abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135529747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:47 schreef twist02 het volgende:

[..]

Dat besef heb ik de laatste tijd ook steeds vaker; straks is hij niet meer 'gewoon mijn vriend' maar de vader van mijn kind(eren)! O+ O+
O+

Ik beleef dit hele dromen over en straks beginnen aan ook heeel anders dan in het verleden hoor. Het voelt nu allemaal echt. Ben ook wel wat jaartjes ouder, toen was ik 21/22..

Mijn vriend zit helemaal in de yeah ik heb een fijne relatie *O* fase vandaar dat hij nog niet wilt stoppen met de ac. Begint nu stukje bij beetje te beseffen dat die yeah fijne relatie *O* wel blijft en alleen maar wordt aangevuld met meer moois *;
pi_135534722
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:23 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Ik wil heel graag kinderen, al 6 jaar. En die twijfel, ik ben een eeuwige twijfelaar, zelfs over stomme dingen kan ik nog steeds twijfelen. Ik weet dat ik alles kan bieden wat een kind nodig heeft en dat is voor mij belangrijk. Ik weet ook dat ik mijn kind supergraag zal zien en het met alle liefde zal verzorgen en laten opgroeien. Die twijfel is redelijk normaal, meer mensen herkennen dit..
Mooi gezegd, en het klinkt heel logisch. :)

Ik vroeg een tijdje terug aan mijn zus wanneer ze wist dat ze kinderen wilde, waarop zij zei: "Ik wist dat als ik er niet aan zou beginnen, ik er spijt van zou krijgen." En dat vond ik ook wel een redelijke, logische gedachtengang.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:34 schreef SilverSjoiis het volgende:
"Ik denk dat ik een hele goede meisjespapa ben. Dan kan ik staartjes maken"

Smelt O+

Ik dacht dat lief een lichte voorkeur had voor jongens, maar hij vind zichzelf meer een meisjespapa :D
Lief!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:22 schreef Philomijn het volgende:
_Bar_ Ik heb je verhaal gevolgd (in WOHTS, gescheiden en nu hier met nieuwe relatie toch?) en heb met je te doen. Ik meen me te herinneren dat je qua leeftijd ook niet lang meer kan wachten. Waarom niet de sprong in het diepe maken met je nieuwe vent? Hoewel eerst samenwonen misschien handig is, maar toch...

Ik zie nu dat ik in de war ben met Barreltje/Barreltje80 :@
Dit, dat, alles.
  Manager PR/Moderator woensdag 15 januari 2014 @ 21:04:02 #78
269689 crew  Viv
pi_135537525
Voer voor twijfelaars :') dit was al langer bekend, maar goed.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Voordeel is wel dat ik voor we voor het echie gaan, bijna een jaar kan ontpillen. En met mijn geschiedenis vind ik dat wel een heel fijn idee, dat mijn cyclus bij start in ieder geval al op orde is.
Lijkt me ook heel fijn dit. Ik ben op mijn 16e begonnen aan de pil en ik ben nu bijna 30, dus geen idee wat mijn cyclus gaat doen. Volgens mij had ik vroeger een 5-weekse cyclus, maar niet echt consequent ofzo. Maar condooms lijken me eigenlijk niet zo handig, en een (koper)spiraaltje wil ik ook pas na een zwangerschap. :')
pi_135538082
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
Voer voor twijfelaars :') dit was al langer bekend, maar goed.

[..]

Lijkt me ook heel fijn dit. Ik ben op mijn 16e begonnen aan de pil en ik ben nu bijna 30, dus geen idee wat mijn cyclus gaat doen. Volgens mij had ik vroeger een 5-weekse cyclus, maar niet echt consequent ofzo. Maar condooms lijken me eigenlijk niet zo handig, en een (koper)spiraaltje wil ik ook pas na een zwangerschap. :')
Ik weet niet wat ik anders moet. Ik heb de pil geslikt maar wegens pds (die overigens stil is maar je weet maar nooit) was die niet 100% betrouwbaar, implanon is verkeerd geplaatst, nuvaring levert irritatie op, dus O+ was bereid zich op te offeren. Wellicht dat ie na komende maand zegt, ga toch maar de pil slikken :')
  Manager PR/Moderator woensdag 15 januari 2014 @ 21:15:12 #80
269689 crew  Viv
pi_135538240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet wat ik anders moet. Ik heb de pil geslikt maar wegens pds (die overigens stil is maar je weet maar nooit) was die niet 100% betrouwbaar, implanon is verkeerd geplaatst, nuvaring levert irritatie op, dus O+ was bereid zich op te offeren. Wellicht dat ie na komende maand zegt, ga toch maar de pil slikken :')
Volgens mij is het eerder in deze reeks een keer gebeurd dat vriendlief een stuk sneller "om" was toen het op condooms aan kwam. :D
pi_135538368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Volgens mij is het eerder in deze reeks een keer gebeurd dat vriendlief een stuk sneller "om" was toen het op condooms aan kwam. :D
hahaha lets hope so. Alles is aanwezig voor een stabiele basis, nu alleen hij nog :P
pi_135553306
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat zie ik inderdaad ook nog wel gebeuren ja! Hier is de planning 3 maanden condooms, maar ben benieuwd of we dat halen ;)
Ach, in het buitenland hebben ze ook testen :X
pi_135592049
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:22 schreef Philomijn het volgende:
_Bar_ Ik heb je verhaal gevolgd (in WOHTS, gescheiden en nu hier met nieuwe relatie toch?) en heb met je te doen. Ik meen me te herinneren dat je qua leeftijd ook niet lang meer kan wachten. Waarom niet de sprong in het diepe maken met je nieuwe vent? Hoewel eerst samenwonen misschien handig is, maar toch...

Danaa, ik ben erg benieuwd naar het boek. Wat vond jij er van? In maart stoppen, spannend! Dat is al heeeeul snel!

StefanieV, jij hebt die gedachten dus ook. Maar wat is dan het punt van ehh dat je er toch besluit om voor te gaan? Ik wacht nog op dat Eureka-moment.

Ik ken een man die zo'n spijt had na zijn eerste kind dat ie er daarna gelijk een knoop in heeft laten leggen. :X

Mijn vriend rammelt volgens mij stiekem ook. Begint uit het niets over een kindernaam die hij gehoord heeft en wel leuk vindt, over babyzwemmen of een meisje dat 'ie achterop bij haar vader op de fiets zag zitten. Tsja, het enige wat ons eigenlijk tegenhoudt is mijn carrière (ik wil een baan verdorie!) en we willen eigenlijk ook graag eerst trouwen.
Maart, ja zeker dat is al snel en heb er zoveel zin in!
Mijn strip is bijna op, dan nog twee te gaan......

Het boek is het eerste deel echt heel informatief, de andere helft gaat over; ' Wat komt er bij kijken als het niet lukt en wat kan er allemaal mis gaan '
Heb die eerste helft met plezier gelezen en die tweede helft sla ik gewoon over ;)
pi_135592938
Bah. Ik was gister bij de gyn, wat denk je? Heb ik een cyste die operatief verwijdert moet worden! :/ schrok me rot.

On the up side; als ik toch plat lig haalt gyn ook de mirena er uit.
pi_135594103
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:27 schreef silliegirl het volgende:
Bah. Ik was gister bij de gyn, wat denk je? Heb ik een cyste die operatief verwijdert moet worden! :/ schrok me rot.

On the up side; als ik toch plat lig haalt gyn ook de mirena er uit.
Wachten ze niet af of ie zelf verdwijnt? Ik had ook n cyste maar moest 6 weken later terugkomen, en toen was ie zelf weggegaan.
S. 2014
J. 2016
pi_135595252
Wat leuk dat het topic nu wat sneller loopt hier!

Silliegirl ik zou ook schrikken als ik uit het niks zou horen dat iets operatief verwijdert zou moeten worden. Ben je met bepaalde klachten naar de gyn gegaan die door de cyste veroorzaakt zijn of ging je met een heel ander idee/plan/doel de afspraak in? Kunnen ze je al snel helpen?

Verder ben ik ook heel benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn. Die was iig heel regelmatig toen ik op mn 15de aan de pil ging, zou mooi zijn als die gewoon verder zou gaan waar ie gebleven was als ik stop met de pil. Nog een tijdje geduld hebben...
pi_135597032
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:47 schreef Nolita het volgende:
Wat leuk dat het topic nu wat sneller loopt hier!

Silliegirl ik zou ook schrikken als ik uit het niks zou horen dat iets operatief verwijdert zou moeten worden. Ben je met bepaalde klachten naar de gyn gegaan die door de cyste veroorzaakt zijn of ging je met een heel ander idee/plan/doel de afspraak in? Kunnen ze je al snel helpen?

Verder ben ik ook heel benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn. Die was iig heel regelmatig toen ik op mn 15de aan de pil ging, zou mooi zijn als die gewoon verder zou gaan waar ie gebleven was als ik stop met de pil. Nog een tijdje geduld hebben...
Ik ging met schimmelinfectie klachten die maar niet overgaan. Die worden veroorzaakt door de cyste. Ik wist wel dat dat ding er zat (keer een abces erin gehad ook) maar dat is dus nooit goed genezen, daarom moet 'ie er uit, binnen nu en een maand, dus vrij vlot.. :/
pi_135599085
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ging met schimmelinfectie klachten die maar niet overgaan. Die worden veroorzaakt door de cyste. Ik wist wel dat dat ding er zat (keer een abces erin gehad ook) maar dat is dus nooit goed genezen, daarom moet 'ie er uit, binnen nu en een maand, dus vrij vlot.. :/
Jeetje!!
Dat is schrikken...
Ben je daarna lang herstellende of niet?
pi_135601013
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef Danaa het volgende:

[..]

Jeetje!!
Dat is schrikken...
Ben je daarna lang herstellende of niet?
Ik moest rekenen op een week zoveel mogelijk liggen en het is daarna een aantal weken "gevoelig". Leuk is anders zeg maar..
pi_135601168
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:43 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik moest rekenen op een week zoveel mogelijk liggen en het is daarna een aantal weken "gevoelig". Leuk is anders zeg maar..
Ja dat is niet prettig... Dit valt voor mij wel onder een tijdje herstellende inderdaad!
Succes alvast ^O^
pi_135615972
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:28 schreef Danaa het volgende:

[..]

Maart, ja zeker dat is al snel en heb er zoveel zin in!
Mijn strip is bijna op, dan nog twee te gaan......
Zo leuk dat we tegelijk op gaan; ik begin over een paar dagen ook aan de laatste 2 strips! :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:47 schreef Nolita het volgende:

Dat hoop ik ook! :Y Was altijd super regelmatig (nooit meer dan 2-3 dagen verschil) en had er amper last van qua andere klachten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:43 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Pfff, dat is inderdaad flink schrikken ja! Hopelijk ben je er snel vanaf en gaat het herstel ook vlot!
pi_135616961
Jeetje, sillie wat een nieuws! :( Hopen dat t allemaal lekker vlot verloopt en geen verdere tegenslagen!

Zijn er nog meer rammelaars die juni/juli op de planning hebben staan? :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_135625141
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef SilverSjoiis het volgende:
Jeetje, sillie wat een nieuws! :( Hopen dat t allemaal lekker vlot verloopt en geen verdere tegenslagen!

Hier stop ik wel in maart met de pil, maar gaan we er ongeveer vanaf juni voor ;)
pi_135634076
[quote]0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:13 schreef twist02 het volgende:

[..]

Zo leuk dat we tegelijk op gaan; ik begin over een paar dagen ook aan de laatste 2 strips! :)

JA VIND IK OOK, MIJN LAATSTE PIL ZAL ZIJN OP 23 MAART

[..]

Dat hoop ik ook! :Y Was altijd super regelmatig (nooit meer dan 2-3 dagen verschil) en had er amper last van qua andere klachten.

HIER ALTIJD HEEEEEL REGELMATIG, PRECIES 28
pi_135634087
Oeps dat quoten ziet er heeeeeeeeel raar uit!
En ook nog eens allemaal hoofdletters!
pi_135634378
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef SilverSjoiis het volgende:

Wij hebben de zomer in ons hoofd voor de echte start! Dus dat zal elkaar niet veel maken.

Moet ik nog wel ff denken over de tussenliggende maanden. Misschien mirena er toch maar later uit..
pi_135634451
Vervelend allemaal silliegirl, maar beter dat het op korte termijn weggehaald wordt zodat je klachten hopelijk verdwijnen!

Wat fijn dat jullie allemaal op redelijk korte termijn gaan beginnen. Ik klets lekker mee met jullie want wat zal het weer stil zijn dan straks hier binnen een half jaar.
pi_135634492
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:19 schreef Nolita het volgende:
Vervelend allemaal silliegirl, maar beter dat het op korte termijn weggehaald wordt zodat je klachten hopelijk verdwijnen!

Wat fijn dat jullie allemaal op redelijk korte termijn gaan beginnen. Ik klets lekker mee met jullie want wat zal het weer stil zijn dan straks hier binnen een half jaar.
Voor jou hopen wij gewoon dat je heel snel een huis vind!! Dan komt het voor jou ook allemaal wat dichterbij :Y
  Manager PR/Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 10:52:07 #99
269689 crew  Viv
pi_135635024
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:19 schreef Nolita het volgende:
Nee joh, hier duurt het nog wel 2 jaar voordat de omstandigheden ernaar zijn.
pi_135635136
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:52 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nee joh, hier duurt het nog wel 2 jaar voordat de omstandigheden ernaar zijn.
Hier ook hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')