Ongetwijfeld zit ik daar ook weer mis meequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
Is het woord cool ook niet echt jaren 90?
Skeer=blut of armoedig of wat dan ook.quote:
YOLO is echt iets voor rokers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:32 schreef arjan1112 het volgende:
ik doe niet mee met dat yolo
vind ik echt imbiciel
yolo yolo
ja ja
Het is eigenlijk gewoon veel mooier om tijdloos te zijn. Geen veranderingen. Nostaligiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zit ik daar ook weer mis mee
Ha, dat is grappig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Skeer=blut of armoedig of wat dan ook.
http://www.encyclo.nl/begrip/skeer
Maar het is nu meer een soort algemene belediging zonder betekenis geworden volgens mij.
En gedjoekt is neergestoken.
Zie ook Loretta Schrijver die goed in Straattaal is.
Lekker tijdloos, sterven aan infectieziekten en de mazalen en polio.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon veel mooier om tijdloos te zijn. Geen veranderingen. Nostaligie
Of zoals de Amish-christenen leven is de US. En nog rond hobbelen met een gitzwarte paard en wagen. Dat heeft toch wel iets.
Nou, daar moet ik toch niet aan denken. Ik heb de serie Breaking Amish gezien en die jongeren waren maar wat blij dat ze waren ontsnapt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon veel mooier om tijdloos te zijn. Geen veranderingen. Nostaligie
Of zoals de Amish-christenen leven is de US. En nog rond hobbelen met een gitzwarte paard en wagen. Dat heeft toch wel iets.
Oh, dan ga ik toch nog wel een beetje met m'n tijd mee, want oké is een stopwoord van me.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef De_Guidance het volgende:
Cool wordt nog best vaak gebruikt naar mijn idee.
Het is meer een soort 'oké' tegenwoordig.
A:'Kom je vanavond stappen?'
B:'Cool'
A: 'Oke, zie je zo!'
We zullen allen moeten sterven. "Gelijk het gras is ons kortstondig leven" En dat is toch van allen tijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lekker tijdloos, sterven aan infectieziekten en de mazalen en polio.
Dat is waar, maar het is nu beter dan toen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
We zullen allen moeten sterven. "Gelijk het gras is ons kortstondig leven" En dat is toch van allen tijden.
Of je nu 100 wordt of 50? Kort is het.
Ik kan me indenken dat niet iedereen daaraan moet denken. Het lijkt mij fijn dat alles zo overzichtelijk en voorspelbaar is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, daar moet ik toch niet aan denken. Ik heb de serie Breaking Amish gezien en die jongeren waren maar wat blij dat ze waren ontsnapt.
Als je in zo'n gemeenschap zat was je nu aan het klagen over de oneerlijke leiders daar en over alle veranderingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat niet iedereen daaraan moet denken. Het lijkt mij fijn dat alles zo overzichtelijk en voorspelbaar is.
Maar niet op internet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je in zo'n gemeenschap zat was je nu aan het klagen over de oneerlijke leiders daar en over alle veranderingen.
Er zitten best mooie kanten aan een beetje behoudendheid. Maar over het algemeen valt vooruitgang te prefereren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef Webschip het volgende:
Ik kan me indenken dat niet iedereen daaraan moet denken. Het lijkt mij fijn dat alles zo overzichtelijk en voorspelbaar is.
Nostalgie geeft inderdaad wel een soort van een sprookjesbeeld. Toegeven, als je werkelijk tig jaar terug in de tijd zou kunnen terugspoelen, dan zou het vast ook niet meevallen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is nu beter dan toen.
Als je bijvoorbeeld kinderen krijgt is de kans heel groot tegenwoordig dat je ze groot ziet worden, in plaats van dat het kind ergens in de eerste paar jaar een gruwelijke dood sterft.
Je hele nostalgie is gebaseerd op een raar sprookjesbeeld.
Daarom heb ik ook een hekel aan veranderingen. En leiders heb je van alle tijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je in zo'n gemeenschap zat was je nu aan het klagen over de oneerlijke leiders daar en over alle veranderingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |