Burger, spreek Nederlands.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Baklava95 het volgende:
Welcome to part 99.
This is the last part before the 100th aniversary of this topiclist about the compicated conflict/crisis in Syria
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Baklava95 het volgende:
Welcome to part 99.
This is the last part before the 100th aniversary of this topiclist about the compicated conflict/crisis in Syria
befaamde?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Intellectueel het volgende:
Het lijkt erop dat de Koerden toch niet (compleet) Tal Hamis hebben veroverd. Bevestigende berichten blijven nog steeds uit, terwijl de rebellen foto's online hebben gepost van het veroveren van die befaamde YPG-pantservoertuig.
[ afbeelding ]
vertlequote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef firefly3 het volgende:
Het blijkt dat al nusra waarschijnlijk betaald wordt door een overheid. Ze krijgen meer dan 200.000 euro per maand
Homemade shit, waarschijnlijk truck/jeep/tractor met metalen(?) platen eromheen. Was te zien in video's enzo.quote:
Doet me een beetje denken aan die oude Amerikaanse tanks.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef expans het volgende:
[..]
Homemade shit, waarschijnlijk truck/jeep/tractor met metalen(?) platen eromheen. Was te zien in video's enzo.
zat homemade shit daaro, niks befaamd aan lijkt me als dat de reden is zijn dat het befaamd zou zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef expans het volgende:
[..]
Homemade shit, waarschijnlijk truck/jeep/tractor met metalen(?) platen eromheen. Was te zien in video's enzo.
dagelijjks?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Peunage het volgende:
Koeweit waarschijnlijk. En 200.000 is niet bepaald veel.
Mij aan deze, uit een film ;Pquote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die oude Amerikaanse tanks.
http://upload.wikimedia.o(...)8/8e/M3grantmini.jpg
Hij bedoelt denk ik befaamd alsin er werd leuk over gedaan / beetje halve propaganda, en nu doet de rest er blij mee omdat ze hem zo snel hebben uitgeschakeld.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
zat homemade shit daaro, niks befaamd aan lijkt me als dat de reden is zijn dat het befaamd zou zijn
Ook van die vercrackt uitziende doodskistenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef expans het volgende:
[..]
Mij aan deze, uit een film ;P
[ afbeelding ]
Een simpele RPG moet zo iets toch direct uit kunnen schakelen, beetje nutteloos imo als je genoeg technicals hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ook van die vercrackt uitziende doodskisten
das dus niksquote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
fir3fly heeft het over meer dan 200.000 euro per maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |