D'Accord.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:51 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ook prima. Nieuw Zeeland bij deze.
Doe Servië dan maar inderdaad. Nooit medailles gewonnen zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef Dven het volgende:
Bij nader inzien ga ik bij geen goedkeuring van Bulgarije voor buurland Servie
Is goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb het ook niet zo zwaar. Oezbekistan heeft welgeteld 3 deelnemers:
Alpine Skiën
Mannen:
Artem Voronov
26-03-1993
Vrouwen:
Kseniya Grigoreva
25-11-1987
[ afbeelding ]
Kunstschaatsen
Mannen:
Misha Ge
17-05-1991
Goedgekeurd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:41 schreef -0- het volgende:
Ik ga (onder voorbehoud van deelname) voor Kyrgyzstan.
Dit geweldige wintersportland heeft momenteel een nog niet ingevulde plaats bij het alpineskien.
In 2010 deed dit land zeer succesvol mee met alpine skier Dmitri Televski die uitkwam op de reuzenslalom en op de slalom waar deze topper respectievelijk 76e werd en een DNF had.
Bij de vrouwen werd Kyrgyzstan vertegenwoordig door Olga Reshetkova, zij werd 54e in de kwalificaties bij het Cross country skien. Dit jaar hebben ze bij de vrouwen voor zover ik kan zien geen kwalificatiemogelijkheden.
Servië heeft uberhaupt niet vaak aan de winterspelen meegedaan door al die oorlogen, nieuwe landen etc. etc.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Doe Servië dan maar inderdaad. Nooit medailles gewonnen zover ik weet.
Prima.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga voor de Britse Maagdeneilanden. In wat doen die eigenlijk mee?
Edit: ah, ene Peter Crook die meedoet in Freestyle Skiing. Aangezien ik dat een tof onderdeel vindt, ga ik zeker kijken!
Goed, plaats ik jou onder de olympische vlag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kies voor de onafhankelijke atleten die onder de Olympische vlag deelnemen. Zijn dit jaar allemaal Indiërs omdat het NOC van India vanwege een schorsing niemand onder de vlag van India af mag vaardigen. Rodelaar Shiva Keshavan (zijn 5de Spelen) is zelfs kanshebber op het eerste eremetaal voor "India". Hij deed in 1998 al mee en was toen met zijn 16 jaar de jongste rodelaar ooit op de Spelen. Nadeem Iqbal doet voor het eerst mee met cross country skiën, Hira Lal (al deelnemer in 2006, zonder de eindstreep te halen) en debutant Himanshu Thakur vullen het deelnemersveld bij het Alpineskiën.
[ afbeelding ]
Keshavan tijdens de vorige Olympische Spelen
Weet je toevallig of Milanko Petrovic meedoet? Dat was in december een baas op de Universiade, met medailles bij biatlon EN langlaufenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Servië heeft uberhaupt niet vaak aan de winterspelen meegedaan door al die oorlogen, nieuwe landen etc. etc.
Enfin. Ik doe Servië. Met soms wat stiekeme support voor de Bulgaren
Biatlon Individueel en sprint volgens de wikiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet je toevallig of Milanko Petrovic meedoet? Dat was in december een baas op de Universiade, met medailles bij biatlon EN langlaufen
Ah, en dan dus ook de achtervolging als hij bij de sprint bij de top-60 zitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Biatlon Individueel en sprint volgens de wiki
Ik ga gewoon goud pakken deze OSquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, en dan dus ook de achtervolging als hij bij de sprint bij de top-60 zit![]()
Als het helemaal meezit dus ook nog de massastart, maar dan moet ie bij de beste 30 komen
Petrovic zou toch wel een stuk grotere verrassing zijn dan Kuzminaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die verrassingen. Vier jaar geleden Kuzmina uit Slowakije met de biatlon.
Als ze meedoen, akkoord.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:58 schreef franklop het volgende:
Mag Macedonië,?
Kan Nog geen deelnemer vinden. Maar dat maakt niet uit
Natuurlijk akkoord.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef borisz het volgende:
Ik ga voor Mexico met Prince Hubertus of Hohenlohe-Langenburg
Pff, net een minuut te laatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:35 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga voor Liechtenstein. Eens kijken welke potentiële medaillekandidaten meedoen.
Tina Weirather. Liechtenstein is overigens akkoord.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:35 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga voor Liechtenstein. Eens kijken welke potentiële medaillekandidaten meedoen.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, net een minuut te laat
IJsland, is dat toegestaan?
Ze hebben wel recht op enkele plekken in o.a. Cross-country skiën:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:58 schreef franklop het volgende:
Mag Macedonië,?
Kan Nog geen deelnemer vinden. Maar dat maakt niet uit
Ze is inderdaad goed in vorm dit seizoen. Al twee wereldbekerzeges. En nog een mooie dame ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tina Weirather. Liechtenstein is overigens akkoord.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:09 schreef TLC het volgende:
In dit land geen gebrek aan bergen, maar toch met slechts 1 deelnemer ;
Nepal
[ afbeelding ]
Met ;
Dachhiri Sherpa
[ afbeelding ]
Hij doet mee met Cross-country skieeen.
Met een dergelijke achternaam is hij nu al een baas !![]()
Ajb:quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:10 schreef sp3c het volgende:
ik ga voor de maagdeneilanden
enig idee waar ik kan vinden wie er meedoet en met wat?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:33 schreef Muto het volgende:
Ik twijfelde tussen Spanje en Portugal. Maar Spanje mag met 20 personen gaan, Portugal 2. Dus ik kies voor Portugal. Nog nooit een medaille gehaald. Hopelijk lukt het Artur Hanse (Mannen, slalom +giant slalom) of Camile Dias (vrouwen, slalom + giant slalom) om de eerste Portugeze winterspelenmedaille binnen te halen.
Camille Dias is slechts 17 jaar en doet het dit jaar behoorlijk goed met een aantal top 10 plaatsen. Helaas nog geen goede pics kunnen vinden.
Dat wilde ik eigenlijk doen, maar omdat België 13 deelnemers heeft dacht ik dat het buiten de regels viel.quote:
Bij onder de vijftien is het bespreekbaar omdat we anders wellicht weinig landen overhouden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk doen, maar omdat België 13 deelnemers heeft dacht ik dat het buiten de regels viel.
Goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:37 schreef Ericr het volgende:
Azerbeidzjan met o.a. Julia Zlobina en Alexei Sitnikov
[ afbeelding ]
Okay.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Pepersaus het volgende:
Paraguay graag, debutant op de Winterspelen met 1 deelneemster (Julia Marino) op het onderdeel slopestyle skiën.
Steun dan Hongkong.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef awiebo het volgende:
ik ga voor china, vind china ook exotisch![]()
ah, zo exotisch....
![]()
Dat doe ik dan maar...quote:
Is goedgekeurd.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef awiebo het volgende:
[..]
Dat doe ik dan maar...
We hebben een H
We hebben een O
We hebben een N
We hebben een K
We hebben een O
We hebben een N
We hebben een G
Go HONKONG....you ROCK![]()
![]()
![]()