Wijntje bij het toilet schoonmaken?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
aangeschoten is ook goed, ik word daar altijd wel hitsig van iig
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jij post/DM't ook al geen foto's - praatjesmakers
ik had een heeeeel mooie foto, maar die ben ik kwijtquote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze komen eraan hoor, maar dan wil ik ook jouw borsten kunnen beoordelen
Zodat de alcoholkots direct in het toilet belandt, ze de restjes direct kan oppoetsen en jij als een echte heer de haren uit haar gezicht kan houden (trekken) terwijl je haar eens even flink achterlangs neemt?quote:
Daar dacht je laatst heel anders over. Of ben ik geen onbekend meisje?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.
In de psychologie hebben ze hier een hele mooie term voor maar ik ben hem even kwijt.quote:
Echt niet? Dan gooi ik ze weer weg.quote:
Mooie vrouw. Maar waar zijn de beste billen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:55 schreef PeuRac het volgende:
En die op-babe vind ik zo lekker, die blijf fijntjes staan
Misschien ben ik gehacked ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar dacht je laatst heel anders over. Of ben ik geen onbekend meisje?
Ik zet 'm alvast voor je klaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee dank je.
Ik wil wel een baileys ofzo, maar dan ná het poetsen...
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.
Dat gaat over Dven en mij, dus tenzij je van mannenbillen houdt, is het jammer voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Speedball het volgende:
[..]
Mooie vrouw. Maar waar zijn de beste billen ?
Waar blijven jouw foto's nu?quote:
owquote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gaat over Dven en mij, dus tenzij je van mannenbillen houdt, is het jammer voor jou
Nee gewoon een beetje de schijn ophouden. In het echt ben ik gewoon een slet die geen kans onbenut laat.quote:
eh, nee, ik wil echt geen foto'squote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
In de psychologie hebben ze hier een hele mooie term voor maar ik ben hem even kwijt.
Nee zeggen om de ja die je eigenlijk wil te verkrijgen. Classic.
hoezo in het echt? hier niet danquote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee gewoon een beetje de schijn ophouden. In het echt ben ik gewoon een slet die geen kans onbenut laat.
Gemis voor jou dat mijn billen jouw DMbox niet sierenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh, nee, ik wil echt geen foto's
Ikkanniks met foto's, moet iemand live zien omte kunnen oordelen. Altijd.
Ook nooit foto van dates willen zien voor de eerste date als t online klikte.
dat vind ik vreemd. je moet toch wel een beetje een indruk willen hebben??quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh, nee, ik wil echt geen foto's
Ikkanniks met foto's, moet iemand live zien omte kunnen oordelen. Altijd.
Ook nooit foto van dates willen zien voor de eerste date als t online klikte.
Dit is het echt. Toch?quote:
Uitstel/afstel en zoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zeg ik toch net, die moet ik maken deze week.. wel opletten he
Daar hebben we Faxie voorquote:
Mijn billen kunnen dit beamen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij de 60 dagen Van sodom (oid) wordt gezegd dat jongensbillen mooier zijn dan meisjesbillen btw
dat zal wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemis voor jou dat mijn billen jouw DMbox niet sieren
doe maarquote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitstel/afstel en zo![]()
Ik houd je in de gaten
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal wel.
Ik wil wel n foto van je harige ballen
Is het niet 100 dagen?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij de 60 dagen Van sodom (oid) wordt gezegd dat jongensbillen mooier zijn dan meisjesbillen btw
die heb ik dantoch ook?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat vind ik vreemd. je moet toch wel een beetje een indruk willen hebben??
Godverdomme wat windt deze vuile praat mij opquote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal wel.
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik dantoch ook?
Van z'n humor en z'n denkwijze enzo
fotoooquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat windt deze vuile praat mij op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
100 is ook goed, ik weet niet meer hoeveelquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het niet 100 dagen?
Heb alleen de film gezien trouwens.
samme zegquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat windt deze vuile praat mij op
Hup, poetsen jij!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
100 is ook goed, ik weet niet meer hoeveel
ja maar het oog wil toch ook wat? als ie al niet eens een uitstraling heeft, wat moet je er dan mee?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik dantoch ook?
Van z'n humor en z'n denkwijze enzo
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal wel.
nee, maar op n foto komt z'n uitstraling niet over...quote:
+1 hoe belangrijk iemands persoonlijkheid ook is, ik moet ook echt fysiek aangetrokken zijn tot iemand, anders kan ik met de beste wil van de wereld niet opgewonden rakenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja maar het oog wil toch ook wat? als ie al niet eens een uitstraling heeft, wat moet je er dan mee?
uiteindelijk ga je toch ook seks met 'm hebben.. moet je toch wel een beetje warm van 'm worden, lijkt mij.
wtf?! Als ik date betekent dat niet dat ik seks ga hebben hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja maar het oog wil toch ook wat? als ie al niet eens een uitstraling heeft, wat moet je er dan mee?
uiteindelijk ga je toch ook seks met 'm hebben.. moet je toch wel een beetje warm van 'm worden, lijkt mij.
Mannenbillen.quote:
Met jou kan ik tenminste praten!quote:
Fijn om te weten voor onze Den Haag date.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
wtf?! Als ik date betekent dat niet dat ik seks ga hebben hoor
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?! Als ik date betekent dat niet dat ik seks ga hebben hoor
Dit inderdaad.quote:
ja, en dat zie ik dus echt totaal niet op n foto.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 hoe belangrijk iemands persoonlijkheid ook is, ik moet ook echt fysiek aangetrokken zijn tot iemand, anders kan ik met de beste wil van de wereld niet opgewonden raken
De film werd weggezet als een groot schandalige orgie van seks en sadisme.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
100 is ook goed, ik weet niet meer hoeveel
Jij wilt ook harige ballen in je dm?quote:
Wat gebeurt er op zondag?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]holy f*ck ja. is het al bijna zondag?
ik zag m toen ik 12 was, was zwaar geshockeerdquote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De film werd weggezet als een groot schandalige orgie van seks en sadisme.
Ik vond er geen kut aan
[..]
Jij wilt ook harige ballen in je dm?
thnx welquote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Aan de foto's te zien hebben Rival en Sedan heerlijke billen.
Ik was 23 ofzo, dus dat is wel aardig anders.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zag m toen ik 12 was, was zwaar geshockeerd
haha dan heb je nog nooit lekkere mannenbillen gezien/gevoeld/gemeptquote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
Als er iets saai is, zijn het wel mannenbillen.
Met mooie billen?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dan zie ik m'n kersverse scharrel weer
ik vind ze wel lekker voelen hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
Als er iets saai is, zijn het wel mannenbillen.
Er zijn vervelendere dingen te voelen dan mijn billen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind ze wel lekker voelen hoor
Eerst billen zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
Bij dezen roep ik mijzelf uit als winnaar van de KONTest
quote:
terechtquote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
Dat zou Snoepie doenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou Snoepie doenwaarom heeft zij niks uitgesproken?
Of heb je al opgegeven, in dat geval win ik dus.
quote:
Eind goed, al goedquote:
tja. er kan er maar één de winnaar zijn.quote:
quote:
Hoop doet leven IIIquote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
tja. er kan er maar één de winnaar zijn.
laat je niet kennen, ga gewoon maar door. want als je niet tegen je verlies kunt..![]()
Dit zag ik niet aankomenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
tja. er kan er maar één de winnaar zijn.
laat je niet kennen, ga gewoon maar door. want als je niet tegen je verlies kunt..![]()
Heb ik niet, wilde al voorstellen om live te komen showen, alleen rede ik dat de komende weken nietquote:
Nou, Jofu kijkt er altijd tegenaan, zitten op zijn hoogtequote:
ach meisje, ieder z'n eigen manieren tochquote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar nog even over die foto...
Ik voelde me ooit ontzettend aangetrokken tot n date, terwijl ik hem, als ik een foto had gezien, waarschijnlijk afgewezen zou hebben.
Ik durf het dus niet aan om iemand wellicht mis te lopen door n foto
Mijn billen wil je niet eens zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
Oke, dames mogen nu een foto van hun bips naar mij verzenden waarna ik ten laatste deze avond nog een bekendmaking van de winnaressen in de verscheidene categorieën zal geven.
TheGirlNextDoor begint.
Dat waag ik te betwijfelen. Mijn liefde voor billen gaat diep. No pun.quote:
Het is nu nog ongetrainde blubber. Als ik een tijdje bezig met sporten zal ik het opnieuw overwegen. Maar ben net één dag bezig, dus daar is nog niets van te zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Mijn liefde voor billen gaat diep. No pun.
no pun my assquote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Mijn liefde voor billen gaat diep. No pun.
Liever niet op deze manierquote:Op maandag 6 januari 2014 14:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
weet ik veel. ik denk ik betrek je even bij de chat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |