen (oke niks verdienen is niks inbrengen) is mijns inziens een goede afspraak alleen moet er wel gewerkt worden imo.

het voelt smorgens rot als je weet dat jij aan t werk bent en je partner zich omdraait.
het voelt smiddags rot als je een whatsappje krijgt, jij werkt en zij net wakker.
het voelt savonds rot als je thuis komt en je partner heeft de hele dag tv gekeken en jij verrot moe thuis komt en nog kan gaan koken...

dus ja, financiele zekerheid is belangrijk, 7 maanden terug dacht ik dat het geen heet hangijzer zou worden maar nu zou ik het als reden zien om de relatie te verbreken.

tl;dr : erg belangrijk!
suck my asshole taco bender
pi_135260374
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_135262011
Ik ben al een tijd alleen redelijk bij keuze maar ik zou alleen al een partner willen vanwege de financien. Zelfs als ze werkloos is zou ze nog bijstand krijgen verwacht ik, dan zou ik wel verwachten dat ze of vrijwilligerswerk zou doen of de tijd gebruikt om zoveel mogelijk bij te leren zodat ze meer kans maakt op een nieuwe, beetje leuke baan of zich zoveel mogelijk voorbereid op kinderen.

Nu zit ik maar in m'n uppie en moet ik ook nog eens de volle mep betalen terwijl met een inwonende vriendin alles financieel toch makkelijker is. Verder zou ik het niet erg vinden als ze minimum loon verdient en parttime zou werken, liever dat ze het naar haar zin heeft en de resterende tijd gebruikt om bij te leren, hoeft dan niet eens voor het werk te zijn.

Maar als ze een hoger loon zou hebben dan ik dat niet zo erg vinden en zou ik het niet meer dan logisch vinden dat zij gaat werken. Ikzelf werk in IT dus kan ik thuis gewoon productief zijn, niet om rijk van te worden maar wel genoeg om rond van te komen. Sowieso schijn ik contactgestoord en wereldvreemd te worden bevonden door directe collega's dus voor hen ook prettiger. Waarbij ik zelf ook niet sta te springen om mezelf te frustreren bij sommige collega's hun nivo.
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:00:20 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135262792
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 02:49 schreef loop het volgende:
Zelfs als ze werkloos is zou ze nog bijstand krijgen verwacht ik,
Niet als ze samenwoont.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135263124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:33 schreef Remco_h het volgende:
ik heb ik het er erg moeilijk mee, de verhouding ligt erg scheef, waar zij een 150 euro uit geeft per maand aan wat boodschappen vallen de rest van de financiele lasten op mijn schouders, ik kan die dragen geen enkel probleem ( 2x modaal voor de e-penis) maar meer het gevoel dat je niet gelijkwaardig bent in de relatie stoort mij.
Het zou mij eerder storen dat het haar blijkbaar niet stoort..
quote:
het voelt savonds rot als je thuis komt en je partner heeft de hele dag tv gekeken en jij verrot moe thuis komt en nog kan gaan koken...
You wot m8?
En dan als het op is krijg je je ballen terug van haar?
quote:
dus ja, financiele zekerheid is belangrijk, 7 maanden terug dacht ik dat het geen heet hangijzer zou worden maar nu zou ik het als reden zien om de relatie te verbreken.

Dat heeft niks met financiële zekerheid te maken maar je hebt gewoon een lui, asociaal en onaangenaam exemplaar uitgekozen..

Offtopic, Linekien heeft weer zand in haar kut en er komen 3 pagina's voor haar typerende welles-nietes posts bij *zucht*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135263671
Zo, eens even zien wat er al dan niet vrij willekeurig, want ik heb haast, weg kan.

Stay tuned .
Ja doei.
pi_135264222
Als je de vraag op het antwoord wilt weten dan denk eens logisch na waarom bijna alle meiden van rond de 20 een vriend hebben van tig jaar ouder die al een vaste baan, huis en auto heeft.

Waar ze dan bij intrekken onder het mom van "ik ben onafhankelijk en heb papa en mama niet meer nodig" :')

Maar geen huur meebetalen en wel uitwonende beurs vangen :')

ls mevrouw dan een jaar of 4/5 later klaar is met haar opleiding klapt de relatie omdat ze uit elkaar gegroeid zijn volgens haar.

Mevrouw is nu echter wel in staat om zelf haar geld te verdienen en kan nu dus iemand gaan zoeken waar ze wel echt een klik mee heeft en aantrekkingskracht voor voelt.

Mannen die niet snappen en denken dat ze geld nodig hebben omdat ze anders geen vrouw/meisje kunnen krijgen _O-
pi_135264425
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:42 schreef Smack10 het volgende:
Als je de vraag op het antwoord wilt weten dan denk eens logisch na waarom bijna alle meiden van rond de 20 een vriend hebben van tig jaar ouder die al een vaste baan, huis en auto heeft.

Waar ze dan bij intrekken onder het mom van "ik ben onafhankelijk en heb papa en mama niet meer nodig" :')

Maar geen huur meebetalen en wel uitwonende beurs vangen :')

ls mevrouw dan een jaar of 4/5 later klaar is met haar opleiding klapt de relatie omdat ze uit elkaar gegroeid zijn volgens haar.

Mevrouw is nu echter wel in staat om zelf haar geld te verdienen en kan nu dus iemand gaan zoeken waar ze wel echt een klik mee heeft en aantrekkingskracht voor voelt.

Mannen die niet snappen en denken dat ze geld nodig hebben omdat ze anders geen vrouw/meisje kunnen krijgen _O-
Meeste mannen hebben een boord voor hun kop. De vrouwen durven het niet toe te geven. Flink in de slappe was vinden is al genoeg om in eerste instantie 80% van de vrouwen in bed te krijgen...
pi_135264545
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 00:33 schreef Remco_h het volgende:
mijn partner woont sinds een maand of 7 in mijn huis en is werkeloos, voor haar uitkering moest ze 3 maanden solliciteren, nu ze geen uitkering meer krijgt doet ze dat ook niet.
te weinig leuke vacatures en tig andere kut smoezen...

verhouding van lasten naar verhouding inkomen (oke niks verdienen is niks inbrengen) is mijns inziens een goede afspraak alleen moet er wel gewerkt worden imo.

het voelt smorgens rot als je weet dat jij aan t werk bent en je partner zich omdraait.
het voelt smiddags rot als je een whatsappje krijgt, jij werkt en zij net wakker.

Gast, je hebt een parasiet op de bank.
  Moderator donderdag 9 januari 2014 @ 10:37:57 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_135265549
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gast, je hebt een parasiet op de bank.
Inderdaad. De hele dag geen flikker uitvoeren, maar dan ook helemaal niks, en dan komt hij aan het eind van de dag thuis en dan kan ie zelf nog eens gaan koken, terwijl zij tot in de middag misschien wel in bed heeft gelegen, en zelf totaal geen behoefte heeft om te werken.

Die gozer moet zn kloten even opgraven en tegen dat mokkel vertellen dat als ze dan de hele dag thuis zit, dat het dan maar als haar werk moet zien om te koken en dat huis te poetsen en zo.
pi_135265834
Wat voor mij belangrijk is, is dat dat mijn partner om kan gaan met het geld dat ze krijgt (oftewel dat ze geen gat in haar hand heeft), niet dat ze constant schulden maakt enzo.
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:31:44 #96
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135267163
Ik vind het fijn als een partner financieel onafhankelijk is maar ik zie het niet als een must. Wel moet ze besef van geld hebben, een golddigger is onaantrekkelijk.

Maar gezien mijn functie / opleiding ga ik er sowieso al vanuit dat ze minder verdient dan ik. Als er dan kinderen in het spel zijn is het financieel gezien aantrekkelijker als zij minder gaat werken dan ik. Dus wellicht ben ik wat ouderwetser in dat punt dan de meeste hier maar het gaat mij erom dat we samen rondkomen. Als dat betekend dat ik meer uren maak in de week dan haar, so be it.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_135267184
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inderdaad. De hele dag geen flikker uitvoeren, maar dan ook helemaal niks, en dan komt hij aan het eind van de dag thuis en dan kan ie zelf nog eens gaan koken, terwijl zij tot in de middag misschien wel in bed heeft gelegen, en zelf totaal geen behoefte heeft om te werken.

Die gozer moet zn kloten even opgraven en tegen dat mokkel vertellen dat als ze dan de hele dag thuis zit, dat het dan maar als haar werk moet zien om te koken en dat huis te poetsen en zo.
die gezellige gesprekjes hebben we regelmatig, vandaag heeft ze een drukke dag (ze moet ff boodschappen doen) ^^

toen ze bij mij kwam wonen wist ik dat ze geen werk (meer) had en dat het lastig is om een baan te vinden in haar vakgebied (zorg).. echter zou het mijn eer te na zijn om lekker de hele dag thuis te zitten, persoonlijk zou ik elke baan aanpakken die er te krijgen is, maar ze is nogal kieskeurig...

het huis poetsen en koken zorgt er mijns inziens niet eens voor dat de relatie gelijkwaardig is.. als er kinderen in het spel zouden zijn zou ik er geen problemen mee hebben dat ze thuis voor remco_h jr zou zorgen en dus financieel afhankelijk van mij zou zijn.

voor mij is financiele zekerheid bij mijn partner belangrijk, verkregen uit een salaris, niet uit een ouder die af en toe wat geld toe schuift of een spaarrekening die langzaam leger word.

over t feit dat mn vriendin een parasiet is moet ik misschien maar een ander r&p topic openen :P
suck my asshole taco bender
  Moderator donderdag 9 januari 2014 @ 11:36:13 #98
16180 crew  CoolGuy
pi_135267301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:32 schreef Remco_h het volgende:

[..]

die gezellige gesprekjes hebben we regelmatig, vandaag heeft ze een drukke dag (ze moet ff boodschappen doen) ^^

toen ze bij mij kwam wonen wist ik dat ze geen werk (meer) had en dat het lastig is om een baan te vinden in haar vakgebied (zorg).. echter zou het mijn eer te na zijn om lekker de hele dag thuis te zitten, persoonlijk zou ik elke baan aanpakken die er te krijgen is, maar ze is nogal kieskeurig...

het huis poetsen en koken zorgt er mijns inziens niet eens voor dat de relatie gelijkwaardig is.. als er kinderen in het spel zouden zijn zou ik er geen problemen mee hebben dat ze thuis voor remco_h jr zou zorgen en dus financieel afhankelijk van mij zou zijn.

voor mij is financiele zekerheid bij mijn partner belangrijk, verkregen uit een salaris, niet uit een ouder die af en toe wat geld toe schuift of een spaarrekening die langzaam leger word.

over t feit dat mn vriendin een parasiet is moet ik misschien maar een ander r&p topic openen :P
'gezellige gesprekjes'. Sarcasme. Heerlijk 8-)

Als er kinderen in het spel zijn wordt het een heel ander verhaal inderdaad, maar dat is bij jullie niet aan de orde.

Nee dat maakt t niet gelijkwaardig maar het geeft je in ieder geval het idee dat ze snapt dat de hele dag thuis op de bank zitten geen optie is, als ze zichzelf ook op een andere manier nuttig kan maken in huis.

Maar ik ben wel even benieuwd naar hoe die gezellige gesprekjes dan verlopen? Want jou zit 't behoorlijk hoog, dat begrijp ik, maar vertel eens, hoe gaan die gesprekken, hoe stelt zij zich op, etc etc?
pi_135267389
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat voor mij belangrijk is, is dat dat mijn partner om kan gaan met het geld dat ze krijgt (oftewel dat ze geen gat in haar hand heeft), niet dat ze constant schulden maakt enzo.
Dit inderdaad, vind ik een stuk belangrijker dan hoeveel ze verdient.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_135268094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:32 schreef Remco_h het volgende:

[..]
Fout. Je moet 'r dumpen.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')