Even ver als wup idd. 35+5 vandaagquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Linda hoe veel weken ben jij nou, ik zie je niet in de lijst er bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door flowerbox op 08-01-2014 15:40:25 (aangepast :)) ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Vliegtuig en je bent er.met een uurtjequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef mignonne het volgende:
omg ik vind het zo spannend![]()
avondje F5 dan maarik wens je een prachtige bevalling <3
Ach, er is toch niets boeiends op tvquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef mignonne het volgende:
omg ik vind het zo spannend![]()
avondje F5 dan maarik wens je een prachtige bevalling <3
Het schijnt dat ze haar tijd hard nodig heeft om te breienquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vliegtuig en je bent er.met een uurtje
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vliegtuig en je bent er.met een uurtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog lang niet bij de 12 weken, maar dit is al zo'n goed nieuws voor ons!
1 cm groot![]()
Bij de vorige echo durfde de verloskundige ons nog niet te feliciteren, maar dat was nu bijna het eerste wat ze zei
Mag mijn UD op 27 augustus?
_NIKKI_, wat vervelend dat het gesprek zo anders ging dan je had gehoopt.
Ik kan me goed voorstellen dat je je gaat verdiepen in andere ziekenhuizenquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:43 schreef Dyre het volgende:
Jaaa...!! Alles goedHartje klopte mooi en alles zag er goed uit volgens de verloskundige
Ben nu ineens 7 weken, dus hij heeft de achterstand al een beetje ingehaald
Mijn echo-fotootje is een beetje wazig geworden, maar dat maakt niks uit, want het is onze frummelJaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa omg zo blij voor jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog lang niet bij de 12 weken, maar dit is al zo'n goed nieuws voor ons!
1 cm groot![]()
Bij de vorige echo durfde de verloskundige ons nog niet te feliciteren, maar dat was nu bijna het eerste wat ze zei
_NIKKI_, wat vervelend dat het gesprek zo anders ging dan je had gehoopt.![]()
S. 2014
J. 2016
Jaaa...!! Alles goedHartje klopte mooi en alles zag er goed uit volgens de verloskundige
Mijn echo-fotootje is een beetje wazig geworden, maar dat maakt niks uit, want het is onze frummelOhw Dyre wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog lang niet bij de 12 weken, maar dit is al zo'n goed nieuws voor ons!
1 cm groot![]()
_NIKKI_, wat vervelend dat het gesprek zo anders ging dan je had gehoopt.Ik zit hier met tranen in mijn ogen (hormonen
)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Dat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:42 schreef WupWup het volgende:
Nikki, er wordt vaak snel gepraat in 'moeten', maar realiseer je dat jij uiteindelijk kiest. Stel dat je na de bevalling in goede gezondheid bent en naar huis wil, dan kun je gewoon gaan. Als jij Friso wil geven, geef je Friso, punt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ohw Dyre wat fijnIk zit hier met tranen in mijn ogen (hormonen
)
Mijn echo-fotootje is een beetje wazig geworden, maar dat maakt niks uit, want het is onze frummelJeej wat fijn!! Ik kan alleen de OP niet meer voor je aanpassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog lang niet bij de 12 weken, maar dit is al zo'n goed nieuws voor ons!
1 cm groot![]()
_NIKKI_, wat vervelend dat het gesprek zo anders ging dan je had gehoopt.
Thanks voor de tips dat als het goed gaat ik wel gewoon naar huis kan.
Ik mocht ook nog de kraamkamers zien van degene waar ik het gesprek mee had en dat heb ik geweigerd. Bij de zwangerschap van L. heb ik in een van de andere ziekenhuizen wel de kraamkamers bekeken en toen werd ik er alleen maar ongelukkig van en toen was het zelfs alleen maar een formaliteit want ik wilde toch thuis bevallen.
Maargoed, alles zo uit handen moeten geven en niet exact weten wat wel en niet mag (want zo voelt het) is dus niets voor een controlfreak als ik.
Nou kom maar op, ik zit er klaar voorquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:07 schreef Linda2205 het volgende:
Dyre wat fijn!!
Hier geen gel gekregen. 5cm. Nu ctg en dan naar de verloskamer
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou kom maar op, ik zit er klaar voor
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou kom maar op, ik zit er klaar voor
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:07 schreef Linda2205 het volgende:
Dyre wat fijn!!
Hier geen gel gekregen. 5cm. Nu ctg en dan naar de verloskamer
Jezelf. Wij waren in verwachting, ik was zwanger, niet het zh personeel. Ik vond heel sterk dat het mijn beslissing was rondom mijn baby, ten allen tijde.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Cantare het volgende:
En jeetje... ik heb toch wel moeite met die ziekenhuisaversie. In andere landen gaan moeders en babies dood omdat ze niet naar een ziekenhuis kunnen. Ik ben heel blij dat we in Nederland zoveel mogelijkheden en goede zorg hebben. Natuurlijk is het fijn als je baby probleemloos thuis wordt geboren en/of dat het medisch personeel alleen doet wat jij wilt, maar dat is niet altijd mogelijk of verantwoord. Als je het daar niet mee eens bent dan kun je altijd je eigen plan trekken, maar ik kan me voorstellen dat het ziekenhuis daar geen verantwoordelijkheid voor neemt. En als er dan iets misgaat, wie moet je dan aankijken?
Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef Linda2205 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |