Wijntje bij het toilet schoonmaken?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
aangeschoten is ook goed, ik word daar altijd wel hitsig van iig
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jij post/DM't ook al geen foto's - praatjesmakers
ik had een heeeeel mooie foto, maar die ben ik kwijtquote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze komen eraan hoor, maar dan wil ik ook jouw borsten kunnen beoordelen
Zodat de alcoholkots direct in het toilet belandt, ze de restjes direct kan oppoetsen en jij als een echte heer de haren uit haar gezicht kan houden (trekken) terwijl je haar eens even flink achterlangs neemt?quote:
Daar dacht je laatst heel anders over. Of ben ik geen onbekend meisje?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.
In de psychologie hebben ze hier een hele mooie term voor maar ik ben hem even kwijt.quote:
Echt niet? Dan gooi ik ze weer weg.quote:
Mooie vrouw. Maar waar zijn de beste billen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:55 schreef PeuRac het volgende:
En die op-babe vind ik zo lekker, die blijf fijntjes staan
Misschien ben ik gehacked ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar dacht je laatst heel anders over. Of ben ik geen onbekend meisje?
Ik zet 'm alvast voor je klaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee dank je.
Ik wil wel een baileys ofzo, maar dan ná het poetsen...
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb te veel zelfrespect om zomaar lukraak foto's naar onbekende meisjes te versturen dus sorry.
Dat gaat over Dven en mij, dus tenzij je van mannenbillen houdt, is het jammer voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Speedball het volgende:
[..]
Mooie vrouw. Maar waar zijn de beste billen ?
Waar blijven jouw foto's nu?quote:
owquote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gaat over Dven en mij, dus tenzij je van mannenbillen houdt, is het jammer voor jou
Nee gewoon een beetje de schijn ophouden. In het echt ben ik gewoon een slet die geen kans onbenut laat.quote:
eh, nee, ik wil echt geen foto'squote:Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
In de psychologie hebben ze hier een hele mooie term voor maar ik ben hem even kwijt.
Nee zeggen om de ja die je eigenlijk wil te verkrijgen. Classic.
hoezo in het echt? hier niet danquote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee gewoon een beetje de schijn ophouden. In het echt ben ik gewoon een slet die geen kans onbenut laat.
Gemis voor jou dat mijn billen jouw DMbox niet sierenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh, nee, ik wil echt geen foto's
Ikkanniks met foto's, moet iemand live zien omte kunnen oordelen. Altijd.
Ook nooit foto van dates willen zien voor de eerste date als t online klikte.
dat vind ik vreemd. je moet toch wel een beetje een indruk willen hebben??quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh, nee, ik wil echt geen foto's
Ikkanniks met foto's, moet iemand live zien omte kunnen oordelen. Altijd.
Ook nooit foto van dates willen zien voor de eerste date als t online klikte.
Dit is het echt. Toch?quote:
Uitstel/afstel en zoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zeg ik toch net, die moet ik maken deze week.. wel opletten he
Daar hebben we Faxie voorquote:
Mijn billen kunnen dit beamen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij de 60 dagen Van sodom (oid) wordt gezegd dat jongensbillen mooier zijn dan meisjesbillen btw
dat zal wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemis voor jou dat mijn billen jouw DMbox niet sieren
doe maarquote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitstel/afstel en zo![]()
Ik houd je in de gaten
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal wel.
Ik wil wel n foto van je harige ballen
Is het niet 100 dagen?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij de 60 dagen Van sodom (oid) wordt gezegd dat jongensbillen mooier zijn dan meisjesbillen btw
die heb ik dantoch ook?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat vind ik vreemd. je moet toch wel een beetje een indruk willen hebben??
Godverdomme wat windt deze vuile praat mij opquote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal wel.
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik dantoch ook?
Van z'n humor en z'n denkwijze enzo
fotoooquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat windt deze vuile praat mij op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
100 is ook goed, ik weet niet meer hoeveelquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het niet 100 dagen?
Heb alleen de film gezien trouwens.
samme zegquote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat windt deze vuile praat mij op
Hup, poetsen jij!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
100 is ook goed, ik weet niet meer hoeveel
ja maar het oog wil toch ook wat? als ie al niet eens een uitstraling heeft, wat moet je er dan mee?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik dantoch ook?
Van z'n humor en z'n denkwijze enzo
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zal wel.
nee, maar op n foto komt z'n uitstraling niet over...quote:
+1 hoe belangrijk iemands persoonlijkheid ook is, ik moet ook echt fysiek aangetrokken zijn tot iemand, anders kan ik met de beste wil van de wereld niet opgewonden rakenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja maar het oog wil toch ook wat? als ie al niet eens een uitstraling heeft, wat moet je er dan mee?
uiteindelijk ga je toch ook seks met 'm hebben.. moet je toch wel een beetje warm van 'm worden, lijkt mij.
wtf?! Als ik date betekent dat niet dat ik seks ga hebben hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja maar het oog wil toch ook wat? als ie al niet eens een uitstraling heeft, wat moet je er dan mee?
uiteindelijk ga je toch ook seks met 'm hebben.. moet je toch wel een beetje warm van 'm worden, lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |