SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Joahh.. en op den duur wil ik ook een sport gaan doen, alleen weet ik nog niet wat enzo.. Eerst nog even wat kilo's kwijtquote:
Ergens wel slim. Dat je probeert om die paniek te voorkomen. Met die paniek sla je idd weer helemaal door ws en ben je terug bij af. Ik herken wel wat dingen van je. Controle verlies is een mofoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt. Ik heb gewoon de focus ineens verlegd van zo snel mogelijk, naar "dit keer is het permanent". Ook weer de spreekwoordelijke knop die omgaat. En ik blijf mezelf er bij alles wat ik doe nog steeds bewust van dat ik door kan slaan. Ik denk dat ik mijn eetstoornis gewoon heel erg heb leren begrijpen.
En dat is ook waarom ik in de ogen van sommige mensen nog een beetje te weinig eet. Ik weet dat als ik meer zou eten, ik weer in paniek zou raken. Ik probeer die paniek gewoon te voorkomen in alles wat ik doe.
Zijn er sporten die je echt tof lijken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joahh.. en op den duur wil ik ook een sport gaan doen, alleen weet ik nog niet wat enzo.. Eerst nog even wat kilo's kwijt
Vooral lekker gaan uitzoeken wat je leuk vindt, dan hou je het vol en ga je met plezier. Ik rijd paard. Niet meteen een voor de hand liggende sport (veel mensen hebben het achterlijke idee dat het helemaal niet intensief is zelfs), maar wel waar ik uiteindelijk relaxed, tevreden en doodmoe vandaan komt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joahh.. en op den duur wil ik ook een sport gaan doen, alleen weet ik nog niet wat enzo.. Eerst nog even wat kilo's kwijt
Hockey of rugby lijken me wel tofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn er sporten die je echt tof lijken?
Ik heb jaaaaaren geleden voetbal gedaan. Toen meegestopt ( terwijl ik fucking net het betaalde voetbal in gingMaar goed, relaaaatie destijds
domste wat ik gedaan heb, ever) en nu wil ik vet graag weer beginnen, maar kan ik het door mijn enkelproblemen o.a wel shaken
Maar wat voor schema (oid) volg je dan? Heb je iets gehad vanuit de sportschool zelf? (Ben ik sowieso wel nieuwsgierig naar, ook van anderen)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik doe sowieso meer krachttraining dan cardio, en cardio altijd max 15 min per apparaat anders ga ik uit mijn ogen bloeden van verveling.
mat
ik warm op met ca 10 minuten cardio (tenzij ik lopend naar de sportschool ben gekomen, dan ben ik al warm).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar wat voor schema (oid) volg je dan? Heb je iets gehad vanuit de sportschool zelf? (Ben ik sowieso wel nieuwsgierig naar, ook van anderen)
Mij hield het eigenlijk altijd tegen omdat er altijd van die krachtpatsers bezig zijn in die hoek en die je dan altijd een beetje minachtend aankijken omdat je een apparaat bezet houdtAlthans, zo voelt het.
In mn huidige sportschool hebben die krachtpatsers een eigen zaal
Klinkt goed. Ik wil vooral zonder de apparaten gaan oefenen denk ik. Ik heb een milde vorm van scoliose en door de apparaten krijg ik soms het gevoel alsof ik het toch iets forceer ofzo..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik warm op met ca 10 minuten cardio (tenzij ik lopend naar de sportschool ben gekomen, dan ben ik al warm).
dan doe ik wat oefeningen voor een zo groot mogelijk deel van mijn lichaam. sommigen met apparaten, sommige los. bijvoorbeeld:
buikspieren op een matje of op t apparaat
rugspieren op een apparaat
squats met een stang (nog zonder gewicht nu) of de seated leg press
lunges met gewichten in mn handen (nu met 6 kg per hand)
ik wil nog graag assisted pull-ups gaan doen, maar die durfde ik tot nu toe nog niet
een staande bent-row met losse gewichten of een seated row machine
een pull-down machine
gewichten heb ik self uitgevogeld. gewoon zo zwaar dat ik het maximaal de eerste keer 10 keer kan doen, dan even rusten, nog een set van 10, en dan weer rusten, een gewichtje erbij en dan nog 8 keer. bij elke oefening goed op mn buikspieren en houding letten.
dan afronden met twee verschillende cardio apparaten samen een half uur (of op 1 apparaat 15 minuten en dan nog naar huis lopen)
EDIT: die krachtpatsers vraag ik juist om hulp. vond ik eerst ook heel eng...
hm, ik denk dat je in het fitness topic beter/meer antwoord krijgt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik wil vooral zonder de apparaten gaan oefenen denk ik. Ik heb een milde vorm van scoliose en door de apparaten krijg ik soms het gevoel alsof ik het toch iets forceer ofzo..
Ik las trouwens iets van het Rippetoe schema. Iemand daar bekend mee?
Thanks, dat ziet er goddelijk uitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef douche-eendje het volgende:
http://www.milkfreemom.com/vegan-quinoa-sweet-potato-chili/ eleusis, dit is een aanrader om je quinoa op te maken
It is! It really is!quote:
Het was ook zeker niet de bedoeling om individuen aan te vallen hoor, you should be stinking proud of yourself!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:27 schreef friekin_ het volgende:
Omdat ik toch nog even wil reageren op de discussie, aangezien ik een van de maatje M roepers was. Het was niet mijn bedoeling om anderen rot te laten voelen. Ik was zelf gewoon compleet door het dolle heen omdat het totaal onverwacht was. En mijn omgeving doet afvallen af alsof het super makkelijk is. En het echt niets voorstelt dat ik 21 kilo kwijt ben geraakt.
[..]
Ik blijf me dik voelen met vlagen. Ik was gewoon echt niet blij met mezelf. Dat uitte zich in alles, mijn zelfvertrouwen, seksualiteit, kluizenaar zijn. Dat ik nu in een M pas maakt nog niet veel verschil. Ik pak nog steeds de verkeerde kledingmaat. Ik zie nog steeds mijn dikke zelf in de spiegel. Ik zie het verschil niet echt. En wat ik al zei, mijn omgeving maakt ook niet bepaald complimenten. Dus het is moeilijk om bij Slankies te gaan. Die kennen mijn innerlijke strijd misschien niet zo goed.
[..]
Super goed!!!!
[..]
Ik at ook te weinig. Het komt goed, echt.
Ik heb zondag Jillian gedaan, voor het eerst. Oh myquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Sarabi het volgende:
Vorig jaar vooral krachttraining in de sportschool gedaan maar dat vind ik toch minder leuk.
Vanaf dit weekend weer vooral op cardio focussen (en thuis een beetje krachttraining doen met Jillian).
Okay! Ga ik daar ook even kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, ik denk dat je in het fitness topic beter/meer antwoord krijgt.
Supergoede keuze, en wat verstandig om de bovenste helft te laten liggen. Dat ga ik ook vaker doen. Al dat brood maakt het toch niet lekkerder.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
It is! It really is!
[..]
Het was ook zeker niet de bedoeling om individuen aan te vallen hoor, you should be stinking proud of yourself!Heel erg terecht en schreeuw het vooral van de daken.
Echt hoor!
Mijn lunch werd een 'salmon club' waarbij ik om salade heb gevraagd ipv de bijbehorende frietjes en ik heb de bovenste helft van de ciabatta heb laten liggen.
Eens!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik hou zo van eten waar een beetje aandacht en liefde in zit.
Een dubbele boterham met wat beleg en extra salade en tomaat erop. Dat eet zoveel fijner dan dezelfde boterhammen zonder salade erop. Het vult ook veel beter om een of andere reden.
Het is echt verbazingwekkend hoeveel mensen dat doen. Ik werk dus in een broodjes zaak en zoveel mensen eten het brood niet op/de helft/vragen helemaal zonder brood. Het is zelfs zo dat als er een Amerikaans gezelschap binnenkomt ik 9/10x zeker weten vragen over het brood krijg/zonder brood/brood niet opeten. Ik vind het wel grappig, maar ga dan niet bij een BROODJESZAAK etenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Supergoede keuze, en wat verstandig om de bovenste helft te laten liggen. Dat ga ik ook vaker doen. Al dat brood maakt het toch niet lekkerder.
Skjoe komt even niet zoveel in de slowchats geloof ik. Ze is wel "around". En Isabeau post ook met periodes minder hier volgens mij...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het juist fijn dat hier dames van allerlei verschillende maten zijn. Iemand als Tink, of Qwea, of DE kan een enorme inspiratie zijn voor mij, omdat zij hebben gepresteerd wat ik wil presteren. En ik kan dat hopelijk weer zijn voor andere dames, die nog wat zwaarder zijn. En BE trouwens ook, omdat jij ALTIJD doorzet, en altijd weer baalt van jezelf als het minder gaat, en nooit omgeeft!
Ik ben wel blij met deze scheiding, want ik word wel écht zenuwachtig van meisjes die 'nog 1 kilo kwijtwillen en dan ben ik helemaal tevreden'. Dat is natuurlijk van mijn kant ook 99% jaloezie, maar ook ongeloof, want 1 kilo, dat ziet niemand toch? En dan is het ook meestal nog heel specifiek deze ene kilo kont/lovehandle/sideboob, die je toch niet kwijtraakt als je 1 kilo verliest. Het is gewoon een heel ander probleem dan dan dat wij hebben.
Ik merk trouwens dat vrijwel iedereen weer terug is, maar ik mis Isabeau, Stormqueen en Lucky nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |