Wijntje bij het toilet schoonmaken?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
aangeschoten is ook goed, ik word daar altijd wel hitsig van iig
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jij post/DM't ook al geen foto's - praatjesmakers
ik had een heeeeel mooie foto, maar die ben ik kwijtquote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze komen eraan hoor, maar dan wil ik ook jouw borsten kunnen beoordelen
Zodat de alcoholkots direct in het toilet belandt, ze de restjes direct kan oppoetsen en jij als een echte heer de haren uit haar gezicht kan houden (trekken) terwijl je haar eens even flink achterlangs neemt?quote:
Daar dacht je laatst heel anders over. Of ben ik geen onbekend meisje?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.
In de psychologie hebben ze hier een hele mooie term voor maar ik ben hem even kwijt.quote:
Echt niet? Dan gooi ik ze weer weg.quote:
Mooie vrouw. Maar waar zijn de beste billen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:55 schreef PeuRac het volgende:
En die op-babe vind ik zo lekker, die blijf fijntjes staan
Misschien ben ik gehacked ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar dacht je laatst heel anders over. Of ben ik geen onbekend meisje?
Ik zet 'm alvast voor je klaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee dank je.
Ik wil wel een baileys ofzo, maar dan ná het poetsen...
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.
Dat gaat over Dven en mij, dus tenzij je van mannenbillen houdt, is het jammer voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Speedball het volgende:
[..]
Mooie vrouw. Maar waar zijn de beste billen ?
Waar blijven jouw foto's nu?quote:
owquote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gaat over Dven en mij, dus tenzij je van mannenbillen houdt, is het jammer voor jou
Nee gewoon een beetje de schijn ophouden. In het echt ben ik gewoon een slet die geen kans onbenut laat.quote:
eh, nee, ik wil echt geen foto'squote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
In de psychologie hebben ze hier een hele mooie term voor maar ik ben hem even kwijt.
Nee zeggen om de ja die je eigenlijk wil te verkrijgen. Classic.
hoezo in het echt? hier niet danquote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee gewoon een beetje de schijn ophouden. In het echt ben ik gewoon een slet die geen kans onbenut laat.
Gemis voor jou dat mijn billen jouw DMbox niet sierenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh, nee, ik wil echt geen foto's
Ikkanniks met foto's, moet iemand live zien omte kunnen oordelen. Altijd.
Ook nooit foto van dates willen zien voor de eerste date als t online klikte.
dat vind ik vreemd. je moet toch wel een beetje een indruk willen hebben??quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh, nee, ik wil echt geen foto's
Ikkanniks met foto's, moet iemand live zien omte kunnen oordelen. Altijd.
Ook nooit foto van dates willen zien voor de eerste date als t online klikte.
Dit is het echt. Toch?quote:
Uitstel/afstel en zoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zeg ik toch net, die moet ik maken deze week.. wel opletten he
Daar hebben we Faxie voorquote:
Mijn billen kunnen dit beamen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij de 60 dagen Van sodom (oid) wordt gezegd dat jongensbillen mooier zijn dan meisjesbillen btw
dat zal wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemis voor jou dat mijn billen jouw DMbox niet sieren
doe maarquote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitstel/afstel en zo![]()
Ik houd je in de gaten
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal wel.
Ik wil wel n foto van je harige ballen
Is het niet 100 dagen?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij de 60 dagen Van sodom (oid) wordt gezegd dat jongensbillen mooier zijn dan meisjesbillen btw
die heb ik dantoch ook?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat vind ik vreemd. je moet toch wel een beetje een indruk willen hebben??
Godverdomme wat windt deze vuile praat mij opquote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal wel.
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik dantoch ook?
Van z'n humor en z'n denkwijze enzo
fotoooquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat windt deze vuile praat mij op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
100 is ook goed, ik weet niet meer hoeveelquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het niet 100 dagen?
Heb alleen de film gezien trouwens.
samme zegquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat windt deze vuile praat mij op
Hup, poetsen jij!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
100 is ook goed, ik weet niet meer hoeveel
ja maar het oog wil toch ook wat? als ie al niet eens een uitstraling heeft, wat moet je er dan mee?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik dantoch ook?
Van z'n humor en z'n denkwijze enzo
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal wel.
nee, maar op n foto komt z'n uitstraling niet over...quote:
+1 hoe belangrijk iemands persoonlijkheid ook is, ik moet ook echt fysiek aangetrokken zijn tot iemand, anders kan ik met de beste wil van de wereld niet opgewonden rakenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja maar het oog wil toch ook wat? als ie al niet eens een uitstraling heeft, wat moet je er dan mee?
uiteindelijk ga je toch ook seks met 'm hebben.. moet je toch wel een beetje warm van 'm worden, lijkt mij.
wtf?! Als ik date betekent dat niet dat ik seks ga hebben hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja maar het oog wil toch ook wat? als ie al niet eens een uitstraling heeft, wat moet je er dan mee?
uiteindelijk ga je toch ook seks met 'm hebben.. moet je toch wel een beetje warm van 'm worden, lijkt mij.
Mannenbillen.quote:
Met jou kan ik tenminste praten!quote:
Fijn om te weten voor onze Den Haag date.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
wtf?! Als ik date betekent dat niet dat ik seks ga hebben hoor
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?! Als ik date betekent dat niet dat ik seks ga hebben hoor
Dit inderdaad.quote:
ja, en dat zie ik dus echt totaal niet op n foto.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 hoe belangrijk iemands persoonlijkheid ook is, ik moet ook echt fysiek aangetrokken zijn tot iemand, anders kan ik met de beste wil van de wereld niet opgewonden raken
De film werd weggezet als een groot schandalige orgie van seks en sadisme.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
100 is ook goed, ik weet niet meer hoeveel
Jij wilt ook harige ballen in je dm?quote:
Wat gebeurt er op zondag?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]holy f*ck ja. is het al bijna zondag?
ik zag m toen ik 12 was, was zwaar geshockeerdquote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De film werd weggezet als een groot schandalige orgie van seks en sadisme.
Ik vond er geen kut aan
[..]
Jij wilt ook harige ballen in je dm?
thnx welquote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Aan de foto's te zien hebben Rival en Sedan heerlijke billen.
Ik was 23 ofzo, dus dat is wel aardig anders.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zag m toen ik 12 was, was zwaar geshockeerd
haha dan heb je nog nooit lekkere mannenbillen gezien/gevoeld/gemeptquote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
Als er iets saai is, zijn het wel mannenbillen.
Met mooie billen?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dan zie ik m'n kersverse scharrel weer
ik vind ze wel lekker voelen hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
Als er iets saai is, zijn het wel mannenbillen.
Er zijn vervelendere dingen te voelen dan mijn billen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind ze wel lekker voelen hoor
Eerst billen zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
Bij dezen roep ik mijzelf uit als winnaar van de KONTest
quote:
terechtquote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
Dat zou Snoepie doenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou Snoepie doenwaarom heeft zij niks uitgesproken?
Of heb je al opgegeven, in dat geval win ik dus.
quote:
Eind goed, al goedquote:
tja. er kan er maar één de winnaar zijn.quote:
quote:
Hoop doet leven IIIquote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
tja. er kan er maar één de winnaar zijn.
laat je niet kennen, ga gewoon maar door. want als je niet tegen je verlies kunt..![]()
Dit zag ik niet aankomenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
tja. er kan er maar één de winnaar zijn.
laat je niet kennen, ga gewoon maar door. want als je niet tegen je verlies kunt..![]()
Heb ik niet, wilde al voorstellen om live te komen showen, alleen rede ik dat de komende weken nietquote:
Nou, Jofu kijkt er altijd tegenaan, zitten op zijn hoogtequote:
ach meisje, ieder z'n eigen manieren tochquote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar nog even over die foto...
Ik voelde me ooit ontzettend aangetrokken tot n date, terwijl ik hem, als ik een foto had gezien, waarschijnlijk afgewezen zou hebben.
Ik durf het dus niet aan om iemand wellicht mis te lopen door n foto
Mijn billen wil je niet eens zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
Oke, dames mogen nu een foto van hun bips naar mij verzenden waarna ik ten laatste deze avond nog een bekendmaking van de winnaressen in de verscheidene categorieën zal geven.
TheGirlNextDoor begint.
Dat waag ik te betwijfelen. Mijn liefde voor billen gaat diep. No pun.quote:
Het is nu nog ongetrainde blubber. Als ik een tijdje bezig met sporten zal ik het opnieuw overwegen. Maar ben net één dag bezig, dus daar is nog niets van te zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Mijn liefde voor billen gaat diep. No pun.
no pun my assquote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Mijn liefde voor billen gaat diep. No pun.
Liever niet op deze manierquote:Op maandag 6 januari 2014 14:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
weet ik veel. ik denk ik betrek je even bij de chat
Ik ben retetrots op je!quote:
Zoek maar in KPDquote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
Oke, dames mogen nu een foto van hun bips naar mij verzenden waarna ik ten laatste deze avond nog een bekendmaking van de winnaressen in de verscheidene categorieën zal geven.
TheGirlNextDoor begint.
Drilbilliesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nu nog ongetrainde blubber. Als ik een tijdje bezig met sporten zal ik het opnieuw overwegen. Maar ben net één dag bezig, dus daar is nog niets van te zien.
+1.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk gewoon of het strategische foto's zijn of niet. Zijn het geen strategische foto's en vind ik diegene op de foto wel iets hebben, al is het maar een beetje, dan vind ik diegene irl meestal wel leuk, merk ik.
Liever wat strakker.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welke categorieën zijn er dan dven?
Ja heel geloofwaardigquote:Op maandag 6 januari 2014 14:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ik zal het noooooooooooooooit meer doen
Weet je hoe veel je dan zoeken moet tussen al dat misselijkmakende gekwijl van randfiguren?quote:
Naar jou welquote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
TGND heeft mij net een hele naaktfotoserie van haarzelf gestuurd.
je moet er wat voor over hebben hequote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet je hoe veel je dan zoeken moet tussen al dat misselijkmakende gekwijl van randfiguren?
Best wel simpel.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
Weet je hoe lastig het is een goede foto van je eigen kont te maken?
Daar heb ik een fotograaf voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
ja fuck dat dacht ik dus ook alquote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
Tjaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet je hoe veel je dan zoeken moet tussen al dat misselijkmakende gekwijl van randfiguren?
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
TheGirlNextDoor begint.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, Jofu kijkt er altijd tegenaan, zitten op zijn hoogte
Nicequote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
Ze doet gewoon een beetje lastig tegen me. Draait nog wel bij. Goedschikt. Of niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben he
voor niets gaat de zon op, etc.
Wat heb je nou aan foto's?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
Ik heb ervaren dat je meer ten hoogte van iets anders zit.quote:
Niet met een timer!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
Dat moet jij weten met je 2 pandapuntenquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet jij weten met je 2 pandapunten
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ervaren dat je meer ten hoogte van iets anders zit.![]()
Ohja, dat herinnert mij eraan dat ik weer op werk.nl moet gaan kijken..quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Fera het volgende:
Ik ben me trouwens aan het inschrijven bij uitzendbureaus. Nu ben ik bij StartPeople een profiel aan het maken en moest ik de dichtstbijzijnde vestiging kiezen. in Nijmegen zit er dus één, maar die is gesplitst in Start People LA en Start People MGB. Ik kan er maar één selecteren. Wat is het verschil tussen die twee?
Dat dusquote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ervaren dat je meer ten hoogte van iets anders zit.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niet met een timer!
En met een spiegel vereist het een beetje oefening
Fuckquote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet jij weten met je 2 pandapunten
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]wat een gedoe.
ps. alle billenpraat even terzijde. ik vind een mooi koppie veel belangrijker dan een strakke kont. kijk je toch vaker tegenaan enzo
Benen zijn lelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mannenbenen belangrijker dan mannenbillen. Mannenbillen zijn niet tof.
met een spiegel moet je over je schouder schieten, nou poe hequote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]wat een gedoe.
ps. alle billenpraat even terzijde. ik vind een mooi koppie veel belangrijker dan een strakke kont. kijk je toch vaker tegenaan enzo
Die van mij niet, geloof ik.quote:
Mijn ex had lelijke benen. Heel groot en plomp. D heeft wel mooie benen. Slank en gespierd.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Die je 2 weken geleden ook nog spaarde
Je zit in Japan of hebt nachtdienst?quote:
Nachtdienst.quote:
Dat verklaart het e.e.aquote:
Welke wel dan?quote:
Laat hem squattenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex had lelijke benen. Heel groot en plomp. D heeft wel mooie benen. Slank en gespierd.Alleen geen kont die er mooi bij past.
Stukje bij beetje gewoon van elk lichaamsdeel een foto vragen hequote:Op maandag 6 januari 2014 14:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ja, dat kan echt opwindend zijn
mannen, post even een foto van je handen
Ik vind dat de mannen genoeg hebben gepost en dat het tijd is om hun inzet te belonen met foto's van vrouwen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ja, dat kan echt opwindend zijn
mannen, post even een foto van je handen
Net per DM vroeg ze me al om een foto van m'n scheenbeenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stukje bij beetje gewoon van elk lichaamsdeel een foto vragen he
nou prima, maar dan wel een 'normaal' lichaamsdeel, want ik ga dus echt geen foto's posten van m'n tieten. poes of bips.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dat de mannen genoeg hebben gepost en dat het tijd is om hun inzet te belonen met foto's van vrouwen.
Ja preciesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Net per DM vroeg ze me al om een foto van m'n scheenbeen
Blijft er dan nog wat over?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou prima, maar dan wel een 'normaal' lichaamsdeel, want ik ga dus echt geen foto's posten van m'n tieten. poes of bips.
Stukken beter dan met kort jaarquote:
Geen idee.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke wel dan?
[..]
Laat hem squatten
Ze kunnen hun haar toch half lang laten knippen even?quote:
Jij mag ter vervanging een foto van je knie tonen waarna wij hem op puntigheid beoordelen.quote:
Lekker samen, krijg je dat ook niet voor elkaar?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
Tsja, kon ik dat maar voor elkaar krijgen.
Geen halflang haar meer maar lang!quote:
Nee, al geprobeerd. Now it's just me.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker samen, krijg je dat ook niet voor elkaar?
Je bent raar.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt niet.Mooie benen.
Harige benen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee.
Tsja, kon ik dat maar voor elkaar krijgen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen halflang haar meer maar lang!
Zo fijn om eindelijk tot de juiste categorie te behoren.
Foto's van toen je nog in de halflange categorie viel.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen halflang haar meer maar lang!
Zo fijn om eindelijk tot de juiste categorie te behoren.
Jammer wel dat hij niet mee wilt.... is het echt nodig?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, al geprobeerd. Now it's just me.
All by myseeeeeeeelf.
De meerderheidquote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]pardon? de juiste categorie? wie bepaalt dat?
Maar dit....quote:
was ook al erna.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]wat een gedoe.
Ik denk dat ik daar eerder een vieze blik op terug krijg.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent raar.
[..]
Misschien moet je hem foto's laten zien van Drommel zijn kont. Dat helpt vast wel.
gaat NU in.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dit....
[..]
was ook al erna.
dus zomaar
Voor mij wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]pardon? de juiste categorie? wie bepaalt dat?
mooie tattooquote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is een foto van mijn bil.
[ afbeelding ]
Niets mis met halflang haar. Maar ik wilde het graag laten groeien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oké. gewoon wat je zelf wilde dus. ik dacht al even, waarom zo
sexyquote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is een foto van mijn bil.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar eerder een vieze blik op terug krijg.
Trimmen, mijn vriend. Trimmen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, mijn baard jeukt. Moet me maar weer eens scheren denk ik.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij mag ter vervanging een foto van je knie tonen waarna wij hem op puntigheid beoordelen.
ooooh is het een blauwe plek?!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is een blauwe plek.
Inmiddels is mijn bil weer gewoon.
Meh.quote:
ja, een dooiequote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je goed kijkt, kun je er een eend in zien
Glad is bleh. Ik wil baard.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh.
Het is al weer een tijd geleden dat het glad was.
Godver ik zie het nu pas johquote:
Flink eten dan is het binnenkort een gansquote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je goed kijkt, kun je er een eend in zien
Wanneer heb ik je voor het laatst gezien? De dag daarna heb ik me voor het laatst geschoren.quote:
Ik "scheer" me bijna altijd met een tondeuzequote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh.
Het is al weer een tijd geleden dat het glad was.
Ik heb niet zo'n doldwaas seksleven als dat ik online poch en weet derhalve niet wat je nu bedoelt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
dat zie je toch meteen, dat zijn billen the day after
Kappen met de tondeuze, jij weetquote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik "scheer" me bijna altijd met een tondeuze
Jokkertquote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n doldwaas seksleven als dat ik online poch en weet derhalve niet wat je nu bedoelt.
dit dus..quote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet echt een baard gezicht.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Preziezquote:
the day after dat ik van de trap gedonderd was jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
dat zie je toch meteen, dat zijn billen the day after
Streepjequote:
Een Dquote:
dat was een goede valquote:Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
the day after dat ik van de trap gedonderd was ja
Streepjequote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
een pijl naar beneden
nee, gewoon een beschaafd streepje
zulke humor kan ik wel waarderen als je dat echt zou hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
een pijl naar beneden
nee, gewoon een beschaafd streepje
Maar hoe pijnlijk is t?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik eerst ook niet.. maar het blijft zó lang gladik werd gewoon geil van mezelf
nou ja, fijn is andersquote:
met aan het end zo'n vieze gele plekquote:Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik heb er flink last van gehad
hahaha, dat durf ik niet hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zulke humor kan ik wel waarderen als je dat echt zou hebben
Dat mag hij niet vanwege zijn baan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer heb ik je voor het laatst gezien? De dag daarna heb ik me voor het laatst geschoren.
En dan vraag je D. maar om een baard te laten staan.
Waarom niet? Is misschien iets meer werk, maar verder niet echt spannend om te doen lijkt me?quote:
nee, meer omdat ik niet weet of dat dan wel gewaardeerd wordtquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Is misschien iets meer werk, maar verder niet echt spannend om te doen lijkt me?
Dat doe je toch voor jezelf? En misschien ook een beetje voor je partner, maar dat is een scharrel. En sowieso, kan me niet voorstellen dat iemand het niet kan waarderen, tenzij preuts of zo.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, meer omdat ik niet weet of dat dan wel gewaardeerd wordt
Gewoon doodskopje erin kappen en de ogen piercen met van die glimmertjesquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, meer omdat ik niet weet of dat dan wel gewaardeerd wordt
preutsquote:Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe je toch voor jezelf? En misschien ook een beetje voor je partner, maar dat is een scharrel. En sowieso, kan me niet voorstellen dat iemand het niet kan waarderen, tenzij preuts of zo.
Daarvoor had hij ook een baardje. Staat hem veel leuker.quote:
Hij zal wel denken : "De slet." Voor hij zijn rits weer dichttrekt en wegloopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe je toch voor jezelf? En misschien ook een beetje voor je partner, maar dat is een scharrel. En sowieso, kan me niet voorstellen dat iemand het niet kan waarderen, tenzij preuts of zo.
wat heb je nu weer gesnoven?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon doodskopje erin kappen en de ogen piercen met van die glimmertjes
hasjquote:
Daarom ben ik zo blij met een goed geisoleerd huisquote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
preutsik kan niets met preutse mensen. ik ben zelf iig niet preuts. ik loop het liefst de hele dag naakt rond als ik thuis ben. maar ja, zo verrekte koud hier
Dan verdien je het ook nietquote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij zal wel denken : "De slet." Voor hij zijn rits weer dichttrekt en wegloopt.
Vind het altijd zo raar dat je geen baard mag hebben voor werk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarvoor had hij ook een baardje. Staat hem veel leuker.
Denk aan de ijsberen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met een goed geisoleerd huiszou nooit in een koud/tochtig huis kunnen wonen. Heb de verwarming ook altijd op minimaal 20 staan wanneer ik thuis ben. Als ik het koud heb soms op 21 of heel soms zelfs 22
Heb de verwarming hier op 16 staanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met een goed geisoleerd huiszou nooit in een koud/tochtig huis kunnen wonen. Heb de verwarming ook altijd op minimaal 20 staan wanneer ik thuis ben. Als ik het koud heb soms op 21 of heel soms zelfs 22
Iedereen zoveel mogelijk uniform. Hygiëne zal ook een reden zijn, maar daar heb je op sommige plekken baardnetjes voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het altijd zo raar dat je geen baard mag hebben voor werk.
Het slaat echt helemaal nergens op.
doe ik ookquote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
22.5 is mijn minimum als ik thuis benquote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben een kouwkleumquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de verwarming hier op 16 staanTrek liever lekker een vest aan ofzo
Mijne staat op 18 als ik de deur uit gaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de verwarming hier op 16 staanTrek liever lekker een vest aan ofzo
Preciesquote:
Tjah als kok zijnde kan ik het wel begrijpen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het altijd zo raar dat je geen baard mag hebben voor werk.
Het slaat echt helemaal nergens op.
Dat vind ik wel weer een beetje warm, ook gezien de stookkostenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
22.5 is mijn minimum als ik thuis ben
En als die vloer dan lekker warm is
IK OOKquote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
PreciesIk wil ook echt een openhaard of kachel in mn volgende huisje
trouwenquote:
Open haard wil ik ookquote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
PreciesIk wil ook echt een openhaard of kachel in mn volgende huisje
quote:
Alsof hoofdhaar of lichaamshaar niet even vies isquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen zoveel mogelijk uniform. Hygiëne zal ook een reden zijn, maar daar heb je op sommige plekken baardnetjes voor.
Niet zo bijdehand jijquote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah als kok zijnde kan ik het wel begrijpen.
Als..quote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]*note maakt* 5 extra lagen kleding aandoen als ik naar TGND ga
Bij mij ook op 17, sterf dan ook van de kou als ik thuis komquote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne staat op 18 als ik de deur uit ga
Gelukkig blijft de warmte heel lang hangen ivm de vloer dus het valt nog wel meequote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer een beetje warm, ook gezien de stookkosten
Ow in het bankenwereldje ook wel eigenlijk.quote:
Eerste wat ik doe bij binnenkomst is de verwarming hoger zettenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij ook op 17, sterf dan ook van de kou als ik thuis kom
Tsja. Op veel plekken is je hoofd ook bedekt en draag je lange mouwen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof hoofdhaar of lichaamshaar niet even vies is
[..]
Niet zo bijdehand jij
Ik heb alleen in mn badkamer vloerverwarmingquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig blijft de warmte heel lang hangen ivm de vloer dus het valt nog wel mee
hehe, ik ookquote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe bij binnenkomst is de verwarming hoger zetten
Zekerquote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie het als een voordeel, extra lange spannende striptease.
die had ikquote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, ik ookwil eigenlijk zo'n thermostaat die je met een app kan bedienen als je onderweg bent. Dan kan ik em aanzetten voordat ik naar huis ga
(nouja, voor mn normale schema staat die geprogrammeerd).
Omringt door 5 buren zeker in een app.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
20C met de verwarming uit, eat that bitches
Wanneer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer?Tegelijk met dat diner?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.precies
-___-
Nope.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Omringt door 5 buren zeker in een app.
Gaan mijn kosten alleen maar van omhoogquote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, ik ookwil eigenlijk zo'n thermostaat die je met een app kan bedienen als je onderweg bent. Dan kan ik em aanzetten voordat ik naar huis ga
(nouja, voor mn normale schema staat die geprogrammeerd).
Bij je ex in huis gelaten? Bummerquote:
Goede isolatie danquote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope.
Beneden hoekwoning. Alleen boven/1 kant naast me.
Dat kan mij echt niet interesserenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow in het bankenwereldje ook wel eigenlijk.
Bedoel, is toch raar als je met zo een allah ackbar figuur je transacties doorneemt? (/racist uit).
Die van mij staat in het weekend al de hele dag aanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Gaan mijn kosten alleen maar van omhoog
Dan zet ik hem in het weekend ook al aan als ik nog in bed lig
jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij je ex in huis gelaten? Bummer![]()
Als ik zo'n domme had, zou ik het nu wel gedaan hebben, maar omdat deze al redelijk slim is, vind ik het zonde van mn geld. In mn volgende huisje koop ik er wel eentje
Afgelopen weekend wel, want ben de deur niet uit geweest.. Maar meestal ben ik daar teveel voor wegquote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van mij staat in het weekend al de hele dag aan
voor jou misschienquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet naar de Turk gaan om een Durum Doner te halen is moeilijk.
Niet als je zelf bagels in de oven hebt staan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet naar de Turk gaan om een Durum Doner te halen is moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wat heb je aanstaan dan de hele dag?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, nieuwbouw dus mag ook wel
Plus, apparatuur zal ook schelen
Het is zo lekkerquote:
Nice.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet als je zelf bagels in de oven hebt staan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Fera het volgende:
Neeeeeeee, zeg me dat het niet waar is.Que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bagels voor avondeten? Hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Myraela het volgende:
Van de bagels afblijven tot het avondeten. Dat gaat het lastige gedeelte worden.
Gewoon een bagel met veldsla, geitenkaas en tomaat.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bagels voor avondeten? Hoe moet ik dat zien?
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Fera het volgende:
Neeeeeeee, zeg me dat het niet waar is.zeg dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Ben geen konijn...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een bagel met veldsla, geitenkaas en tomaat.En dan een salade ernaast.
Een bestand wat ik gemaakt had. IT'S GOOOOOOOOOOOOOOOOONE.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zo lekker![]()
[..]
Nice.
Ik ga maar een paar eieren bakken dan.
[..]
Que?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |