SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wuut.. als in werkt nu even niet of ze kappen met samenwerken?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
Strava doet 't niet meer met instagram. Geen kekke foto's meer dus
Doet 't al een tijdje niet bij mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef muzas het volgende:
[..]
wuut.. als in werkt nu even niet of ze kappen met samenwerken?
Vind ik wel, vooral op lange ritten met veel klimmen en warmte.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
Is dat nou echt fijner? Zo een kwak zalf in je broek? Nog nooit mee gereden, maar lijkt me ook 3x niets..
Mooi, doe ik nooitquote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef jsprbcn het volgende:
vooral op lange ritten met veel klimmen en warmte.
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Tommeke het volgende:
Ik doe bij lange ritten als het warm of met klimmen ook altijd van die Assos crème op m'n zeem.
Heb ook een paar broeken die wat ouder zijn waar de zeem niet meer super van is maar die ik gebruik voor crossen. Daar smeer ik dan ook ff wat van die crème op. Toch iets fijner.
Voorkomt irritatie's en is bactierdoden had ik vanmiddag gelezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?
Je moet het ook goed in je hol masseren, heerlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef the_critic het volgende:
Gewoon je broek op tijd wassen is ook bacterien dodend..Heb nooit last gehad van derde bal oid. (En voordat Patroon bijdehand komt doen... Ook niet toen ik nog wedstrijden reed en meer km;s maakte
)
Vraag me af of je door zo een vieze kleffe kwak zalf in je broek werkelijk lekkerder in het zadel zit. Als ik er nu aan denk, lijkt het me echt verschrikkelijk bah gevoel
Zo, dat was een half glas cola over m'n aaipet. En waarom moet ik dan toch aan die keeper van Duh Haag denken.....quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet het ook goed in je hol masseren, heerlijk.
Gaat frictie tegen. Soms is dat wel chill, als je irritatie op je ballen of je perineum of liezen hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?
Hmmm, net zo iets als smeer op je ketting. Kan je dan ook de squirtlube erop spuiten? Krijg je een mooi waxlaagje van, lekkere zachte billetjes dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gaat frictie tegen. Soms is dat wel chill, als je irritatie op je ballen of je perineum of liezen hebt.
Ik krijg die Assos shit gratis, anders zou ik het niet koken.
Ga ik morgen proberenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmmm, net zo iets als smeer op je ketting. Kan je dan ook de squirtlube erop spuiten? Krijg je een mooi waxlaagje van, lekkere zachte billetjes dus.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo, dat was een half glas cola over m'n aaipet. En waarom moet ik dan toch aan die keeper van Duh Haag denken.....
Lijkt mij gezellig! Utrecht is voor mij nog wel te doen met de trein.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:01 schreef Gripper het volgende:
OK, ik heb weer een wild plan, wie doet er mee.
Volgend weekend, van 17-19 januari is de velofollies beurs in Kortrijk (België)
http://racefietsblog.nl/f(...)eer-met-velofollies/
Op zaterdag is daar vlakbij de Kasteelcross in Zonnebeke: da's maar een kwartiertje rijden van Kortrijk.
http://users.skynet.be/fa078194/tickets.htm
Dus: beursbezoekje + 's middags cross kijken + bierdrinken?
t is natuurlijk wel een pokke eind weg, bijna in Frankrijk. Maar ik rij gratis (max 5 man). Moeten we alleen wel ergens in Rotterdam/Utrecht/Breda afspreken ofzo, in ieder geval op de route naar Antwerpen.
Dan kunnen we (als Kano en C_F ook mee willen) het beste afspreken in Rotjeknor toch?quote:
Jij zit vol goede ideeën vandaag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan kunnen we (als Kano en C_F ook mee willen) het beste afspreken in Rotjeknor toch?
Sluit me hier compleet bij aan. Ook niet onbelangrijk: de Progetto X2 lijkt veel duurzamer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Patroon het volgende:
Ik heb zowel Kiss3 en Progretto X2. Ondanks dat Kiss3 een prima zeem is, vind ik Progretto X2 toch een klasse beter. Dat zeem is een beetje vergelijkbaar met het golfbal zeem van Assos en het D3 zeem van Bioracer.
Vooral bij ritten van +4 en meerdere dagen achter elkaar fietsen zal je het verschil tussen Kiss3 en X2 gaan merken. De extra 25 euro die ik bij Tommeke moest afrekenen was het voor mij meer dan waard.
Ik had een keer in de zomer wat rode schuurplekken en trok daarna die Craft broek aan, man wat een pijn..het leek wel of ik op schuurpapier zat. Die broek heb ik misschien 3x aan gehad en ligt verder wat te verpieteren in de kast, best zonde. Het zeem is opzich wel prima, maar schuift altijd naar voren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef the_critic het volgende:
Ik rijd ook met beide.. merk wel verschil inderdaad maar vind de kiss3 al prima. Ben ook niet iemand die snel problemen heeft met zitvlak. Als de prijzen beetje bij elkaar liggen dan zeker voor P2 gaan, heb je erg tere billetjes.. ook dan is het het geld waard. Zeker een beter zeem dan bijv in goedkope Craft Team trek broek, die hele forum hier heeft. Dan merk je het wel..
Ben geloof ik geen typische wielrenner. Laatst nog met mij pa over... die merkt als zadel halve cm verkeerd staat (had een schadegeval met zijn atb, kreeg nieuw frame en heeft zelf alles overgebouwd van ene naar andere frame. merkte meteen dat er iets niet klopte). Als ik zelf min fietszadel 2cm lager zet, dan nog is dat niet meteen rugpijntjes, anders zitten etc..
Op internet/ webshops lees ik juist overal dat je bij de meeste Castelli kleding een maat groter moet bestellen. Ben nog op zoek naar een goede fietsbroek voor in de winter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik had een keer in de zomer wat rode schuurplekken en trok daarna die Craft broek aan, man wat een pijn..het leek wel of ik op schuurpapier zat. Die broek heb ik misschien 3x aan gehad en ligt verder wat te verpieteren in de kast, best zonde. Het zeem is opzich wel prima, maar schuift altijd naar voren. Die schuurplekken waren trouwens ontstaan door een te groot clubbroekje met matig zeem. Dus niet alleen het zeem is belangrijk maar ook de goede maat en pasvorm, vooral niet te groot kopen! Toen ik daarna het Kiss3 zeem had, ging het gelijk al een stuk beter en stopte de irritatie. Kiss3 is ook zeker een goed zeem.
Mijn vriendin had altijd last van haar lipjesmet die Craft broek. Sinds ze een dames Castelli heeft (bij Tommeke) heeft ze nergens meer last van
mwah dat zou best kunnen, volgens mij heb ik nu M van castelli terwijl ik met andere kleding S heb. Maar ik zou geen broek online kopen, of gewoon meerdere kopen en de goede houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op internet/ webshops lees ik juist overal dat je bij de meeste Castelli kleding een maat groter moet bestellen. Ben nog op zoek naar een goede fietsbroek voor in de winter.
Dat lijkt me sowieso. En wat natuurlijk ook meeweegt is dat ik bij lange na niet zoveel op de fiets zitquote:
Het zit wel veel lekkerder, een lange met zeem ipv een lange zonder en een korte broek eronder.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
mwah dat zou best kunnen, volgens mij heb ik nu M van castelli terwijl ik met andere kleding S heb. Maar ik zou geen broek online kopen, of gewoon meerdere kopen en de goede houden.
Qua broek adviseer ik een zeemloze langebroek, die je over de koersbroek kan trekken, is warmer in de winter en zeem blijft beter zitten. Daarnaast zijn goede lange broeken met zeem niet te betalen.
Oke, ik heb zelf niet zulke goede ervaring met een lange broek met kiss3 zeem. Elke keer als ik ga staan trekt het zeem naar beneden, misschien is de maat ook niet helemaal goed. Ik vind die dubbele laag om de bovenbenen wel fijn. Maar misschien denk ik daar anders over als ik een goed zittende langebroek heb met zeem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het zit wel veel lekkerder, een lange met zeem ipv een lange zonder en een korte broek eronder.
passenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:59 schreef LethalP het volgende:
Toen ik de castelli maattabel eens bekeek blijkt dat ik een L qua heupomvang nodig heb maar een XXXXXXXXXXXXXXXXXL qua bbl. die niet bestaat.
Vallen de pijpen van deze broeken lang of kort uit?
T is stretch stof, dat blijft wel zitten en past zich ook wel aan aan jouw BBL. Ga je voor een lange of korte koersbroek?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:59 schreef LethalP het volgende:
Toen ik de castelli maattabel eens bekeek blijkt dat ik een L qua heupomvang nodig heb maar een XXXXXXXXXXXXXXXXXL qua bbl. die niet bestaat.
Vallen de pijpen van deze broeken lang of kort uit?
Bij Cyclewear is de velocissimo ¤90. Wou gaan voor de korte broek. Maar het moet natuurlijk niet lijken alsof ik een boxershort aanheb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:00 schreef Gripper het volgende:
T is stretch stof, dat blijft wel zitten en past zich ook wel aan aan jouw BBL. Ga je voor een lange of korte koersbroek?
Kan je mij dan vanaf Utrecht meenemen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan kunnen we (als Kano en C_F ook mee willen) het beste afspreken in Rotjeknor toch?
Mwah, 140 euro dacht ik. Vind ik een prima prijs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
mwah dat zou best kunnen, volgens mij heb ik nu M van castelli terwijl ik met andere kleding S heb. Maar ik zou geen broek online kopen, of gewoon meerdere kopen en de goede houden.
Qua broek adviseer ik een zeemloze langebroek, die je over de koersbroek kan trekken, is warmer in de winter en zeem blijft beter zitten. Daarnaast zijn goede lange broeken met zeem niet te betalen.
Ik zag veelal 200+quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, 140 euro dacht ik. Vind ik een prima prijs.
Ja joh, jij kunt in deze tijd toch niet verder dan een half uur reizen van huis zijn? Dit is bijna 5 uur bij Almelo vandaan, in die tijd is Nicole al bevallen zonder jou erbij...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef Oksel het volgende:
En Grip, leuk plan, maar uhm, baby zal er dan wel zijn. Mag ik hopen. En nog net te jong om mee te gaan naar een cross
Ik vind al die lagen over elkaar irritant, en die stretchband op je bovenbenen ook. Maar daar zal jij misschien wat minder last van hebben met die dunne benen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke, ik heb zelf niet zulke goede ervaring met een lange broek met kiss3 zeem. Elke keer als ik ga staan trekt het zeem naar beneden, misschien is de maat ook niet helemaal goed. Ik vind die dubbele laag om de bovenbenen wel fijn. Maar misschien denk ik daar anders over als ik een goed zittende langebroek heb met zeem.
Ja de pijpen komen tot onder de kuiten, net iets langer dan een 3kwart broek, dus die trek ik dan wat naar beneden, geen porum en daarom ligt ie in mijn kast. Eigenlijk ideaal voor het voorjaar met 15+ maar dan is de gevoerde broek weer te warm.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind al die lagen over elkaar irritant, en die stretchband op je bovenbenen ook. Maar daar zal jij misschien wat minder last van hebben met die dunne benen.
Als de zeem naar benee trekt zijn dan de pijpen niet tekort? Zie je vaak bij Italiaanse snit, die mannen hebben ook allemaal korte beentjes.
Zit er bij die broek dan een soort windstopper over de bovenbenen/buik? Dat mistte ik bij mijn langebroek, erg koud rond de billen. Dus gaf ik liever de voorkeur aan kortebroek onder langebroek ivm de koude wind.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef MarcoD het volgende:
Als je veel in de winter rijdt is zo'n castelli Sorpasso echt veel lekkerder dan een korte broek met een lange zeemloze broek erover. Nog geen moment spijt gehad dat ik er eentje heb gekocht.
Volgens mij niet. Heb wel nog zo af en toe koude billen, maar dat komt vooral door de harde, koude wind in combi met regen. Dan is er niets wat helpt denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zit er bij die broek dan een soort windstopper over de bovenbenen/buik? Dat mistte ik bij mijn langebroek, erg koud rond de billen. Dus gaf ik liever de voorkeur aan kortebroek onder langebroek ivm de koude wind.
Nou, die castelli broeken die wij vorig jaar allebei gekocht hebben zijn toch ook goed lang? ik heb lange poten, en toch zitten de grippertjes aan de pijpen mooi om mn enkels, die zijn denk ik van silicone en goed plakkerig, en houden zowel goed op sokken als op je blote huid (en zeker in de winter op harige poten, nog betere gripquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind al die lagen over elkaar irritant, en die stretchband op je bovenbenen ook. Maar daar zal jij misschien wat minder last van hebben met die dunne benen.
Als de zeem naar benee trekt zijn dan de pijpen niet tekort? Zie je vaak bij Italiaanse snit, die mannen hebben ook allemaal korte beentjes.
Ja ik heb of te kleine maat of bagger kwaliteit, kostte ook niets die langebroek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, die castelli broeken die wij vorig jaar allebei gekocht hebben zijn toch ook goed lang? ik heb lange poten, en toch zitten de grippertjes aan de pijpen mooi om mn enkels, die zijn denk ik van silicone en goed plakkerig, en houden zowel goed op sokken als op je blote huid (en zeker in de winter op harige poten, nog betere grip). Trekt niet naar beneden in het kruis ook.
dat is niet om een ruimere broek te hebben... dat is omdat Castelli gewoon wat kleiner valt. Dus maatje groter kopen, en dan zit ie zoals ie normaal zou zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op internet/ webshops lees ik juist overal dat je bij de meeste Castelli kleding een maat groter moet bestellen. Ben nog op zoek naar een goede fietsbroek voor in de winter.
Hij is er ook met windstopper, die heb ik niet maar heb het er echt nog niet koud in gehad, ook niet toen ik rond het vriespunt in de ardennen fietste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zit er bij die broek dan een soort windstopper over de bovenbenen/buik? Dat mistte ik bij mijn langebroek, erg koud rond de billen. Dus gaf ik liever de voorkeur aan kortebroek onder langebroek ivm de koude wind.
Schoenen bij een cross? Kaplaarzen zijn beter. In een enkel geval moet je zelfs overstappen op lieslaarzen of een waadbroekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
Bij die cross is het zeker 1 grote baggerzooi? Neem ik ff mijn werkschoenen mee, dan blijven mij van liertjes gewoon netjes
Dat zal toch ook wel weer meevallen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Schoenen bij een cross? Kaplaarzen zijn beter. In een enkel geval moet je zelfs overstappen op lieslaarzen of een waadbroek.
kaas, als jij nou je rode lakschoenen aandoet, doe ik deze aan!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Schoenen bij een cross? Kaplaarzen zijn beter. In een enkel geval moet je zelfs overstappen op lieslaarzen of een waadbroek.
Ik snap er ook werkelijk niks van waarom jou nu beweert dat wielrennen of wielrenners niet mannelijk zijn. Verwar Übercool, strak en gesoigneerd niet met gaylord-divagedrag!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef muzas het volgende:
Ik vraag me toch af waar die vooroordelen vandaan komen...
Ik bedoel, in met geschoren benen elkaars anale periferie besmeren met vaseline en onderwijl elkanders strakke lycra pakje bejubelen hoe goed ie matched met de kleuren van de fiets.
Heel mannelijk.
Ja ik heb nog wel een vraag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
En daarom zijn wielrenners cool.
Dit was mijn spreekbeurt, heeft iemand nog vragen?
Check. Idem hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ongeschoren, triple, niet matchende arm en beenstrukken, bel, fietstas, zwart stuurlint. Nog meer wat er mis is?
Windkracht 6 langs de kust doe je ook niet op 52/11... Ja als je m in je rug hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar wel mogelijkheden om flink wat hoogtemeters te maken.
Dat +quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ongeschoren, triple, niet matchende arm en beenstrukken, bel, fietstas, zwart stuurlint. Nog meer wat er mis is?
Op die krijtheuveltjes haha! Die zijn net zo hoog als de Maasbruggen hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar wel mogelijkheden om flink wat hoogtemeters te maken.
Ik ook nog steeds. En die feestdagen hebben niet geholpen. Leuke is wel dat het dan niet uitmaakt hoe je er bij fietst... Want goed is het toch nooit. Ben je compleet gesoigneerd dan ben je een 'wannabe prof met bierbuik' of zoiets... En zo niet dan krijg je wel opmerkingen over je zadeltasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En verder ben ik natuurlijk ook te dik voor een serieuze fietser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |