Ik hoef ook niet zo nodig op een cactus te zitten.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:23 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij pijnlijk voor degene die daar gebruik van maken.
Toch niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoef ook niet zo nodig op een cactus te zitten.
Maak van de broccoli en het gehakt een ovenschotel, boursin toevoegen en wat schijfjes voorgekookte aardappel en weg ben je, de champignons kun je er ook nog door doenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben inspiratieloos wb het eten vanavond.
Ik heb nog een broccoli, puntpaprika, champignons en gehakt in de koelkast. In de diepvries nog het eea en de nodige voorraad. Al het bovenstaande hoeft niet per se vanavond op.
Wie heeft er een grandioos idee?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Maak van de broccoli en het gehakt een ovenschotel, boursin toevoegen en wat schijfjes voorgekookte aardappel en weg ben je, de champignons kun je er ook nog door doen
Ik vind dit niet zo lekker klinken.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Maak van de broccoli en het gehakt een ovenschotel, boursin toevoegen en wat schijfjes voorgekookte aardappel en weg ben je, de champignons kun je er ook nog door doen
Okquote:Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit niet zo lekker klinken.
Ik ben niet zo'n fan van ovenschotels. Blame it on my mom. Wel bedankt voor de input hoor!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:51 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Okdan weet ik het ook niet. http://www.smulweb.nl/rec(...)n-broccoli-en-gehakt
Kijk dan deze !? http://www.huffingtonpost(...)video_n_4532485.htmlquote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef MaximusTG het volgende:
Hebben hebben: http://www.engadget.com/2(...)ot-wemo-slow-cooker/
Gevulde puntpaprika met champignons en gehakt?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben inspiratieloos wb het eten vanavond.
Ik heb nog een broccoli, puntpaprika, champignons en gehakt in de koelkast. In de diepvries nog het eea en de nodige voorraad. Al het bovenstaande hoeft niet per se vanavond op.
Wie heeft er een grandioos idee?
BAM! Goed idee!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gevulde puntpaprika met champignons en gehakt?
Ik heb sinds een paar dagen een slowcooker. Vandaag voor het eerst in gebruik. Er zit al vanaf 10 uur een groot stuk schouderkarbo aan een stuk in, voor pulled pork. Vanavond op een zelfgemaakt broodje, met verse coleslaw. Yummymy!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef MaximusTG het volgende:
Hebben hebben: http://www.engadget.com/2(...)ot-wemo-slow-cooker/
Kook je op gas? Dan kan je met een vork in de Paprika deze boven een gasvlam houden en hem zwart blakeren, dan afspoelen, je haalt dat het velletje van de paprika en hij is lekkerder en beter verteerbaarquote:
Dat kan. Duurt dat lang? Ik kan niet zo lang staan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kook je op gas? Dan kan je met een vork in de Paprika deze boven een gasvlam houden en hem zwart blakeren, dan afspoelen, je haalt dat het velletje van de paprika en hij is lekkerder en beter verteerbaar
Je kunt hem, als je dat hebt, ook onder de gril in de oven even zwartblakeren en daarna de schil eraf pellen. Puntpaprika krijgt dat een heerlijke zoete smaak.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Lonaa het volgende:
Dat kan. Duurt dat lang? Ik kan niet zo lang staan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef Myraela het volgende:
Blog: "Zelf hamburgers maken!"
altijd leuk om wat inspiratie op te doen.
"Snijd de broodjes open, bak de hamburgers uit de supermarkt en doe hier ui en sla op."
Ok. Bedankt.
Die heb ik al eens voorbij zien komen volgens mij, briljant jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef Myraela het volgende:
Blog: "Zelf hamburgers maken!"
altijd leuk om wat inspiratie op te doen.
"Snijd de broodjes open, bak de hamburgers uit de supermarkt en doe hier ui en sla op."
Ok. Bedankt.
Wat voor geitenkaas?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook wel pizza lusten. Maar ik ben zelf bagels aan het maken, dus daar eet ik er vanavond eentje van.Met geitenkaas.
Met name Amerikaanse blogs hebben er een handje vanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Die heb ik al eens voorbij zien komen volgens mij, briljant jaVoor heel veel mensen is dat dus 'zelf maken'..
Ja, die van de Makro die ik nog moet opmaken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat voor geitenkaas?
Oh, van de Marko, toch?
Ik zoek zachte geitenkaas met wel geitenkaassmaak, maar niet BAMINYOURFACE zeg maar.
De recepten op allerhande ook. De hoeveelheid pakjes en potjes is altijd een beetje jammer.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met name Amerikaanse blogs hebben er een handje vanDat je een recept ziet voor een overheerlijk uitziende taart en dan lees je het 'recept' door en moet je één of ander kant & klaar taartpak kopen...
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
De recepten op allerhande ook. De hoeveelheid pakjes en potjes is altijd een beetje jammer.
Zou top zijn!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die van de Makro die ik nog moet opmaken.Als ik nog eens naar de Makro ga dan zal ik eens kijken welke het was. Want deze is echt heerlijk zacht en niet zo sterk. Ben ik zelf ook niet zo van.
Jup. Zeker als je nu recepten van nu en tien jaar geleden vergelijkt. Vroegah was het veel meer zelf doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
De recepten op allerhande ook. De hoeveelheid pakjes en potjes is altijd een beetje jammer.
Het toppunt van Amerikaans: moist chocolate mayo cakequote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Met name Amerikaanse blogs hebben er een handje vanDat je een recept ziet voor een overheerlijk uitziende taart en dan lees je het 'recept' door en moet je één of ander kant & klaar taartpak kopen...
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het toppunt van Amerikaans: moist chocolate mayo cakeChocoladecake uit een pakje met een halve pot mayo erin
Geit met biet is een goed huwelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zou top zijn!
Heb van de week in een restaurant een spiesje met biet en geitenkaas gehad, dat was ontzettend lekker! En natuurlijk vergat ik te vragen wat voor geitenkaas het was want ik had haast (het gevolg daarvan was mijn nu-is-je-knie-kapot-smak)
Dat lijkt me echt heel smerigquote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het toppunt van Amerikaans: moist chocolate mayo cakeChocoladecake uit een pakje met een halve pot mayo erin
Mooi dat je dat hebt overleefdquote:Op maandag 6 januari 2014 18:07 schreef --Sam het volgende:
Goedenavond! De eerste werkdag van het nieuwe jaar zit er weer op.
Waarom nog steeds?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat je dat hebt overleefd
Ik ben nog steeds wakker
Lijkt me toch niet echt gezond voor je om vanuit een nachtdienst meteen de dagdienst weer in te gaan.quote:
Nee, dat lijkt me ook niet gezond.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt gezond voor je om vanuit een nachtdienst meteen de dagdienst weer in te gaan.
Levert volgens mij ook risico's op.
Garantie?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
M'n Philips shaver is kapot gegaanTwee van de scheerbladen zijn afgebroken
dit is de 6e laatste keer dat ik iets van Philips Consumer Lifestyle koop, troep
_!
Dat stugge aziatische haar ookquote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
M'n Philips shaver is kapot gegaanTwee van de scheerbladen zijn afgebroken
dit is de 6e laatste keer dat ik iets van Philips Consumer Lifestyle koop, troep
_!
Nergens last van! Ben alleen een beetje high.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef golfer het volgende:
Lijkt me toch niet echt gezond voor je om vanuit een nachtdienst meteen de dagdienst weer in te gaan.
Levert volgens mij ook risico's op.
Minder cocaïne dan volgende keer gebruiken.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Nergens last van! Ben alleen een beetje high.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scherpe metalen plaatje is gewoon dwars door de scheerfolie gegaan en stak er 2 mm aan de andere kant uit. wtf
En dan ook gewoon de scherpe kant, en niet de ronde kant die boven zit
Confidence through competence
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Kijk:Je kent je eigen kracht ook niet meer sinds al die sportscholen. Je drukt dat mes gewoon erdoorheen met die enorme spierballen van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scherpe metalen plaatje is gewoon dwars door de scheerfolie gegaan en stak er 2 mm aan de andere kant uit. wtf
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Het moet erin gezeten hebben de laatste keer dat ik me scheerde, maar gelukkig heb ik me niet bewust geprikt. Ongelovelijk dit eigenlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is nog best gevaarlijk ook Steer
Ik voel me wel alsof ik iets heb gebruikt, ben luidkeels aan het meezingen met muziekquote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef golfer het volgende:
Minder cocaïne dan volgende keer gebruiken.
Mooi scrabblewoord: witoorpenseelaapjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Bluezz het volgende:
http://nos.nl/artikel/594(...)omen-in-drenthe.html
Stomme vent sowieso, maar voor ik het merk aapje goed las moest ik het 4X hardop lezen![]()
Teveel cortisol aanmaak?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Nergens last van! Ben alleen een beetje high.
Ja, ik ken hetquote:Op maandag 6 januari 2014 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Teveel cortisol aanmaak?
Je kakt vanzelf wel in.
Werk je in de zorg?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ken hetMaar ik wacht al een paar uur tot ik echt in kak. Ik wilde nu niet naar bed omdat ik dan zo shitty vroeg wakker ben.
Ja, geloof het wel.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht aanvankelijk dat Sam Sam was omdat ze tegelijk ziek waren
Maar ik vond dat helemaal niks voor Sun. Tav on the other hand!
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
hij heeft wel een eigen hyves gehad.. gewoon omdat we het zo leuk vonden zijn favoriete bands en films te bedenken
(Steppenwolf, Wolfmother, Dog eat Dog, Snoop Dogg, K9, Beethoven.. enz enz..)
quote:A song about lovers kissing by the Berlin Wall. So its only fitting Bowie did this magnificent version in German
Ik was wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef --Sam het volgende:
Ik ga Utopia kijken, eens zien of het wat is..
Heb ook een paar Big Brother versies gevolgd incl slowchat, streams kijken etc etc. Zo leukquote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Het trok mij dus helemaal niet eigenlijk.
Is het lekker?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Paar weken geleden dit gehad. Misschien geen mayo-chococake, maar 't komt in de buurt
Iedere zaterdag is volgens mij een samenvatting van de hele week.. Ik ga nu kijken, fijne avond!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd eigenlijkAlleen is het echt zo'n tv-show waar ik dan graag veel tijd in zou willen steken en heb al andere tijdverslindende dingen momenteel. Alhoewel, heb wat korte youtube clipjes gezien en dat Limburgse geschreeuw, daar kunnen mijn oren en zenuwen echt niet tegen
Ik alleen het 1e jaar, toen kende ik het wel eigenlijk..quote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ook een paar Big Brother versies gevolgd incl slowchat, streams kijken etc etc. Zo leuk
Regenjas/paraplu?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje jammer dit. Had zin in een wandeling vanavond, maar het regent
Beiden niet bij de hand volgens mij.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ook een paar Big Brother versies gevolgd incl slowchat, streams kijken etc etc. Zo leuk
omg, je onthoudt ook alles!!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Totdat het ziekenhuis over je dataverbruik ging klagen
Ik ben wel eens een stream vergeten af te sluiten en de computer ook, werd ik 's ochtends wakker door het gekraai van de haan uit het BB huis.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg, je onthoudt ook alles!!![]()
Maar dat kwam omdat ik een website met 4 streams tegelijk open had
Dat is duidelijk niet onze Samquote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef --Sam het volgende:
Voor een volgende nachtdienstquote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Big Brother was cool!
Hier kunnen jullie nog veel vinden als je dat wilt![]()
SHO / 10 jaar reality 1999-2009 #2
Ooooh sweet memoriesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Big Brother was cool!
Hier kunnen jullie nog veel vinden als je dat wilt![]()
SHO / 10 jaar reality 1999-2009 #2
Ik kende FOK toen nog niet, ik kwam pas hier tijdens DGK, dat is wel jammerquote:Op maandag 6 januari 2014 20:25 schreef golfer het volgende:
BB1 was destijds wel (en voor velen met mij) de reden om al lurkend Fok! te gaan volgen en mij een jaar later officieel te registeren.
Scanman tietuh!!!!
Ons zonnetje in huisquote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Biggenbroertjes was en is vreselijk, proleetvermaak van het ergste soort.
Voetbal en BB? Oh dear de teleurstellingen houden niet opquote:Op maandag 6 januari 2014 20:25 schreef golfer het volgende:
BB1 was destijds wel (en voor velen met mij) de reden om al lurkend Fok! te gaan volgen en mij een jaar later officieel te registeren.
Scanman tietuh!!!!
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Biggenbroertjes was en is vreselijk, proleetvermaak van het ergste soort.
Ik was op niemand flieft, nou ja misschien op die kutkip, maar ik was ook zwaar verslaafdquote:Op maandag 6 januari 2014 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
VERSLAAFD was iken een beetje vliefd op Ruud
Gelukkig kan ik ook niet koken en hou ik niet van lekker eten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Voetbal en BB? Oh dear de teleurstellingen houden niet op
Nah... flieft is een groot woord, maar ik vond hem wel de leukstequote:Op maandag 6 januari 2014 20:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was op niemand flieft, nou ja misschien op die kutkip, maar ik was ook zwaar verslaafd
Echt, dat zwelgen in lowbrow is verschrikkelijk, leg die lat eens wat hoger.quote:
wat is lowbrowquote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Echt, dat zwelgen in lowbrow is verschrikkelijk, leg die lat eens wat hoger.
Het tegengestelde van Pietje, die denkt dat ie highbrow en elitair is.quote:
Lowbrow, relating to, or suitable for a person with little taste or intellectual interestquote:
ah... okéeeeeeeee ..........quote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het tegengestelde van Pietje, die denkt dat ie highbrow en elitair is.
ja het zal welquote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lowbrow, relating to, or suitable for a person with little taste or intellectual interest
Ik ben zo elitair dat mijn air alleen al onuitstaanbaar isquote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het tegengestelde van Pietje, die denkt dat ie highbrow en elitair is.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben zo elitair dat mijn air alleen al onuitstaanbaar is
Een goede deodorant doet al wonderen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij ben je gewoon een aardige vent maar is dat je imago, ik geloof er niks van dat jequote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring leest men geen literatuur, men schrijft literatuur, ze kopen geen kunst, ze maken het. Men is geen lid van de Vpro, de Vpro is lid van hen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een aardige vent maar is dat je imago, ik geloof er niks van dat je
een nare man bent, vind je natuurlijk helemaal niet leuk om te horen, maar ik zeg het toch maar
Dat bedoel ikquote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring leest men geen literatuur, men schrijft literatuur, ze kopen geen kunst, ze maken het. Men is geen lid van de Vpro, de Vpro is lid van hen.
Met ons hoeft geen spot te worden gedreven, dat doen wij zelf beter
Humbug, massahysterie en hype, zwelgen in low culture omdat het in was. Christ, als je in een studentenhuis gewoond hebt, heb je zo een deel van je leven doorgebracht, dat hoef je niet op TV te zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik heb overigens een hekel aan pulp-tv, maar dit, dit was...'anders'? Je moet het gevolgd hebben om te snappen wat ik bedoel
Deodorant is voor mensen die zich niet vaak genoeg wassen en niet dagelijks schoon ondergoed aantrekken.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Een goede deodorant doet al wonderen.
Shit vergeten! Was het wat?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef --Sam het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ken zequote:
Nog welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:37 schreef borisz het volgende:
John De Mol kan opgelucht adem halen. Anderhalf miljoen kijkers voor Utopia.
Opa komt op de fiets hierheen, loopt met Sam naar huis. Daar gaan ze gewoon hun gewone gang (in de tuin 'helpen', stukje lopen, lekker luieren) en dan brengt opa Sam 's middags weer lopend naar huis en gaat op zijn fiets weer terug. Dit is de vaste routine op mijn hele werkdagen altijd geweest en we gaan dat dus weer invoeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat gaan Sam & opa doen? Lekker lang wandelen?
Oh, dat is ook geen feest nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:49 schreef Vork het volgende:
Hmm, ja lastig. Gelukkig kan ik hier nog naar buiten, maar er moet echt wel verandering in gaan komen. Dus helaas ben ik zo toe aan een zeer vervelende en demotiverende bezigheid. Een rondje uitzendbureau's.
Hahahaha. Liefquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 Vork!! Wie weet, nieuw jaar nieuwe kansen!
Lonaa, rottig he![]()
Kan je niet iets beginnen waar je lekker mee bezig bent op de bank? Een blog beginnen? Haken?
Aan de tafel zitten en alle foto's eens uitzoeken (als je die al hebt?) en een leuke collage maken voor aan de muur in de wc? Of Loesje teksten bedenken op de site
Ik gooi ook maar wat neer hoor?
Als je maar niet bij Sun en Tav op de achterbank gaat zitten danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Buikgriep heeft hier toegeslagen, ik zal geen details melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je maar niet bij Sun en Tav op de achterbank gaat zitten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al ben ik nu natuurlijk wel goed getraind![]()
[..]
Als je maar niet bij Sun en Tav op de achterbank gaat zitten danNeuh, blijf in de buurt van een ander zitmeubelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Als je maar niet bij Sun en Tav op de achterbank gaat zitten danIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap, Piet, is erg naar als je je afvraagt of je de wc wel gaat halen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Laten we zeggen dat ik dat niet doe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap, Piet, is erg naar als je je afvraagt of je de wc wel gaat halen
Door daar te lezen ben ik heel erg blij met mijn twee baantjes. Ik ga ook niet altijd met plezier naar mijn werk (jaloers op Steer), maar ik heb het wel! En dan ook nog goed betaald met prima uren. Dus zo nu en dan een onmogelijke combinatie hebben waarbij ik per ongeluk 2 diensten achter elkaar heb, dat neem ik dan maar op de koop toe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:05 schreef AnneX het volgende:
Triest, Vork …hou vol.
En ga ondertussen maar lekker hakken en snijden en koken.
soms lees ik hiermee WGR / Werkzoekend #95 - Alle banenjagers verzamelen! en je wordt er niet vrolijk van.![]()
Goed, ik heb ook m'n slechte dagen dat alles fout gaat en dat je soms denkt: ik bak er niks van en was ik maar ergens andersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door daar te lezen ben ik heel erg blij met mijn twee baantjes. Ik ga ook niet altijd met plezier naar mijn werk (jaloers op Steer), maar ik heb het wel! En dan ook nog goed betaald met prima uren. Dus zo nu en dan een onmogelijke combinatie hebben waarbij ik per ongeluk 2 diensten achter elkaar heb, dat neem ik dan maar op de koop toe.
Ik ook niet helaas. Ik wou ook al niets meer met het UWV te maken hebben, maar helaas is dat nu ook niet anders. Eigenlijk heb ik nu iedere maand minder geld en is het zowel uitdagend als behoorlijk frustrerend om daarmee rond te komen. Maarja het kan altijd erger (lees: bijstand, daar heb ik voorlopig nog geen last van).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Goed, ik heb ook m'n slechte dagen dat alles fout gaat en dat je soms denkt: ik bak er niks van en was ik maar ergens andersMaar idd, dat kutgevoel dat je helemaal geen baan hebt, dat het einde van de maand nadert en de bodem van je portemonnee nog veel sneller, dat gevoel wil ik als het even kan nooit meer meemaken.
Dus ja Vork, kutzooi allemaal. Weet niet wat je allemaal al geprobeerd hebt, maar geef de moed niet op en blijf variaties doen op je zoekacties.
Dat is zo, maar ik weet dat ze via dat uitzendbureau nog wel eens iemand zoeken bij een lab hier in de buurt (dat is voor een functie die ik prima uit kan voeren). Als ik daar online op reageer dan kan ik het wel vergeten, dus ik ga het morgen toch in dat gesprek maar eens aankaarten, in de hoop dat ze daar toch gelijk werk van willen maken, mochten ze nog iemand zoeken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Vork; bij uzb's inschrijven is om moedeloos van te worden. Altijd kennismakingsgesprek met dezelfde vragen en verder hoor je niks meer, 9 van de 10 keer.
En dat lab zelf gewoon rechtstreeks benaderen? Is dat geen optie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:53 schreef Vork het volgende:
Dat is zo, maar ik weet dat ze via dat uitzendbureau nog wel eens iemand zoeken bij een lab hier in de buurt (dat is voor een functie die ik prima uit kan voeren). Als ik daar online op reageer dan kan ik het wel vergeten, dus ik ga het morgen toch in dat gesprek maar eens aankaarten, in de hoop dat ze daar toch gelijk werk van willen maken, mochten ze nog iemand zoeken.
Dat zou zeker een optie kunnen zijn, maar ik weet niet welk lab het is. Er zitten in die regio meerdere laboratoria waar die vacature op van toepassing zouden kunnen zijn. Ik heb niet echt een specifiek laboranten cv, ik heb in het verleden ook al een berg open sollicitaties naar dat soort bedrijven gestuurd en dat leverde eigenlijk nooit wat op. Maar misschien laten ze wel los om welk bedrijf het gaat. Daarnaast heb ik via een ander uitzendbureau ook een sollicitatie lopen voor een soortgelijke functie bij een lab in dezelfde regio. Zou ook zomaar om het zelfde bedrijf kunnen gaan. Ik ben er nog niet over uit of dat dan in mijn voordeel zou zijn als ik dezelfde persoon van meerdere kanten zou bestoken. Morgen ben ik hopelijk weer wat wijzer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef golfer het volgende:
En dat lab zelf gewoon rechtstreeks benaderen? Is dat geen optie?
Ook al werken ze via een uzb kan je misschien voor elkaar krijgen dat ze dan specifiek naar jou vragen bij hun aanvraag?
Het is vervelend, maar het zuigt nog niet ongelooflijk. Dat komt vanzelf als deze situatie te lang duurt. Voorlopig gebruik ik de tijd en kansen maar zoveel mogelijk om toch op een of andere manier ergens binnen te komen. Het zuigt pas echt als ik de rekeningen niet meer kan betalen en tot nu toe gaat dat nog net.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje Vork. Dat zuigt ongelooflijk zeg
Het geeft wel aan dat je die baan echt graag wil en dat zou toch positief over moeten komen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat zou zeker een optie kunnen zijn, maar ik weet niet welk lab het is. Er zitten in die regio meerdere laboratoria waar die vacature op van toepassing zouden kunnen zijn. Ik heb niet echt een specifiek laboranten cv, ik heb in het verleden ook al een berg open sollicitaties naar dat soort bedrijven gestuurd en dat leverde eigenlijk nooit wat op. Maar misschien laten ze wel los om welk bedrijf het gaat. Daarnaast heb ik via een ander uitzendbureau ook een sollicitatie lopen voor een soortgelijke functie bij een lab in dezelfde regio. Zou ook zomaar om het zelfde bedrijf kunnen gaan. Ik ben er nog niet over uit of dat dan in mijn voordeel zou zijn als ik dezelfde persoon van meerdere kanten zou bestoken. Morgen ben ik hopelijk weer wat wijzer.
Als ze erachter komen dat het resultaat niet is wat ze hadden gehoopt aan het eind van de maand, zijn ze weer weg. Nog even een paar weken volhouden en dan wordt het vanzelf weer rustigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:09 schreef z80 het volgende:
de goede voornemens staan weer in de sportschool. wat een drukte.
en dan zonder ervaring na eerst een begeleide rondgang langs de toestellen helemaal lost te gaan alsof de bonus kilo's die je in de loop der jaren gespaard hebt er binnen een week weer af moeten.
om vervolgens te verwachten dat je tegen het einde van de maand als een gespierde jong god rond loopt.
klopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Als ze erachter komen dat het resultaat niet is wat ze hadden gehoopt aan het eind van de maand, zijn ze weer weg. Nog even een paar weken volhouden en dan wordt het vanzelf weer rustig
Been there done thatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef z80 het volgende:
klopt.
eind januari is de helft weg en na februari de andere helft. maar dit zijn wel goede klanten voor de sportschool.
meteen een jaar abbo. want dat is goedkoper dan een maand abbo. maar naar een maand niet meer komen enkel nog betalen.
Zo ben ik ook ooit weer vol goede moed een paar keer in januari naar de sportschool geweest. Dat is niet heel erg motiverend. Ik moet wel weer het hardlopen op gaan pakken (tijd zat zou je zeggen), maar ook daarvoor ben ik bang dat het park vol met beginnende joggers zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Been there done that
Voor mij ook geen sportschool meer, vind er niks an.
Het ergste waren die spiegels overal![]()
Kennen we nog niet, dus ik hengel even de 2 seizoenen nu binnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef TAV74 het volgende:
serie aan het kijken op Netflix, seizoen van 5 afleveringen en de eerst was veelbelovend
Hilarisch en verdrietig tegelijk.... wel goed voor de realiteitszin om te zien dat dit soort mensen ook bestaan...quote:
Zelden zo gelachen bij een aflevering van de Rijdende Rechter. Wat een soort...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef TAV74 het volgende:
Hilarisch en verdrietig tegelijk.... wel goed voor de realiteitszin om te zien dat dit soort mensen ook bestaan...
Denk het wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Rijdende rechter, dat kan ik vast wel kijken via uitzending gemist hè
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:28 schreef golfer het volgende:
Denk het wel.
Ook daarbij zijn ondertitels wel gewenst.
Hilarisch als het eigenlijk niet zo triest zou zijn dat dit soort mensen er ook zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Nou, die reacties zeggen al wel genoeg
Ik heb het topic op FOK ook doorgelezenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:51 schreef golfer het volgende:
Hilarisch als het eigenlijk niet zo triest zou zijn dat dit soort mensen er ook zijn.
Gezien... Pfff die fam Bonsquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)e-rechter/loopt-over
Seizoen twee is er nog niet volgens mij, staat ook voor 2014 op IMDB.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Kennen we nog niet, dus ik hengel even de 2 seizoenen nu binnen.
Het ligt aan de sector blijkbaar. Ik heb vorige week mijn CV online gezet en na een uur er maar weer afgehaald. Van de 5 bedrijven die mij blijkbaar erg graag wilde hebben, heb ik er nu nog 2 over (eigen keus) om uit te kiezen. De keus heb ik vrijdag wel gemaakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Rijdende rechter, dat kan ik vast wel kijken via uitzending gemist hè
En Vork, het is op zich erg kut en het werk ligt idd absoluut niet meer voor het oprapen. Daarbij lijkt het wel dat je tegenwoordig pas wordt aangenomen als je exact in het P&O plaatje past.... of als je connecties hebt. Ik hoop dat je ergens op de één of andere manier met je neus in de boter valt en graag zsm!
Waar online gezet en welke branche?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het ligt aan de sector blijkbaar. Ik heb vorige week mijn CV online gezet en na een uur er maar weer afgehaald. Van de 5 bedrijven die mij blijkbaar erg graag wilde hebben, heb ik er nu nog 2 over (eigen keus) om uit te kiezen. De keus heb ik vrijdag wel gemaakt.
Waarom op zoek?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het ligt aan de sector blijkbaar. Ik heb vorige week mijn CV online gezet en na een uur er maar weer afgehaald. Van de 5 bedrijven die mij blijkbaar erg graag wilde hebben, heb ik er nu nog 2 over (eigen keus) om uit te kiezen. De keus heb ik vrijdag wel gemaakt.
Toevallig monsterboard (had nog niet verder bedacht waar en hoe) en in de IT sector als programmeur. Er is een gigantisch tekort aan programmeurs, blijkbaar. Zeker met mijn profiel. 6 jaar werk ervaring op zowel web applicatie niveau (PHP, Python, Ruby etc) als de meer low level talen (C, C++) en hardware. De keus gaat nu tussen twee bedrijven waar ik beide in kan gebruiken op verschillende aspecten. Overigens gesolliciteerd op senior software engineer functies.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar online gezet en welke branche?
Waarom was jij op zoek destijds?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef kalinhos het volgende:
Als je dit op je CV zet als mediator is je volgende opdracht gewoon het israel-palestina conflict.
Helderquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat laat ik even bewust in het midden (iig niet publiek).
Ja datquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:49 schreef Anthraxx het volgende:
The Desolation of Smaug vond ik ook veel boeiender dan het eerste deel. Veel meer actie, snelheid en inderdaad te kort voor mijn gevoel (na 3 uur). Erg leuke film
Ik heb een weekje niet opgelet en was 1,2 kg kwijtquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik blijf het grappig vinden. Weekje opletten qua eten en gelijk 2,5 kg eraf. Jammer dat het niet zo doorgaat. Dan was ik heel snel klaar geweest
Benedict Cumberbatch zet ook overtuigend een creepy draak neer qua stemquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja datBij eerste deel dacht ik steeds: hoe...lang....nog
En nu was het: shit, afgelopen?!
Heb ik niet eens heel erg aangeraaktquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een weekje niet opgelet en was 1,2 kg kwijtKan je nagaan wat die oliebollen en een paar glazen alcohol doen
s. p. o. r. t. e. n.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik blijf het grappig vinden. Weekje opletten qua eten en gelijk 2,5 kg eraf. Jammer dat het niet zo doorgaat. Dan was ik heel snel klaar geweest
Ross zei na afloop dat hij die draak bij tijd en wijle ècht eng vond!quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
Benedict Cumberbatch zet ook overtuigend een creepy draak neer qua stem.
Oeh doet Benedict dat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Benedict Cumberbatch zet ook overtuigend een creepy draak neer qua stem.
Ik vond het overigens wel één van de mooiere filmdraken die ik in tijden gezien heb. De rest lijkt zo houterig.
Ik ga er vanavond naartoe. Ben benieuwdquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:49 schreef Anthraxx het volgende:
The Desolation of Smaug vond ik ook veel boeiender dan het eerste deel. Veel meer actie, snelheid en inderdaad te kort voor mijn gevoel (na 3 uur). Erg leuke film
n.e.e.quote:
Dat en je cv sluit ook prima aan bij de branche.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Anthraxx het volgende:
Vanavond hardlopenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:53 schreef Sunnythesun het volgende:
s. p. o. r. t. e. n.
Ik moet ook weer aan de bak. Hoefde van mezelf me daar niet ook nog eens druk over maken voor de vakantie, maar nu is het dus wel tijd om wat te gaan doen. En het enige wat echt werkt en dan ook nog eens duurzaam is sporten. Alleen anders eten is niet genoeg.
Ik heb het toch niet over een sportschool?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
n.e.e.
Althans....niet in de sportschool. Dacht dat ik dat nu wel duidelijk had gemaakt
Och hemel ja, dat ze je geen baan aanbieden omdat ze bang zijn dat je zo weer weg bentquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:54 schreef Vork het volgende:
Dat en je cv sluit ook prima aan bij de branche.
Ik ben helaas weer niet al teveel wijzer, behalve dat de labfunctie waar ik nog even naar had geïnformeerd zo simpel blijkt te zijn dat ze verwachten dat ik me daar kapot ga vervelen.
Er zijn meer mogelijkheden dan de sportschool om te sportenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
n.e.e.
Althans....niet in de sportschool. Dacht dat ik dat nu wel duidelijk had gemaakt
Ja wil ik ook weer doen, ben alleen verschrikkelijk ongesteld (dat rent voor geen meter) en ik heb last van mijn hiel/hak/enkel en maak me daar een beetje bezorgd over. En zo is er iedere keer wel íets wat me weerhoudt weer te beginnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanavond hardlopenWaar begin ik weer aan
Nou ja, heb het wel altijd heel erg leuk gevonden.
Survivaltrainingquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over een sportschool?![]()
Vriend van me is survivaltraining gaan doen, vlíegt er af![]()
Daar vond ik hem echt briljantquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Hij was ook erg goed in Star Trek trouwens.
Je noemde het gisteren al en toen dacht ik al dat ik zo blij was dat ik eigenlijk in die periode geen echte noemenswaardige last ondervind. Ja, het is gedoe en soms erge buikkrampen, maar dat is het wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja wil ik ook weer doen, ben alleen verschrikkelijk ongesteld (dat rent voor geen meter) en ik heb last van mijn hiel/hak/enkel en maak me daar een beetje bezorgd over. En zo is er iedere keer wel íets wat me weerhoudt weer te beginnen
Kreeg gisteren via Linkedin spontaan een uitnodiging om te solliciterenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:47 schreef Anthraxx het volgende:
Er kwam tijdens het typen weer iemand tussendoor die mij graag wilde spreken. Zucht.
Nou, eigenlijk ook niet. Ze willen inderdaad iemand voor langere tijd en de doorgroeimogelijkheden zijn er niet. Dat is ook niet ideaal. Maargoed, ik heb nog niet rechtstreeks met de juiste vestiging gesproken, dus ik denk er nog even over na. Het is wel een beetje hoe het nu gaat. Of te simpel, of in het geval van mogelijkheden of iets meer uitdaging is er zoveel keuze dat er altijd wel meerdere kandidaten zijn met meer ervaring waardoor je er ook niet tussen komt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel ja, dat ze je geen baan aanbieden omdat ze bang zijn dat je zo weer weg bentTerwijl alles wat jij wilt is werk hebben.
Survivaltraining klinkt héél vermoeiend en afmattendquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
SurvivaltrainingWat moet ik me daar bij voorstellen
En het wordt tijd dat het wandelen weer opgepakt gaat worden
Vocht verliezen ftw.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vol overtuiging.
Hij wasis ook erg goed in Star Trek trouwens.
Ik heb ook lange tijd niet gewandeld (wel gesportquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Survivaltraining klinkt héél vermoeiend en afmattendDat kan niet gezond zijn voor beginners of mensen met overgewicht
![]()
En wandelen is heerlijk!Wij moeten gaan wandelen!
Over hindernissen klimmen, aan dingen hangen, boomstammen sjouwen.. bootcamp achtigquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SurvivaltrainingWat moet ik me daar bij voorstellen
En het wordt tijd dat het wandelen weer opgepakt gaat worden
Welke training volg je (als je er een volgt)? Want misschien kan ik voor spek en bonen een rondje proberen te hobbelen.. Zou wel helpen een beetje steun te hebben namelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je noemde het gisteren al en toen dacht ik al dat ik zo blij was dat ik eigenlijk in die periode geen echte noemenswaardige last ondervind. Ja, het is gedoe en soms erge buikkrampen, maar dat is het wel.
En een professor zei tegen ons: 'Een hak zit onder een schoen!!' Dus....
Was anders wel leuk geweest als je vanavond ook was begonnen
Nee, klinkt niet als iets waar ik veel lol in zou hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Over hindernissen klimmen, aan dingen hangen, boomstammen sjouwen.. bootcamp achtig![]()
Misschien niet iets om mee te starten zomaarMaar als mijn conditie beter is ga ik in Nijverdal kijken hoe het daar is, daar kan dat ook.
Ja, de oude Evyquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Welke training volg je (als je er een volgt)? Want misschien kan ik voor spek en bonen een rondje proberen te hobbelen.. Zou wel helpen een beetje steun te hebben namelijk
Lijkt mij dus juist erg tof omdat het zo afwisselend isquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, klinkt niet als iets waar ik veel lol in zou hebbenKlinkt wel goed voor je conditie.
Ja, heb ook nog wedstrijdjes gelopenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:02 schreef Myraela het volgende:
En lekker hoor Isabeau. Liep jij eerder al ver?
Die heb ik ook nog wel. Ik wilde eigenlijk met Renate gaan lopen, gaat iets sneller, maar nu met mijn voet is dat misschien toch niet zo verstandig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de oude Evy![]()
http://rennenmetevy.nl/
Voor mij klinkt dat al enorm ver, dus knap!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heb ook nog wedstrijdjes gelopen(verste was een 5 mijl hoor)
De oude Evy is nostalgischquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Die heb ik ook nog wel. Ik wilde eigenlijk met Renate gaan lopen, gaat iets sneller, maar nu met mijn voet is dat misschien toch niet zo verstandig.
Ik heb ook de nieuwe Evy, die is iets fijner vind ik.
Als je gewoon doorgaat dan doejij dat ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:03 schreef Myraela het volgende:
Voor mij klinkt dat al enorm ver, dus knap!
5k en dan vind ik het wel leuk geweest iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet alleen niet competitief doen, ik heb erg de neiging door te slaan..Mocht ik oooooit de 5k weer aantikken is dat mooi, maar geen doel op zich. Gewoon 2 a 3x per week lopen is al heel wat. Zo.
Ik liep eergisteren gewoon een rondje, normaal door wandelen en kleine stukjes hardlopen. En daar heb ik al zo'n pijn van gehad. gisteren vooral, vandaag is het bijna weg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je gewoon doorgaat dan doejij dat ookHeus! Conditie opbouwen is alleen maar een kwestie van doorgaan en elke week trouw ca 3x gaan. That's it! Oh, en niet geblesseerd raken
Daar gaat het nog wel eens mis bij mij (en Sun).
Ik liep eerst 8km, dat was leuk. Uurtje onderweg. Maar als ik zo ver niet meer kom is dat geen ramp, zolang ik maar niet geblesseerd raak. Daar ga ik nu extra op lettenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
5k en dan vind ik het wel leuk geweest iddVoor mij hoeven 10 km of marathons echt niet. Lijkt me niet eens echt gezond meer, maar goed, er zijn ook mensen die dat van het hardlopen überhaupt vinden.
Ja, misschien doe ik wel gewoon om de dag. Kan ik de andere dagen gewoon een stukje gaan fietsen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet of 5x in de week verstandig is, Myraela, Je kan beter een dag rust nemen, zeker in het begin en zeker als je nu al allemaal pijntjes hebt. En dan heb ik het op zich niet over wat spierpijn.
Ik lees nu al 2 dingen die niet verstandig zijn vrees ik..quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik liep eergisteren gewoon een rondje, normaal door wandelen en kleine stukjes hardlopen. En daar heb ik al zo'n pijn van gehad. gisteren vooral, vandaag is het bijna weg.
Verkeerde schoenen denk ik, dus nu hardloopschoenen besteld en dan heb ik hopelijk nergens last van. En dan loop ik gewoon volgens een app.
Ik denk dat ik 5x in de week wil gaan. Het is maar een training van een half uurtje namelijk. Ik zit toch hele dagen thuis nu.
Of wandelen, zwemmen, sportschool, skaten, Jillian, een andere hippe dame op youtube etc etcquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
Ja, misschien doe ik wel gewoon om de dag. Kan ik de andere dagen gewoon een stukje gaan fietsen.
Mja, ik pas ze wel gewoon serieus. Als ze niet goed zitten gaan ze terug. Maar het was dit, of een zaak binnenlopen en zeggen dat mijn budget 50 euro is en nog steeds niet echt geweldige schoenen hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik lees nu al 2 dingen die niet verstandig zijn vrees ik..
5x is te veel, je hebt je rust nodig en schoenen zo bestellen zonder passen, ik hoop dat het goed gaat, maar kan ook verkeerd uitpakken. (hoop het niet hoor, misschien heb je toevallig precies de goede gekozen en het is allicht beter dan je andere schoenen)
Ik hoop dan van harte dat ze gewoon goed zijn!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik pas ze wel gewoon serieus. Als ze niet goed zitten gaan ze terug. Maar het was dit, of een zaak binnenlopen en zeggen dat mijn budget 50 euro is en nog steeds niet echt geweldige schoenen hebben.
Nu heb ik Nike schoenen die van 140 naar 48 euro waren afgeprijsd.
Als ik een beetje conditie zou hebben, is skaten ook wel tof. Asfalt hebben we zat hier.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of wandelen, zwemmen, sportschool, skaten, Jillian, een andere hippe dame op youtube etc etc
Ik hoop ook heel erg dat ze goed zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop dan van harte dat ze gewoon goed zijn!Als je net begint duurt het vaak toch wat langer om uit te vogelen wat 'goede schoenen' voor jou zijn.
Ik zou eigenlijk ook nieuwe moeten hebben, maar voor ik die investering doe eerst maar weer eens beginnen. Hopen dat het mee valt met de blaren door goed af te tapen
Van die gordijnen die over de grond heen hangen/liggen zijn idd helemaal niksquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo 2 gordijnen inkorten.Ben benieuwd of ik dat recht krijg. We hebben de logeerkamer aangepakt en ik wilde graag andere gordijnen dus van die kant en klare van Ikea gehaald. Maar die zijn 3 meter lang en ons plafond zit op 2.50
Op zich een simpel klusje, maar het moet natuurlijk wel récht..
Muesli haal ik alleen van de Albert Heijn met zo min mogelijk suiker. Er is er maar 1 van, die zit vol met allerlei granen en dergelijke en maar 4 gram suiker per 100 gram. De rest zit op 40 - 60 gramquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van die gordijnen die over de grond heen hangen/liggen zijn idd helemaal niksJe ziet dat wel eens
Maar ik ga even wandelen, naar de winkelLekker fruit halen en goede muesli. Had De Beste uit de Test muesli gehaald en dat was volgens mij voor paarden getest
Oh ik vind dat wel mooi eigenlijk, maar niet in deze kamerquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van die gordijnen die over de grond heen hangen/liggen zijn idd helemaal niksJe ziet dat wel eens
Daar zit ik dus een beetje mee in mijn maag.. Mijn schrokop.nl-blog gaat hopelijk met een weekje of twee online en ik blijf maar dubben over het al dan niet plaatsen van advertenties, het bespreken van gratis toegestuurde producten en eventuele winacties. Nou ja, dat laatste ben ik sowieso niet van plan, maar wat de eerste twee punten betreft.. Ik zou het wel chique vinden om mijn blog helemaal advertentie- en sponsorvrij te houden, maar het zou ook wel een beetje een gemiste kans op gratis eten en een extra zakcentje zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:42 schreef Myraela het volgende:
Yay, binnenkort kan ik al mijn eerste winactie op mijn blog online zetten. En nu krijg ik van een ander bedrijf ook een mailtje of ik een samenwerking aan zou willen gaan. Mijn blog gaat groeien.
Ik wilde het eerst ook niet. Daarom had ik een samenwerking met kookpunt.nl afgewezen (enorm veel spijt van) maar als je als blog wilt groeien helpt het wel enorm.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar zit ik dus een beetje mee in mijn maag.. Mijn schrokop.nl-blog gaat hopelijk met een weekje of twee online en ik blijf maar dubben over het al dan niet plaatsen van advertenties, het bespreken van gratis toegestuurde producten en eventuele winacties. Nou ja,d at laatste ben ik sowieso niet van plan, maar wat de eerste twee punten betreft.. Ik zou het wel chique vinden om mijn blog helemaal advertentie- en sponsorvrij te houden, maar het zou ook wel een beetje een gemiste kans op gratis eten en een extra zakcentje zijn.We zullen zien!
Dat stelde iemand anders ook voor, toen ik mijn schoenbudget dilemma voorlegde. Maar ik denk juist dat ik de steun van de schoenen nodig heb. Ben ook niet bepaald een lichtgewicht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:53 schreef minilot het volgende:
Nu het winter is (nou ja, soort van), loop ik op flinterdunne Sockwa's (flexibele sokjes van een soort rubber) en als ik het ook dit keer volhou in de lente straks op blote voeten.Als ik alleen al dénk aan hardloopschoenen met zo'n luchtkussen onder de hiel voel ik mijn enkels al doormidden knakken.
Maar ieder z'n ding!
Mja, die drang heb ik niet zo. Ik wil gewoon een online plek waar ik ongebreideld kan blaten over wat ik allemaal eet en maak, en als straks verder niemand dat leest kan me dat niet eens zoveel schelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef Myraela het volgende:
..maar als je als blog wilt groeien helpt het wel enorm.
Och, mijn lief weegt honderddertig kilo en loopt ook op sokjes of blote voeten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat stelde iemand anders ook voor, toen ik mijn schoenbudget dilemma voorlegde. Maar ik denk juist dat ik de steun van de schoenen nodig heb. Ben ook niet bepaald een lichtgewicht.
Dat gen zijn mijn voorvaderen ook al vergeten door te gevenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:10 schreef minilot het volgende:
Dat zou dan toch per ongeluk moeten gebeuren, ben ik bang. Ik geloof dat ik per abuis geboren ben zonder ambitie-gen.
Ik ben alleen nergens echt goed inquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:13 schreef TAV74 het volgende:
Ach ja, dat gen mis ik ook, alles gebeurt toevallig als ik per ongeluk ergens goed in blijk te zijn.
Hoe voelt dat op blote voeten dan? Ik loop veel door de polder, waar veel rotzooi ligt van landbouw bedrijven. En veel kiezels. Dat lijk mij totaal niet lekker lopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:53 schreef minilot het volgende:
Woohoo, hardlopen! Na maandenlang helemaal -niks- gedaan te hebben ben ik vorige week weer begonnen. Evi-achtig schema, dus heel sneu zo van die stukjes van 60 seconden rennen en 90 seconden wandelen in de eerste weekIk vind het wel weer heel erg leuk en ik weet van vorige keren hoe snel je conditie van onder nul al heel snel naar acceptabel omhoog schiet. Al kan ik het me nu echt nog niet voorstellen: vijf minuten achtereen rennen.
Maar komt vanzelf weer!
Nu het winter is (nou ja, soort van), loop ik op flinterdunne Sockwa's (flexibele sokjes van een soort rubber) en als ik het ook dit keer volhou in de lente straks op blote voeten.Als ik alleen al dénk aan hardloopschoenen met zo'n luchtkussen onder de hiel voel ik mijn enkels al doormidden knakken.
Maar ieder z'n ding!
Zo naar de Afrikaandermarkt, want ik kreeg een Indiaas kookboek voor mijn verjaardag laatst en ik kan er niks uit maken omdat ik een Indiavormig gat in mijn voorraadkast heb.![]()
Op zoek naar asafoetida en curryblad!
Met die sockwa's zou ik het nog wel eens willen proberen, maar ik vind ze stervensduur voor 'even proberen'.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe voelt dat op blote voeten dan? Ik loop veel door de polder, waar veel rotzooi ligt van landbouw bedrijven. En veel kiezels. Dat lijk mij totaal niet lekker lopen.
En dat. Hardloop schoenen corrigeren mijn voeten ook nog. Mijn voeten buigen overduidelijk naar binnen tijdens het rennen. Ik loop er prima op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met die sockwa's zou ik het nog wel eens willen proberen, maar ik vind ze stervensduur voor 'even proberen'.
Nou ja, voor dat soort dingen zijn die Sockwa's dus ideaal, want die hebben een flexibel maar loeisterk rubberachtig onderkantje..quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe voelt dat op blote voeten dan? Ik loop veel door de polder, waar veel rotzooi ligt van landbouw bedrijven. En veel kiezels. Dat lijk mij totaal niet lekker lopen.
Ik sta ook enorm naar binnen met mijn enkels. Toen ik na het breken van mijn kuitbeen vorig jaar naar de fysiotherapeut moest, moest -ie er zelfs om lachen, zo idioot sta ik op mijn voeten!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dat. Hardloop schoenen corrigeren mijn voeten ook nog. Mijn voeten buigen overduidelijk naar binnen tijdens het rennen. Ik loop er prima op.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben alleen nergens echt goed in
Mja, vijftig dollar is op zich natuurlijk niet zoveel in vergelijking met wat goede hardloopschoenen kosten. Als je ze een keertje wilt proberen - ik wil binnenkort wel een extra paar end at scheelt dan in de verzendkosten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met die sockwa's zou ik het nog wel eens willen proberen, maar ik vind ze stervensduur voor 'even proberen'.
Ik rende vroeger altijd rond op blote voeten, maar kan je vertellen dat op de spoedhulp terecht komen met een enorme snee in je voeten van een scherp stuk glas niet prettig is. Wat wel grappig was waren de mensen die lijkwit wegtrokken omdat ik bizar veel bloed kwijt raakte (ik had een mooi rood pootje); blijkbaar een bloedvat geraaktquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:16 schreef minilot het volgende:
Nou ja, voor dat soort dingen zijn die Sockwa's dus ideaal, want die hebben een flexibel maar loeisterk rubberachtig onderkantje..
Maar 's zomers is de combinatie van een wat steviger eetlaag onder je voeten (die dus niet weghalen!) en gewoon een beetje kijken waar je loopt voldoende om ellende te voorkomen hoor.
Jij gaat er vanuit dat ik eelt weghaal onder mijn voeten. Ik ben een nerd, elke niet noodzakelijke handeling op mijn lichaam voer ik dan ook niet uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, voor dat soort dingen zijn die Sockwa's dus ideaal, want die hebben een flexibel maar loeisterk rubberachtig onderkantje..
Maar 's zomers is de combinatie van een wat steviger eetlaag onder je voeten (die dus niet weghalen!) en gewoon een beetje kijken waar je loopt voldoende om ellende te voorkomen hoor.
Wat voor maat heb je dan? Want ik ben wel serieusquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:19 schreef minilot het volgende:
Mja, vijftig dollar is op zich natuurlijk niet zoveel in vergelijking met wat goede hardloopschoenen kosten. Als je ze een keertje wilt proberen - ik wil binnenkort wel een extra paar end at scheelt dan in de verzendkosten.Laat maar weten.
Laat in ieder geval maar weten. 50 dollar vind ik het overwegen waard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Mja, vijftig dollar is op zich natuurlijk niet zoveel in vergelijking met wat goede hardloopschoenen kosten. Als je ze een keertje wilt proberen - ik wil binnenkort wel een extra paar end at scheelt dan in de verzendkosten.Laat maar weten.
Hahaha, ik zette het er eigenlijk ook al vooral bij voor andere meelezers!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat ik eelt weghaal onder mijn voeten. Ik ben een nerd, elke niet noodzakelijke handeling op mijn lichaam voer ik dan ook niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |