Ik hoef ook niet zo nodig op een cactus te zitten.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:23 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij pijnlijk voor degene die daar gebruik van maken.
Toch niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoef ook niet zo nodig op een cactus te zitten.
Maak van de broccoli en het gehakt een ovenschotel, boursin toevoegen en wat schijfjes voorgekookte aardappel en weg ben je, de champignons kun je er ook nog door doenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben inspiratieloos wb het eten vanavond.
Ik heb nog een broccoli, puntpaprika, champignons en gehakt in de koelkast. In de diepvries nog het eea en de nodige voorraad. Al het bovenstaande hoeft niet per se vanavond op.
Wie heeft er een grandioos idee?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Maak van de broccoli en het gehakt een ovenschotel, boursin toevoegen en wat schijfjes voorgekookte aardappel en weg ben je, de champignons kun je er ook nog door doen
Ik vind dit niet zo lekker klinken.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:45 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Maak van de broccoli en het gehakt een ovenschotel, boursin toevoegen en wat schijfjes voorgekookte aardappel en weg ben je, de champignons kun je er ook nog door doen
Okquote:Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit niet zo lekker klinken.
Ik ben niet zo'n fan van ovenschotels. Blame it on my mom. Wel bedankt voor de input hoor!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:51 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Okdan weet ik het ook niet. http://www.smulweb.nl/rec(...)n-broccoli-en-gehakt
Kijk dan deze !? http://www.huffingtonpost(...)video_n_4532485.htmlquote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef MaximusTG het volgende:
Hebben hebben: http://www.engadget.com/2(...)ot-wemo-slow-cooker/
Gevulde puntpaprika met champignons en gehakt?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben inspiratieloos wb het eten vanavond.
Ik heb nog een broccoli, puntpaprika, champignons en gehakt in de koelkast. In de diepvries nog het eea en de nodige voorraad. Al het bovenstaande hoeft niet per se vanavond op.
Wie heeft er een grandioos idee?
BAM! Goed idee!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gevulde puntpaprika met champignons en gehakt?
Ik heb sinds een paar dagen een slowcooker. Vandaag voor het eerst in gebruik. Er zit al vanaf 10 uur een groot stuk schouderkarbo aan een stuk in, voor pulled pork. Vanavond op een zelfgemaakt broodje, met verse coleslaw. Yummymy!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef MaximusTG het volgende:
Hebben hebben: http://www.engadget.com/2(...)ot-wemo-slow-cooker/
Kook je op gas? Dan kan je met een vork in de Paprika deze boven een gasvlam houden en hem zwart blakeren, dan afspoelen, je haalt dat het velletje van de paprika en hij is lekkerder en beter verteerbaarquote:
Dat kan. Duurt dat lang? Ik kan niet zo lang staan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kook je op gas? Dan kan je met een vork in de Paprika deze boven een gasvlam houden en hem zwart blakeren, dan afspoelen, je haalt dat het velletje van de paprika en hij is lekkerder en beter verteerbaar
Je kunt hem, als je dat hebt, ook onder de gril in de oven even zwartblakeren en daarna de schil eraf pellen. Puntpaprika krijgt dat een heerlijke zoete smaak.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Lonaa het volgende:
Dat kan. Duurt dat lang? Ik kan niet zo lang staan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef Myraela het volgende:
Blog: "Zelf hamburgers maken!"
altijd leuk om wat inspiratie op te doen.
"Snijd de broodjes open, bak de hamburgers uit de supermarkt en doe hier ui en sla op."
Ok. Bedankt.
Die heb ik al eens voorbij zien komen volgens mij, briljant jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef Myraela het volgende:
Blog: "Zelf hamburgers maken!"
altijd leuk om wat inspiratie op te doen.
"Snijd de broodjes open, bak de hamburgers uit de supermarkt en doe hier ui en sla op."
Ok. Bedankt.
Wat voor geitenkaas?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook wel pizza lusten. Maar ik ben zelf bagels aan het maken, dus daar eet ik er vanavond eentje van.Met geitenkaas.
Met name Amerikaanse blogs hebben er een handje vanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Die heb ik al eens voorbij zien komen volgens mij, briljant jaVoor heel veel mensen is dat dus 'zelf maken'..
Ja, die van de Makro die ik nog moet opmaken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat voor geitenkaas?
Oh, van de Marko, toch?
Ik zoek zachte geitenkaas met wel geitenkaassmaak, maar niet BAMINYOURFACE zeg maar.
De recepten op allerhande ook. De hoeveelheid pakjes en potjes is altijd een beetje jammer.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met name Amerikaanse blogs hebben er een handje vanDat je een recept ziet voor een overheerlijk uitziende taart en dan lees je het 'recept' door en moet je één of ander kant & klaar taartpak kopen...
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
De recepten op allerhande ook. De hoeveelheid pakjes en potjes is altijd een beetje jammer.
Zou top zijn!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die van de Makro die ik nog moet opmaken.Als ik nog eens naar de Makro ga dan zal ik eens kijken welke het was. Want deze is echt heerlijk zacht en niet zo sterk. Ben ik zelf ook niet zo van.
Jup. Zeker als je nu recepten van nu en tien jaar geleden vergelijkt. Vroegah was het veel meer zelf doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
De recepten op allerhande ook. De hoeveelheid pakjes en potjes is altijd een beetje jammer.
Het toppunt van Amerikaans: moist chocolate mayo cakequote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Met name Amerikaanse blogs hebben er een handje vanDat je een recept ziet voor een overheerlijk uitziende taart en dan lees je het 'recept' door en moet je één of ander kant & klaar taartpak kopen...
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het toppunt van Amerikaans: moist chocolate mayo cakeChocoladecake uit een pakje met een halve pot mayo erin
Geit met biet is een goed huwelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zou top zijn!
Heb van de week in een restaurant een spiesje met biet en geitenkaas gehad, dat was ontzettend lekker! En natuurlijk vergat ik te vragen wat voor geitenkaas het was want ik had haast (het gevolg daarvan was mijn nu-is-je-knie-kapot-smak)
Dat lijkt me echt heel smerigquote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het toppunt van Amerikaans: moist chocolate mayo cakeChocoladecake uit een pakje met een halve pot mayo erin
Mooi dat je dat hebt overleefdquote:Op maandag 6 januari 2014 18:07 schreef --Sam het volgende:
Goedenavond! De eerste werkdag van het nieuwe jaar zit er weer op.
Waarom nog steeds?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat je dat hebt overleefd
Ik ben nog steeds wakker
Lijkt me toch niet echt gezond voor je om vanuit een nachtdienst meteen de dagdienst weer in te gaan.quote:
Nee, dat lijkt me ook niet gezond.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt gezond voor je om vanuit een nachtdienst meteen de dagdienst weer in te gaan.
Levert volgens mij ook risico's op.
Garantie?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
M'n Philips shaver is kapot gegaanTwee van de scheerbladen zijn afgebroken
dit is de 6e laatste keer dat ik iets van Philips Consumer Lifestyle koop, troep
_!
Dat stugge aziatische haar ookquote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
M'n Philips shaver is kapot gegaanTwee van de scheerbladen zijn afgebroken
dit is de 6e laatste keer dat ik iets van Philips Consumer Lifestyle koop, troep
_!
Nergens last van! Ben alleen een beetje high.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef golfer het volgende:
Lijkt me toch niet echt gezond voor je om vanuit een nachtdienst meteen de dagdienst weer in te gaan.
Levert volgens mij ook risico's op.
Minder cocaïne dan volgende keer gebruiken.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Nergens last van! Ben alleen een beetje high.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |