Hoinquote:
Ik moest voor de zomervakantie een dag aanwezig zijn van 8 tot 4, zodat m'n aanwezigheidspercentage precies 80% was, en toen versliep ik me.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef Rezania het volgende:
Eerste dag na de vakantie, perfect moment on je te verslapen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef Rezania het volgende:
Ik had ongeveer hetzelfde, alleen kwam de bus niet ipv dat ik me versliepquote:Op maandag 6 januari 2014 11:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik moest voor de zomervakantie een dag aanwezig zijn van 8 tot 4, zodat m'n aanwezigheidspercentage precies 80% was, en toen versliep ik me.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik moest voor de zomervakantie een dag aanwezig zijn van 8 tot 4, zodat m'n aanwezigheidspercentage precies 80% was, en toen versliep ik me.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hoiiiiiiquote:
Dat kan je nog uitleggen, ik kwam 2 uur later. Niemand aanwezig. M'n naam op een briefje gezet met de tijd erbij, project laten beoordelen en maar weer naar huis gegaan, niks meer van gehoordquote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik had ongeveer hetzelfde, alleen kwam de bus niet ipv dat ik me versliep
Was tijdens kaagweek, dus was ook flink brakquote:
Op de laatste dag van school? Terwijl ik alleen maar die les hadquote:Op maandag 6 januari 2014 11:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat kan je nog uitleggen, ik kwam 2 uur later. Niemand aanwezig. M'n naam op een briefje gezet met de tijd erbij, project laten beoordelen en maar weer naar huis gegaan, niks meer van gehoord
Geen luie student zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op de laatste dag van school? Terwijl ik alleen maar die les had
Dan leek ik net zo'n luie student
Stiekem ben ik dat welquote:
hihi boefje xdquote:Op maandag 6 januari 2014 11:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dat wel
En dat in mn propedeuse jaar
rebels enzoquote:
ach, het jaar is pas begonnenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Roburtt het volgende:
Oja, ik zou in 2014 minder koffie drinken, mislukt.
much rebelquote:
jij? hoe kan dat?quote:
I know rightquote:
kut user duh hihihih xdquote:
Zal wel een foutje zijnquote:
Ja ach, het dagelijkse leven is weer begonnen en FOK biedt weer reden tot uistellenquote:
Weer een jaar verneukenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ach, het dagelijkse leven is weer begonnen en FOK biedt weer reden tot uistellen
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mag ik ook even buigen voor U![]()
Hoe gaat het met je?![]()
Wow, krijg je gewoon het nieuwste van het nieuwste?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik zal nooit van m'n leven windows 8 en server 2008/2012 meer gaan gebruiken
Stagequote:Op maandag 6 januari 2014 11:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wow, krijg je gewoon het nieuwste van het nieuwste?
Ohhquote:Op maandag 6 januari 2014 11:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
hoeft niet
![]()
Primaik verveel me een beetje en val zowat in slaap maar verder top
Met jou ook?
eerste werkdag struggles enzoquote:
Nja zijn gangetje hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste werkdag struggles enzo
en bij jou?
Ze zijn allang blij dat je daadwerkelijk op stage bent gegaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:30 schreef Roburtt het volgende:
Heuj m'n school heeft m'n stage van vorig jaar op afgerond gezet, ondanks ik nooit een verslag heb ingeleverd.
ach gossiequote:Op maandag 6 januari 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me zielig, mijn internet is zooooooooooooo traag
quote:
Goed puntquote:Op maandag 6 januari 2014 11:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn allang blij dat je daadwerkelijk op stage bent gegaan.
ik kan jouw muziekkeuze op dit moment wel waarderenquote:
Dankjequote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan jouw muziekkeuze op dit moment wel waarderen
dat ook jaquote:Op maandag 6 januari 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso ook een mooie vrouw Korsakoff
gewoon doenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet leren hakken, beter leert mijn vriend me dat even. Die kan wel bruut hakken
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet leren hakken, beter leert mijn vriend me dat even. Die kan wel bruut hakken
Heb je ook een aussie of cavello pak?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zag hetMaar ik wil dat hij het me leert haha
op een party gewoon met de rest mee doenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zag hetMaar ik wil dat hij het me leert haha
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 12:15 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heb je ook een aussie of cavello pak?
wat een absolute kut muziek.quote:
Oh ik hou naast hardcore (en hardstyle) ook van Pink Floyd, Black Sabbath, Simon & Garfunkel, Queen etc.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:27 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
wat een absolute kut muziek.
maar ieder zijn eigen smaak.
geef mij maar rchp, Johnny cash, Springsteen, avicii, nirvana e.d.
doe mij die andere ijshockeymaskers maar (art of fighters)quote:Op maandag 6 januari 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat Angerfist momenteel/laatste tijd wel mijn favoriete hardcore DJ is
ik luister vanalles eigenlijk welquote:Op maandag 6 januari 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hou naast hardcore (en hardstyle) ook van Pink Floyd, Black Sabbath, Simon & Garfunkel, Queen etc.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik ben fan van Marilyn Manson, Slipknot en HIM (laatste heb ik ook al paar jaar tattoo van mijn op mijn arm). Maar hardcore muziek neemt het wel steeds meer over in mijn hart
Neequote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeStelt niet zo veel voor. Ik heb op mijn linkerpols het woord love staan (inmiddels alweer 6 jaar) en op mijn rechter onderarm een heartagram *logo van de band HIM*. Wil die laatste wel gaan uitbreiden binnenkort met rozen enz
Jep, maar heb nieuwe album niet geluisterdquote:Op maandag 6 januari 2014 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestaat him trouwens nog?
(niet dat ik het echt goed vond..)
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, maar heb nieuwe album niet geluisterdEn ben ook niet niet naar ze toe gegaan toen ze in Nederland optraden. Ik heb wel veel emotionele waarde aan de muziek dus spijt van mijn tattoo heb ik zeker niet. HIM heeft me wel door veel dingen heen gesleept en veel voor me betekend in moeilijke tijden
quote:
beter dat er een verhaal aan zit dan mensen die gewoon maar wat onzinnigs op hun lijf zettenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Zoals ik al zei.. het stelt weinig voor:
[ afbeelding ]
Achter het woord love op mijn pols zit ook nog een heel verhaal
Het verhaal:quote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dat er een verhaal aan zit dan mensen die gewoon maar wat onzinnigs op hun lijf zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het verhaal:goed verhaal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken de organisatie verder niet.
maar klinkt alsof je al een vrij "bewogen" leven hebt gehad
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:In een brandweerkazerne in het Zuid-Hollandse Kaag heeft vannacht brand gewoed. Eerst stond het enige blusvoertuig van de brandweer in brand, daarna brandde ook het gebouw uit.
Agreed.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef Rezania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |