quote:Hier een overzicht van alle geclaimde landen:
Leatherface - Oost-Timor
Felagund - Chili
DeLuna - Oezbekistan
DomineeGremdaat - Nieuw-Zeeland
Nielsch - Britse Maagdeneilanden
opperkleurder - Deelnemers onder de Olympische vlag
-0- - Kirgizië
Dven - Servië
borisz - Mexico
franklop - Macedonië
4-elements - Liechtenstein
Mexicanobakker - IJsland
TLC - Nepal
takkfyrir - Zimbabwe
sp3c - Maagdeneilanden
Muto - Portugal
Janneke141 - België
Reya - Albanië
Ericr - Azerbeidzjan
Pepersaus - Paraguay
awiebo - Hong Kong
Falco - Tadzjikistan
Pino112 - Tonga
Redefine - Argentinië
Arth_NL - Kaaiman Eilanden
Doler12 - Iran
heywoodu - Brazilië
Aguero - Taiwan
Libris - Thailand
Iwanius - Togo
tong80 - Marokko
Ciscus - Pakistan
hhh38 - Bermuda
Nepthys - Dominica
hvan - Tonga
alors - Ierland
Max23 - Venezuela
Ai, lastige keuze dan. Ik zoek nog even verder of Madja meedoet, zo niet, dan hoef ik Togo niet, zo ja, dan wil ik Togoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:06 schreef Leatherface het volgende:
Togo staat in ieder geval op de lijst van deelnemende landen heywoodu.
Goede vraag. Mag ook best wel een land zijn dat niet zo exotisch is naar Europese maatstaven, maar dat wel een klein team heeft of weinig traditie op de winterspelen.quote:
Bulgarije valt dus buiten de boot?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Goede vraag. Mag ook best wel een land zijn dat niet zo exotisch is naar Europese maatstaven, maar dat wel een klein team heeft of weinig traditie op de winterspelen.
Laten we zeggen minder dan tien deelnemers.
Op wikipedia staat het, maar lijstje komt niet netjes op het forumquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:20 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Heeft er iemand een lijst van alle landen die, tot nu toe, deelnemen aan de Spelen?
Bulgarije vind ik een twijfelgevalletje. Ze hebben toch wel regelmatig medailles gepakt met het biatlon. Ook Australië vind ik een twijfelgeval. Die hebben ook best wat medailles behaald de laatste jaren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgarije valt dus buiten de boot?
Hebben 16 deelnemers en sinds 2002 4 medailles (2 keer zilver 2 keer brons)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga voor Zuid-Korea.Kapitein Høken was een monster kearl
Ik zie geen regels/eisen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef Leatherface het volgende:
Zuid-Korea wint veel te veel medailles en heeft teveel deelnemers voor dit topic.
Wanneer de definitie opgerekt is en ik Bulgarije mag kiezen, dan kies ik Bulgarijequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bulgarije vind ik een twijfelgevalletje. Ze hebben toch wel regelmatig medailles gepakt met het biatlon. Ook Australië vind ik een twijfelgeval. Die hebben ook best wat medailles behaald de laatste jaren.
Maar ik kan de definitie best oprekken hoor.
Vooralsnogquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Goede vraag. Mag ook best wel een land zijn dat niet zo exotisch is naar Europese maatstaven, maar dat wel een klein team heeft of weinig traditie op de winterspelen.
Laten we zeggen minder dan tien deelnemers.
Nope. Dat zijn voor nu gewoon de regels.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:31 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Zo kan een ieder wel anders gaan redeneren.
Het is ook niet zo dat de regels elke keer veranderen. Zuid-Korea telt gewoon niet als "exotisch land", nu niet, tijdens de Zomerspelen niet en tijdens de voorgaande Winterspelen ook niet. Het is in de sport namelijk een relatief groot land.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:31 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Zo kan een ieder wel anders gaan redeneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |