Ik denk dat het echt wel scheelt of je de kleding in het echt ziet/voelt. Kan je toch beter inschatten of het wat is. Via een foto laat je het denk ik al snel schieten.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:23 schreef TimeJumper het volgende:
Is het niet zo dat iedereen die in V&A komt daar al alles gepost heeft, dus als het daar niet verkocht word lijkt het me sterk dat het dan wel "in real life" verkocht word.
Of sla ik nu de plank mis
Ik heb wel een ideequote:Op zondag 5 januari 2014 17:17 schreef Moonah het volgende:
En regel iets waar hetgeen overblijft naartoe kan. Een jaar of zes zevengeleden hebben we dit ook gedaan, en toen bleef er ondanks de verkoop nog een heule boel over. Ik weet even niet meer waar het toen naartoe is gegaan, maar dat 'moet' je wel van tevoren regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkel probleem.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef TimeJumper het volgende:
Marrije hoeveel koffers wil je meenemen dan![]()
![]()
Volgens mij mag je maar 20 kg meenemen en daar moet je eigen kleding en spullen ook nog bij.
Maar ik vind het wel een goed idee hoor, maar misschien lastig uit te voeren? Overgewicht telt ook lekker financieel door.
Ohwwwwww dan hou ik mijn bemoeizuchtig mondje dichtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.
Gaat niet mee het vliegtuig in, gaat over zee mee met een container die toch die kant op gaat.
Ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohwwwwww dan hou ik mijn bemoeizuchtig mondje dichten vind ik het een prima idee
![]()
Tsja wie denkt er dan ook aan een container![]()
![]()
Hier in het dorp is een kinderkledingbank, zoiets als de voedselbank maar dan met kinderkleding. Die zouden daar enorm blij mee zijn, en zulke initiatieven zijn er natuurlijk wel meer.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:17 schreef Moonah het volgende:
En regel iets waar hetgeen overblijft naartoe kan. Een jaar of zes zevengeleden hebben we dit ook gedaan, en toen bleef er ondanks de verkoop nog een heule boel over. Ik weet even niet meer waar het toen naartoe is gegaan, maar dat 'moet' je wel van tevoren regelen.
Maarre, das me te verquote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef -Spring het volgende:
Als jullie allemaal je schoenen uitdoen, mag het best bij mij thuis.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef -Spring het volgende:
Als jullie allemaal je schoenen uitdoen, mag het best bij mij thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |