Lion King draait ook om sex joh, dat staat toch duidelijk in de wolkenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit soort vragen verwacht je van iemand die iedere dag met een Lion King broodtrommel naar de kleuterschool gaat.
Sowieso meer vissen iddquote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef Karina het volgende:
Je kunt trouwens beter 2 goudvissen kopen, is gezelliger voor ze. En leuker om naar te kijken.
Ja, oke..quote:Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordeel van deze is dat hij NOOIT dood kan gaan
Ga ik ook doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef Karina het volgende:
Je kunt trouwens beter 2 goudvissen kopen, is gezelliger voor ze. En leuker om naar te kijken.
Witte sterren, witte.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lion King draait ook om sex joh, dat staat toch duidelijk in de wolken
[ afbeelding ]
Die verdienen gelijk een kogel in de achterkeelquote:Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige rare moeders noemen de voorkant je voorbips![]()
die moet je ff uitleggen ouwe reusquote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lion King draait ook om sex joh, dat staat toch duidelijk in de wolken
[ afbeelding ]
Duh, die komt in de woonkamer. Zoutwateraquarium.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter gewoon geen goudvissen maar een normaal aquarium met wat tropische vissen.
Zoutwater wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter gewoon geen goudvissen maar een normaal aquarium met wat tropische vissen.
Ziekelijke drang naar vissen, merk ik op.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, die komt in de woonkamer.
Eerst wat normale vissen voor m'n slaapkamer.
Dat hoeft nou ook weer niet maar een paar klappen is niet erg. Gelijk met mensen die hun kinderen kids noemen of volwassen vrouwen die hun vriend hun 'vriendje' noemenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Die verdienen gelijk een kogel in de achterkeel
Leuk toch :Squote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ziekelijke drang naar vissen, merk ik op.
Zit wel een hoop onderhoud aan of niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan ben je gewoon blind.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te omslachtig en prijzig. Ik vind het geeneens mooier
Niet echt. Zodra je bak zijn eigen ecosysteem heeft blijft het wel groeien en is 1x in de 2 weken schoonmaken wel afdoende.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit wel een hoop onderhoud aan of niet?
Bek houden Serero xDquote:
En als ik je de groeten doe met een poot van Max en een lik van Saartje?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet maar een paar klappen is niet erg. Gelijk met mensen die hun kinderen kids noemen of volwassen vrouwen die hun vriend hun 'vriendje' noemen
Dan ren ik gillend weg want ik ben bang voor honden joh.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
En als ik je de groeten doe met een poot van Max en een lik van Saartje?
Duur man.quote:
Inderdaad kanjerduur. Heb er voor gekeken maar je bent zo 10.000 kwijtquote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Duur man.
Wel een stuk mooier idd zeker als je er ook koraal in doet, Fishtank Kings ftw
Pietje Showduikquote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Karina het volgende:
Er was toch een voetballer die een heeeel groot aquarium had. Wie was dat ook alweer. Ik dacht dat hij toen in dat programma van Harry Vermeegenzat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |