Hoiii! Gisteren te moe om nog wat te doen en zelfs maar te ipadten, dus wat verlaat, maar hee:
Eerst een jompel voor alle kwispels
Mbt aankomen: hier plus 16, mehhh. Ik ben bang de 100 ook nog wel aan te gaan tikken. Gelukkig wonen we in een heerlijke wandelomgeving (zee en dijk achter ons huis

) dus als het wat goed weer blijft, ga ik gewoon lekker flink wandelen met die kleine!
Een goede SEO voor tapje! Yeah!
Bevallen? Zin in, check! Er tegen op zien? Ook wel een beetje als de eerste pijnlijke weeën zich aandienen denk ik haha.
Enfje, een beetje werken als het niet gaat? Foei! Blijf echt goed op jezelf passen vrouwke. Ik weet dat ik niet het beste voorbeeld ever ben, maar nu ik verlof heb is er echt een last van m'n schouders gevallen.
GM, bekkenpijn hier ook al heel vroeg. Had met jouw termijn of zelfs eerder al een zwangerschapsischias en dat is later overgegaan in duidelijke BI. Zelfde pijnen als de dames beschrijven. Heb ontzettend veel bast gehad bij de bekkenband die ik via de fysio heb gehad en daarbij ook veel rust en goed luisteren naar je lijf. Fysio heb ik een tijdje gedaan om wat trucs te leren en oefeningen, maar ook mijn fysio zei daarna: tot na de bevalling, want ik kan nu verder niets meer voor je doen.
Mo een andere site voor de proefdruk, ik hoop dat dit wel je kleur wordt! Heb je wel helemaal hetzelfde ontwerp kunnen bestellen?
Ongeduldig yeah!

gefeliciteerd!
Nik, succes met het gesprek vanmiddag. Lekker alles aankaarten waar je mee zit of wat je bezig houdt. Niet geschoten is immers altijd mis. Komt vast goed. Bij een tweeling vind ik het helemaal geen gek verzoek om ook je zus in de buurt te eillen hebben. Oh en ctg? Hier dus ook ivm medische indicatie. Zie er eveneens erg tegenop, maar ik ga het ook goed aangeven. Dat intermitterende van wup klinkt heel goed. Mijn meisje doet het immers voortdurend prima, tot nu toe, dus ik zou niet weten waarom ik volcontinu aan banden zou moeten liggen.
Dot, gevalletje zwangerschapsdementie?

gelukkig komen er vast nog meer avonden haha. En 30 weken al! Jeej!

Chanty aan de yoga! Hier ook, maar iets minder zweverig naar mijn idee. Ik word er wel wat rustiger van, maar of het me echt gaat helpen? Ik ben wat sceptisch. Ik ben wat allergisch voor kreten als 'ooooopen naar onder', 'visualiseer een glijbaan' en 'puf mee op 'ik ben sterker dan de wee'.

geef mij maar lekker Kortjakje en verder niets haha.
Dyre, wat fijn dat je ring terug is! En heeeeel veel succes vanmiddag. Ook hier draaien de duimen!
Flobo

blijerd! Heerlijk.
Bur, ik voel ook duidelijk het verschil tussen handjes en voetjes. Het is idd of gekriebel, of flink gebeuk haha. Ik kon ook voelen dat ze gedraaid was daardoor!

voor de slechte nachten. Heel herkenbaar. Nogmaals: dutjes

, maar ik heb makkelijk praten met-zonder-kindjes.
Cholula, heel herkenbaar, die duizeligheid. Ik ben weleens bijna knock out gegaan nadat ik van mijn paard afstapte. Enige wat hier hielp was nog rustiger aan doen in het sporten, genoeg drinken (zoete troep ftw!) voor/tijdens/na en even bijkomen voor ik weer verder ging.
Aisly, hier zijn de voeten en enkels het enige wat nog niet opgezwollen is haha. Vervelend joh! Lekker de pootjes omhoog savonds!
Lindaaaa! Spannend! Succes!
Hier druk met baby deze dagen. Gisteren door de BA naar huis gestuurd. Die vond het bewonderenswaardig dat ik zo had doorgezet, maar zei tegelijkertijd dat we nu wel voldoende risico's genomen hadden en dat het echt tijd was om te stoppen. Nu. Eh, oh, ok. Heel bijzonder, even wennen, maar ook een last van m'n schouders.
Vanochtend is de muurschildering opgetekend! Het is heel anders dan ik in m'n hoofd had maar wel supertof. En de naam staat er ook op. Wauw

. Snel schilderen en dan kan alles op z'n plek en kan ik helemaal los op de babywasjes enzo! Maar goed ook, want maandag komt de kraamzorg

. Het zal dan nog wel niet af zijn, maar ja, er zit in ieder geval weer voortgang in nu.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kimpossible op 08-01-2014 10:30:32 ]