Burger, spreek Nederlands.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Baklava95 het volgende:
Welcome to part 99.
This is the last part before the 100th aniversary of this topiclist about the compicated conflict/crisis in Syria
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Baklava95 het volgende:
Welcome to part 99.
This is the last part before the 100th aniversary of this topiclist about the compicated conflict/crisis in Syria
befaamde?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Intellectueel het volgende:
Het lijkt erop dat de Koerden toch niet (compleet) Tal Hamis hebben veroverd. Bevestigende berichten blijven nog steeds uit, terwijl de rebellen foto's online hebben gepost van het veroveren van die befaamde YPG-pantservoertuig.
[ afbeelding ]
vertlequote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef firefly3 het volgende:
Het blijkt dat al nusra waarschijnlijk betaald wordt door een overheid. Ze krijgen meer dan 200.000 euro per maand
Homemade shit, waarschijnlijk truck/jeep/tractor met metalen(?) platen eromheen. Was te zien in video's enzo.quote:
Doet me een beetje denken aan die oude Amerikaanse tanks.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef expans het volgende:
[..]
Homemade shit, waarschijnlijk truck/jeep/tractor met metalen(?) platen eromheen. Was te zien in video's enzo.
zat homemade shit daaro, niks befaamd aan lijkt me als dat de reden is zijn dat het befaamd zou zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef expans het volgende:
[..]
Homemade shit, waarschijnlijk truck/jeep/tractor met metalen(?) platen eromheen. Was te zien in video's enzo.
dagelijjks?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Peunage het volgende:
Koeweit waarschijnlijk. En 200.000 is niet bepaald veel.
Mij aan deze, uit een film ;Pquote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die oude Amerikaanse tanks.
http://upload.wikimedia.o(...)8/8e/M3grantmini.jpg
Hij bedoelt denk ik befaamd alsin er werd leuk over gedaan / beetje halve propaganda, en nu doet de rest er blij mee omdat ze hem zo snel hebben uitgeschakeld.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
zat homemade shit daaro, niks befaamd aan lijkt me als dat de reden is zijn dat het befaamd zou zijn
Ook van die vercrackt uitziende doodskistenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef expans het volgende:
[..]
Mij aan deze, uit een film ;P
[ afbeelding ]
Een simpele RPG moet zo iets toch direct uit kunnen schakelen, beetje nutteloos imo als je genoeg technicals hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ook van die vercrackt uitziende doodskisten
das dus niksquote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
fir3fly heeft het over meer dan 200.000 euro per maand.
De groepen @ Daraa, onder Damascus. Niet van heel het land uiteraardquote:
Wat bedoel je met Anti ISIS-FSA?quote:
Ze demonstreren tegen de gevechten tussen die tweequote:
Precies, ze willen dat die 2 stoppen met vechten en vrienden worden. Je liet het klinken alsof het FSA-mensen zijn die tegen ISIS demonstreerden.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze demonstreren tegen de gevechten tussen die twee
Je bedoelt de Iraanse Revolutionaire Guardequote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef firefly3 het volgende:
Onder de rangen van ISIS blijken mensen uit Iran te komen. Daar was de nationale garde dus gebleven, onder die zwarte maskers.
Nationale garde? Jij bent een expert zo te zien. Blijf doorgaan met het posten van dergelijke lachwekkende claims.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef firefly3 het volgende:
Onder de rangen van ISIS blijken mensen uit Iran te komen. Daar was de nationale garde dus gebleven, onder die zwarte maskers.
Noh man, die van Saddam.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je bedoelt de Iraanse Revolutionaire Guarde?
Nee, wij zijn alleen geen oorlogszuchtig volk.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef expans het volgende:
Ik vind dat afgeven op Iran ook zo makkelijk, dat land speelt ook gewoon het spel mee.
Hier in Nederland worden dat soort dingen minder begrepen, waarschijnlijk omdat er totaal geen sprake is van dreigingen of recente militaire conflicten oid, mochten we hier bv te maken krijgen met tientallen aanslagen in een paar dagen tijd met heel veel dode burgers (en militairen) zou het hele land lam liggen denk ik dan.
Gelukkig zijn we te klein om opgemerkt te worden![]()
Niet oorlogszuchtig zijn staat toch in verhouding met wat ik zeg, geen conflicten, geen dreiging, dus 'passiever'.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee, wij zijn alleen geen oorlogszuchtig volk.
Iranirs ook niet trouwens, hmmmm
Niet agressief zijn en geen leger hebben zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:07 schreef expans het volgende:
[..]
Niet oorlogszuchtig zijn staat toch in verhouding met wat ik zeg, geen conflicten, geen dreiging, dus 'passiever'.
Al zou ik militaire parades met alles erop en eraan in hartje Amsterdam wel kunnen waarderen
ISIS is soennitisch en de Iraanse staat is sjiitisch. Als er leden van de Revolutionaire Garde meevechten zal dat niet aan de kant van ISIS zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef firefly3 het volgende:
wat isis precies is en wat het dient is niet echt duidelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Grutsk het volgende:
[..]
ISIS is soennitisch en de Iraanse staat is sjiitisch. Als er leden van de Revolutionaire Garde meevechten zal dat niet aan de kant van ISIS zijn.
Ah ok, wellicht ben ik daar dan te snel vanuit gegaan afgaande op wat ik heb gelezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat isis precies is en wat het dient is niet echt duidelijk
Sjiieten onthoofden is wel een soort nationale sport voor hen. Dus de kans dat de Iraanse Revolutionaire Guarde met ze meevecht is heel erg klein.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat isis precies is en wat het dient is niet echt duidelijk
dat isis heel veel heeft betekend voor assad staat vast even als de iraniers, de invalshoek is alleen anders, thats itquote:Op maandag 6 januari 2014 23:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sjiieten onthoofden is wel een soort nationale sport voor hen. Dus de kans dat de Iraanse Revolutionaire Guarde met ze meevecht is heel erg klein.
Ze hebben veel voor hem betekend omdat ze dom bezig zijn, niet omdat ze hem wilden helpen. De leider van ISIS is deze man. En dat is zeker geen vriend van Assad of Iran.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat isis heel veel heeft betekend voor assad staat vast even als de iraniers, de invalshoek is alleen anders, thats it
iddquote:Op maandag 6 januari 2014 23:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze hebben veel voor hem betekend omdat ze dom bezig zijn.
Ja, ISIS, die zich geregeld schuldig heeft gemaakt aan het onthoofden van SAA-soldaten en het veroveren van territorium, zou heel stiekem gelinkt zijn aan Assad.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:39 schreef Slayage het volgende:
dat isis heel veel heeft betekend voor assad staat vast even als de iraniers, de invalshoek is alleen anders, thats it
weinig stiekems aan het feit dat de syrische luchtmacht niet in staat is geweest om het hoofdkantoor van isis in raqqa te bestoken met ook maar 1 bom terwijl half aleppo plat wordt gegooidquote:Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, ISIS, die zich geregeld schuldig heeft gemaakt aan het onthoofden van SAA-soldaten en het veroveren van territorium, zou heel stiekem gelinkt zijn aan Assad.
Nee maar dankzij hun acties heeft Assad veel meer steun van zijn bevolking.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, ISIS, die zich geregeld schuldig heeft gemaakt aan het onthoofden van SAA-soldaten en het veroveren van territorium, zou heel stiekem gelinkt zijn aan Assad.
Owh?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |