Wat een afknapper.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godverdomme, wordt Jezus er ook weer bijgehaald
In de naam van Jezusquote:
Alleen door een erkende slachter.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef MilaNL het volgende:
Mogen ze die koeien ook slachten trouwens?
WAT?!quote:
Ja, echt een wereld van verschil inderdaaadquote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef Disana het volgende:
Wel opvallend hoeveel beter deze beelden van kwaliteit zijn dan de streams.
Haroldquote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Die Aliens op dat zwarte shirt pak geval.
Fixedquote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef beequeen het volgende:
Zun meissie zit alleen met 4 kinderen. WTF
Harroldquote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef Cynix ® het volgende:
Wie is die dikkige uit het Land van ooit?
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef Cynix ® het volgende:
Wie is die dikkige uit het Land van ooit?
Soms vraag ik me dat afquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik haat ze nu al. Dit heeft potentieel.
Dat is de goede instellingquote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik haat ze nu al. Dit heeft potentieel.
Zijn melkkoeien, dus zal weinig vlees aan zittenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen door een erkende slachter.
Helder en licht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, echt een wereld van verschil inderdaaad
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien wel iets wat ik vaker ga kijken
Vast wel.quote:
quote:
SSSSSHT SHSSSSHSHHTquote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Even CENTRAAL jongens en meiden! CENTRAAL!
Wat vinden jullie van de eerste aflevering?
Wat denken jullie? Meer of minder dan 500.000 kijkers?
CENTRAAL! CENTRAAL!
ZITTEN ALS JE PRAAT!!!! IEDEREEN ZIT, JIJ DUS OOK!!!!!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
CENTRAAL! CENTRAAL!
Ik zet in op 670.000quote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
CENTRAAL! CENTRAAL!
minder *huilt als paul*quote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
CENTRAAL! CENTRAAL!
ik ligquote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ZITTEN ALS JE PRAAT!!!! IEDEREEN ZIT, JIJ DUS OOK!!!!!
ZITTEN!! (ik neem aan dat liggen dan ook niet mag hequote:
Alsjeblieft... UTO / Streams in VLCquote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga toch niet betalen voor 24/7 stream
Meer maar niet voor lang. Dit programma wordt John de Mol zijn grootste mislukking sinds Talpa.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
CENTRAAL! CENTRAAL!
Nee waarom zou je. Is toch allemaal gratis om te maken johquote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga toch niet betalen voor 24/7 stream
Sjon is wel wat gewend qua flops. Zal-ie niet warm of koud van worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Meer maar niet voor lang. Dit programma wordt John de Mol zijn grootste mislukking sinds Talpa.
Komt dit elke dag? Denk dat 1-2x in de week wel genoeg is eigenijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef creepycookie het volgende:
Nou dat was 1 uur van mijn leven die ik niet meer terugkrijg (geef het morgen nog wel een kans).
Dan maar een half uurtje, hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Komt dit elke dag? Denk dat 1-2x in de week wel genoeg is eigenijk.
Elke dag jaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Komt dit elke dag? Denk dat 1-2x in de week wel genoeg is eigenijk.
Ik zet in op Hakimquote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is wachten op zulke tv
Oh verrek, die tweeling weer.... oeff...quote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef sjampoeh het volgende:
Andrea zag ik al in een eerder programma btw.. Oh Oh Europa met dr twinsis.. en de bijbel![]()
Zij was toch ooit naakt te zien in Vrouwenvleugel? Of heb ik het nu mis?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef sjampoeh het volgende:
Andrea zag ik al in een eerder programma btw.. Oh Oh Europa met dr twinsis.. en de bijbel![]()
Kloptquote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef sjampoeh het volgende:
Ze zat met Huub te flikflooien en wilde niet doen wat Palma -de hoofdhuishoudster- haar opdroeg.quote:
Ja dat moeten ze er voortaan echt gaan uitknippen ... elke keer dat woord centraalquote:
90% van de tijd is het alleen maar praten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef egelhond het volgende:
Ga de streams niet kijken. Half uurtje per dag is genoeg. Ik kijk morgen weer. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef snetje het volgende:
Leuke uitzending![]()
Mijn man moest 2 keer zo hard lachen ..tranen over zijn wangen ..toen hij Paul zag huilen.. hij zij "dat meen je niet.. dat is in scene gezet!" En toen hij Andrea samen zag bidden met Lindy en Paul kon ik hem helemaal van de vloer rapen
Dat was voor mij ook wel een enorm "too much" momentje.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef snetje het volgende:
Leuke uitzending![]()
Mijn man moest 2 keer zo hard lachen ..tranen over zijn wangen ..toen hij Paul zag huilen.. hij zij "dat meen je niet.. dat is in scene gezet!" En toen hij Andrea samen zag bidden met Lindy en Paul kon ik hem helemaal van de vloer rapen
Zit Huub in de productie?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Rhosyn het volgende:
1e uitzending op tv Ik zeg..goed gedaan HuubToppie..en maar 1x paar minuten reclame
Ok geweldig, kan erg leuk worden de programma's. Huub was wel de baas he van de Gouden kooi..quote:
alsof ze geen reclame-inkomsten hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee waarom zou je. Is toch allemaal gratis om te maken joh
Wat een bazen show was dat de gouden kooiquote:
Eens!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zijn al wat wrijvingen, dus potentie.
Ik zit er ook op te wachten, maar ik gok dat ze het pas na de uitzending van 23.50 online zetten.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef apacalipto het volgende:
hey mensen ik kom net thuis en heb de uitzending gemist, maar ik zie zo nergens waar ik heb terug kan kijken? weten jullie waar dit al kan?
Ik weet nog van SST dat je het al voor de herhaling terug kon kijken, daar sneden ze zichzelf wss mee in de vingers qua kijkcyfers.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Drrk het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te wachten, maar ik gok dat ze het pas na de uitzending van 23.50 online zetten.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef snetje het volgende:
Leuke uitzending![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef Paul het volgende:
Kansloos dat je het niet terug kan kijken (nog)
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
Tof gedaan met die tafel en die inleiding.
DGK was ook nog wel redelijk puur an sigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik merk gewoon nu al weer dat je de onschuld van de allereerste BB echt nooit meer terug gaat krijgen...
Qua irritatiefactor gaat het wel goed komen jaquote:
Inderdaad en Paul is wel de grootste sukkel tot nu toequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua irritatiefactor gaat het wel goed komen ja
Ja dat is jammer, allemaal te bewust van de camera, helaas niet te voorkomenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik merk gewoon nu al weer dat je de onschuld van de allereerste BB echt nooit meer terug gaat krijgen...
Verrek ja... en dan heb je 5000 aanmeldingen en kies je iemand die al een keer op tv is geweestquote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef sjampoeh het volgende:
Die relatief beperkte voorraad qua spullen zijn ze heus wel binnen een paar maanden doorheen hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een farce dit.
Utopia zou een beschaving moeten wordej die compleet vanaf de grond zou moeten worden opgebouwd en zonder enige luxe, zo werd vooraf verteld.
Vervolgens mogen ze thuis hun halve huis leegtrekken en hebben ze shampoo, nagellak, en ik zag iemand al een halve stoppenkast meenemen.
Oh oh Europa, en ook een rol(letje?) in Vrouwenvleugel lang gelee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nu pas gekeken (opgenomen) maargoed.
Ik wil het nog wel even aankijken, niets heel goeds of slechts, maar die Andrea zat al eens in een ander programma. Ik weet niet of het al genoemd is (topics niet gevolgd) en ik weet ook niet meer hoe het heet, maar het was dat ze met een hele bus op reis gingen (RTL5 programma) en dat er steeds per week een koppel naar huis moest en er een nieuw koppel bij kwam.
Een van die meiden die er in zat leek precies op Plien van Bianca (of andersom, ik hou ze nooit uit elkaar).
Daar zat die Andrea in met haar zus en haar jezus-gedoe. Die mag als eerste naar huis.
Die aanstellerige man moet leren relativeren of lekker thuis blijven met zijn "meissie".
Wordt geloof ik om het uur herhaaldquote:Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef Paul het volgende:
Kansloos dat je het niet terug kan kijken (nog)
Steeds heel onopvallend die Honda-logo's in beeld en de typenummers. Zo Amerikaansquote:Op maandag 6 januari 2014 21:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
alsof ze geen reclame-inkomsten hebben
Ohja, dat was het. Wat een slecht programma was dat met al die typjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh oh Europa, en ook een rol(letje?) in Vrouwenvleugel lang gelee.
Opnemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wordt geloof ik om het uur herhaald![]()
En waarom neem je het niet gewoon op?
Terugkijken is ook gewoon HD en ook gratis?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem alles op in HD, dus ik kan alles terugkijken in HD
Wanneer ik wil, altijd gratis.
Opnemen bij UPC Ziggo via DVR gok ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Terugkijken is ook gewoon HD en ook gratis?
Ja maar wel 1 die zich als enigste aan de regels probeert te houden.. "Mam! Ik mag niks zeggen, ik moet alles zelf inpakken!! Jij mag niks doen en ik heb maar een kwartier!" en dan die Ruud... "Jow! Hier is mijn koffer, ik heb een kwartier om hem in te pakken...gooien jullie hem ff vol? Gaat ik ff schijten"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Billy vind ik nu al een goor mokkel
Lijkt me niet dat dat HD isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Terugkijken is ook gewoon HD en ook gratis?
Ik neem inderdaad de tv op in HD via een PVR en kijk dus ook digitaal in HD terug, altijd beter dan gemist-sites.quote:
Wil jij dat we je nu gaan aanraken met je HD dit en HD dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben op tv genoemdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wil jij dat we je nu gaan aanraken met je HD dit en HD dat.
Ik neem alles analoog op en kan dus alles analoog terugkijken.![]()
Wil je mij nu aanraken?
Waarom gratis?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik beodel dat ik niet 99ct per aflevering moet betalen (zoals bij RTL) als je zoiets na x-dagen wil terug zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom gratis?
Betaal je niets voor je Ziggo- of UPC-abonnementje? En niets voor elektriciteit? Of slijtage van je DVR? Of uren om tussen al die bagger te zoeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |