SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wuut.. als in werkt nu even niet of ze kappen met samenwerken?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
Strava doet 't niet meer met instagram. Geen kekke foto's meer dus
Doet 't al een tijdje niet bij mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef muzas het volgende:
[..]
wuut.. als in werkt nu even niet of ze kappen met samenwerken?
Vind ik wel, vooral op lange ritten met veel klimmen en warmte.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
Is dat nou echt fijner? Zo een kwak zalf in je broek? Nog nooit mee gereden, maar lijkt me ook 3x niets..
Mooi, doe ik nooitquote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef jsprbcn het volgende:
vooral op lange ritten met veel klimmen en warmte.
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Tommeke het volgende:
Ik doe bij lange ritten als het warm of met klimmen ook altijd van die Assos crème op m'n zeem.
Heb ook een paar broeken die wat ouder zijn waar de zeem niet meer super van is maar die ik gebruik voor crossen. Daar smeer ik dan ook ff wat van die crème op. Toch iets fijner.
Voorkomt irritatie's en is bactierdoden had ik vanmiddag gelezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?
Je moet het ook goed in je hol masseren, heerlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef the_critic het volgende:
Gewoon je broek op tijd wassen is ook bacterien dodend..Heb nooit last gehad van derde bal oid. (En voordat Patroon bijdehand komt doen... Ook niet toen ik nog wedstrijden reed en meer km;s maakte
)
Vraag me af of je door zo een vieze kleffe kwak zalf in je broek werkelijk lekkerder in het zadel zit. Als ik er nu aan denk, lijkt het me echt verschrikkelijk bah gevoel
Zo, dat was een half glas cola over m'n aaipet. En waarom moet ik dan toch aan die keeper van Duh Haag denken.....quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet het ook goed in je hol masseren, heerlijk.
Gaat frictie tegen. Soms is dat wel chill, als je irritatie op je ballen of je perineum of liezen hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?
Hmmm, net zo iets als smeer op je ketting. Kan je dan ook de squirtlube erop spuiten? Krijg je een mooi waxlaagje van, lekkere zachte billetjes dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gaat frictie tegen. Soms is dat wel chill, als je irritatie op je ballen of je perineum of liezen hebt.
Ik krijg die Assos shit gratis, anders zou ik het niet koken.
Ga ik morgen proberenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmmm, net zo iets als smeer op je ketting. Kan je dan ook de squirtlube erop spuiten? Krijg je een mooi waxlaagje van, lekkere zachte billetjes dus.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo, dat was een half glas cola over m'n aaipet. En waarom moet ik dan toch aan die keeper van Duh Haag denken.....
Lijkt mij gezellig! Utrecht is voor mij nog wel te doen met de trein.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:01 schreef Gripper het volgende:
OK, ik heb weer een wild plan, wie doet er mee.
Volgend weekend, van 17-19 januari is de velofollies beurs in Kortrijk (België)
http://racefietsblog.nl/f(...)eer-met-velofollies/
Op zaterdag is daar vlakbij de Kasteelcross in Zonnebeke: da's maar een kwartiertje rijden van Kortrijk.
http://users.skynet.be/fa078194/tickets.htm
Dus: beursbezoekje + 's middags cross kijken + bierdrinken?
t is natuurlijk wel een pokke eind weg, bijna in Frankrijk. Maar ik rij gratis (max 5 man). Moeten we alleen wel ergens in Rotterdam/Utrecht/Breda afspreken ofzo, in ieder geval op de route naar Antwerpen.
Dan kunnen we (als Kano en C_F ook mee willen) het beste afspreken in Rotjeknor toch?quote:
Jij zit vol goede ideeën vandaag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan kunnen we (als Kano en C_F ook mee willen) het beste afspreken in Rotjeknor toch?
Sluit me hier compleet bij aan. Ook niet onbelangrijk: de Progetto X2 lijkt veel duurzamer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Patroon het volgende:
Ik heb zowel Kiss3 en Progretto X2. Ondanks dat Kiss3 een prima zeem is, vind ik Progretto X2 toch een klasse beter. Dat zeem is een beetje vergelijkbaar met het golfbal zeem van Assos en het D3 zeem van Bioracer.
Vooral bij ritten van +4 en meerdere dagen achter elkaar fietsen zal je het verschil tussen Kiss3 en X2 gaan merken. De extra 25 euro die ik bij Tommeke moest afrekenen was het voor mij meer dan waard.
Ik had een keer in de zomer wat rode schuurplekken en trok daarna die Craft broek aan, man wat een pijn..het leek wel of ik op schuurpapier zat. Die broek heb ik misschien 3x aan gehad en ligt verder wat te verpieteren in de kast, best zonde. Het zeem is opzich wel prima, maar schuift altijd naar voren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef the_critic het volgende:
Ik rijd ook met beide.. merk wel verschil inderdaad maar vind de kiss3 al prima. Ben ook niet iemand die snel problemen heeft met zitvlak. Als de prijzen beetje bij elkaar liggen dan zeker voor P2 gaan, heb je erg tere billetjes.. ook dan is het het geld waard. Zeker een beter zeem dan bijv in goedkope Craft Team trek broek, die hele forum hier heeft. Dan merk je het wel..
Ben geloof ik geen typische wielrenner. Laatst nog met mij pa over... die merkt als zadel halve cm verkeerd staat (had een schadegeval met zijn atb, kreeg nieuw frame en heeft zelf alles overgebouwd van ene naar andere frame. merkte meteen dat er iets niet klopte). Als ik zelf min fietszadel 2cm lager zet, dan nog is dat niet meteen rugpijntjes, anders zitten etc..
Op internet/ webshops lees ik juist overal dat je bij de meeste Castelli kleding een maat groter moet bestellen. Ben nog op zoek naar een goede fietsbroek voor in de winter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik had een keer in de zomer wat rode schuurplekken en trok daarna die Craft broek aan, man wat een pijn..het leek wel of ik op schuurpapier zat. Die broek heb ik misschien 3x aan gehad en ligt verder wat te verpieteren in de kast, best zonde. Het zeem is opzich wel prima, maar schuift altijd naar voren. Die schuurplekken waren trouwens ontstaan door een te groot clubbroekje met matig zeem. Dus niet alleen het zeem is belangrijk maar ook de goede maat en pasvorm, vooral niet te groot kopen! Toen ik daarna het Kiss3 zeem had, ging het gelijk al een stuk beter en stopte de irritatie. Kiss3 is ook zeker een goed zeem.
Mijn vriendin had altijd last van haar lipjesmet die Craft broek. Sinds ze een dames Castelli heeft (bij Tommeke) heeft ze nergens meer last van
mwah dat zou best kunnen, volgens mij heb ik nu M van castelli terwijl ik met andere kleding S heb. Maar ik zou geen broek online kopen, of gewoon meerdere kopen en de goede houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op internet/ webshops lees ik juist overal dat je bij de meeste Castelli kleding een maat groter moet bestellen. Ben nog op zoek naar een goede fietsbroek voor in de winter.
Dat lijkt me sowieso. En wat natuurlijk ook meeweegt is dat ik bij lange na niet zoveel op de fiets zitquote:
Het zit wel veel lekkerder, een lange met zeem ipv een lange zonder en een korte broek eronder.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
mwah dat zou best kunnen, volgens mij heb ik nu M van castelli terwijl ik met andere kleding S heb. Maar ik zou geen broek online kopen, of gewoon meerdere kopen en de goede houden.
Qua broek adviseer ik een zeemloze langebroek, die je over de koersbroek kan trekken, is warmer in de winter en zeem blijft beter zitten. Daarnaast zijn goede lange broeken met zeem niet te betalen.
Oke, ik heb zelf niet zulke goede ervaring met een lange broek met kiss3 zeem. Elke keer als ik ga staan trekt het zeem naar beneden, misschien is de maat ook niet helemaal goed. Ik vind die dubbele laag om de bovenbenen wel fijn. Maar misschien denk ik daar anders over als ik een goed zittende langebroek heb met zeem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het zit wel veel lekkerder, een lange met zeem ipv een lange zonder en een korte broek eronder.
passenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:59 schreef LethalP het volgende:
Toen ik de castelli maattabel eens bekeek blijkt dat ik een L qua heupomvang nodig heb maar een XXXXXXXXXXXXXXXXXL qua bbl. die niet bestaat.
Vallen de pijpen van deze broeken lang of kort uit?
T is stretch stof, dat blijft wel zitten en past zich ook wel aan aan jouw BBL. Ga je voor een lange of korte koersbroek?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:59 schreef LethalP het volgende:
Toen ik de castelli maattabel eens bekeek blijkt dat ik een L qua heupomvang nodig heb maar een XXXXXXXXXXXXXXXXXL qua bbl. die niet bestaat.
Vallen de pijpen van deze broeken lang of kort uit?
Bij Cyclewear is de velocissimo ¤90. Wou gaan voor de korte broek. Maar het moet natuurlijk niet lijken alsof ik een boxershort aanheb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:00 schreef Gripper het volgende:
T is stretch stof, dat blijft wel zitten en past zich ook wel aan aan jouw BBL. Ga je voor een lange of korte koersbroek?
Kan je mij dan vanaf Utrecht meenemen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan kunnen we (als Kano en C_F ook mee willen) het beste afspreken in Rotjeknor toch?
Mwah, 140 euro dacht ik. Vind ik een prima prijs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
mwah dat zou best kunnen, volgens mij heb ik nu M van castelli terwijl ik met andere kleding S heb. Maar ik zou geen broek online kopen, of gewoon meerdere kopen en de goede houden.
Qua broek adviseer ik een zeemloze langebroek, die je over de koersbroek kan trekken, is warmer in de winter en zeem blijft beter zitten. Daarnaast zijn goede lange broeken met zeem niet te betalen.
Ik zag veelal 200+quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, 140 euro dacht ik. Vind ik een prima prijs.
Ja joh, jij kunt in deze tijd toch niet verder dan een half uur reizen van huis zijn? Dit is bijna 5 uur bij Almelo vandaan, in die tijd is Nicole al bevallen zonder jou erbij...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef Oksel het volgende:
En Grip, leuk plan, maar uhm, baby zal er dan wel zijn. Mag ik hopen. En nog net te jong om mee te gaan naar een cross
Ik vind al die lagen over elkaar irritant, en die stretchband op je bovenbenen ook. Maar daar zal jij misschien wat minder last van hebben met die dunne benen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke, ik heb zelf niet zulke goede ervaring met een lange broek met kiss3 zeem. Elke keer als ik ga staan trekt het zeem naar beneden, misschien is de maat ook niet helemaal goed. Ik vind die dubbele laag om de bovenbenen wel fijn. Maar misschien denk ik daar anders over als ik een goed zittende langebroek heb met zeem.
Ja de pijpen komen tot onder de kuiten, net iets langer dan een 3kwart broek, dus die trek ik dan wat naar beneden, geen porum en daarom ligt ie in mijn kast. Eigenlijk ideaal voor het voorjaar met 15+ maar dan is de gevoerde broek weer te warm.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind al die lagen over elkaar irritant, en die stretchband op je bovenbenen ook. Maar daar zal jij misschien wat minder last van hebben met die dunne benen.
Als de zeem naar benee trekt zijn dan de pijpen niet tekort? Zie je vaak bij Italiaanse snit, die mannen hebben ook allemaal korte beentjes.
Zit er bij die broek dan een soort windstopper over de bovenbenen/buik? Dat mistte ik bij mijn langebroek, erg koud rond de billen. Dus gaf ik liever de voorkeur aan kortebroek onder langebroek ivm de koude wind.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef MarcoD het volgende:
Als je veel in de winter rijdt is zo'n castelli Sorpasso echt veel lekkerder dan een korte broek met een lange zeemloze broek erover. Nog geen moment spijt gehad dat ik er eentje heb gekocht.
Volgens mij niet. Heb wel nog zo af en toe koude billen, maar dat komt vooral door de harde, koude wind in combi met regen. Dan is er niets wat helpt denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zit er bij die broek dan een soort windstopper over de bovenbenen/buik? Dat mistte ik bij mijn langebroek, erg koud rond de billen. Dus gaf ik liever de voorkeur aan kortebroek onder langebroek ivm de koude wind.
Nou, die castelli broeken die wij vorig jaar allebei gekocht hebben zijn toch ook goed lang? ik heb lange poten, en toch zitten de grippertjes aan de pijpen mooi om mn enkels, die zijn denk ik van silicone en goed plakkerig, en houden zowel goed op sokken als op je blote huid (en zeker in de winter op harige poten, nog betere gripquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind al die lagen over elkaar irritant, en die stretchband op je bovenbenen ook. Maar daar zal jij misschien wat minder last van hebben met die dunne benen.
Als de zeem naar benee trekt zijn dan de pijpen niet tekort? Zie je vaak bij Italiaanse snit, die mannen hebben ook allemaal korte beentjes.
Ja ik heb of te kleine maat of bagger kwaliteit, kostte ook niets die langebroek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, die castelli broeken die wij vorig jaar allebei gekocht hebben zijn toch ook goed lang? ik heb lange poten, en toch zitten de grippertjes aan de pijpen mooi om mn enkels, die zijn denk ik van silicone en goed plakkerig, en houden zowel goed op sokken als op je blote huid (en zeker in de winter op harige poten, nog betere grip). Trekt niet naar beneden in het kruis ook.
dat is niet om een ruimere broek te hebben... dat is omdat Castelli gewoon wat kleiner valt. Dus maatje groter kopen, en dan zit ie zoals ie normaal zou zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op internet/ webshops lees ik juist overal dat je bij de meeste Castelli kleding een maat groter moet bestellen. Ben nog op zoek naar een goede fietsbroek voor in de winter.
Hij is er ook met windstopper, die heb ik niet maar heb het er echt nog niet koud in gehad, ook niet toen ik rond het vriespunt in de ardennen fietste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zit er bij die broek dan een soort windstopper over de bovenbenen/buik? Dat mistte ik bij mijn langebroek, erg koud rond de billen. Dus gaf ik liever de voorkeur aan kortebroek onder langebroek ivm de koude wind.
Schoenen bij een cross? Kaplaarzen zijn beter. In een enkel geval moet je zelfs overstappen op lieslaarzen of een waadbroekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
Bij die cross is het zeker 1 grote baggerzooi? Neem ik ff mijn werkschoenen mee, dan blijven mij van liertjes gewoon netjes
Dat zal toch ook wel weer meevallen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Schoenen bij een cross? Kaplaarzen zijn beter. In een enkel geval moet je zelfs overstappen op lieslaarzen of een waadbroek.
kaas, als jij nou je rode lakschoenen aandoet, doe ik deze aan!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Schoenen bij een cross? Kaplaarzen zijn beter. In een enkel geval moet je zelfs overstappen op lieslaarzen of een waadbroek.
Ik snap er ook werkelijk niks van waarom jou nu beweert dat wielrennen of wielrenners niet mannelijk zijn. Verwar Übercool, strak en gesoigneerd niet met gaylord-divagedrag!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef muzas het volgende:
Ik vraag me toch af waar die vooroordelen vandaan komen...
Ik bedoel, in met geschoren benen elkaars anale periferie besmeren met vaseline en onderwijl elkanders strakke lycra pakje bejubelen hoe goed ie matched met de kleuren van de fiets.
Heel mannelijk.
Ja ik heb nog wel een vraag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
En daarom zijn wielrenners cool.
Dit was mijn spreekbeurt, heeft iemand nog vragen?
Check. Idem hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ongeschoren, triple, niet matchende arm en beenstrukken, bel, fietstas, zwart stuurlint. Nog meer wat er mis is?
Windkracht 6 langs de kust doe je ook niet op 52/11... Ja als je m in je rug hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar wel mogelijkheden om flink wat hoogtemeters te maken.
Dat +quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ongeschoren, triple, niet matchende arm en beenstrukken, bel, fietstas, zwart stuurlint. Nog meer wat er mis is?
Op die krijtheuveltjes haha! Die zijn net zo hoog als de Maasbruggen hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar wel mogelijkheden om flink wat hoogtemeters te maken.
Ik ook nog steeds. En die feestdagen hebben niet geholpen. Leuke is wel dat het dan niet uitmaakt hoe je er bij fietst... Want goed is het toch nooit. Ben je compleet gesoigneerd dan ben je een 'wannabe prof met bierbuik' of zoiets... En zo niet dan krijg je wel opmerkingen over je zadeltasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En verder ben ik natuurlijk ook te dik voor een serieuze fietser.
Hoezo, de Ardennen tellen niet meer mee?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Op die krijtheuveltjes haha! Die zijn net zo hoog als de Maasbruggen hier.
Buzz bezoekt geen crossen in Vlaanderen, als het even kan. Maar zondag naar Gieten in over twee weken naar Nommay. En fluimen, zand gooien en shirtjes trekken, heb ik me nog nooit aan bezondigd hoor. Sport is sport, maar wel zo leuk als de slimste wint.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:38 schreef Gripper het volgende:
Wil Buzz trouwens niet mee? Lekker de hele ochtend kwijlen bij de BMC stand, en dan 's middags al die opgehoopte speekselproductie concentreren in één mooie groene fluim op de mouw van Nys!
Ik ga zondag misschien ook wel naar Gieten. Als ik iemand met BMC petje zie rondlopen roep ik wel ff heel hard 'HEEEEEE BUZZZZ!' ok?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Buzz bezoekt geen crossen in Vlaanderen, als het even kan. Maar zondag naar Gieten in over twee weken naar Nommay. En fluimen, zand gooien en shirtjes trekken, heb ik me nog nooit aan bezondigd hoor. Sport is sport, maar wel zo leuk als de slimste wint.
Jezus quinoa, kut hipsterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:48 schreef Tommeke het volgende:
Goeie spreekbeurt Grip
Gvd. Heb vandaag iets meer dan 3 uur gefietst. Als experiment op een bakje quinoa, 5 knäckebrödjes en een banaan. Slecht plan
Morgen weer boterhammen met pindakaas
Suurtas, baard, ATB helm, licht op de fiets, spatbordenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mtb'ers kunnen zich iets meer vrijheden permitteren: freeriders, endurorijders en downhillers mogen nog wel eens zo'n stoere baggy broek (stiekum wel met ingebouwde zeem) pothelmpje en allerhande stoere stickers op de helm. Ach, en als je dan toch al als een stoere motherfucker erbij loopt, dan mag een baard en harige poten ook best. Als je maar wel keihard rijdt, na een val gewoon weer opstaat en niet alleen maar de lifestyle aanhangt, anders ben je geen snars beter dan de eerste de beste hipster.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik heb nog wel een vraag.
Hoe zit het met mountainbikers?
Oké het is mij nu helemaal duidelijk, ik geef je een 8,5quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mtb'ers kunnen zich iets meer vrijheden permitteren: freeriders, endurorijders en downhillers mogen nog wel eens zo'n stoere baggy broek (stiekum wel met ingebouwde zeem) pothelmpje en allerhande stoere stickers op de helm. Ach, en als je dan toch al als een stoere motherfucker erbij loopt, dan mag een baard en harige poten ook best. Als je maar wel keihard rijdt, na een val gewoon weer opstaat en niet alleen maar de lifestyle aanhangt, anders ben je geen snars beter dan de eerste de beste hipster.
Voor XC rijders (en zeker als je ook wel eens wedstrijden rijdt) geldt precies hetzelfde als voor serieuze wielrenners: strak pakje, soigneren, gladde benen, etc. Dat zijn ook gewoon serieuze atleten, geen pret-bosfietsers![]()
Die luie papzakken hier die trots zijn op de grootte van hun zadeltas of op hoe fantastisch hun stuurlint in flarden erbij hangt zouden zich diep moeten schamen natuurlijk. Maar daarover opscheppen is gewoon onzekerheid.
Mag ik je aan een zekere zondag in maart 2013 herinneren?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Gripper het volgende:
Die luie papzakken hier die trots zijn op de grootte van hun zadeltas of op hoe fantastisch hun stuurlint in flarden erbij hangt zouden zich diep moeten schamen natuurlijk. Maar daarover opscheppen is gewoon onzekerheid.
Toen m'n stuurlintje er strak en fris opzat en met een compact klein rugzakje om geen zadeltas te hoeven monteren bedoel je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mag ik je aan een zekere zondag in maart 2013 herinneren?
Mwah, 2 uur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja joh, jij kunt in deze tijd toch niet verder dan een half uur reizen van huis zijn? Dit is bijna 5 uur bij Almelo vandaan, in die tijd is Nicole al bevallen zonder jou erbij...
Stuurtas en spatborden mis ik nog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Suurtas, baard, ATB helm, licht op de fiets, spatborden
Dat kon in Gieten aan de Nijslootsweg. Maar nu is het in Gasselte aan 't Hemelriek. Geen idee dus, maar ik zou maar een tientje meenemen voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
Voor Gieten moest je toch ergens door de bosjes om de entree te ontwijken?
Ik draag geen petjes want ik hoef geen beginnende of ernstige kaalheid te camoufleren door er een tondeuse overheen te halen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ga zondag misschien ook wel naar Gieten. Als ik iemand met BMC petje zie rondlopen roep ik wel ff heel hard 'HEEEEEE BUZZZZ!' ok?
Daar is genoeg bos, maar ik zie nog wel even of ik ga kijken, cross trekt mij niet heel erg, ga er in ieder geval geen 10 euro voor betalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat kon in Gieten aan de Nijslootsweg. Maar nu is het in Gasselte aan 't Hemelriek. Geen idee dus, maar ik zou maar een tientje meenemen voor de zekerheid.
Mooi ding!quote:
Een Blanco look-a-like, maar wel heel mooi!quote:
Toen je zonder de benodigde stempels op je kaart terugkwamquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Toen m'n stuurlintje er strak en fris opzat en met een compact klein rugzakje om geen zadeltas te hoeven monteren bedoel je?
Omgekeerd geredenneerd, ben ik dus nu met m'n baard en harige poten nu een stoere motherfucker? ik ben wel weer afgevallen deze kerst, want ik was in Moskou, en heb me dus helemaal te barsten gelopen daar vanwege nogal grote stad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Gripper het volgende:
als je dan toch al als een stoere motherfucker erbij loopt, dan mag een baard en harige poten ook best.
Nee, ik heb gewoon nog nooit een stuurlintje gewikkeld. maar ik ga het deze lente proberen, doe ik zo'n mooi retro Brooks leren lintjequote:Die luie papzakken hier die trots zijn op de grootte van hun zadeltas of op hoe fantastisch hun stuurlint in flarden erbij hangt zouden zich diep moeten schamen natuurlijk. Maar daarover opscheppen is gewoon onzekerheid.
Wisselen naar wat? Wat heb je voor cassette nu dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:15 schreef muzas het volgende:
Ja voor mij wel. Zodra het niet windstil is heb ik de 30 voor nodig. Ga een kijken of ik mn cassette en kettingbladen kan wisselen.
Letterlijk wisselen. 50 achter en 11 voor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wisselen naar wat? Wat heb je voor cassette nu dan?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Letterlijk wisselen. 50 achter en 11 voor.
Oh, ze zullen er wel een oplossing voor vinden, maar tot die tijd hebben we hier overal emmers en koffiekopjes staanquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
maw, een slechte staalconstructie? Klinkt alsof er te weinig windverbanden zijn of dat die niet goed gemonteerd zitten?
Laat er eens een ander bedrijf/aannemer naar kijken?
Tja, da's lullig ontdekken achteraf. Tijdens die 2 stormen van de afgelopen weken kraakte het ook allemaal flink. "Da's nieuwigheid, het moet zich even zetten" denk je dan. Totdat het 2 dagen na de storm begint te druppelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef kanovinnie het volgende:
12x70 is toch niet zo'n hele gekke maat? Ik heb grotere gebouwen gezien. En die lekte nietDenk dat de aannemer wat te zuinig is geweest met het staal.
Heeft de aannemer de staalconstructie al nagelopen om te kijken of alles vast zit?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja, da's lullig ontdekken achteraf. Tijdens die 2 stormen van de afgelopen weken kraakte het ook allemaal flink. "Da's nieuwigheid, het moet zich even zetten" denk je dan. Totdat het 2 dagen na de storm begint te druppelen.
Nou ja, we gaan het wel zien
Niks om je voor te schamen of teleurgesteld te voelen. Je gaat volgens mij hartstikke lekker. Misschien nog een uurtje per ritje erbij en moet je kijken hoeveel makkelijker het in het voorjaar gaat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog een uurtje erbij? Dit ritje kwam ik op mn tandvlees thuis. Had geen 3 minuten meer bij gekund. Duurritjes moet die wind echt minderen, anders is D1 schier onmogelijk. Ik heb hele stukken op de 30/19 gereden. En niet in D1.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef keesfietst het volgende:
Misschien nog een uurtje per ritje erbij en moet je kijken hoeveel makkelijker het in het voorjaar gaat.
In Nederland groet ik niet. In het buitenland wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:23 schreef Gesloten het volgende:
Wat mij trouwens opvalt tijdens het fietsen is dat de meeste mannen elkaar groeten, helemaal nu in januari. Ik ben echter nog nooit teruggegroet door een vrouw. Wat is jullie ervaring met het groeten van andere wielrenners?
Anders weer eens afspreken met iemand uit Noord-Holland zodat je ook ff lekker uit de wind kan rijden ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Nog een uurtje erbij? Dit ritje kwam ik op mn tandvlees thuis. Had geen 3 minuten meer bij gekund. Duurritjes moet die wind echt minderen, anders is D1 schier onmogelijk. Ik heb hele stukken op de 30/19 gereden. En niet in D1.
Haaaiquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:43 schreef muzas het volgende:
Lekkere wijven wel natuurlijk.
Maar die hoeven niet perse op een racefiets te zitten dan.
Gewoon schreeuwen
Durf ik helemaal niet joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Doen ze. Ik heb wel eens stukken in een landrover defender gereden. Die zwaaien ook naar elkaar. Net buschauffeurs.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:30 schreef Patroon het volgende:
Zou wat zijn als automobilisten daar ook mee beginnen
Dat is niet zo gek met die wind van gister. Dan schakel ik ook erg licht en zit hoog D1/laag D2. Het is wel te vergelijken met klimmen. De meeste renners fietsen met een veel te hoge hartslag en te laag cadans tegen de wind in. Zorgen dat je ong 90RPM blijft trappen en als dat nou op de 30x19 is maakt niets uit. Jij fietst met goede hartslag en trapfrequentie, dat is het enige wat telt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Nog een uurtje erbij? Dit ritje kwam ik op mn tandvlees thuis. Had geen 3 minuten meer bij gekund. Duurritjes moet die wind echt minderen, anders is D1 schier onmogelijk. Ik heb hele stukken op de 30/19 gereden. En niet in D1.
OK, dan is de auto vol. Kaas, kano, ikzelf, jij, en wellicht Tommeke nog.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@Gripper, 18 januarie? Ik mag van moeders dan het huis uit, dus ik wil mee
wat een prutserquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:27 schreef keesfietst het volgende:
Ik doe deze altijd na en dat ziet er netjes uit al zeg ik het zelf (vergeet ook altijd welke richting je moet wikkelen):
Een stuur heeft 2 kanten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:32 schreef Patroon het volgende:
Je moet naar je frame wikkelen. Dus vanuit zadel gezien met klok mee.
Is ook fotosjop, ik heb in werkelijkheid een celeste bianchi met soraquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:46 schreef muzas het volgende:
Die spacers lijken wel gefotoshopped trouwens.
Thnx. Maar ik bedoelde niet waar je begint en eindigt... Maar meer echt de wikkelrichting. Of je, als je met je neus loodrecht op de stuurbocht kijkt het lint van je af (bovenlangs) of naar je toe wikkelt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:53 schreef dop het volgende:
voordeel van binnen naar buiten is dat je het einde makkelijk wegstopt bij de stuur doppen
nadeel is dat het makkelijker schuift en afstroopt.
vandaar dus buiten naar binnen, nadeel daar aan is dus plakbandjes tapejes en lijm
Draai je je lint toch gewoon om?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:57 schreef dop het volgende:
volgens mij word dat door de plakrand bepaald ?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:00 schreef muzas het volgende:
Dit dus... (gezien alsof je op het zadel zit. )en het tapeje kun je draaien zodat de plakrand natuurlijk altijd op het stuur komt)
[ afbeelding ]
lijkt me correct, als je onder in de beugels aan je stuurt trekt , trek je het lintje op deze manier strakker en komt het dus niet makkelijk los, anders om zal dat ook wel loslopen maar zou het makkelijker los kunnenquote:
Ik ben diep teleurgesteld in je Patroonquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:17 schreef Patroon het volgende:
De Time RXS First zijn onder garantie vervangen voor nieuwe en naar mij onderweg. Dit alles in 2 weken afgehandeld. Dikke pluim voor Futurumshop!
Eens al weet ik nog niet precies waaromquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben diep teleurgesteld in je Patroon
Sorry Kanovinnie, ik kan het begrijpen dat je het leuk vindt om mij te ontmoetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben diep teleurgesteld in je Patroon
Ik denk, eindelijk DE Patroon ontmoeten, gaat dat hele feest niet door![]()
Ga je dan halverwege kamperen bij dat monument van Dudok?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
Dan kom ik maar een keer naar Fryslan toe. Een soort van kruistocht over de afsluitdijk.
Ja zo bedoelde ik het ook, niet wat doppie zei. Als je zelluf op de fiets zit dus links linksom en rechts rechtsom.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:00 schreef muzas het volgende:
Dit dus... (gezien alsof je op het zadel zit. )en het tapeje kun je draaien zodat de plakrand natuurlijk altijd op het stuur komt)
[ afbeelding ]
Ik heb een autoquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ga je dan halverwege kamperen bij dat monument van Dudok?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef Patroon het volgende:
Ik organiseer in feb/maart op een zondag een tocht van 120km door het mooiste gedeelte van Fryslân. Er komen zo'n 30 renners, waaronder Gripper, Oksel en Tommeke. Misschien wil je ook mee Kano? Het is een duurrit en zeker geen wedstrijd. Samen uit, samen thuis staat voorop omdat veel er niet bekend zijn.
Kaasplankje ook wat voor jou?
Yankee?
Datum is nog niet bekend en afhankelijk van het weer.
Zou tof zijn als je komtquote:
Ik vind het wel een cool plan maar weet niet of ik tijd heb. Ik beslis wel tzt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef Patroon het volgende:
Ik organiseer in feb/maart op een zondag een tocht van 120km door het mooiste gedeelte van Fryslân. Er komen zo'n 30 renners, waaronder Gripper, Oksel en Tommeke. Misschien wil je ook mee Kano? Het is een duurrit en zeker geen wedstrijd. Samen uit, samen thuis staat voorop omdat veel er niet bekend zijn.
Yankee?
Is goed, en dan kan je de volgende dag met Gripper terugrijden misschien!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een cool plan maar weet niet of ik tijd heb. Ik beslis wel tzt.
Kan ik evt. blijven pitten?
Ik overweeg dan zaterdag op de fiets naar Leeuwarden te rijden, das +200km vanaf Rotterdam over 020 en de afsluitdijk. Met ZW 6 ben je er dan zo.
Ik heb wel slaapspullen en een gangster spijkerbroek voor hem.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
En terug? En je slaapspullen enzo?
Ja, z'n flanellen pyamaatje en geitenwollen sokken en knuffelbeertje!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
En terug? En je slaapspullen enzo?
Dit klinkt totaal niet gay gelukkigquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, z'n flanellen pyamaatje en geitenwollen sokken en knuffelbeertje!
Dat lichaam van Kaas moet gewoon in adamskostuum getoond worden, lekker door de woonkamer paraderen terwijl Patroon en zn meisje verse sinaasappeltjes persen voor al die hongerige fietsers.
Ik snap de hintquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef Patroon het volgende:
omdat er niets vervelender is dan dat de groep steeds moet wachten.
Mijn meisje zou dat lichaam van Kaas wel eens willen voelen. Ze heeft het regelmatig over die foto'squote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat lichaam van Kaas moet gewoon in adamskostuum getoond worden, lekker door de woonkamer paraderen terwijl Patroon en zn meisje verse sinaasappeltjes persen voor al die hongerige fietsers.
Vergeet je potje anuscreme niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan kan je prima mee. Kruissnelheid zal echt niet op 33 liggen. Denk ongeveer gem 29-30. Het is feb/mrt he, dan fiets je door de kou en dikke wind een stuk minder hard. Maar met 30 man is stuk makkelijker dan met zijn 6en. Maar op je tenen mee moeten gaan is voor jezelf ook niks aan. Als het dan even wat harder gaat, ben je de sigaar. xoxoxquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik snap de hint![]()
Kijk wel uit dan. Lag bij Marco ook al te janken, en dat ging volgens mij net aan 33 kruissnelheid.
Dat hebben ze echt wel in huis bij huize patroon hoor, hoeven wij niet zelf mee te nemen!quote:
gvd, jouw bronnen zijn goeeeeddquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb gehoord dat je bij Patroon geen slofjes krijgt als gast, maar spikes. Dat is vanwege al het glijmiddel op de vloer.
Lijkt me mooi, laat maar weten wanneer en dan kijk ik of ik kanquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef Patroon het volgende:
Yankee?
Hoeveel hoogtemeters zijn er?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef Patroon het volgende:
Yankee?
Jij met je hoogtemeters. Van die stukjes van hooguit 5 minuten waar je harder moet trappen. Kom eens een keer 50 kilometer tegen windkracht 5 inrijden over een dijk midden in de platte polderquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel hoogtemeters zijn er?
Ik zou even wachten op de nieuwe pakjes. Dat zijn nog die van vorig jaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:09 schreef muzas het volgende:
http://www.nu.nl/sport/36(...)s-shimano-ploeg.html
Volgend jaar maar eens een pakje inslaanAls dat blauw er in blijft... Is net dat blancoblauw. Past wel bij me fiets.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op de nieuwe pakjes. Dat zijn nog die van vorig jaar.
quote:
Ja, dan zou ik ook gaan fotoshoppen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is ook fotosjop, ik heb in werkelijkheid een celeste bianchi met sora
Windkracht 5 maar ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij met je hoogtemeters. Van die stukjes van hooguit 5 minuten waar je harder moet trappen. Kom eens een keer 50 kilometer tegen windkracht 5 inrijden over een dijk midden in de platte polder
Ja maar jij bent stoerder en beter.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Windkracht 5 maar ?
Kan me week met kerst nog herinneren dat ik toch echt windkracht 8 a 9 tegen had
Nou jah, aan het eind van het komende seizoen, als ze in de aanbieding komen.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel hoogtemeters zijn er?
Eens met de Haarlemmer. Ondanks dat ik net lek reed in die "prachtstad" van jequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij met je hoogtemeters. Van die stukjes van hooguit 5 minuten waar je harder moet trappen. Kom eens een keer 50 kilometer tegen windkracht 5 inrijden over een dijk midden in de platte polder
Is het sowieso de 9de?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef Patroon het volgende:
Ik ben nu bezig met het regelen voor een stop vlak bij Leeuwarden voor koffie en appeltaart. Ga wel ff vooraf bespreken. Lijkt me niet echt handig om opeens met 30 man onverwachts het restaurant in te stappen.
Nee. Is afhankelijk van het weer en hoe de vorst aanhoudt. Maak ik 1 of 2 weken van te voren bekend.quote:
Ah die waar je 's avonds ook vaak te vinden bent?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef Patroon het volgende:
We starten op een parkeerterrein aan de rand van Leeuwarden
Gefeliciteerd! Veel geluk samen met de kleine!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Oksel het volgende:
Ik ben vannacht vader geworden! Leila heet onze dochter, en ze ligt heerlijk te slapen.
Gaafquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Oksel het volgende:
Ik ben vannacht vader geworden! Leila heet onze dochter, en ze ligt heerlijk te slapen.
Proficiat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Oksel het volgende:
Als vrouwen moeder worden staan ze altijd even open.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
vader worden is een ongeloofelijke oer beleving, als je d'r voor open staat.
gefeliciteerd , geniet er vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Oksel het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Oksel het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Oksel het volgende:
Opeens moet ik aan Capt. Jack harkness denken...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wel een beetje goed voor dat Duitse mokkel van je zorgen de komende dagenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Oksel het volgende:
Gefeliciteerd!! We willen uiteraard wel babyfoto's.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Oksel het volgende:
Gefeliciteerd Okkie... Mooi man! Ben erg benieuwd hoe je dit gaat ervaren!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:40 schreef Oksel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door dop op 10-01-2014 12:56:39 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef dop het volgende:
zou hij zijn eerste poepluiertje al hebben verschoond
schiet eens op met die foto , ik zit hier maar op F5 te drukken
In Oud. kun je ook big time score met een lief babytje,Mag hopen van wel, mijn eerste poepluier was al na een paar uurtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en OUD, daar kun je het beste maar van wegblijven. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar dat was altijd een grote teleurstelling
Hee dat ben ik!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als deze titel dus, dat OUD
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |