Ik denk dat het echt wel scheelt of je de kleding in het echt ziet/voelt. Kan je toch beter inschatten of het wat is. Via een foto laat je het denk ik al snel schieten.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:23 schreef TimeJumper het volgende:
Is het niet zo dat iedereen die in V&A komt daar al alles gepost heeft, dus als het daar niet verkocht word lijkt het me sterk dat het dan wel "in real life" verkocht word.
Of sla ik nu de plank mis
Ik heb wel een ideequote:Op zondag 5 januari 2014 17:17 schreef Moonah het volgende:
En regel iets waar hetgeen overblijft naartoe kan. Een jaar of zes zevengeleden hebben we dit ook gedaan, en toen bleef er ondanks de verkoop nog een heule boel over. Ik weet even niet meer waar het toen naartoe is gegaan, maar dat 'moet' je wel van tevoren regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkel probleem.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef TimeJumper het volgende:
Marrije hoeveel koffers wil je meenemen dan![]()
![]()
Volgens mij mag je maar 20 kg meenemen en daar moet je eigen kleding en spullen ook nog bij.
Maar ik vind het wel een goed idee hoor, maar misschien lastig uit te voeren? Overgewicht telt ook lekker financieel door.
Ohwwwwww dan hou ik mijn bemoeizuchtig mondje dichtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.
Gaat niet mee het vliegtuig in, gaat over zee mee met een container die toch die kant op gaat.
Ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohwwwwww dan hou ik mijn bemoeizuchtig mondje dichten vind ik het een prima idee
![]()
Tsja wie denkt er dan ook aan een container![]()
![]()
Hier in het dorp is een kinderkledingbank, zoiets als de voedselbank maar dan met kinderkleding. Die zouden daar enorm blij mee zijn, en zulke initiatieven zijn er natuurlijk wel meer.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:17 schreef Moonah het volgende:
En regel iets waar hetgeen overblijft naartoe kan. Een jaar of zes zevengeleden hebben we dit ook gedaan, en toen bleef er ondanks de verkoop nog een heule boel over. Ik weet even niet meer waar het toen naartoe is gegaan, maar dat 'moet' je wel van tevoren regelen.
Maarre, das me te verquote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef -Spring het volgende:
Als jullie allemaal je schoenen uitdoen, mag het best bij mij thuis.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef -Spring het volgende:
Ah! Dan is er iig één afnemer bij mij.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef Poppejans het volgende:
Als nou niet iedereen gaat afhaken lijkt er al wel behoorlijk animo.
*jongetjeskleding mt 50 t/m 98/104 gaat uitsorteren*
Waar is dat ongeveer?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef -Spring het volgende:
Goed zo want ik zoek nog steeds broeken in maat 98/104quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef Poppejans het volgende:
Als nou niet iedereen gaat afhaken lijkt er al wel behoorlijk animo.
*jongetjeskleding mt 50 t/m 98/104 gaat uitsorteren*
welke maat?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef livelink het volgende:
Als het in de buurt van Utrecht is heb ik wel veel interesse in koop, maar dan wel in de wat grotere maten. Dus dan moeten er wel aanbieders zijn. Zelf heb ik weinig om te verkopen.
De jongensmaat die ik zoek is 134 -140 (en voor meisjes zoek ik maat 158 -164).quote:
Dat was ook meer voor de andere geinteresseerde meelezers bedoeldquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb heel, heel, heel veel om te verkopen.
En een locatie. Hoewel die niet ontzettend centraal is.
Ik sta wel eens vaker op kledingbeurzen en maak zelf "graai bakken" van bananendozen die ik op de grond bij de tafel zet en waarin alles 1 euro p.s is en ieder gewoon alles door elkaar kan gooien. Met daarop de maten per doos.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:50 schreef Dot. het volgende:
Naast een locatie is het misschien ook slim om te denken aan kledingrekken en hangers. Dat snuffelt toch vaak wat handiger en zorgt ook voor minder rotzooi dan stapels die telkens door de war gaanEn leg je de kleren dan op maat en geslacht of op verkoper?
:-)quote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah! Dan is er iig één afnemer bij mij.
Jouw locatie is echt super!!quote:Op maandag 6 januari 2014 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee
Kan ik ook rechtstreeks bij jou doneren? Zonder eerst naar die beurs te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet de lokale omroep nietquote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef TimeJumper het volgende:
En het zou nog handiger zijn om op de plaats "delict" zelf ook nog te adverteren. Hoe meer aspirant-kopers hoe beter.
Alleen woon ik niet in Utrecht.
Of advertentie-tje in het plaatselijke advertentieblad
haha, ja dat zou kunnen, maar ik weet niet of je in de buurt woont? Anders is het zonde van de verzendkosten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan ik ook rechtstreeks bij jou doneren? Zonder eerst naar die beurs te gaan?
DHL kost me 4-5 euro geloof ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha, ja dat zou kunnen, maar ik weet niet of je in de buurt woont? Anders is het zonde van de verzendkosten.
Is goed, aardig van je!!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
DHL kost me 4-5 euro geloof ik.
En dan de doos volstouwen
Wat ga je daar eigenlijk doen?
Top! Ga ik in orde makenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is goed, aardig van je!!
In het kader van een stichting die we hadden deel ik daar de kleren uit.
Echt wel!quote:
Tf kun jij even je woonplaats aangeven zodat we kunnen afstemmen of dat idd goed te bereiken is? Kwa auto denk ik wel. Ben al een keer bij je geweest.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog niets om weg te doen, maar afnemen ben ik wel goed in!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef happyme28 het volgende:
Er zijn wel weer veel aanbieders, maar zijn er ook voldoende afnemers?
Locatie van TF is voor mij ook prima te doen.
Ik kan de OP niet meer aanpassen. Ligt dat eraan dat ik op de tablet zit? Anders zal ik een lijstje in het topic maken en een mod in oud vragen of het in de OP geplaatst kan worden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:48 schreef danic het volgende:
Tinu, lijstje maken in de OP? Aangeboden of gezocht en dan de naam erbij en betreffende maat?
Mijn aanbod mag nog even onder voorbehoudquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:59 schreef Tinuviel het volgende:
Aapieannie, super, dankje.
Ok, dan maak ik nu even het lijstje, laten we dan in de OP zetten.
Locatievoorstel van Taartjesfee
Verkopers:
Ferrari_rood onder voorbehoud van locatie: babyspullen.
Poppejans: jongetjes kleding maat 50- 98/104
Time-jumper: jongetjeskleding 56-92
Happy-me: jongetjeskleding tot maat 98 en schoenen
Tante-soesa: jongenskleertjes maat 50-104
Pvoess: meisjeskleertjes
Taartjesfee:
Meimeltje: jongenskleding tot maat 104
Tinuviel: jongenskleding maat 50-80
Kersjes:
Kopers:
Twinkle: babyspullen voor jongetje eventueel?
Chanty:
Cantare onder voorbehoud van locatie:
Time-jumper: jongensbroeken maat 98/ 104
Livelink: jongenskleding 134-140, meisjeskleding 158-164
Tante-soesa: meisjeskleertjes maat 86 & 92
Meimeltje: zomerkleding jongens maat 110-134
Tinuviel: jongenskleding: maat 86/ 92 en 116/ 122
Algemeen interesse:
Boda
Willen degene zonder specificatie dit svp nog aanvullen cq pmen aan aapieannie. Dank.
Ok.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mijn aanbod mag nog even onder voorbehoud
Jongenskleding vanaf maat 50 en alles daarboven wat ik leuk vind, maar voornamelijk kleding voor de eerste 1,5 jaar. En andere babystuff vind ik ook wel interessantquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:59 schreef Tinuviel het volgende:
Aapieannie, super, dankje.
Ok, dan maak ik nu even het lijstje, laten we dan in de OP zetten.
Locatievoorstel van Taartjesfee: te Naaldwijk
Verkopers:
Ferrari_rood onder voorbehoud van locatie: babyspullen.
Poppejans: jongetjes kleding maat 50- 98/104
Time-jumper: jongetjeskleding 56-92
Happy-me: jongetjeskleding tot maat 98 en schoenen
Tante-soesa: jongenskleertjes maat 50-104
Pvoess onder voorbehoud: meisjeskleertjes
Taartjesfee:
Meimeltje: jongenskleding tot maat 104
Tinuviel: jongenskleding maat 50-80
Danic: baby meisjeskleding maat 50- 86
Kersjes:
Kopers:
Twinkle: babyspullen voor jongetje eventueel?
Chanty:
Cantare onder voorbehoud van locatie:
Time-jumper: jongensbroeken maat 98/ 104
Livelink: jongenskleding 134-140, meisjeskleding 158-164
Tante-soesa onder voorbehoud: meisjeskleertjes maat 86 & 92
Meimeltje: zomerkleding jongens maat 110-134
Tinuviel: jongenskleding: maat 86/ 92 en 116/ 122
Dot onder voorbehoud
Algemeen interesse:
Boda
Willen degene zonder specificatie dit svp nog aanvullen cq pmen aan aapieannie. Dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |