Maar niet voor 150.000 euro:quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij hebt het enkel over de naamswijziging, maar er gaat nog meer gebeuren.
http://www.studio040.nl/n(...)tation-strijp-s.html
quote:In totaal wordt ongeveer 10 miljoen euro geïnvesteerd.
Iemand die zelf regelmatig op de man speelt moet daar tegen kunnen maar in plaats daarvan is het 'met jou praat ik niet meer'quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef James1988 het volgende:
Dus? Speel het op de argumenten, niet op de persoon. Dat jij niet zo'n hoge pet op hebt van Driek en VBOV is jouw keuze, maar door met dit soort termen te gaan gooien verpest je de sfeer i.p.v. mee te doen aan een in essentie goede discussie.
Niet mee eens, kijk naar de samenstelling van die bedrijven. De bedrijfsonderdelen van NS zijn stuk voor stuk bergen kleiner dan het gemiddelde onderdeel van Shell. En dan heb ik het nog niet eens over het tweede bedrijf van Nederland dat maar één ding doet. Fossiele brandstoffen verhandelen.quote:Deels.
Wat je zegt over Shell en Samsung klopt niet helemaal, die bedrijven bestaan namelijk uit heel veel kleine bedrijfjes die zich focussen op de dingen waar ze sterk in zijn en daarbij gebruik maken van de sterke kanten van het moederbedrijf (zoals het merk, inkoopkracht, etc.)
NS is veel meer een moloch dan Shell, ook al is Shell veel groter.
Knap dat die tekst dan nog steeds zo'n zooitje is. Op Klaasje's opmerking over de dienstregeling ga je ook nooit in terwijl hij aantoonbaar gelijk heeft. Bonuspunten hoor!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:54 schreef DriekOplopers het volgende:
Kijk, iemand als Duvel gaat in ieder geval nog een inhoudelijke discussie aan. Goede zaak. Al was het maar om elkaar wederzijds aan het denken te zetten. Anderen komen niet verder dan scheldpartijen.
De beste actie was echter van iemand die veel sjoege heeft van elektro/sterkstroom. Die pakte gewoon de telefoon om een aantal zaken toe te lichten. Over wat wel en wat niet een probleem is, over het probleem van zware goederentreinen, over de nadelen van wisselstroom met hoge spanning versus de nadelen van gelijkstroom. Over wat wel en wat niet problemen zijn bij multicourante locs. Was een goed gesprek, dat ook leidde tot wat wijzigingen in de tekst op voorbeterov.nl.
de rest moest al gebeuren, maar die naamswijziging is imo een beetje geld over de balk mikkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij hebt het enkel over de naamswijziging, maar er gaat nog meer gebeuren.
http://www.studio040.nl/n(...)tation-strijp-s.html
Ja, dit hoeft dus niet wat mij betreft, is gewoon zonde. Dat jullie elkaar niet mogen is bekend. Negeer het dan gewoon.quote:
Hm ja, van mij hoeft het ook niet. Maar dat de voorzieningen verbeterd worden, daar ben ik wel blij mee. Het is nou niet bepaald een station waar je graag alleen wilt staan. En ook voor onze mindervalide medemens is dat station een drama.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de rest moest al gebeuren, maar die naamswijziging is imo een beetje geld over de balk mikken
Ik reageer op je reactie op een inhoudelijke reactie die gewoon klopt. Ik snap best dat je niet alles kunt weten en daarom eens een fout maakt. Maar op het moment dat ik simpelweg wéét dat je het beter zou moeten kunnen weten door de info die je tot je beschikking hebt en toch nog de bocht uit vliegt moet je mij geen scheldpartij verwijten als ik je erop wijs dat vasthouden aan je standpunt incorrect is en dat niemand daar iets aan heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:54 schreef DriekOplopers het volgende:
Kijk, iemand als Duvel gaat in ieder geval nog een inhoudelijke discussie aan. Goede zaak. Al was het maar om elkaar wederzijds aan het denken te zetten. Anderen komen niet verder dan scheldpartijen.
Aardig dat je gebeld bent. Wat ik wel jammer vind, is dat ik voor mijn gevoel de botte bijl moet gebruiken voordat mijn punt bij je binnenkomt. Overigens blijven bepaalde pijnpunten aanwezig in de tekst op je site. En de toon ergert me, maar dat heb ik al vaker geventileerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:54 schreef DriekOplopers het volgende:
De beste actie was echter van iemand die veel sjoege heeft van elektro/sterkstroom. Die pakte gewoon de telefoon om een aantal zaken toe te lichten. Over wat wel en wat niet een probleem is, over het probleem van zware goederentreinen, over de nadelen van wisselstroom met hoge spanning versus de nadelen van gelijkstroom. Over wat wel en wat niet problemen zijn bij multicourante locs. Was een goed gesprek, dat ook leidde tot wat wijzigingen in de tekst op voorbeterov.nl.
Maar wat keert er dan aan de "andere kant" van het perron? Hij is nu ontiegelijk lang, dus ik verwachtte daar wel 2 kerende treinseries...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Met onderbreking van het perron, ja
[..]
De sprinter naar Utrecht vertrekt van spoor 2, die naar Den Haag inderdaad vanaf 6
Het is een waardeloos station, voor het veiligheidsgevoel moet er inderdaad wel wat veranderen. Maar (om het artikel even te citeren), ik associeer "quick wins" niet met 10 miljoen euroquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hm ja, van mij hoeft het ook niet. Maar dat de voorzieningen verbeterd worden, daar ben ik wel blij mee. Het is nou niet bepaald een station waar je graag alleen wilt staan. En ook voor onze mindervalide medemens is dat station een drama.
Hij is serieus de tweede persoon ooit op internet die een gevoel van agressie bij me oproept. Hoe kan je zo ongeïnformeerd zo je zogenaamde 'feiten' blijven ventileren. Het is nog triester dan Clint Eastwood die op het RNC 2012 tegen die stoel stond te praten. Wtf.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dit hoeft dus niet wat mij betreft, is gewoon zonde. Dat jullie elkaar niet mogen is bekend. Negeer het dan gewoon.
Dit. "Tilburg Universiteit" kon ik nog begrijpen, maar aan "Strijp S" heeft echt niemand iets, afgezien van die paar hippies in het gelijknamige kantorenpark en een enkele oud-Philipsmedewerker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
de rest moest al gebeuren, maar die naamswijziging is imo een beetje geld over de balk mikken
Heel perron 6 is buiten dienst, behalve het verlengde stukje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar wat keert er dan aan de "andere kant" van het perron? Hij is nu ontiegelijk lang, dus ik verwachtte daar wel 2 kerende treinseries...
Jij een moraalridder? Wat is er gebeurd? Ben je vandaag buiten je thuisgebied geweest ofzo?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:07 schreef b2py het volgende:
Jongens, ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen maar zullen we weer gezellig doen?
Nogalquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Jij een moraalridder? Wat is er gebeurd? Ben je vandaag buiten je thuisgebied geweest ofzo?
Ik denk dat een heleboel wins aanzienlijk quicker gaan als je er 10 miljoen tegenaan gooit. Cheap wins zijn het in ieder geval nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef Viezze het volgende:
ik associeer "quick wins" niet met 10 miljoen euro
¤10 mio is niet zoveel hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het is een waardeloos station, voor het veiligheidsgevoel moet er inderdaad wel wat veranderen. Maar (om het artikel even te citeren), ik associeer "quick wins" niet met 10 miljoen euro
Ik wou net vragen of het harentrekken een keer over kon zijn iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:07 schreef b2py het volgende:
Jongens, ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen maar zullen we weer gezellig doen?
Voor noodzakelijke infrastructuur niet. Voor de marketeer die bedacht heeft dat het Strijp S. moet worden wel.quote:
Ik had eerst m'n bedenkingen bij Cornu, maar ik heb die man in de afgelopen weken al meer zinnigs horen zeggen dan Descheemaecker in jaren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef b2py het volgende:
Wauw, ze zijn in Belgiëland ook wakker gworden.
http://www.demorgen.be/dm(...)n-geen-wifi-is.dhtml
Het is tegenwoordig wel iets meer dan dat hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit. "Tilburg Universiteit" kon ik nog begrijpen, maar aan "Strijp S" heeft echt niemand iets, afgezien van die paar hippies in het gelijknamige kantorenpark en een enkele oud-Philipsmedewerker.
Nou ik niet. Maar dat kwam misschien omdat ik Cornu sowieso nog niet zo veel heb horen zeggen. Overigens moet je Descheemaecker niet onderschatten, die man kan heus wel watquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik had eerst m'n bedenkingen bij Cornu, maar ik heb die man in de afgelopen weken al meer zinnigs horen zeggen dan Descheemaecker in jaren.
Cornu zette openlijk vraagtekens bij de stiptheid: "hoe kan het dat de stiptheid ondanks de instroom van gloednieuw materieel alleen maar verslechtert?"quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet. Maar dat kwam misschien omdat ik Cornu sowieso nog niet zo veel heb horen zeggen.
Oh, mee eens. Descheemaecker heeft het volgens mij prima gedaan. Zeker het Fyra-drama heeft hij goed afgehandeld (al is de bravoure over de 'geweldige alternatieven' in mijn ogen niet terecht).quote:Overigens moet je Descheemaecker niet onderschatten, die man kan heus wel wat
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar niet mogen is bekend. Negeer het dan gewoon.
Materieel lijkt mij niet inherent met een toenemende stiptheid..quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Cornu zette openlijk vraagtekens bij de stiptheid: "hoe kan het dat de stiptheid ondanks de instroom van gloednieuw materieel alleen maar verslechtert?"
Lijkt me een goede vraag.
[..]
Oh, mee eens. Descheemaecker heeft het volgens mij prima gedaan.
Wel als een groot deel van de stiptheid wordt toegeschreven aan "verouderd materieel" en men belooft dat het met nieuw materieel beter zal gaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Materieel lijkt mij niet inherent met een toenemende stiptheid..
Lijkt me ook. Is "opsporen en verietigen van verborgen werkloosheid" ook één van zijn speerpunten? Dan kan hij een legendarisch bestuurder wordenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Cornu zette openlijk vraagtekens bij de stiptheid: "hoe kan het dat de stiptheid ondanks de instroom van gloednieuw materieel alleen maar verslechtert?"
Lijkt me een goede vraag.
Hij heeft een veeg gekregen van één van die Josephientjes van jou denk ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Jij een moraalridder? Wat is er gebeurd? Ben je vandaag buiten je thuisgebied geweest ofzo?
Ja dat had ik dan weer niet gelezen. Ik dacht meer aan het feit dat materieel niet substantieel trager was geworden door de jaren heen, dat zou namelijk een onrijdbare dienstregeling creëeren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wel als een groot deel van de stiptheid wordt toegeschreven aan "verouderd materieel" en men belooft dat het met nieuw materieel beter zal gaan.
Natuurlijk niet, want dan worden de vakbonden boos.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Is "opsporen en verietigen van verborgen werkloosheid" ook één van zijn speerpunten? Dan kan hij een legendarisch bestuurder worden
Ja nou ja, dromen van wat nodig is, dat mag toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want dan worden de vakbonden boos.
Half België draait om vriendjespolitiek en politieke benoemingen en de overheidsbedrijven zijn bedoeld om mensen aan het werk te houden, dat weet je toch?
Berend is een cultheldquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik had eerst m'n bedenkingen bij Cornu, maar ik heb die man in de afgelopen weken al meer zinnigs horen zeggen dan Descheemaecker in jaren.
Precies. En nu hij niks meer te betekenen heeft wordt het alleen maar beterquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, dromen van wat nodig is, dat mag toch?![]()
Diamanten, chocolade en Menneken Pis.quote:Overigens mag je mij voorrekenen waar de andere helft dan om draait![]()
Karige bende, HiSpeed kent Calais niet :/quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:33 schreef CrashO het volgende:
Iemand suggesties om zo goedkoop mogelijk naar Calais te komen?
Het zou dan zondag 19-jan moeten. Tijd boeit niet zolang het maar vanuit station Enschede te doen is en ik in Calais (centrum) aankom voor 21:00. Reizen in NL doe ik gratis.
Via de NMBS site kom ik op 50 euro en moet ik ook nog naar Rotterdam voor me kaartje
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:33 schreef CrashO het volgende: moet ik ook nog naar Rotterdam voor me kaartje
Opgelostquote:Reizen in NL doe ik gratis.
Ik kom nooit in Belgie. Die 9 andere kaartjes ga ik niks aan hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Karige bende, HiSpeed kent Calais niet :/
[ afbeelding ]
Probeer deze eens met losse tickets te boeken? Go-Pass Roosendaal tot aan verste station in België voor de grens en vanaf daar een los ticket naar Calais.
Dan verkoop je die 9 andere ritten door aan iemand van hier, want ze staan toch niet op naamquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:46 schreef CrashO het volgende:
Ik kom nooit in Belgie. Die 9 andere kaartjes ga ik niks aan hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |