SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wuut.. als in werkt nu even niet of ze kappen met samenwerken?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
Strava doet 't niet meer met instagram. Geen kekke foto's meer dus
Doet 't al een tijdje niet bij mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef muzas het volgende:
[..]
wuut.. als in werkt nu even niet of ze kappen met samenwerken?
Vind ik wel, vooral op lange ritten met veel klimmen en warmte.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
Is dat nou echt fijner? Zo een kwak zalf in je broek? Nog nooit mee gereden, maar lijkt me ook 3x niets..
Mooi, doe ik nooitquote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef jsprbcn het volgende:
vooral op lange ritten met veel klimmen en warmte.
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Tommeke het volgende:
Ik doe bij lange ritten als het warm of met klimmen ook altijd van die Assos crème op m'n zeem.
Heb ook een paar broeken die wat ouder zijn waar de zeem niet meer super van is maar die ik gebruik voor crossen. Daar smeer ik dan ook ff wat van die crème op. Toch iets fijner.
Voorkomt irritatie's en is bactierdoden had ik vanmiddag gelezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?
Je moet het ook goed in je hol masseren, heerlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef the_critic het volgende:
Gewoon je broek op tijd wassen is ook bacterien dodend..Heb nooit last gehad van derde bal oid. (En voordat Patroon bijdehand komt doen... Ook niet toen ik nog wedstrijden reed en meer km;s maakte
)
Vraag me af of je door zo een vieze kleffe kwak zalf in je broek werkelijk lekkerder in het zadel zit. Als ik er nu aan denk, lijkt het me echt verschrikkelijk bah gevoel
Zo, dat was een half glas cola over m'n aaipet. En waarom moet ik dan toch aan die keeper van Duh Haag denken.....quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet het ook goed in je hol masseren, heerlijk.
Gaat frictie tegen. Soms is dat wel chill, als je irritatie op je ballen of je perineum of liezen hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?
Hmmm, net zo iets als smeer op je ketting. Kan je dan ook de squirtlube erop spuiten? Krijg je een mooi waxlaagje van, lekkere zachte billetjes dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gaat frictie tegen. Soms is dat wel chill, als je irritatie op je ballen of je perineum of liezen hebt.
Ik krijg die Assos shit gratis, anders zou ik het niet koken.
Ga ik morgen proberenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmmm, net zo iets als smeer op je ketting. Kan je dan ook de squirtlube erop spuiten? Krijg je een mooi waxlaagje van, lekkere zachte billetjes dus.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo, dat was een half glas cola over m'n aaipet. En waarom moet ik dan toch aan die keeper van Duh Haag denken.....
Lijkt mij gezellig! Utrecht is voor mij nog wel te doen met de trein.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:01 schreef Gripper het volgende:
OK, ik heb weer een wild plan, wie doet er mee.
Volgend weekend, van 17-19 januari is de velofollies beurs in Kortrijk (België)
http://racefietsblog.nl/f(...)eer-met-velofollies/
Op zaterdag is daar vlakbij de Kasteelcross in Zonnebeke: da's maar een kwartiertje rijden van Kortrijk.
http://users.skynet.be/fa078194/tickets.htm
Dus: beursbezoekje + 's middags cross kijken + bierdrinken?
t is natuurlijk wel een pokke eind weg, bijna in Frankrijk. Maar ik rij gratis (max 5 man). Moeten we alleen wel ergens in Rotterdam/Utrecht/Breda afspreken ofzo, in ieder geval op de route naar Antwerpen.
Dan kunnen we (als Kano en C_F ook mee willen) het beste afspreken in Rotjeknor toch?quote:
Jij zit vol goede ideeën vandaag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan kunnen we (als Kano en C_F ook mee willen) het beste afspreken in Rotjeknor toch?
Sluit me hier compleet bij aan. Ook niet onbelangrijk: de Progetto X2 lijkt veel duurzamer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Patroon het volgende:
Ik heb zowel Kiss3 en Progretto X2. Ondanks dat Kiss3 een prima zeem is, vind ik Progretto X2 toch een klasse beter. Dat zeem is een beetje vergelijkbaar met het golfbal zeem van Assos en het D3 zeem van Bioracer.
Vooral bij ritten van +4 en meerdere dagen achter elkaar fietsen zal je het verschil tussen Kiss3 en X2 gaan merken. De extra 25 euro die ik bij Tommeke moest afrekenen was het voor mij meer dan waard.
Ik had een keer in de zomer wat rode schuurplekken en trok daarna die Craft broek aan, man wat een pijn..het leek wel of ik op schuurpapier zat. Die broek heb ik misschien 3x aan gehad en ligt verder wat te verpieteren in de kast, best zonde. Het zeem is opzich wel prima, maar schuift altijd naar voren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef the_critic het volgende:
Ik rijd ook met beide.. merk wel verschil inderdaad maar vind de kiss3 al prima. Ben ook niet iemand die snel problemen heeft met zitvlak. Als de prijzen beetje bij elkaar liggen dan zeker voor P2 gaan, heb je erg tere billetjes.. ook dan is het het geld waard. Zeker een beter zeem dan bijv in goedkope Craft Team trek broek, die hele forum hier heeft. Dan merk je het wel..
Ben geloof ik geen typische wielrenner. Laatst nog met mij pa over... die merkt als zadel halve cm verkeerd staat (had een schadegeval met zijn atb, kreeg nieuw frame en heeft zelf alles overgebouwd van ene naar andere frame. merkte meteen dat er iets niet klopte). Als ik zelf min fietszadel 2cm lager zet, dan nog is dat niet meteen rugpijntjes, anders zitten etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |