het gaat er om wie het probleem aanstichtquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat het probleem maar. Wat is het probleem eigenlijk?
Niet dat ik dit niet vermakelijk vind overigens.
Al sla je me dood. Als ik het ergens niet leuk vind blijf ik weg, simpel. Of als ik even kwaad benquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik zag van die spaanse sloffen met panterprint liggen bij de kruidvat, maar ik vond ze nogal vrouwelijk aandoen. Ik heb daarom ook bij de zeeman een paar bruine opa sloffen gekocht.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke had jij nou gekocht? Toch wel pantersloffen he
Ja dat kan ik toch nooit weten, ik kan jullie DM's niet lezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, onzin. Ik heb tov Stevenmac al maanden geleden geopperd dat hij dicht moest, toen ging hij ook voor de 1ste keer dicht voor 5 minuten ofzo.
De rel kwam pas toen ik hem voor de 2e keer dichtmieterde.
Die SC is saaiquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker in Utopia blijven. Een jaar lang.
Is er een probleem? Beetje getroll heen en weer lijkt mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een Fopje twee die rens. Vieze relschopper.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het gaat er om wie het probleem aansticht
en dat is rens
Oké, goed zoquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt weer een pageturner over Northern nationalism voor en tijdens de Civil War in de United States of America.
Ik word een beetje moe van dat gejank over wel of niet open.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, onzin. Ik heb tov Stevenmac al maanden geleden geopperd dat hij dicht moest, toen ging hij ook voor de 1ste keer dicht voor 5 minuten ofzo.
De rel kwam pas toen ik hem voor de 2e keer dichtmieterde.
Tja of je lijkt op een vrouw of op een opa, het is maar wat je wilquote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik zag van die spaanse sloffen met panterprint liggen bij de kruidvat, maar ik vond ze nogal vrouwelijk aandoen. Ik heb daarom ook bij de zeeman een paar bruine opa sloffen gekocht.
Het was ook openbaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch nooit weten, ik kan jullie DM's niet lezen.
dat was ook een vreemde eend in de bijt inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een Fopje twee die rens. Vieze relschopper.
Fopje
Er wordt gedaan alsof ik zomaar ben overgelopen, terwijl ik al steeds minder hier ging posten. Beetje nutteloze ophef. Alsof iedereen nu tegen elkaar moet zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is er een probleem? Beetje getroll heen en weer lijkt mij.
Maar ik weet er te weinig van, zie het pas sinds vandaag.
Oquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was ook openbaar.
Excuses aanvaard.
quote:
Nee, jij vindt het supervermakelijk, want JIJ geeft er HELEMAAL NIKS OM!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is xachet niet dik hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de foto's van xachet nu Rens beweert dat ze een dik vies vadsig wijf is.
madame_paon
Als je uit Oss komt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof ik zomaar ben overgelopen, terwijl ik al steeds minder hier ging posten. Beetje nutteloze ophef. Alsof iedereen nu tegen elkaar moet zijn.
Ik ben tegen. Sowieso. SP stemmer ook. Dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof ik zomaar ben overgelopen, terwijl ik al steeds minder hier ging posten. Beetje nutteloze ophef. Alsof iedereen nu tegen elkaar moet zijn.
Achjoh. Lekker in GC posten joh. Niks mis mee man. Ja toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |