abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135235813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef mignonne het volgende:
omg ik vind het zo spannend :') :D
avondje F5 dan maar :9 ik wens je een prachtige bevalling <3
Ach, er is toch niets boeiends op tv ;)
pi_135236489
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:59 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Vliegtuig en je bent er.met een uurtje ;)
Het schijnt dat ze haar tijd hard nodig heeft om te breien :D
pi_135236497
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:59 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Vliegtuig en je bent er.met een uurtje ;)
:D_!
geen geld en geen opvang. Als je skype nou es aanslingert? c_/ :+
:)
pi_135236584
Wij hebben net het gesprek in het ziekenhuisgehad en het was niet echt wat ik ervan verwachtte. Tijdens het gesprek brak me letterlijk het zweet uit omdat eigenlijk alles wat ik niet wil een soort van standaard is in het ziekenhuis. ;(

Zo vertelde ze dat de kans heel groot is dat ik sowieso een dag moet blijven. En stel, stel dat alles volgens het boekje verloopt met mij en de kindjes op tijd, goed op gewicht etc. geboren worden, dan vind ik dat echt onzin. Verder is het niet zeker dat mijn man mag blijven, dat kan alleen als er plaats is.

En betreffende de CTG, tja we moeten de kindjes toch in te gaten houden het is nou eenmaal medisch. Misschien kunnen we je wel monitoren en mag je af en toe even los, maar dat is afhankelijk van hoe het met de kindjes gaat. Ik snap dat als blijkt dat ze last hebben van de weeën er goed gemonitord moet worden, maar niet bij voorbaat al.

Kindjes mogen bij een (geplande) keizersnede ook niet bij me blijven maar worden gelijk nagekeken door de kinderarts en komen niet meer terug de OK in. Eventueel kan ik ze pas weer krijgen in de vercouverkamer. Op de vraag of mijn zusje ook voor één van de twee kindjes zou mogen zorgen was het antwoord dat ik dat maar met de arts moest overleggen, dus dat ga ik bij de volgende afspraak maar doen.

Verder willen wij Friso voeding geven. De mevrouw vond het heel vreemd dat ik niet wil dat ze eerst Nutrilon krijgen omdat dat de standaard is in het zk en vond het eigenlijk onzin dat we onze eigen voeding willen meenemen voor de kindjes. Het maakte niets uit dat de kindjes dan thuis andere voeding zouden krijgen, "het heeft tenslotte dezelfde samenstelling". Terwijl mijn kraam bij mijn dochter destijds vertelde dat het niet aan te raden is om zomaar op andere merken over te stappen.

Ik ben nu alleen nog maar meer in mineurstemming als ik aan de bevalling in het ziekenhuis denk. Ik moest er onderweg naar huis gewoon van huilen. :'( Ik wil helemaal niet naar het ziekenhuis.
pi_135236920
Ah nikki, niet fijn als het niet loopt zoals je zelf wilt.. Kan je niet meer zaken met de arts bespreken? Ik weet helaas niet hoe het allemaal in zijn werk gaat dus kan je niet echt verder helpen.. :*
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:35:18 #231
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135237230
Ahh Nikki wat verrot zeg. Is er geen ander ziekenhuis in de buurt waarnaar je eventueel uit kunt wijken?

Lieve Dyre, is er al nieuws aan het front?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_135237311
Ja ik ga toch even naar andere ziekenhuizen kijken. Er zijn er nog twee, maar eigenlijk wilde ik daar niet. Nu ga ik me er toch maar in verdiepen. Misschien zelfde ellende, maar misschien ook niet en dan ga ik liever naar een van die ziekenhuizen.
pi_135237338
Ach getver NIKKI das niet wat je wilt! Geen ander ziekenhuis is de buurt?
S. 2014
J. 2016
pi_135237468
Nikki, mij lijkt dat je best je eigen merk voeding mee kan nemen, niet? In principe heeft die eerste voeding ook dezelfde samensteling, dus misschien vond ze het gewoon oprecht vreemd en vroeg ze zich af waarom je die extra moeite zou doen ofzo. Kan me niet voorstellen dat ze daar echt moeilijk over zouden doen.

Betwijfel ook of ze je tegen je zin daar kunnen houden ;) Als jij per se naar huis wilt... Het is geen gedwongen opname ofzo. Heb je gevraagd waarom ze dat protocol hanteren? Ik vond het trouwens best relaxed in het ziekenhuis. En heb niet op een luxe kraamkamer gelegen ofzo. Dus misschien is het wel helemaal niet zo erg als in jouw hoofd.

De overige zaken (ctg), lijken me gewoon een gevalletje beter en veiliger voor je kindjes (en jouzelf). Jammer maar helaas.

Jammer dat het zo ontzettend voor je tegenvalt, maar een deel lijkt me nog bespreekbaar/anders te kunnen -> zusje/naar huis/voeding. Niet? en nogmaals, het hoeft helemaal niet zo erg te zijn. Meeste zal voor je eigen bestwil -of die van je kindjes- zijn, en het ziekenhuis heeft ook zn voordelen :Y
pi_135237492
Nikki, er wordt vaak snel gepraat in 'moeten', maar realiseer je dat jij uiteindelijk kiest. Stel dat je na de bevalling in goede gezondheid bent en naar huis wil, dan kun je gewoon gaan. Als jij Friso wil geven, geef je Friso, punt.
pi_135237526
Jaaa...!! Alles goed O+ Hartje klopte mooi en alles zag er goed uit volgens de verloskundige O+ Ben nu ineens 7 weken, dus hij heeft de achterstand al een beetje ingehaald :+

Mijn echo-fotootje is een beetje wazig geworden, maar dat maakt niks uit, want het is onze frummel :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn nog lang niet bij de 12 weken, maar dit is al zo'n goed nieuws voor ons!
1 cm groot O+ :D

Bij de vorige echo durfde de verloskundige ons nog niet te feliciteren, maar dat was nu bijna het eerste wat ze zei :)

Mag mijn UD op 27 augustus?

_NIKKI_, wat vervelend dat het gesprek zo anders ging dan je had gehoopt.
pi_135237529
Jammer Nikki :{

Ik moest vanmiddag dus even bloedprikken in het ziekenhuis in mijn eigen stadje en dat is zoveel fijner dan het 'centrale' ziekenhuis een stad verderop, maar ze hebben per 1 januari de kraamkamers gesloten hier ;(

Succes Linda!
pi_135237619
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Misschien zelfde ellende
Ik kan me goed voorstellen dat je je gaat verdiepen in andere ziekenhuizen :Y Maar ik zou proberen het niet als 'ellende' te zien, die maatregelen enzo. Stel de andere ziekenhuizen zijn hetzelfde, dan helpt die mindset natuurlijk helemaal niks (en dat zou jammer zijn voor jezelf!). en teleurstelling etc dat snap ik heel goed, maar ellende gaat ook wel wat ver, zonde om er zo over te denken.
pi_135237623
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:43 schreef Dyre het volgende:
Jaaa...!! Alles goed O+ Hartje klopte mooi en alles zag er goed uit volgens de verloskundige O+ Ben nu ineens 7 weken, dus hij heeft de achterstand al een beetje ingehaald :+

Mijn echo-fotootje is een beetje wazig geworden, maar dat maakt niks uit, want het is onze frummel :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn nog lang niet bij de 12 weken, maar dit is al zo'n goed nieuws voor ons!

Bij de vorige echo durfde de verloskundige ons nog niet te feliciteren, maar dat was nu bijna het eerste wat ze zei :)

Jaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa omg zo blij voor jullie! *O* *O*
S. 2014
J. 2016
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:45:41 #240
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135237625
Flobo wat leuk O+

Nikki balen dat het gesprek niet ging als gehoopt. Ik zou inderdaad ook eens met andere ziekenhuizen gaan praten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_135237670
Nikki, ik had hetzelfde met voeding. Wou friso gaan geven, maar in t ziekenhuis geven ze nutrilon. Mij is uitgelegd dat 1 dag niks uitmaakt omdat ze zo snel niet aan iets wennen. Kraamverzorgster bevestigde dit achteraf ook. Overstappen op voeding mag niet in 1 x als de vorige voeding langer als 2 weken is gegeven.
pi_135237686
Dyre, fantastisch nieuws!! *O*

En gogogoooo linda! *O* O+
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:47:00 #243
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135237687
quote:

SPOILER

Ohw Dyre wat fijn O+ Ik zit hier met tranen in mijn ogen (hormonen :D) *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_135237701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:42 schreef WupWup het volgende:
Nikki, er wordt vaak snel gepraat in 'moeten', maar realiseer je dat jij uiteindelijk kiest. Stel dat je na de bevalling in goede gezondheid bent en naar huis wil, dan kun je gewoon gaan. Als jij Friso wil geven, geef je Friso, punt.
Dat.
:)
pi_135237707
Jeej Dyre! *O*
pi_135237744
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:47 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ohw Dyre wat fijn O+ Ik zit hier met tranen in mijn ogen (hormonen :D) *O*
O+ O+
Iedereen die nu lamme duimen heeft: bedankt! :D

Ojah flowerbox, jouw foto's (met name die bovenste!) zijn ook geweldig!
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:49:43 #247
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135237774
Dyreeeeee! Jaaaaa! O+ *O* *O* *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:50:42 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135237804
Dyre, wat ben ik blij voor je meis! *O* *O* *O*
Het is je zo gegund O+ :*.
KuikenGuppy
pi_135237805
Nu pas voel ik me er helemaal bij horen _O-

Maar ik wil vooral de aandacht niet aftrekken van onze misschien-wel-al-bevallende Linda *O*
Hoe gaat het daar? *O*
pi_135238015
quote:

SPOILER

Jeej wat fijn!! Ik kan alleen de OP niet meer voor je aanpassen.

Thanks voor de tips dat als het goed gaat ik wel gewoon naar huis kan. :)

Ik mocht ook nog de kraamkamers zien van degene waar ik het gesprek mee had en dat heb ik geweigerd. Bij de zwangerschap van L. heb ik in een van de andere ziekenhuizen wel de kraamkamers bekeken en toen werd ik er alleen maar ongelukkig van en toen was het zelfs alleen maar een formaliteit want ik wilde toch thuis bevallen.
Maargoed, alles zo uit handen moeten geven en niet exact weten wat wel en niet mag (want zo voelt het) is dus niets voor een controlfreak als ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')